Nu een aantal vertegenwoordigers van bepaalde sterke eurolanden openlijk hun twijfels vertellen, begint het vertrouwen tussen de leiders behoorlijk te kraken. Ik vrees het ergste voor de EUquote:
Het is momenteel groen, wss foutje van RTLZ.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:01 schreef JohnLocke het volgende:
Waarom zegt nu.nl groen en rtlz meer dan 3% in de min
Oh, de RTLZ website hanteert kennelijk een verkeerde openingskoers.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:01 schreef JohnLocke het volgende:
rtlz loop trouwens wel een kwartier achter.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:01 schreef JohnLocke het volgende:
Geen idee, maar NOVA heeft naar eigen zeggen straks een gesprek met De Jager.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef RobertKunath het volgende:
Wat is er nu uit het overleg in Brussel gekomen ? ik vind er nergens iets over terug
Die gaat de Euro weer omhoog proberen te praten...alsof hij invloed heeft...quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Geen idee, maar NOVA heeft naar eigen zeggen straks een gesprek met De Jager.
Misschien komen we dan meer te weten.
Omdat het economisch slecht gaat in de landen met de euro.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Wie kan me kort en bondig uitleggen waarom die Euro steeds minder waard wordt.
Als dat tenminste kort kan.Anders maar een lang verhaal. Ik ben een newb op dit gebied.
Maar dat wisten we in december (ten tijde van de euro top) eigenlijk ook alquote:Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef Rejected het volgende:
[..]
Omdat het economisch slecht gaat in de landen met de euro.
Wel bende dat de pond wordt uitgekozen als kleine vluchthaven. Sinds het gedoe is de pond/eur van 1.10 naar 1.18 gegaan. En die verkiezingen in de UK bieden ook geen hoop voor de toekomst van de engelse economie. En ik doe nog steeds het grootste gedeelte in euro's hier in Londenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:12 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Maar dat wisten we in december (ten tijde van de euro top) eigenlijk ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |