Lieve stevenmac26,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Beste Fairydust,
Doe je aan anaal?
Zoja, neuken?
groetjes,
Steven
Beste Deceit,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:33 schreef Deceit het volgende:
Beste Fairydust,
ik heb een obsessie voor een project catwalk deelnemer. heb hem op twitter en hyves zitten 'stalken',
hij heeft 1 x beantwoord op twitter waar hij met koninginnenacht zal zijn. ik kon er helaas geen tickets voor krijgen.. hoe kan ik hem nu t beste benaderen? ik heb m verschillende tweets gestuurd. en op hyves een berichtje.
Nee joh niet die Jafar, jeroen Ik ben verliefd op jeroen van Project Catwalkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:37 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Beste Deceit,
Het ligt eraan welke deelnemer het is. Als het die halvegare Turk met een afrokapsel is, heb ik je 1 ding te melden: STOP HET!
Fairydust
Het lijkt me wel een aardige jongen. Je kunt 2 dingen doen: hem van een afstandje bewonderen en af en toe over hem dagdromen, of hem als een hypocriet gaan stalken zodat hij alleen maar bang van je wordt. Ik zou die laatste keuze afraden, aangezien hij dan bang van je wordt, zoals ik al zei! Doe dus lekker je ding maar hou het binnen de perken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nee joh niet die Jafar, jeroen Ik ben verliefd op jeroen van Project Catwalk
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:50 schreef smegmanus het volgende:
Beste Fairydust,
waar leer ik hypocriet stalken?
vr.gr,
Smegmanus
Vraag het Deceitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:50 schreef smegmanus het volgende:
Beste Fairydust,
vr.gr,
Smegmanus
Zoals hierboven al vermeld werd, vraag het Deceit!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:50 schreef smegmanus het volgende:
Beste Fairydust,
vr.gr,
Smegmanus
Ik kan het 'Vraag Deceit om raad'-topic niet vinden.quote:
Oke, als het gewoon om te schommolon is wil ik graag een keer mee! Alleen dan lievor wel in het holst van de nacht, want ik wil liever niet met jou gezien wordon!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarde Fairydust,
Het gevoel dat ik een psychiater nodig heb ontbreekt bij mij, ik voel mij zelfs zeer prettig bij mijn speeltuinonfetish. Het had mij alleen zo leuk geleken als je eens meeging naar de speeltuin. Gewoon, om te schommolon.
Ik wil antwoorden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Waar dat? En namen!
[..]
Die over geile eekhoorntjes?
[..]
Wanneer?
Uiteraard zal ik ervoor zorgon dat niemand je met mij ziet. Ik zal zelfs speciaal voor jou mijn Mega Mindy pak aantrekkon, dan heeft niemand door dat ik het ben. Als je iets voelt is het trouwons gewoon de wind.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:55 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Oke, als het gewoon om te schommolon is wil ik graag een keer mee! Alleen dan lievor wel in het holst van de nacht, want ik wil liever niet met jou gezien wordon!
Fairydust
1. Gewoon, ik lees het weleens.quote:
Maar ik vraag het jou.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:53 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Zoals hierboven al vermeld werd, vraag het Deceit!
Mieters voor elkaar, ik zal mijn wolvenshirt aantrekkon! Moet ik beschuit met muisjes meenemon?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Uiteraard zal ik ervoor zorgon dat niemand je met mij ziet. Ik zal zelfs speciaal voor jou mijn Mega Mindy pak aantrekkon, dan heeft niemand door dat ik het ben. Als je iets voelt is het trouwons gewoon de wind.
Maak het aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik kan het 'Vraag Deceit om raad'-topic niet vinden.
Lieve Argo,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:59 schreef Argo het volgende:
Waarom heeft iedereen zo min respect voor jou ?
Sorry, maar je vervuilt dit topic. Ik moet je verzoeken mijn topic te verlaten en niet meer te betreden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maar ik vraag het jou.
Oooooooo 13 jarig snolletje, geef ons uw wijze raad.
En leid ons niet in bekoring.
Amen.
Beste HW,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Beste FD,
waarom waren meisjes niet meer zoals jij toen ik 15 was?
gr,
HW.
Waarde Fairydust,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:59 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Mieters voor elkaar, ik zal mijn wolvenshirt aantrekkon! Moet ik beschuit met muisjes meenemon?
Groetjons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |