abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127572107
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2010 20:17 schreef Charmian het volgende:
Eén keer toen ik een jaar of 11 was op de lokale zender tijdens kookles en een keer een paar seconden als klapvee bij Hans Kazan, weet alleen ff niet meer hoe dat spelprogramma heette 'prijs je rijk' of zo?
Zo heette het toen Fred Oster dat nog voor de Avro presenteerde. Bij de verhuizing naar RTL Veronique werd Fred door Hans Kazan vervangen en ging het programma Prijzenslag heten.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_127572282
En ontopic: twintig jaar teug zat ik tussen het publiek bij het Bulkboekfestival, van de NCRV, teksten geschreven door kinderen en uitgevoerd door bekende muzikanten, zoals de Jazzpolitie en Herman Brood, met zijn hond. :')

Die was ook behoorlijk stoned. Niet de hond, voor de duidelijkheid... Barry Hay van de Golden Earring presenteerde het trouwens.

Geloof niet dat ik in beeld ben geweest.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  † In Memoriam † zondag 9 juni 2013 @ 01:01:01 #78
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_127572575
Bij pauw en witteman was 2 maanden terug een stuk van mijn hoofd te zien
:')
pi_127574844
Geinig topic! In mijn woonplaats was het midjaren '90 de gewoonte dat de lokale radio/tv onroep live beelden filmde en uitzond op hun zender. Dit gebeurde dan op drukke winkellocaties in het centrum of op pleinen.

Nationaal ben ik 2sec te zien in... SBS6 Shownieuws. Ik stond met vrienden in de rij bij de ingang van de Amsterdam ArenA voor U2's 360 Tour. Toen we er achter kwamen dat het de camping zender was hebben we een interview geven afgeslagen. Helaas werden de beelden toch uitgezonden en ben ik tijdens het concert meerdere malen gebeld door vrienden/familie met de melding dat ik op TV was. :(

Later heb ik de beelden geript van de SBS6 website en het stuk waarop ik te zien was op mijn YouTube account gezet waar meerdere concert video's op staan. Helaas kwam SBS6 erachter en kreeg ik een gepeperde mail waarin sancties stonden als ik het niet direct offline haalde. Wat een pauper zender.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:04:44 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_127577191
Ik ben wel eens op een D66 congres als toevallig rondlopend partijlid bevraagd en dat werd bij het nieuws overgenomen.
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 12:12:36 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_127577361
Alleen ooit toen ik klein was. Ik zat in de wachtkamer bij de orthodontist en er werd gefilmd voor Rondom Tien, waar het precies over ging weet ik niet meer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_127577448
Wel vaker bij voetbalwedstrijden en ik was een keer aan het tanken op tv bij Blik op de Weg. Iemand kreeg een boete voor rechts inhalen ofzo, bleek later. Ook werd me toen ook gevraagd of ik wist wat onderstaande verkeersbord betekende :')
Ja, ik weet wat het betekent
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 13:35:07 #83
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_127579071
Ik ben eens op tv geweest maar heb toen mijn jas voor mijn hoofd gehouden zodat niemand iets met het materiaal kon _O-
We hadden toen nogal de neiging elkaars stem en foto te misbruiken voor allerlei doeleinden, was wel echt lachen altijd. .MOD-bestanden met stemmen van klasgenoten etc. :P
Het programma was geloof ik van gewest tot gewest over het Rondje Cultuur wat gehouden werd.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:03:46 #84
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_127998484
Meerdere keren, meestal bij Ajax gerelateerde zaken.

Het evenement in het volgende filmpje heb ik mede georganiseerd en ik ben behoorlijk prominent in beeld (iets met 100.000 stuks)... :P

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')