Link?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer van haar niet op slot gegaan en die wel de 300 hebben gehaald
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:46 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Met heel mijn hart, Argo. Heel mijn hart.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer van haar niet op slot gegaan en die wel de 300 hebben gehaald
Lieve iBenny,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:47 schreef iBenny het volgende:
Lieve Fairydust,
Wanneer gaan we trouwen?
mvgr,
iBenny
Voogd? Neen beste, u beschrijven zou nog het best gaan als mijn voorvocht. Klinkt wel een beetje hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Met jouw onvriendelijke gedrag! Ik ben je voogd en begeleider en ben zeer teleurgesteld in jou!
BENNY VIEZE VLEGELquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, er is nog wel een topic(welke geen sc is
)
quote:
Ik weet wel dat jij snel gaat stoppen met posten hier als je doorgaat met doodsverwensingenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Fairydust,
Wanneer houd je eens op met onoriginele kuttopics te openen en houd je op met ademen?
DW.
PoehPoeh.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij snel gaat stoppen met posten hier als je doorgaat met doodsverwensingen.
Adelante heeft mij zelfs 2x doodgewenst! Als moderatorzijnde!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij snel gaat stoppen met posten hier als je doorgaat met doodsverwensingen.
Fairydust,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:54 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Adelante heeft mij zelfs 2x doodgewenst! Als moderatorzijnde!
Karrel,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Fairydust,
Weet je wel dat klikken niet netjes is?
Dan weet je het nu.quote:
Beste Fairydust,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:18 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Lieve Miss_Blackberrylove,
Omdat je duidelijk geen voorkeur hebt voor het brood of de banaan, is het antwoord simpel. Leg het broodje en de banaan voor je. Zing: ''Iene miene mutte, tien pond grutten, tien pond kaas, iene miene mutte is de baas!'' en beweeg daarbij je vinger van de banaan naar het broodje op een ritmische manier, hetgene waarbij je je vinger hebt als je ''baas'' zegt, eet je als eerst.
Fairydust
Ik wens alleen m;n vriend doodquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |