*doet dansje*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heel misschien ga ik volgende week nog wel naar Veldhoven. Als dat zo is, dan zal ik er een aantal meenemen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heel misschien ga ik volgende week nog wel naar Veldhoven. Als dat zo is, dan zal ik er een aantal meenemen
Als dat zo was niet nee maar dat zijn het toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:19 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Als beide een ongeveer-dupe van Jade van Chanel zijn, kan het toch nooit héél anders zijn?
Mooi kleurtje! Welke is het?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:17 schreef Lindytje het volgende:
En daarom is krackpolish tof!!
[ afbeelding ]
En daarom moet je een clean-up doen soms...![]()
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagancequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:33 schreef Mss het volgende:
Morgen extravagant feest, ik ga dus iets met roze en goud doen. Iemand een idee?
Dat is uhm....Orly Solid Gold geloof ikquote:
Thanks! Ik ben even een overzicht aan het maken van welke kleuren ik nu wel heb en welke ik nog mis, aangezien ik net alles bij elkaar gooide en zag dat ik opeens dingen dubbel hadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is uhm....Orly Solid Gold geloof ik
(niet van mij, vandaar dat ik het niet zeker weet, maar ik denk het wel!)
mijn probleem dus ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:46 schreef Mirjam het volgende:
dames, wat gebruiken jullie om bij te houden welke lakjes jullie allemaal hebben?
ik wil het toch maar eens gaan bijhouden, soms vergeet ik dat ik iets al heb
Ik gebruik dat Google Spreadsheet gedoequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:46 schreef Mirjam het volgende:
dames, wat gebruiken jullie om bij te houden welke lakjes jullie allemaal hebben?
Ik helemaal niks. Ik ben niet zo van de spreadsheetjes enzo. Ik faal @ excel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:46 schreef Mirjam het volgende:
ow nou ja. T lijkt gewoon wel precies hetzelfde:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als dat zo was niet nee maar dat zijn het toch helemaal niet?De kleur is heel anders en Jade heeft shimmer. Ik zou dat in de verste verte geen dupe noemen.
Een word document met de laknamen enzo.. en dan nummertjes op de nagelwielen die in dat document staanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:46 schreef Mirjam het volgende:
Towel boy toy én What's with the cattitude!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Welke nemen?
- China Glaze Flyin high
- China Glaze Towel Boy Toy
- OPI What's with the cattitude
Dit dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Towel boy toy én What's with the cattitude!
hahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik helemaal niks. Ik ben niet zo van de spreadsheetjes enzo. Ik faal @ excel.![]()
Ik heb ze tot nu toe gewoon goed in mijn hoofd zitten en bij twijfel check ik eerst even.
OPI: no room for the blues is trouwens ook mooi!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Towel boy toy én What's with the cattitude!
Ik ben/was ook een excel n00b maar het is onwijs makkelijk!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haha
ik heb ook nog nóóit met exel gewerkt, dus dat valt eigenlijk al af
ik zal dat googledocs eens checken, stiekem lijkt het me wel leuk om het eens vast te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |