Hmm de volgende keer dus maar laten liggen? En nu afentoe eentje snacken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Gedroogd, dus minder vocht en evenveel suiker als een gewone abrikoos. Niet per se ongezond, maar geen bak van leegeten. Vaak zijn gedroogde abrikozen gezwaveld voor de houdbaarheid, da's ook weer minder gezond.
Jurkje: als je je vriend bij je hebt om op je curves te passen. Of als je alleen met je vriend bent.
quote:
Ik ben er nog niet in gaan zitten eigenlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goeiemorgen! Vandaag laatste dingen inpakken, om 15.05 in de trein en om 18.25 vliegen!![]()
Anna:Geen gekke dingen denken he! Je hebt je best gedaan en aan die medische dinges kan jij niks doen
![]()
Sarabi: die vorm jurk vind ik altijd wel tof voor curvy mensen! (had die An ofzo van SYTYCD ook steeds geloof ik) Ik kan me alleen wel voorstellen dat je hem niet overal bij aantrekt, hij is nogal open aan de bovenkant
Plus, niet geheel onbelangrijk --> zit ie nog wel goed als je gaat zitten? Ziet er namelijk uit als een sta-jurk!
Met een zwart jasje verpest je het effect!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm de volgende keer dus maar laten liggen? En nu afentoe eentje snacken.
Ik mag hem inderdaad van mijn vriend niet aan als hij er niet bij is![]()
Maar met een zwart net jasje moet het best kunnen volgens mij
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
in mijn trouwjurk heb ik wel een kont!![]()
*deelt wat curves*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef loveli het volgende:
Mijn bouw leent zich niet voor curves. Plank dan maar.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Enjoy Roma Maria!
ik hoop dat je het weer een beetje meehebt! En maak foto's van die foute 'acteurs' bij het Colosseum, zoals bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
Welke maat heeft An dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet in gaan zitten eigenlijkmaar de stof voelt wel fijn aan en volgens mij gaat dat wel.
Deze is dezelfde als An hadnatuurlijk een stuk of 5 maten kleiner
Veel plezier alvast gewenst!
Ja, maar ik wil hem toch wel vaker aan dan die ene keer dat het wel bij een thema past ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met een zwart jasje verpest je het effect!
Als ik heel erlijk ben, zou ik nog een kilo of twee wachten voor ik hem aantrok, hij lijkt net iets te strak!
Ik heb bij deze jurk maat XL, denk dat zij gewoon een Sje heeft.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met een zwart jasje verpest je het effect!
Mwah, alleen als die 2 kilo er snel afgaan, anders gewoon dragen als je een gelegenheid ziet. In de kast laten hangen kan altijd nog.quote:Als ik heel erlijk ben, zou ik nog een kilo of twee wachten voor ik hem aantrok, hij lijkt net iets te strak!
Oh, dan begreep ik je verkeerd. Sorry!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb bij deze jurk maat XL, denk dat zij gewoon een Sje heeft.
http://www.topvintage.nl/(...)/0010951_800x800.jpg
eens met gehele post!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef AKnynke het volgende:
Het is absoluut niet mijn stijl, Sarabi, en hij ziet er ook vrij ongemakkelijk uit!
Zo. 2 koppen koffie op, en nu maar aan het werk. Net trouwens een interessant debat op radio 1 over jouranlistiek en ethische kwesties zoals met het jongetje in Libie..Algemene conclusie was dat de journalistiek hem met rust moet laten voor de rest van z'n leven zodat hij dit kan verwerken..Behalve als hij later zelf naar de media stapt..
Hoewel ik erg nieuwsgierig ben hoe zijn leven zal verlopen snap ik dit volledig..
Dat zouden ze inderdaad moeten doen, maar ben benieuwd of de media het fatsoen heeft. Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef AKnynke het volgende:
Het is absoluut niet mijn stijl, Sarabi, en hij ziet er ook vrij ongemakkelijk uit!
Zo. 2 koppen koffie op, en nu maar aan het werk. Net trouwens een interessant debat op radio 1 over jouranlistiek en ethische kwesties zoals met het jongetje in Libie..Algemene conclusie was dat de journalistiek hem met rust moet laten voor de rest van z'n leven zodat hij dit kan verwerken..Behalve als hij later zelf naar de media stapt..
Hoewel ik erg nieuwsgierig ben hoe zijn leven zal verlopen snap ik dit volledig..
Ow jij dacht de andere kant op?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik je verkeerd. Sorry!
wtf is an?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow jij dacht de andere kant op?nee ik vind An echt gewoon mooi slank met mooie curves
An is het meisje in de link die ik niet plaatstequote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wtf is an?
En nu moet ik toch echt aan het werk. lagged independent variables, here I come!
Ja, dat snap ik. Maar, is ze een bekende nederlander ofzo?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
An is het meisje in de link die ik niet plaatste
Presentatrice van So You Think You Can Dancequote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar, is ze een bekende nederlander ofzo?
Ik vind vooral dat de jurk zorgt dat mijn kont er goed uitzietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind hem net ietsje te strak Sarabi, en de kleur is niet mijn ding. Wel een mooi model.
Maar volgens mij hoort die jurk zo loeistrak, bij An zat ie ook te strak naar mijn mening. Vanaf de zijkant kon je ook heel goed zien dat ze een buikje had....
Ik doelde eigenlijk dat je buik vanaf de zijkant dan uitsteekt, niet dat je vetkwabjes ziet waar je buik overgaat in je heupen. Dit effect:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat de jurk zorgt dat mijn kont er goed uitzietdat deel haat ik echt van mijn lichaam.
Mijn buik gaat over in mijn heupen dus vind ik niet te opvallend in deze jurk.
En tja ik zal hem waarschijnlijk minder dan een paar keer per jaar aanhebben, maar vind hem toch erg tof
Ja dat snapte ik maar ik kan een beetje moeilijk uit leggen wat ik bedoelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk dat je buik vanaf de zijkant dan uitsteekt, niet dat je vetkwabjes ziet waar je buik overgaat in je heupen. Dit effect:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In sommige gevallen had ik het idee dat An iets corrigerends eronder droeg, want dan was bijna alles strak alleen de onderbuik niet en vanaf de zijkant zag je dat heel goed.
Gedroogde abrikoos fijnknippen en door de yoghurt, met wat lijnzaad ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm de volgende keer dus maar laten liggen? En nu afentoe eentje snacken.
Ik mag hem inderdaad van mijn vriend niet aan als hij er niet bij is![]()
Maar met een zwart net jasje moet het best kunnen volgens mij
Dankjoeee!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, ik wens je alvast heel veel plezier in Rome!!
Take care and enjoy
Ja, heel veel plezier gewenst & rokje & jurkje lekker aandoen en veeeeel foto's maken!quote:
Tas onder oksel klemmenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
Strapless is zo lastig, 1 hand om m'n jurk vast te houden, 1 voor m'n tasje, waar laat ik m'n drankje?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, ik wens je alvast heel veel plezier in Rome!!
Take care and enjoy
Ductape aan de binnenkant?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
Strapless is zo lastig, 1 hand om m'n jurk vast te houden, 1 voor m'n tasje, waar laat ik m'n drankje?
Persoonlijk zou ik dan voor te strak gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ductape aan de binnenkant?
Wat is erger, een linnen broek die eigenlijk een cm te strak zit op de heupen (en verder overal mooi), of eentje die bijna zonder de knoop los uit kan en waarin je geen kont overhoudt ... tussenmaat bestaat niet.
Waar voel jij jezelf het beste bij?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is erger, een linnen broek die eigenlijk een cm te strak zit op de heupen (en verder overal mooi), of eentje die bijna zonder de knoop los uit kan en waarin je geen kont overhoudt ... tussenmaat bestaat niet.
te strak want linnen loopt ontzettend uit. ik heb broeken die bij t aantrekken net te strak op mn boevnbenen zitten, maar na anderhalf uur heb ik een cm ruimte op mn been... te loszittend linnen sowieso niet doen, dat toont heel erg hobbezakkerig, tenzij t een perfect model daarvoor is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja hoor, wil je nog commentaar op je lijstje?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou... daar komt ie:
O: bakje muesli met magere melk
O: Sultana
Interessant hè!
Graag. En post zelf ook een lijstje!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hoor, wil je nog commentaar op je lijstje?
Nou, ik zou nog wat meer eten vandaag, anders val je om. Oh, en je sultana is natuurlijk een T, dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Graag. En post zelf ook een lijstje!
De kleinste, liever nog een maat kleiner want linnen loopt 2 maten uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
ik heb een roze, met hartjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt allemaal!![]()
Ik heb net nog even snel een toilettas gescoord, een zwarte(bijna al die krengen zijn roze bij de DA
)
Chico: je weet waar ik voor zou kiezen, maar ik heb dan ook een stronthekel aan te strakke broeken
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt allemaal!![]()
Ik heb net nog even snel een toilettas gescoord, een zwarte(bijna al die krengen zijn roze bij de DA
)
Chico: je weet waar ik voor zou kiezen, maar ik heb dan ook een stronthekel aan te strakke broeken
Ik heb een legergroene met allemaal vage legercodes eropquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb een roze, met hartjesjuist omdattie zo lelijk was
!
strakke, wat iedereen hier al zegt!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
moedersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Mijn moeder vond de strakke ook te strak zitten, plooien vielen niet mooi, heb teveel kont. De wijde was te wijd om mooi te zien, die viel ook niet goed. En toen vroeg ze of ik het eigenlijk wel zou dragen omdat het niet echt mijn stijl is, kon ik niets verzinnen, en nu gaan ze dus allebei terug. Maar toch bedankt voor het advies
.
lieve schat, als t linnen is dan loopt t ECHT twee maten uit. juist op plekken waar t strak zit.... maar goed, als je ze niet leuk vindt moet je t niet doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Mijn moeder vond de strakke ook te strak zitten, plooien vielen niet mooi, heb teveel kont. De wijde was te wijd om mooi te zien, die viel ook niet goed. En toen vroeg ze of ik het eigenlijk wel zou dragen omdat het niet echt mijn stijl is, kon ik niets verzinnen, en nu gaan ze dus allebei terug. Maar toch bedankt voor het advies
.
Gezien de topicreeks had je misschien beter een andere term kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Hey Mini! Goed dat je goed bent aangekomen!
ah, was niet de enige!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
moeders![]()
Mini, goede reis gehad? Mooi dat je goed bent aangekomen
Enjoy en de groeten!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef Goodbye het volgende:
Veel plezier in Rome, Mariaatje![]()
Ik ga een weekendje weg met o.a. Greys, zin in!
doeidoei! Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Mini is in Philadelphia!![]()
Ik ga nu pleitos! Baibaiiii!*hyperdepyper*
Wat lief!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn dat je ter plaatse bent, Mini!
Sigme is geweldig.. We hebben een wasmachine, een koelkast, drie boekenkasten, een tv-meubel en een salontafel gehaald. Echt zó super dat ze dat met me wilde doen. En nu ga ik naar m'n vriendinnetje want die had crisis, geloof ik.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Mini is in Philadelphia!![]()
Ik ga nu pleitos! Baibaiiii!*hyperdepyper*
Inkopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sigme is geweldig.. We hebben een wasmachine, een koelkast, drie boekenkasten, een tv-meubel en een salontafel gehaald. Echt zó super dat ze dat met me wilde doen. En nu ga ik naar m'n vriendinnetje want die had crisis, geloof ik.
wat is internet toch geweldig!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe heet de scrub?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
wat fijn DaD!
ik heb me gedoucht met nieuwe scrub die ik gekregen had, en nu vind ik mezelf naar kerel ruiken... volgens mij was t stiekem uit de mannenlijn van rituals ofzo
Hihihi, nou ik herken hem niet dus ik heb geen idee! Ik had wel eens onder de douche dat ik zo'n shower foam uitprobeerde en die leek me ook een beetje mannelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is iets met deep sea, met kelp en bamboe
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:35 schreef neen het volgende:
Nu komen er allemaal mannen vrouwen op je af kwak.
Een handje studentenhaven lijkt me best vies.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezien de topicreeks had je misschien beter een andere term kunnen gebruiken.
Verder: helemaal mee eens!
Nee, is lekker hoor! Vult alleen wel ontzettendquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een handje studentenhaven lijkt me best vies.
Het lijkt me vooral brak (water)...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee, is lekker hoor! Vult alleen wel ontzettend
weet niet of ze die ook in Philly hebben, maar ik was fan van de stop&shop supermarkt, en Trader Joe's (dat is een soort hele grote natuur/bio/lokale producten supermarkt. daar hebben ze namelijk GEWOON brood, zonder high fructose corn syrup of molasses erdoor)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]Dan was het nog niet helemaal onwaar geweest vrees ik. Ik moet echt snel op zoek naar een winkel met enigszins normaal eten.
Wat lief van Sigme!En fijn voor jou DaD, dat je nu allemaal spulletjes hebt.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden!
Thanksquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik vind trouwens die jurk wel heel gaaf, Sarabi. Het is niet mijn stijl, maar als je zo iets straks aan durft, vind ik altijd wel heel stoer, heb zelf ook genoeg curves (:')) maar zou dat nooit durven. Maarja, ik ben misschien ook niet helemaal doorsnee daarin
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat voor reltopic ben jij van plan te gaan openen?
Die ben ik ook net aan het binnenslepenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Essay ingeleverd!
Nu mag ik een biertje en een nieuwe ep van Grey's Anatomy
Bedankt voor de tips!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
weet niet of ze die ook in Philly hebben, maar ik was fan van de stop&shop supermarkt, en Trader Joe's (dat is een soort hele grote natuur/bio/lokale producten supermarkt. daar hebben ze namelijk GEWOON brood, zonder high fructose corn syrup of molasses erdoor)
wat is dat? ik stream ook alles. Alleen gaat de snelheid van het internet hier 's avonds zo omlaag dat het bjna niet te doen is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik stream alleen, zonder subs
Project Free TV is mijn held
even googlen op de termquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat is dat? ik stream ook alles. Alleen gaat de snelheid van het internet hier 's avonds zo omlaag dat het bjna niet te doen is.
Dus, dan buffer ik het 's middags als als ik het 's avonds wil kijken. Voor vanavond heb ik ook ga 6.22 klaar staan!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:53 schreef neen het volgende:
Vrouwenecht he, ik moest ergens rechtdoor kwam er een vrouw in een auto van rechts dus ik wacht netjes. Gaat ze echt 5 minuten ofzo stilstaan voor 3 auto's wtf
en toen was ik er eindelijk langs wil er een andere vrouw in een auto linksaf slaan. Dikke prima ik laat het gas los en rem wat bij. Is ze voor de helft afgeslagen gaat ze weer terug dus ik dik op de rem staan. Toen ben ik er links langsgegaan en heb ik haar mijn boze blik gegeven
Als klapper op de vuurpijl heb ik nog een boze blik moeten geven aan een of ander 50+ mens die niet aan de kant wilde voor mij terwijl ik een donders grote en zware doos aan het tillen was. Een boze blik deed haar van gedachten veranderen en de weg was toen vrij voor mij.
Als klapper op de vuurpijl kwam ik mooi aanrijden bij het stoplicht waar de auto's net vertrokken. Maar een oma in en grijze Ford Focus vond het nodig superlangzaam op te trekken waardoor ik nog een keer moest wachten ookgelukkig stond er daarna niets links van mij dus trok ik snel op langs dat figuur wat mij op commentaar van m'n vader kwam te staan want ik trok blijkbaar te snel op omdat z'n bril van het dashboard afvloog
Autorijdenik erger me echt aan van alles dan
Haha. Afhankelijk van hoe ik me voortbeweeg, erger ik me altijd aan anderen. Op de fiets aan voetgangers, als voetganger aan auto's en in de auto aan fietsers. Zelf ben ik natuurlijk nooit irritant.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:53 schreef neen het volgende:
Vrouwenecht he, ik moest ergens rechtdoor kwam er een vrouw in een auto van rechts dus ik wacht netjes. Gaat ze echt 5 minuten ofzo stilstaan voor 3 auto's wtf
en toen was ik er eindelijk langs wil er een andere vrouw in een auto linksaf slaan. Dikke prima ik laat het gas los en rem wat bij. Is ze voor de helft afgeslagen gaat ze weer terug dus ik dik op de rem staan. Toen ben ik er links langsgegaan en heb ik haar mijn boze blik gegeven
Als klapper op de vuurpijl heb ik nog een boze blik moeten geven aan een of ander 50+ mens die niet aan de kant wilde voor mij terwijl ik een donders grote en zware doos aan het tillen was. Een boze blik deed haar van gedachten veranderen en de weg was toen vrij voor mij.
Als klapper op de vuurpijl kwam ik mooi aanrijden bij het stoplicht waar de auto's net vertrokken. Maar een oma in en grijze Ford Focus vond het nodig superlangzaam op te trekken waardoor ik nog een keer moest wachten ookgelukkig stond er daarna niets links van mij dus trok ik snel op langs dat figuur wat mij op commentaar van m'n vader kwam te staan want ik trok blijkbaar te snel op omdat z'n bril van het dashboard afvloog
Autorijdenik erger me echt aan van alles dan
quote:
bij trader joe's schijnen ze gewoon brood te hebben. hij was voor mij te ver weg helaas...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips!Er zit een Trader Joe's in het centrum, daar ga ik straks wel even kijken! Ik had vanochtend inderdaad al meteen weer gezoet brood, yuck.
Ook bedankt voor de tip op mijn blog, ik moet nog even kijken hoe ik daar weer kan reageren.
Ik wou al zeggen dat ik hier niet durf te downloaden maar ik kan hier gewoon afleveringen van GA en PP online kijken.![]()
*kind in een snoepwinkel*
De H&M is stom wat dat betreft. Ik heb nu een shirt in XSquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef j.t het volgende:
Bah! Net hele dag gewinkeld, pijn in mn poten.
De mode van dit seizoen ligt mij niet! Dus niks leuks, niks staat mooi en als klap op de vuurpijl moest ik bij HM een broek maat 44 aan omdat 4-42 niet over mn benen/kont heen wildeboehoe ... terwijl mn kast vol ligt met 4s die ik wel pas. Ik snapte er niks van.
Al met al, pijn inmn poten en niks gekocht.
O: yoghurt aarbeien en cornflakes
T: loempiaatje
L: bruine bol met beenham zonder saus en optimel
D:wordt wokgroente met meergranenrijst en beetje kip
Daarna weet ik nog niet, iig mojito's en op stap vann8 ofso als troost dat ik mn geld niet kon uitgeven
Dat snap ik ook nooitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:20 schreef Syrena het volgende:
Bah, wat is dat toch een irritante trend op Hyves, je krabbels weghalenZo is er natuurlijk geen hol meer aan. Mail die mensen dan als je niet wil dat iemand je sappige roddels onder ogen krijgt verdorie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.H&M is zo raar met maten
Ik heb ook alles van (kinder)maat 164 t/m (volwassen) maat 44
minder is dat ik er straks ook in moet gaan slapen... echt alles ruikt naar knoflook...quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef sigme het volgende:
Oh ja, de rondingen. Ik zag prachtige groene rondingen-met-witte-stippen en prachtige knalroze rondingen. Fabuleuze vormen, dames. Wat mij betreft huphup in die jurkjes naar buiten, ter verfraaiing van het straatbeeld. Sjaaltje erbij, hooguit.
Ik zag de linkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet jou inderdaad nog bedankendankzij die link heb ik nu dit jurkje
haha, ik hoop dat je op tijd bent!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:05 schreef neen het volgende:
er staat hier nu een vissenkom op de tafel... de poes zit nu naast me en die zit er echt onverstoord naar te kijken. Hand even langs het hoofd halen, aanstoten niets brengt haar uit haar concentratie
Toch lullig dat wanneer ze haar slag wil slaan ik ingrijp
Laatst verongelukte dat arme ding ook al, ik weet of dat toen ook jouw toetsenbord was. Pompelmoes is een stuk aanslagbestendiger.quote:
Heel lief aangeboden, maar er nog een keer gebruik van maken zou echt te veel zijn! Ik vond dit al zo vreselijk lief! Het is er zo'n stuk gemakkelijker van geworden voor me.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:55 schreef sigme het volgende:
Was leuk hoor, met D&D door Stad crossen, huisraad bijeen garen. En ook nog een wandelingetje gemaakt tussen nieuwbouw en weiland.
Nog transport nodig voor de Grote Verhuizing, D&D?
Ik heb een taartgelegenheid bedacht waarbij er meer dan twee taartliefhebbers zijn. Oh, en de cupcakes hebben mijn liefste verzoend met mijn afwezigheid van vandaag.
SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
dr valt niet zoveel te schuiven alleen.... morgen om 8 uur de bus en trein naar utrecht voor studentenscratchdag, 's avonds concert. ben vergeten allerlei mensen uit te nodigen, wat ik had willen doen, voor het concert. bleuh... als ik daar ben is t wel leuk, vriendinnetjes zien die ik al lang niet gezien heb enzo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
awh kwak!
gewoon even opzij schuiven wat eigenlijk moet even even je rust halen bij je ouders! Als je dit blijft uitstellen word je er ook niet beter van volgens mij!
Ik vond het zelf ook wat raar, die post op dit moment.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef kwakz0r het volgende:
@ mini: ach wat zeur ik, jij bent net voor 7 maanden naar t buitenland
Zeggen dat je doorgaat tot je een gezond figuur hebt. Zolang je jezelf niet uithongert of je metabolisme om zeep helpt met en 1000 kcal dieet, zullen wij ook niet zeuren. Enquote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:04 schreef winka het volgende:
Oh ik ben zo blij, eindelijk is die verdomde 7 van de weegschaal af, weeg nu 69.5![]()
Wat doen jullie eigenlijk met mensen die 'bezorgd' zijn over je gewicht? Ik begon zelf met een behoorlijk overgewicht (88.8) en ben dus behoorlijk wat afgevallen. Nu zijn er voornamelijk collega's die bang zijn dat ik anorexia krijgDie vragen dan hoe ver ik zal gaan en dat ik moet uitkijken blablabla en dat terwijl ik nog behoorlijk wat vetrollen heb
Ik vind dit eigenlijk heel erg irritant
Tip van flip, volgens mij ben ik een expert aan het worden op lange afstandsrelaties: Ik vind het vaak heel fijn om gewoon allebei rustig te werken met webcam aan en geluid gemute. Je hebt het idee dat je bij elkaar bent, je ziet elkaar zo nu en dan en je kunt heel makkelijk even iets kleins zeggen en dan verder gaan. Want, dat vind ik heel lastig: telefoongesprekken moeten altijd ergens over gaan, gewoon keuvelen over niets is lastiger, en daar hou ik nu juist zo van!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook wat raar, die post op dit moment.Maar het is wel echt zo. Ik ben ook heel benieuwd hoe ik dit ga trekken, normaal ga ik minimaal eens in de drie weken naar m'n ouders.
Gelukkig is er Skype en webcams.
Hey, wat een leuk idee!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tip van flip, volgens mij ben ik een expert aan het worden op lange afstandsrelaties: Ik vind het vaak heel fijn om gewoon allebei rustig te werken met webcam aan en geluid gemute. Je hebt het idee dat je bij elkaar bent, je ziet elkaar zo nu en dan en je kunt heel makkelijk even iets kleins zeggen en dan verder gaan. Want, dat vind ik heel lastig: telefoongesprekken moeten altijd ergens over gaan, gewoon keuvelen over niets is lastiger, en daar hou ik nu juist zo van!
Oh, goeiemorgen. Weer aan de studie vandaag!
Waarom moet je het elke dag wassen? Ik sport ook heel vaak, maar was het 2-3x per week, de andere keren spoel ik het alleen uit met water....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Het nadeel van sporten is wel dat ik nu elke dag mijn haar moet wassenen dat is helemaal niet goed voor (lang) haar
Maar goed vanmiddag toch maar hardlopen
Morgen lekker fietsen met vriendje dus dat is niet zo intensief
Als ik het alleen uitspoel kan ik het niet meer doorkammen, ik moet dan wel conditioner gebruiken en dan kan ik net zo goed ook even shampoo er in gooienquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waarom moet je het elke dag wassen? Ik sport ook heel vaak, maar was het 2-3x per week, de andere keren spoel ik het alleen uit met water....
Oh, oke. Ik borstel mijn haar sowieso heel vaak niet. Laat het gewoon drogen en haal mijn handen er dan een paar keer doorheen (al dan niet met wat spul erop)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik het alleen uitspoel kan ik het niet meer doorkammen, ik moet dan wel conditioner gebruiken en dan kan ik net zo goed ook even shampoo er in gooien
Of je gooit er idd alleen conditioner in. Dat doe ik iig als ik merk dat mn haar stroef wordt van het afspoelenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik het alleen uitspoel kan ik het niet meer doorkammen, ik moet dan wel conditioner gebruiken en dan kan ik net zo goed ook even shampoo er in gooien
Elke dag wassen is inderdaad niet zo goed voor je haar, maar niet wassen en wel conditioner maakt je haar denk ik zo zwaar.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, hier valt maar op 1 manier op te reageren natuurlijk:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Elke dag wassen is inderdaad niet zo goed voor je haar, maar niet wassen en wel conditioner maakt je haar denk ik zo zwaar.
Heb mn rode jurkje aan voor mn mama's verjaardag en hij is echt mooi
Hihi, ik heb exact hetzelfde! Bij mij staat er ook echt 2 uur als normtijd voor, en ben er ook al 2 dagen mee "bezig"quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:46 schreef Chicolate het volgende:
Dat verslag mag nu toch wel een keer af, het is totaal 2 uur werk ofzo en ben er al een paar dagen mee bezig.
Stevig lunchen zodat je ook 's middags nog lekker aan de slag kan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:
Ik doe maar een lijstje:
O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
L: geen idee nog.
T: druiven
T: banaan?
D: witte vis met korst van pesto, pijnboompitten en parmezaanse kaas, wortelsalade en dubbel gebakken aardappelen
T: iets lekkers en een wijntje/portje .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, het is gelukt!![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Okee komt ie dan!
Dit is wel niet hoe ik m aanheb, nu met pumps en lichte panties ipv zwarteJe plaatje werkt niet, je hebt naar het album gelinkt ipv naar het plaatje (rechtermuisknop op plaatje, eigenschappen en dan de url kopieren). Mooi jurkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja echt erg hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:17 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hihi, ik heb exact hetzelfde! Bij mij staat er ook echt 2 uur als normtijd voor, en ben er ook al 2 dagen mee "bezig"![]()
Ik was mijn haar elke daganders hangt het in vette repen langs m'n gezicht... ik weet dat je vet haar minder moet wassen, maar tot de tijd dat het minder vet wordt kan ik me dan nergens vertonen.
. Ik weet dat het nu nog 10 min werk is ofzo, als ik er even aan ga zitten ... snap ook niet waarom ik dat steeds niet doe. Maar NU ga ik het wel doen. 12 uur moet ie af zijn, vind ik
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Okee komt ie dan!
Dit is wel niet hoe ik m aanheb, nu met pumps en lichte panties ipv zwarteje moet hem even tussen [img] tags zetten, want zo is ie niet te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Okee komt ie dan!
Dit is wel niet hoe ik m aanheb, nu met pumps en lichte panties ipv zwarteLeuk jurkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, het is gelukt!![]()
En ook even een klein schopje onder de bips van de dames die aan het werk moeten (inclusief mezelf)![]()
http://www.imdb.com/title/tt1327801/quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:34 schreef -marz- het volgende:
De kleur staat mooi bij je haar volgens mij Puff!
Wat is Glee en waar gaat het ongeveer over?
Dankje, het heeft gewerkt, verslag is af en opgestuurd. Het was écht 10 min werkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Leuk jurkje!
En ook even een klein schopje onder de bips van de dames die aan het werk moeten (inclusief mezelf)
Spinazie opwarmen, aardappels koken en visje bakken? Dat doe ik altijd als mn ouders wat eten dat ik niet lust.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:58 schreef Noukjee het volgende:
ik heb geen idee wat mijn dag me brengt haha! Hoorde dat me ouders vanavond pannekoeken gaan eten. Zit daar veel vet in? lijkt me wel?! Denk dat ik iets anders maak. Zo'n aardappelpannetje van super de boer, met aardappels, groente en gyros. Beter dan pannekoeken ?!
Of iemand een ander idee om te maken voor 1 persoon wat niet veel moeite is en waar je niet zoveel voor nodig hebt ?!
Ga me zo eerst maar eens omkleden, en dan ontbijten
Morgen werk ik bij de dierenambulance, anders had het me eigenlijk wel leuk geleken! Volgens mij wordt het mooi wandelweer morgen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje, het heeft gewerkt, verslag is af en opgestuurd. Het was écht 10 min werk. Nu nog verslag 2, zal ook misschien 2 uur werk zijn. Moet toch lukken.
Oh en iemand nog zin om morgen een rondje in het mooie Almere te lopen?http://www.trimslim.nl/apenloop/ Ik doe morgen mee met de 15 of 20 km (ligt eraan of ik alleen loop, in mn eentje 15). Rustig aan beginnen, moet mn schoenen nog inlopen.
Sorry, ik vind wandelen echt de vreselijkste manier van bewegen die er bestaat. Heb een ubergrote hekel aan lopen en doe dan ook werkelijk alles op de fietsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje, het heeft gewerkt, verslag is af en opgestuurd. Het was écht 10 min werk. Nu nog verslag 2, zal ook misschien 2 uur werk zijn. Moet toch lukken.
Oh en iemand nog zin om morgen een rondje in het mooie Almere te lopen?http://www.trimslim.nl/apenloop/ Ik doe morgen mee met de 15 of 20 km (ligt eraan of ik alleen loop, in mn eentje 15). Rustig aan beginnen, moet mn schoenen nog inlopen.
Bedankt voor de tip! Dat lijkt me inderdaad wel fijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tip van flip, volgens mij ben ik een expert aan het worden op lange afstandsrelaties: Ik vind het vaak heel fijn om gewoon allebei rustig te werken met webcam aan en geluid gemute. Je hebt het idee dat je bij elkaar bent, je ziet elkaar zo nu en dan en je kunt heel makkelijk even iets kleins zeggen en dan verder gaan. Want, dat vind ik heel lastig: telefoongesprekken moeten altijd ergens over gaan, gewoon keuvelen over niets is lastiger, en daar hou ik nu juist zo van!
Oh, goeiemorgen. Weer aan de studie vandaag!
Leuk issie he!quote:
Haha ieder zijn ding hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Sorry, ik vind wandelen echt de vreselijkste manier van bewegen die er bestaat. Heb een ubergrote hekel aan lopen en doe dan ook werkelijk alles op de fiets(maar ga na 3 juni wel weer wat hardlopen, dat vind ik soms nog wel leuk).
Als ik naast je mag fietsen, lijkt het me leuk en doe ik graag mee
Haai Uniekje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Zeker een mooie jurk Puff...Ah Mini, hoe is het?
Lijst:
O: boterham tonijn, boterham osseworst, beschuit jam, glas melk
T's : boterham osseworst, appel, sinaasappel, peer
L: yoghrut en vla
t's: blokje choco, cracker tonijn'
D: asperges met ham, boter en ei, malta aardappels, spinazie, bressot.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mini! Hoe bevalt het tot nu toe? Leuk he, jetlagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Haai Uniekje.Wat een kort lijstje, voor jouw doen!
Het is eh... vroeg.Het is hier nog geen 7 uur en ik ben al een uur hartstikke wakker. Maar verder wel goed, ik ga straks lekker de stad in.
Gaaf. Wil je mij nog even een linkje naar je blog doen toekomen? Reis-/buitenlandverhalenquote:
Ja, heerlijk...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mini! Hoe bevalt het tot nu toe? Leuk he, jetlag
Oeh, ik weet 'em!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Ontopic: ik zit te ontbijten met een ciabatta (ongezoet) met roomkaas, 3x raden welk merk.
En? Leeft de vis nog?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:05 schreef neen het volgende:er staat hier nu een vissenkom op de tafel... de poes zit nu naast me en die zit er echt onverstoord naar te kijken. Hand even langs het hoofd halen, aanstoten niets brengt haar uit haar concentratie
Toch lullig dat wanneer ze haar slag wil slaan ik ingrijp
Leukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel zo slim
Alleen nu een weekendje niet want ik ga naar mijn vriendje toe
Ze leven nog jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En? Leeft de vis nog?
Gister geen bier op maar een paar glaasjes rosé. Vriendin had een fles meegenomen
Nee, niet gezien, maar thanks voor de tip haha ^^ Ik zal elke dag wel even een bakje magere yoghurt eten haha, scheelt dat ik vaak magere yoghurt en fruit in een blender doe en dan heb je een lekkere yoghurtshake, wat ook nog eens heel gezond isquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Hadden jullie trouwens (ik geloof eergisteren) die docu gezien op ned. 3, over een Deens onderzoek dat uitwees dat als je iedere dag (magere of halfvolle) zuivel eet/drinkt je meer vet verliest dan als je dat niet doet? En best wel veel meer ook. Er zou 100% meer vet in de ontlasting zitten als je een eetpatroon hebt met veel zuivel. Komt omdat er iets in de zuivel zit dat zich mengt met vetcellen, en ze zo meeneemt. Klonk best interesting! Ze gingen het uittesten op een Deense meneer en een Amerikaans echtpaar, en het bleek echt zo te zijn
Druiven?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:23 schreef Noukjee het volgende:
ik vond olijven altijd ZO vies, maar had laatst een keer olijven gegeten die heerlijk waren. Ben alleen vergeten welke dat nou warenaangezien je zoveel verschillende olijven hebt..
Ze waren een beetje zoetig ?!
Zolang het maar geen koffiemelk is denk ik:Pquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Toch maar eens yoghurt kopen dan! Zou koffie met melk ook tellen?
Die twee blonde dames waren de onderzoeksters. Als we het over dezelfde docu hebben dan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:36 schreef neen het volgende:
Huh? Een Deense meneer? Toch twee blonde dames
Als het dezelfde docu is dat soep beter vult dan water + eten, je minder kippenbouten eet wanneer de botten op je bord blijven in plaats van dat ze weg worden gehaald en een kleinere portie relatief meer vult dan een grote portie. Ongeacht of het vers is of niet. of was dat met die popcorn nou weer ergens anders van![]()
Het klinkt misschien goed maar het zal wel tegenvallen, ik neem zo'n beetje iedere dag zuivel dus ik kan het weten
pas als we 20 kilo aankomenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:22 schreef neen het volgende:
[..]
Ze leven nog ja
Ik heb gisteren nog wat biertjes gehad en iemand uit geprobeerd te leggen dat half 3, half 3 is en niet half over 3 dus half 4
En voor ik het vergeet
"Een derde mannen dumpt dikke vriendin"
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nl3 is niet zo opzienbarend. Vind ik.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, dat was een uitzending die je niet hoeft te zien... Wat simplistisch
thanks voor de waarschuwing! Nu weer even aan het werkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:44 schreef neen het volgende:
Verwacht maar niet teveel trouwens, er werden opzich best veel open deuren ingetrapt.
[..]
[..]
Heb ik half gezien idd! Maar maakt het ook uit hoeveel zuivel je eet/ drinkt? Misschien anders maar een extra glas melk drinken elke dagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Hadden jullie trouwens (ik geloof eergisteren) die docu gezien op ned. 3, over een Deens onderzoek dat uitwees dat als je iedere dag (magere of halfvolle) zuivel eet/drinkt je meer vet verliest dan als je dat niet doet? En best wel veel meer ook. Er zou 100% meer vet in de ontlasting zitten als je een eetpatroon hebt met veel zuivel. Komt omdat er iets in de zuivel zit dat zich mengt met vetcellen, en ze zo meeneemt. Klonk best interesting! Ze gingen het uittesten op een Deense meneer en een Amerikaans echtpaar, en het bleek echt zo te zijn
Extra glas? Je drinkt überhaupt al nooit melkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Heb ik half gezien idd! Maar maakt het ook uit hoeveel zuivel je eet/ drinkt? Misschien anders maar een extra glas melk drinken elke dag
Ik was ook weer zo handig bezig. Ben naar de supermarkt geweest op de fiets, terwijl ik normaal altijd lopend ga. En nu staat m'n fiets natuurlijk nog bij de supermarkt.Zo maar even ophalen.
Niet uit een glas maar in al mijn lijstjes komt melk voor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Extra glas? Je drinkt überhaupt al nooit melk.
Ik ben hard aan het werk. Ben het zat, ben moe, zit er doorheen, maar het moet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Enneh wij hebben kaarten voor Guido Weijers binnen voor 22 januari![]()
Iedereen lekker van het weekend te genieten??
Vriend heeft vanavond nachtdienst maar heeft hij gelukkig vrij genomen.
Morgen eten we lekker kabeljauwfilet uit de oven
Weet ik niet zeker maar in die docu namen ze vaak yoghurt ipv brood ofzo. Dus echt wel 's ochtends en 's middags yoghurt. Of een smoothie voir tussendoor, kom je gelijk ook aan je fruit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Heb ik half gezien idd! Maar maakt het ook uit hoeveel zuivel je eet/ drinkt? Misschien anders maar een extra glas melk drinken elke dag
Ik was ook weer zo handig bezig. Ben naar de supermarkt geweest op de fiets, terwijl ik normaal altijd lopend ga. En nu
staat m'n fiets natuurlijk nog bij de supermarkt.Zo maar even ophalen.
Jij bent cutequote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik was ook weer zo handig bezig. Ben naar de supermarkt geweest op de fiets, terwijl ik normaal altijd lopend ga. En nu staat m'n fiets natuurlijk nog bij de supermarkt.Zo maar even ophalen.
Niet voor jou als je dat soms denktquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:58 schreef neen het volgende:
En er ligt hier spekkoek én oranjekoek in huis![]()
![]()
Ik weet niet zeker of het goed is, misschien moet ik het even checken. En trouwens er zit een stukje mandarijn op de oranjekoekquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet voor jou als je dat soms denkt.
Nee.quote:
Jouw voorsprong op mij is ook wel groot genoeg zo, want ik moet meer dan een marathon lopen om weer een beetje bij jou in de buurt te komen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:54 schreef neen het volgende:
[..]
Goed bezig
Hoe gaat het met je lopen? Ik heb deze week 2x een rondje van 5k gelopen zonder runkeeper want ik ben m'n lader vergetengelukkig weet ik een rondje van 5k in de buurt
maar nu neemt mijn voorsprong op jou natuurlijk niet toe
Oke dan! Gaat dus wel aardig zo te horenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Jouw voorsprong op mij is ook wel groot genoeg zo, want ik moet meer dan een marathon lopen om weer een beetje bij jou in de buurt te komen.Tot een paar dagen terug ging het heel goed en ben nu een week of 3 weer bezig. Maar heb nu wat last van m'n scheenbeen, dus ik laat even een keertje schieten. Ik heb ook altijd wat en steeds weer ergens anders. Om simpel van te worden, maar ik zet door. Ik heb ook nog steeds geen armband gehaald voor m'n iPhone dus ik loop niks in op jou zo.
Maandag ga ik weer lopen in elk geval en eindelijk een armband kopen.
oeh, oranjekoek!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:05 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het goed is, misschien moet ik het even checken. En trouwens er zit een stukje mandarijn op de oranjekoeken natuurlijk nog wat zuivel!
Het is de nieuwe trend, voedsel fout spellen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:15 schreef Noukjee het volgende:
heb 't wonder boven wonder bij 1 wap gehouden, en als toetje wat verse ananas.
Nu ga ik even mijn dagelijkse dutje doen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is de nieuwe trend, voedsel fout spellen.
Dus... ik ga brocoli met zalm eten.
ik eet raffiolie met tommatensousquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik eet vanavond aardapél en vis en wortel.
Van de bakker!quote:
mijn reuze aardapél staat in de oven gaar te worden. Straks even de vis maken en worteltjes raspen en ik ben klaar...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Oranjekoek met echte slagroom
Nog even doorbikkelen dus Nynke, bah, succes
De gefulde paprika's staan in de oven, spinasie is klaar om geroerbakt te worden en de botersla is gemaakt.
Dat spaart mij weer typenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn moeke heeft net tagliyatellie met spinatie, zalm en roomsous gemaakt. Mjam.
Neen: don't do it! *schuift een bak yoghurt naar Friesland/Grunn/Arnhem.*
Bij verse wel ja! Zo mat ofzo. Maar mijn moeder had diepvriesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat spaart mij weer typenwant dat eten wij ook
Verse spinaai
(al vind ik dat mijn tanden dan raar aanvoelen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |