Als je de drang voelt om een PM te sturen moet je dat doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Beste Fairydust,
Ik mag mijn vraag dus niet in het openbaar stellen, moet ik je een pm sturen dan met de vraag over neuken?
groetjes,
Steven
.... Jij bent 26 of niet ? Pedo...!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Beste Fairydust,
Ik mag mijn vraag dus niet in het openbaar stellen, moet ik je een pm sturen dan met de vraag over neuken?
groetjes,
Steven
Dag fairydust,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:30 schreef Fairydust het volgende:
Lieve hamkaastosti,
Sorry, maar ik kan helemaal geen handstand !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fairydust
wie zegt dat ik 26 ben?quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:04 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Lieve Argo,
De meeste mensen is van huis uit geleerd respect te hebben voor ouderen. Omdat ik het tegenovergestelde van oud ben, heeft bijna iedereen geen tot weinig respect voor mij. Waar gaat het toch heen met de maatschappij... *zucht*
Fairydust
[..]
Ge naam!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik 26 ben?
En op 13jarige leeftijd zijn ze al heel volwassen
Naam gebruik ik al heel wat jaartjes, is mijn oude inlognaam van mijn oude baanquote:
Dus heel wat jaartjes later.. dan bun je dus 26+ rond de 30 ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naam gebruik ik al heel wat jaartjes, is mijn oude inlognaam van mijn oude baan
Gebruik hem sindsdien voor een beetje alles
Beste Swomp,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:04 schreef Swomp het volgende:
Beste Fairydust,
Ik ben twaalf, hoe vind ik het gaatje ??
Ik vind het heel vies om mijn piemel in het gaatje te stoppen waar plas poep bloed en mischien een baby uitkomt... wat kan ik eraan doen dat ik het niet vies meer vind ?
Je vriendje, Swomp
goddamn, wie zegt dat het op leeftijd slaat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus heel wat jaartjes later.. dan bun je dus 26+ rond de 30 ?![]()
Ok dan nog je bent een loverboy... Das niet te vertrouwen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goddamn, wie zegt dat het op leeftijd slaat?
Misschien was het wel mijn personeelsnummer>?
Ja maar waar heb je dat dan gelezen? Ik wil een URL zien!quote:
Maar dat is één vraag, je had het over vragen!quote:2. Inderdaad!
Heb ik gedaan, maar ik kon het niet vinden.quote:3. Spit je eigen topics maar eens door en let op de datums, dan zul je zien wanneer!
Eerst niet maar sinds afgelopen zondag weer welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok dan nog je bent een loverboy... Das niet te vertrouwen!
Ps een vraag aan jou, eet jij kaas ?
Lieve HugoBaas,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:07 schreef HugoBaas het volgende:
Lieve Fairydust,
Heb jij weleens de neiging om je kutje te laten zien in een overvolle trein?
Groetjes,
HugoBaas
Bste senseismurf,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:07 schreef senseismurf het volgende:
Beste Fairydust,
Ik ben 58, en ben een priester. Ik wil heeeel graag jongetjes in de biechtstoel pakken.
Mag dat? Vergeving is geen probleem, gewoon ff bidden
Lieve Karrel,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lieve Fairydust.
Soms als ik heel brak ben heb ik de neiging om met mijn hoofd tegen een muur te rammen.
Zou dit mijn hoofdpijn verzachten, verergeren, of geen van beide?
Toedeloe,
Karrel.
Bste sinterklaaskapoentje,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi fairydust.
Hoevaak mastuurbeer je per week? Hou je van anaal masturberen?
Gr.
Sint.
Beste Ensaf,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja maar waar heb je dat dan gelezen? Ik wil een URL zien!
[..]
Maar dat is één vraag, je had het over vragen!
En wat had ik daar op moeten antwoorden? Ik wil graag van je leren.
[..]
Heb ik gedaan, maar ik kon het niet vinden.
Daarom vraag ik jou om raad!
Oh, en waarom gaf je net pas antwoord op mijn vragen toen ik je er expliciet om vroeg? Je hebt ze gewoon overgeslagen!
Een barbie kopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:20 schreef Argo het volgende:
Wat moet ik doen om jouw hart te overwinnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |