Die van Ensaf.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef internal het volgende:
Beste Fairydust,
Ik heb nu zitten twijfelen waar ik een vraag wil stellen, dit topic of die van Ensaf. Welke is beter?
Groetjes Internal
Hier natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef internal het volgende:
Beste Fairydust,
Ik heb nu zitten twijfelen waar ik een vraag wil stellen, dit topic of die van Ensaf. Welke is beter?
Groetjes Internal
quote:
Slechte berekeningen, TS wordt pas op 27 juni 14quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:38 schreef 9611Niels het volgende:
Ha die Fairydust,
Volgens mijn berekeningen ben je 14 jaar. Waarom staan geen foto's in je fotoboek?
groetjes Niels
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Fairydust het volgende:
Beste mensen die vragen stellen,
Waarom blijven jullie vragen stellen terwijl ik gezegd heb dat ik ze niet langer beantwoord?
Groetjes
Geacht tienerhoertje,quote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Fairydust het volgende:
Waarom blijven jullie vragen stellen terwijl ik gezegd heb dat ik ze niet langer beantwoord?
Groetjes
Wanneer wil je nou eens hard genomen worden?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Fairydust het volgende:
Groetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geacht tienerhoertje,
waarom blijf jij kuttopics aanmaken terwijl niemand hierop zit te wachten?
Groetjes,
Smegmanus.
Oh, dat bedoelde je.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef Fairydust het volgende:
* Ik kan er niet meer tegen, doe maar slotje *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |