Ik zie het ook zeker als compliment! Dit is toch het mooiste dat je als bescheiden user op dit forum kan overkomen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:15 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Beste Ensaf,
Ik begrijp dat het moelijk voor je is om nu een kopie van je eigen topic te zien. Zie dit als een compliment, je bent populair! Misschien zijn die dingen die ik net zei wel helemaal niet waar, maar probeer ik je gewoon te slim af te zijn. Laten we elkaar niet langer als concurrentie zien en gewoon samen deel uit maken van de samenleving. De samenleving!
Fairydust
Wees een lieve, leuke, spontane en eerlijke jongen. Misschien zal ik ooit op een dag voor je vallen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:20 schreef Argo het volgende:
Wat moet ik doen om jouw hart te overwinnen ?
Fairydust.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:14 schreef Fairydust het volgende:
Bste sinterklaaskapoentje,
Het is beter dat ik u dat niet vertel, ik wil dit jaar tenslotte nog wel cadeautjes!
Fairydust
Dat ben ik al ! Ik heb me op het moment op een zachte ondergrond gelegd, zodat we elkaar niet teveel pijn doen als je op me valt. Maar wanneer kan ik je verwachten ? Of duurt het tot domino day ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:31 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Wees een lieve, leuke, spontane en eerlijke jongen. Misschien zal ik ooit op een dag voor je vallen.
Zoals het gezegde luidt: Het toppunt van kinky is niet met 1 veertje, maar met de hele kip!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Fairydust,
Wat is de meest kinky vorm van sex die jij acceptabel vindt?
Karrel.
Weer zo een kutantwoord. Matig topic!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:32 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Zoals het gezegde luidt: Het toppunt van kinky is niet met 1 veertje, maar met de hele kip!
Fairydust
FAILquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef Fairydust het volgende:
* Ik kan er niet meer tegen, doe maar slotje *
Ik sleep je er wel doorheen schat!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef Fairydust het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef Fairydust het volgende:
Dit hangt af van hoeveel er geëxperimenteerd is! Maar qua acceptabel is alles acceptabel dit is een vrij land, alleen seks met dieren etc. is onacceptabel! Ps sex=met KSquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Fairydust,
Wat is de meest kinky vorm van sex die jij acceptabel vindt?
Karrel.
AAAAAAH?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef Fairydust het volgende:
Haha jullie maken het haar ook moeilijk! Ze is nog maar een fragiel jong meisje!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fairydust.
Ik dacht dat je leukere antwoorden zou geven op mijn vraag. Kennelijk durf je hier niet op te antwoorden. Ensaf is veel beter (tenzij je alsnog antwoord geeft)
Ik vraag het niet aan jou....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit hangt af van hoeveel er geëxperimenteerd is! Maar qua acceptabel is alles acceptabel dit is een vrij land, alleen seks met dieren etc. is onacceptabel! Ps sex=met KS
Waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha jullie maken het haar ook moeilijk! Ze is nog maar een fragiel jong meisje!
Met jouw onvriendelijke gedrag! Ik ben je voogd en begeleider en ben zeer teleurgesteld in jou!quote:
Lieve Fairydust, zou je aub door willen gaan en de domme vrag negerenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef Fairydust het volgende:
Het is niet zozeer dat ik stop vanwege de domme vragen, maar in deze eerste 6 pagina's heb ik al aardig wat klachten gehad. Ook kan ik de vragen van mijn waarde collega Ensaf niet goed beantowoorden. Ik heb dan ook besloten de vragen van menig fokker weer aan hem over te laten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:38 schreef Deceit het volgende:
[..]
Lieve Fairydust, zou je aub door willen gaan en de domme vrag negeren
Hou je wel nog van mij ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik stop vanwege de domme vragen, maar in deze eerste 6 pagina's heb ik al aardig wat klachten gehad. Ook kan ik de vragen van mijn waarde collega Ensaf niet goed beantowoorden. Ik heb dan ook besloten de vragen van menig fokker weer aan hem over te laten.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik stop vanwege de domme vragen, maar in deze eerste 6 pagina's heb ik al aardig wat klachten gehad. Ook kan ik de vragen van mijn waarde collega Ensaf niet goed beantowoorden. Ik heb dan ook besloten de vragen van menig fokker weer aan hem over te laten.
En dit was je eerste topic die niet op slot ging, RIP man.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef Fairydust het volgende:
Er zijn er wel meer van haar niet op slot gegaan en die wel de 300 hebben gehaaldquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dit was je eerste topic die niet op slot ging, RIP man.
En ik zeg, laat je niet voor de gek houden en be strong. Je kan het! Ik steun je door dik en dunquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef Fairydust het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |