quote:NYSE Liffe introduceert optieseries met een initiële looptijd
van 24 maanden voor ArcelorMittal
NYSE Liffe introduceert langer lopende optieseries voor ArcelorMittal (symbool: MT) op de Amsterdamse optiebeurs. Met ingang van 24 mei 2010 wordt de maximale looptijd van afloopmaanden verlengd van
18 maanden naar 24 maanden.
Vanaf maandag 24 mei 2010 zal de december-2011 afloopmaand voor de handel beschikbaar zijn, naast de al bestaande juni-2010, juli-2010, augustus-2010, september-2010, december-2010, maart-2011 en juni-2011 afloopmaanden.
Na de introductie van optieseries met een initiële looptijd van 24 maanden ziet het looptijdenschema van de afloopmaanden er als volgt uit:
ArcelorMittal (MT)
Cyclus Afloopmaanden Initiële looptijd
(maanden)
Maand iedere kalendermaand 1, 2, 3
Kwartaal maart, juni, september, december 6, 9, 12
Halfjaar juni, december 18
Jaar december 24
Uw bank of broker geeft u graag nadere informatie.
Met vriendelijke groet,
NYSE Liffe
Retail Relations Amsterdam
Hee!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef SeLang het volgende:
Iedereen vlucht vanuit risk assets (aandelen, goud, olie, etc) naar staatsobligaties van solide landen.
Twijfel nu wel over weer instappenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef lyolyrc het volgende:
Vanochtend zag het eruit als een saaie beursdag, maar het negatieve sentiment is nog niet geluwd.
Ik heb me vandaag bewust afzijdig gehouden, omdat ik gisteren al een leuke winst had gepakt toen de koersen zakten. Maar het kriebelt wel...quote:
Alweer 6 punten dichterbijquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:44 schreef Vandergeld het volgende:
Winst van vanmorgen is alweer veranderd in rood, zou mij niets verbazen al staan we binnen enkele dagen onder de 300
124 had jij voorspeld voor dit jaar, dat zijn nog heel wat punten te gaan.quote:
Sowieso onder de 200.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:51 schreef richbitch het volgende:
Ik wil weer vol instappen met portefeuille.. maar hoop dat ik de discipline heb tot AEX van 250 oid.
Op welke stand wachten jullie voor LT?
Maart vorig jaar zaten we onder de 200.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:15 schreef Sloggi het volgende:
Als dat ooit gebeurt. En al stap je rond de 250 in, zo laag heeft 'ie nog nooit gestaan.
Voor de crisis bedoel ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Maart vorig jaar zaten we onder de 200.
Voor hetzelfde geld komt die 250 er nooit meer aan. Je weet het niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:51 schreef richbitch het volgende:
Ik wil weer vol instappen met portefeuille.. maar hoop dat ik de discipline heb tot AEX van 250 oid.
Op welke stand wachten jullie voor LT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |