abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81410367
Het vorige deel: Slank #1035 - time for tubby bye bye!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_81410386
zonder!

planken ftw !
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 11:07:17 #3
70532 loveli
N
pi_81410402
Was net te laat met posten:
"Als niemand anders 'em sluit, ga ik wel weer foute plaatjes zoeken. "
crap in = crap out
pi_81410410
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Gedroogd, dus minder vocht en evenveel suiker als een gewone abrikoos. Niet per se ongezond, maar geen bak van leegeten. Vaak zijn gedroogde abrikozen gezwaveld voor de houdbaarheid, da's ook weer minder gezond.

Jurkje: als je je vriend bij je hebt om op je curves te passen. Of als je alleen met je vriend bent.
Hmm de volgende keer dus maar laten liggen? En nu afentoe eentje snacken.
Ik mag hem inderdaad van mijn vriend niet aan als hij er niet bij is
Maar met een zwart net jasje moet het best kunnen volgens mij
pi_81410449
MET! Michelinmannetjes en pufferfishes FTW

Maar ik moet ook naar de uni, dus dat ga ik ook doen nu.
Ciao curvy girls
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:10:23 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81410495
tvp.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:10:24 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81410496
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
zonder!

planken ftw !

Goeiemorgen! Vandaag laatste dingen inpakken, om 15.05 in de trein en om 18.25 vliegen!

Anna: Geen gekke dingen denken he! Je hebt je best gedaan en aan die medische dinges kan jij niks doen

Sarabi: die vorm jurk vind ik altijd wel tof voor curvy mensen! (had die An ofzo van SYTYCD ook steeds geloof ik ) Ik kan me alleen wel voorstellen dat je hem niet overal bij aantrekt, hij is nogal open aan de bovenkant Plus, niet geheel onbelangrijk --> zit ie nog wel goed als je gaat zitten? Ziet er namelijk uit als een sta-jurk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:11:09 #8
236335 neen
schone schijn
pi_81410515
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
zonder!

planken ftw !
Was ik maar een plank.
Tevens tvp.
het lijkt niet wat het is
pi_81410518
in mijn trouwjurk heb ik wel een kont!

Ja doei.
pi_81410526
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Goeiemorgen! Vandaag laatste dingen inpakken, om 15.05 in de trein en om 18.25 vliegen!

Anna: Geen gekke dingen denken he! Je hebt je best gedaan en aan die medische dinges kan jij niks doen

Sarabi: die vorm jurk vind ik altijd wel tof voor curvy mensen! (had die An ofzo van SYTYCD ook steeds geloof ik ) Ik kan me alleen wel voorstellen dat je hem niet overal bij aantrekt, hij is nogal open aan de bovenkant Plus, niet geheel onbelangrijk --> zit ie nog wel goed als je gaat zitten? Ziet er namelijk uit als een sta-jurk!
Ik ben er nog niet in gaan zitten eigenlijk maar de stof voelt wel fijn aan en volgens mij gaat dat wel.
Deze is dezelfde als An had natuurlijk een stuk of 5 maten kleiner

Veel plezier alvast gewenst!
pi_81410561
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Met een zwart jasje verpest je het effect!
Als ik heel erlijk ben, zou ik nog een kilo of twee wachten voor ik hem aantrok, hij lijkt net iets te strak!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:12:38 #12
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81410563
Het is absoluut niet mijn stijl, Sarabi, en hij ziet er ook vrij ongemakkelijk uit!

Zo. 2 koppen koffie op, en nu maar aan het werk. Net trouwens een interessant debat op radio 1 over jouranlistiek en ethische kwesties zoals met het jongetje in Libie..Algemene conclusie was dat de journalistiek hem met rust moet laten voor de rest van z'n leven zodat hij dit kan verwerken..Behalve als hij later zelf naar de media stapt..

Hoewel ik erg nieuwsgierig ben hoe zijn leven zal verlopen snap ik dit volledig..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:13:12 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81410590
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
in mijn trouwjurk heb ik wel een kont!

Hoera voor konten!
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 11:13:39 #14
70532 loveli
N
pi_81410603
Mijn bouw leent zich niet voor curves. Plank dan maar.
crap in = crap out
pi_81410634
Enjoy Roma Maria!

ik hoop dat je het weer een beetje meehebt! En maak foto's van die foute 'acteurs' bij het Colosseum, zoals bijvoorbeeld deze:
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:14:28 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81410638
Hoi, lijstje:

O: boterham 48+ kaas, boterham achterham, gekookt ei, beschuit jam, beker melk
T's: kom vla/yoghurt, boterham kaas, peer, sinaasappel, gekookt ei
S: 15 km wandelen
T's:verjaardag dus: gebak, toastjes, worst, gevulde eieren, chipjes
D: bami
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:15:02 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81410651
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef loveli het volgende:
Mijn bouw leent zich niet voor curves. Plank dan maar.
*deelt wat curves*

Tevens wou ik melden dat ik naast de nodige broeken shirtjes ook een rokje en een jurkje mee heb naar Rome In het kader van er machtig leuk / niet slonzig uit zien
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:15:57 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81410683
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Enjoy Roma Maria!

ik hoop dat je het weer een beetje meehebt! En maak foto's van die foute 'acteurs' bij het Colosseum, zoals bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
Geniaal!

Ik hoop het te gaan enjoyen! Vast wel! Moeten alleen nog bedenken wanneer we wat gaan zien, ivm eventuele noodzakelijke reserveringen
pi_81410694
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet in gaan zitten eigenlijk maar de stof voelt wel fijn aan en volgens mij gaat dat wel.
Deze is dezelfde als An had natuurlijk een stuk of 5 maten kleiner

Veel plezier alvast gewenst!
Welke maat heeft An dan?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81410695
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als ik heel erlijk ben, zou ik nog een kilo of twee wachten voor ik hem aantrok, hij lijkt net iets te strak!
Ja, maar ik wil hem toch wel vaker aan dan die ene keer dat het wel bij een thema past ofzo
Met een zwart jasje kan ik hem misschien vaker aan.
En die 2 kilo....het is ook mijn planning om die sowieso deze maand kwijt te raken maar we zullen zien
pi_81410721
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Welke maat heeft An dan?
Ik heb bij deze jurk maat XL, denk dat zij gewoon een Sje heeft.

http://www.topvintage.nl/(...)/0010951_800x800.jpg
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 11:17:37 #22
70532 loveli
N
pi_81410728
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Eens.
quote:
Mwah, alleen als die 2 kilo er snel afgaan, anders gewoon dragen als je een gelegenheid ziet. In de kast laten hangen kan altijd nog.
crap in = crap out
pi_81410764
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb bij deze jurk maat XL, denk dat zij gewoon een Sje heeft.

http://www.topvintage.nl/(...)/0010951_800x800.jpg
Oh, dan begreep ik je verkeerd. Sorry!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:19:10 #24
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81410774
lijstje:

O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
L: 2 volkorenbroodjes met parmaham, een gekookt eitje en rucola, of een variant hierop.
T: banaan
T: druiven
D: ovenfrietjes met bief en spinazie en appelmoes.
T: iets lekkers.

J'ai content!
pi_81410775
Ik doe ook weer mee, met iets teveel curves momenteel .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81410778
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef AKnynke het volgende:
Het is absoluut niet mijn stijl, Sarabi, en hij ziet er ook vrij ongemakkelijk uit!

Zo. 2 koppen koffie op, en nu maar aan het werk. Net trouwens een interessant debat op radio 1 over jouranlistiek en ethische kwesties zoals met het jongetje in Libie..Algemene conclusie was dat de journalistiek hem met rust moet laten voor de rest van z'n leven zodat hij dit kan verwerken..Behalve als hij later zelf naar de media stapt..

Hoewel ik erg nieuwsgierig ben hoe zijn leven zal verlopen snap ik dit volledig..
eens met gehele post!

vanavond ga ik weer 's experimenteren met eten:

hamburgers met echte feta, spinazie en pijnboompitten op een 'broodje' van portobello's
heb er nu al trek in! Al moet ik eerst nog even richting lunch gaan denken zo.

Mijn essay schiet eindelijk een beetje op, en dat mag ook wel, want de deadline is 5 uur met dank aan kwak haar tips gaat het iig een stuk beter
Ja doei.
pi_81410783
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef AKnynke het volgende:

Dat zouden ze inderdaad moeten doen, maar ben benieuwd of de media het fatsoen heeft. Laten we het hopen.
pi_81410808
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dan begreep ik je verkeerd. Sorry!
Ow jij dacht de andere kant op? nee ik vind An echt gewoon mooi slank met mooie curves
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:20:36 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81410831
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow jij dacht de andere kant op? nee ik vind An echt gewoon mooi slank met mooie curves
wtf is an?

En nu moet ik toch echt aan het werk. lagged independent variables, here I come!
pi_81410849
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wtf is an?

En nu moet ik toch echt aan het werk. lagged independent variables, here I come!
An is het meisje in de link die ik niet plaatste
pi_81410851
Nynke, lekker lijstje.

Die jurk zit trouwens bij de presentatrice ook heel strak, misschien hoort het gewoon zo, nah, ik vind het niet zo mooi.

Ben trouwens pro-curves. Die van mij beginnen ook weer zichtbaar te worden nu m'n taille wat dunner wordt
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:22:22 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81410890
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

An is het meisje in de link die ik niet plaatste
Ja, dat snap ik. Maar, is ze een bekende nederlander ofzo?
pi_81410954
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar, is ze een bekende nederlander ofzo?
Presentatrice van So You Think You Can Dance
Maar ze was Vlaams toch? Dat weet ik niet meer zeker...
Vond haar jurken erg cool, maarja heb ook een rare smaak
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:27:49 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81411081
An was idd de Belgische presentatrice!

Pro-curves En contra-hangbuikjes (ik stond vanochtend weer es voor de spiegel en ik dacht: mwah, het valt eigenlijk best mee. Maar mn buik steekt uit waar mn bips aan de achterkant ook uitsteekt ! Broeken kopen is een hel )
pi_81411156
Zoooo! Ben ik weer. Gisteren hele dag op pad geweest. Naar Zwarte Markt in Beverwijk. Vond het zwaar tegenvallen. Troep en waande me in Turkije! Magoed! Weet ik dat ook weer.

Zo'n dagje doet alleen weinig goed voor je voer:

3 bruine mini pistolets met kaas + melk > hele maiskolf > turkse pizza > stokbrood kruidenboter + funghi pizza > paar hapjes McFlurry Lion! Plus beetjes frisdrank en 's avonds 2 coebergh.

Heb wel genoten though en úren gelopen daar Vandaag weer terug in het ritme. Vandaag winkelen met mn nichtje ... ook weer lopen.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81411178
Hoi Telechubbies

Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:31:31 #37
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81411209
Ik vind hem net ietsje te strak Sarabi, en de kleur is niet mijn ding. Wel een mooi model.

Maar volgens mij hoort die jurk zo loeistrak, bij An zat ie ook te strak naar mijn mening. Vanaf de zijkant kon je ook heel goed zien dat ze een buikje had....
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81411442
De jurk vind ik heel gedurfd, ik zou me overdressed voelen denk ik en je moet er een persoonlijkheid voor hebben. Maar hij is niet per se te strak, het zou wel kunnen maar dat merk je wanneer je gaat lopen.

Zo'n kokermodel rok draag ik ook vaak (maar dan van zachte stofjes, glimmend doet me denken aan een zeemeermin) en die moet wel een beetje strak om de heupen/kont anders is het vormeloos.
Je moet dan wel soms de rok een beetje in de plooi trekken als je opstaat
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:45:17 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81411675
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef -marz- het volgende:
Hoi Telechubbies

.
Niet meer actief op Fok!
pi_81411858
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind hem net ietsje te strak Sarabi, en de kleur is niet mijn ding. Wel een mooi model.

Maar volgens mij hoort die jurk zo loeistrak, bij An zat ie ook te strak naar mijn mening. Vanaf de zijkant kon je ook heel goed zien dat ze een buikje had....
Ik vind vooral dat de jurk zorgt dat mijn kont er goed uitziet dat deel haat ik echt van mijn lichaam.
Mijn buik gaat over in mijn heupen dus vind ik niet te opvallend in deze jurk.
De stof rekt trouwens heel erg mee dus lopen is geen probleem, voor zo'n model is het een erg fijne jurk
En tja ik zal hem waarschijnlijk minder dan een paar keer per jaar aanhebben, maar vind hem toch erg tof

Net een hele courgette op eens kijken hoelang dat mijn maag vult
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:54:43 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81411954
Ben eigenlijks wel voor curves... not gonna happen
Ben te dun met een dikke buik

Zwarte markt, tja... voor een keer wel leuk.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:57:26 #42
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81412049
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind vooral dat de jurk zorgt dat mijn kont er goed uitziet dat deel haat ik echt van mijn lichaam.
Mijn buik gaat over in mijn heupen dus vind ik niet te opvallend in deze jurk.

En tja ik zal hem waarschijnlijk minder dan een paar keer per jaar aanhebben, maar vind hem toch erg tof
Ik doelde eigenlijk dat je buik vanaf de zijkant dan uitsteekt, niet dat je vetkwabjes ziet waar je buik overgaat in je heupen. Dit effect:

In sommige gevallen had ik het idee dat An iets corrigerends eronder droeg, want dan was bijna alles strak alleen de onderbuik niet en vanaf de zijkant zag je dat heel goed.
pi_81412124
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk dat je buik vanaf de zijkant dan uitsteekt, niet dat je vetkwabjes ziet waar je buik overgaat in je heupen. Dit effect:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

In sommige gevallen had ik het idee dat An iets corrigerends eronder droeg, want dan was bijna alles strak alleen de onderbuik niet en vanaf de zijkant zag je dat heel goed.
Ja dat snapte ik maar ik kan een beetje moeilijk uit leggen wat ik bedoel
Mijn heupen zijn zo breed (en mijn buik niet heel erg bol) dat het toch een stuk lijkt te zijn aan de zijkant....

En iets corrigerends eronder is sowieso een goed idee of gewoon geen ondergoed want alle lijntjes zie je
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:05:10 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81412312
Maria, ik wens je alvast heel veel plezier in Rome!!
Take care and enjoy
pi_81412558
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gedroogde abrikoos fijnknippen en door de yoghurt, met wat lijnzaad ofzo
En een superjurk, wou ik dat zoiets aandurfde. Ik ga altijd maar weer voor zwart en strapless en strak durf ik al helemaal niet

Had laatst met stappen een redelijk strak zwart jurkje aan, komt er een vriend met me praten. En die is nogal van het vasthouden onder het praten, en ik had echt een panty aan en nog een glad overbroekje erover en ik kon alleen maar denken: NOES! Je aait over mijn rugrollen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:14:47 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81412609
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Take care and enjoy
Dankjoeee!
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 12:16:16 #47
70532 loveli
N
pi_81412655
Strapless is zo lastig, 1 hand om m'n jurk vast te houden, 1 voor m'n tasje, waar laat ik m'n drankje?
crap in = crap out
pi_81412669
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dankjoeee!
Ja, heel veel plezier gewenst & rokje & jurkje lekker aandoen en veeeeel foto's maken!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81412681
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
Strapless is zo lastig, 1 hand om m'n jurk vast te houden, 1 voor m'n tasje, waar laat ik m'n drankje?
Tas onder oksel klemmen
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 12:17:34 #50
70532 loveli
N
pi_81412694
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Take care and enjoy
En dattem dus
crap in = crap out
pi_81412698
Heb mn, dit keer wel fatsoenlijke, ontbijt weer op! Weet mn god niet wat het lijstje vandaag gaat brengen, maar vriendje lief heeft het over Mojito's vanavond! Dus dat wordt betreft eten even erg mager doen!

O = bakje magere yoghurt, beetje cornflakes en verse aardbeien!

en ow ja! Veel plezier in Rome. Wou dat ik mee kon!
pi_81412726
Maar de mijne is niet strapless, er zitten zwarte bandjes (te zien tussen mijn haren door )
Strapless heb ik voorgenomen nooit meer te kopen, maar goed wanneer ik weer een leuk jurkje zie vergeet ik dat toch weer
pi_81412755
Lijstjestijd?

O: 2 knackebrodjes. 1 met kaas, en met kaas en serranoham
L: 3 volkorenboterhammen denk ik zo, met wat beleg
D: zelfgemaakte hamburgers op broodjes van portobello's met spinazie en feta en nog wat extra groente erbij
T: wijntje als ik me goed genoeg voel
Ja doei.
pi_81412889
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
Ductape aan de binnenkant?

Wat is erger, een linnen broek die eigenlijk een cm te strak zit op de heupen (en verder overal mooi), of eentje die bijna zonder de knoop los uit kan en waarin je geen kont overhoudt ... tussenmaat bestaat niet .
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:23:17 #55
236335 neen
schone schijn
pi_81412893
Oke lijstje

T: 2 koffie
L: eitje, 2 broodjes, nog 2 met pindakaas, melk
T: koffie, appel
D: spinazie en aardappels denk ik met nog iets
T: vanavond even bij iemand langs die 1e werkdag heeft en daar drinken ze koffie
pi_81412951
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat is erger, een linnen broek die eigenlijk een cm te strak zit op de heupen (en verder overal mooi), of eentje die bijna zonder de knoop los uit kan en waarin je geen kont overhoudt ... tussenmaat bestaat niet .
Persoonlijk zou ik dan voor te strak gaan
pi_81412962
quote:

[..]

Waar voel jij jezelf het beste bij?
Ik vind linnen alleen fijn als het ruim zit....maar of dat ook het mooiste is weet ik niet
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:27:17 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81413033
Veul plezier in Roma, Maria! .
Niet meer actief op Fok!
pi_81413108
Nou... daar komt ie:

O: bakje muesli met magere melk
O: Sultana

Interessant hè!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:29:22 #60
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81413112
quote:

[..]

te strak want linnen loopt ontzettend uit. ik heb broeken die bij t aantrekken net te strak op mn boevnbenen zitten, maar na anderhalf uur heb ik een cm ruimte op mn been... te loszittend linnen sowieso niet doen, dat toont heel erg hobbezakkerig, tenzij t een perfect model daarvoor is.
Kwak
pi_81413115
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:27 schreef Viking84 het volgende:
Veul plezier in Roma, Maria! .
En meer nog van dattum!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:30:05 #62
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81413136
have fun in Rome mariaatjee!!! geniet!!!

ben blij dat mn tips helpen Moblo!

ik heb me weer verslapen. maar lag er ook heel laat in. zucht.
Kwak
pi_81413182
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou... daar komt ie:

O: bakje muesli met magere melk
O: Sultana

Interessant hè!
Ja hoor, wil je nog commentaar op je lijstje?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81413226
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja hoor, wil je nog commentaar op je lijstje?
Graag. En post zelf ook een lijstje!
pi_81413377
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Graag. En post zelf ook een lijstje!
Nou, ik zou nog wat meer eten vandaag, anders val je om. Oh, en je sultana is natuurlijk een T, dat moge duidelijk zijn
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 12:38:06 #66
70532 loveli
N
pi_81413426
quote:

[..]

De kleinste, liever nog een maat kleiner want linnen loopt 2 maten uit.
crap in = crap out
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:54:59 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81414048
Bedankt allemaal!

Ik heb net nog even snel een toilettas gescoord, een zwarte (bijna al die krengen zijn roze bij de DA )

Chico: je weet waar ik voor zou kiezen, maar ik heb dan ook een stronthekel aan te strakke broeken
pi_81414078
Veel plezier in Rome, Mariaatje

Ik ga een weekendje weg met o.a. Greys, zin in!
pi_81414082
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt allemaal!

Ik heb net nog even snel een toilettas gescoord, een zwarte (bijna al die krengen zijn roze bij de DA )

Chico: je weet waar ik voor zou kiezen, maar ik heb dan ook een stronthekel aan te strakke broeken
ik heb een roze, met hartjes juist omdattie zo lelijk was !
Ja doei.
pi_81414102
Ik heb me blijkbaar vergist, kan nergens meer vinden dat het linnen is en op de H&M site staat het ook niet meer . Maar bedankt voor de adviezen enzo . Volgens mij is dit ook wel een stofje dat redelijk uitloopt en de grote is inderdaad wat hobbezakkerig. Zo nog even mn moeder laten keuren en dan blijft de strakke waarschijnlijk . Kan in allebei iig goed zitten zonder buikrollen oid, dus dat is mooi.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt allemaal!

(hij zit niet te strak, hij zit prima, maar je ziet aan de voorkant dat ik eigenlijk een cm te breed ben. Denk ik)

Veel plezier in Rome!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:58:13 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81414171
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb een roze, met hartjes juist omdattie zo lelijk was !
Ik heb een legergroene met allemaal vage legercodes erop
Niet meer actief op Fok!
pi_81414274
quote:

[..]

strakke, wat iedereen hier al zegt!

Maria, veel plezier in rome, geniet van de gelati (en de ragazzi)!

Hoi Tukker
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:02:24 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81414330
Ook viel spass, GeeBeetje! En de groetjes aan Greys!

Mo: wat niet jij en dus tof

Chico: ahja als je flobberbroeken gewend bent lijken normale ook al vaak te strak, dat ken ik Dan zeggen anderen "Neee staat super!" en denk je zelf "Jamaar het zit niet en kijk! Kijk! Ik heb een flubje " Ik gok dus dat het in de praktijk wel meevalt met die strakke broek

Vik: I am not surprised
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:26:00 #74
236335 neen
schone schijn
pi_81415251
Oke veel plezier jullie dan he

Ik heb een bad hair day ziet er niet uit maarja zal wel. Moet sowieso naar de kapper maar daar heb ik geen geld voor nu even wat nuttigs doen.
pi_81415301
het woord 'flubje' is echt heel schattig
Ja doei.
pi_81415369
Maria, heel veel plezier in la bella roma!!
En GB, veel plezier in landal en doe greys de groeten!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_81415476
Mijn moeder vond de strakke ook te strak zitten, plooien vielen niet mooi, heb teveel kont. De wijde was te wijd om mooi te zien, die viel ook niet goed. En toen vroeg ze of ik het eigenlijk wel zou dragen omdat het niet echt mijn stijl is, kon ik niets verzinnen, en nu gaan ze dus allebei terug . Maar toch bedankt voor het advies .
pi_81415498
L:
2x snee bruinbrood met kipfilet + mosterd
1x bolletje bruinbrood met ei
1x kom uiensoep
1x nasi-schijf
pi_81415553
mijn essay is echt een 'wall of text', maar hij is zo goed als af en dat 3,5 uur voor de deadline!

voel me wel echt belabberd, dus zal blij zijn als ik er een figuurlijke punt achter gezet heb
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:37:28 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81415737
Fijne reis, indianaantje!

Mmm..broodjes met roerei, rucola en parmaham op. Heerlijk!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:39:07 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81415808
Mo: de realiteit van het woord flubje is minder schattig! Way to go voor je essay! Bijna klaar!

Nynke: ooh dat klinkt echt heel lekker En dankjewel! En Phaidra ook! Ik print zo het Rome.doc met al jullie tips uit
pi_81416087
Hoi vanuit Philadelphia!

Veel plezier Maria! Rome is geweldig.
Goodbye ook veel plezier!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81416196
Fijn dat je goed bent aangekomen Mini!

En Maria, have fun!

[ Bericht 1% gewijzigd door imago op 14-05-2010 13:54:37 ]
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81416359
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Mijn moeder vond de strakke ook te strak zitten, plooien vielen niet mooi, heb teveel kont. De wijde was te wijd om mooi te zien, die viel ook niet goed. En toen vroeg ze of ik het eigenlijk wel zou dragen omdat het niet echt mijn stijl is, kon ik niets verzinnen, en nu gaan ze dus allebei terug . Maar toch bedankt voor het advies .
moeders

Mini, goede reis gehad? Mooi dat je goed bent aangekomen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:57:27 #85
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81416523
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef Chicolate het volgende:
lieve schat, als t linnen is dan loopt t ECHT twee maten uit. juist op plekken waar t strak zit.... maar goed, als je ze niet leuk vindt moet je t niet doen.
Kwak
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:58:58 #86
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81416591
jeuj, mini is goed geland!

veel plezier GB met je weekendje!

ik heb net een klusje gedaan waar ik vreselijk tegenop zag, en t viel uiteraard weer mee, de eerste was is al gedaan evenals de afwas. toch best netjes aangezien ik tegen 12 uur uit mn bed was. nu snel even iemand bellen voor een afspraak en dan douchen en aankleden.

ohja en iets eten
Kwak
pi_81417372
Veel plezier Maria!

Hoi Mini.
Alles wel in de US?
pi_81417504
Thanks all, ik heb er zin in!
pi_81417629
Hey Mini! Goed dat je goed bent aangekomen!
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 14:31:11 #90
70532 loveli
N
pi_81417741
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Hey Mini! Goed dat je goed bent aangekomen!
Gezien de topicreeks had je misschien beter een andere term kunnen gebruiken.
Verder: helemaal mee eens!
crap in = crap out
pi_81417808
op 't moment van schrijven dacht ik ook even ' '
Ja doei.
pi_81417823
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

moeders

Mini, goede reis gehad? Mooi dat je goed bent aangekomen
ah, was niet de enige!
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:35:35 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81417901
Yay Mini is in Philadelphia!

Ik ga nu pleitos! Baibaiiii! *hyperdepyper*
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 14:36:23 #94
70532 loveli
N
pi_81417923
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef Goodbye het volgende:
Veel plezier in Rome, Mariaatje

Ik ga een weekendje weg met o.a. Greys, zin in!
Enjoy en de groeten!
crap in = crap out
pi_81417930
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

doeidoei! Veel plezier!!!
Ja doei.
pi_81418810
Fijn dat je ter plaatse bent, Mini!

Sigme is geweldig. . We hebben een wasmachine, een koelkast, drie boekenkasten, een tv-meubel en een salontafel gehaald. Echt zó super dat ze dat met me wilde doen. En nu ga ik naar m'n vriendinnetje want die had crisis, geloof ik.
pi_81418835
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

Sigme is geweldig. . We hebben een wasmachine, een koelkast, drie boekenkasten, een tv-meubel en een salontafel gehaald. Echt zó super dat ze dat met me wilde doen. En nu ga ik naar m'n vriendinnetje want die had crisis, geloof ik.
Wat lief!!!
pi_81418879
Mariaatje, veel plezier meissie! .
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:08:02 #99
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81418988
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

Veel plezier!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:10:49 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81419108
Ahw, te laat voor Maria, gelukkig dacht ik er gisteren nog aan. Ik ben jaloers
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:12:40 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81419171
quote:

Inkopen nice!!

Wanneer kan je nou over?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:18:03 #102
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81419386
quote:

wat is internet toch geweldig!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:24:13 #103
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81419605
wat fijn DaD!

ik heb me gedoucht met nieuwe scrub die ik gekregen had, en nu vind ik mezelf naar kerel ruiken... volgens mij was t stiekem uit de mannenlijn van rituals ofzo
Kwak
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:30:41 #104
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81419791
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
wat fijn DaD!

ik heb me gedoucht met nieuwe scrub die ik gekregen had, en nu vind ik mezelf naar kerel ruiken... volgens mij was t stiekem uit de mannenlijn van rituals ofzo
Hoe heet de scrub?
pi_81419792
da's zeker puik! sigme en DaD!
Ja doei.
pi_81419829
daD, wat ontzettend fijn en wat lief ook van Sigme!

Ik heb echt ontzettend trek vandaag. Hou me tot nu toe prima aan m'n lijstje maar denk dat ik vanavond roti of indiaas ofzo ga halen...
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:33:31 #107
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81419886
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoe heet de scrub?
het is iets met deep sea, met kelp en bamboe
Kwak
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:34:37 #108
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81419918
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het is iets met deep sea, met kelp en bamboe
Hihihi, nou ik herken hem niet dus ik heb geen idee! Ik had wel eens onder de douche dat ik zo'n shower foam uitprobeerde en die leek me ook een beetje mannelijk Gelijk een andere er over heen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:35:09 #109
236335 neen
schone schijn
pi_81419942
Nu komen er allemaal mannen op je af kwak.
pi_81419959
Oh shittig, net iets te laat, maar heel veel plezier in Rome Mariaatje! Je gaat daar heel erg genieten van al het moois En hopelijk ook van het weer

Veel plezier met de Fok!kers GB!

En wat fijn, allemaal spulletjes voor DaD en wat lief van Sigme!
pi_81420176
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:35 schreef neen het volgende:
Nu komen er allemaal mannen vrouwen op je af kwak.
pi_81420209
Sommige mannengeuren zijn toch best lekker?
pi_81420347
Musk-achtige dingen iig niet! Bah!
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:49:34 #114
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81420420
Ik heb net m'n fok! verslag van Zimbabwe weer gelezen. Wat grappig. En nu ben ik helemaal melancholisch en zo...
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:49:46 #115
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81420426
het ruikt naar Axe maar t is aardig gemaskeerd met een dove bodylotion eroverheen, en ik hoef de deur vandaag niet uit, dus ik overleef t wel. alleen jammer dat t stinkt, want t is verder lekker spul...
Kwak
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:51:28 #116
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81420486
oohh maria ik stuur je ook nog veel plezier na!!

Heb 2 basketbalwedstrijdjes gespeeld. Wat is het toch een leuke sport eigenlijk Wel gelijk weer een beetje mijn enkel verzwikt, dus wellicht ben ik er toch niet zo geschikt voor...

Mijn lijstje:
O: brinta
T: 2x mueslinotenbrood
S: basketbal
L: tosti van witbrood met plakje ham en kaas
T: handje studentenhavenr, 2 vijgen, 1 dadel en wat yoghurt
D: BBQ-en!!
T: bier. Of wijn. Of allebei

[ Bericht 0% gewijzigd door _Calimero_ op 14-05-2010 16:04:54 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:02:10 #117
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81420884
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:51 schreef _Calimero_ het volgende:

T: handje studentenhaven

Een handje studentenhaven lijkt me best vies.
pi_81420937
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Gezien de topicreeks had je misschien beter een andere term kunnen gebruiken.
Verder: helemaal mee eens!
Dan was het nog niet helemaal onwaar geweest vrees ik. Ik moet echt snel op zoek naar een winkel met enigszins normaal eten.

Wat lief van Sigme! En fijn voor jou DaD, dat je nu allemaal spulletjes hebt. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:03:56 #119
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81420953
mijn lijstje voor vandaag;

O; 2 boterhammen met selleriesalade
T: cracker met hagelslag
L: 2 boterhammen met selleriesalade
D: hamburger, aardappeltjes uit de oven met olijfolie, zeezout, en rozemarijn, gepofte knoflook, gebakken champignons/paprika/ui in kruidenboter en salade
T: bier en chips.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:05:16 #120
277802 _Calimero_
pi_81420989
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een handje studentenhaven lijkt me best vies.
Nee, is lekker hoor! Vult alleen wel ontzettend
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:08:12 #121
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81421092
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:05 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Nee, is lekker hoor! Vult alleen wel ontzettend
Het lijkt me vooral brak (water)...
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:11:35 #122
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81421228
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dan was het nog niet helemaal onwaar geweest vrees ik. Ik moet echt snel op zoek naar een winkel met enigszins normaal eten.

Wat lief van Sigme! En fijn voor jou DaD, dat je nu allemaal spulletjes hebt. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden!
weet niet of ze die ook in Philly hebben, maar ik was fan van de stop&shop supermarkt, en Trader Joe's (dat is een soort hele grote natuur/bio/lokale producten supermarkt. daar hebben ze namelijk GEWOON brood, zonder high fructose corn syrup of molasses erdoor)
Kwak
pi_81421229
Lijstje:

O: 2 geroosterde volkoren boterhammen
T: mini stroopwafel en thee (bij de kapper)
L: courgette van de grill, champignons en handje noten
T: 2 gedroogde abrikozen
T: Cup a soup
D: schnitzel, sla en krieltjes
T: wijn en stokbrood
S: 100 situps

Misschien nog ergens een half uurtje/ uurtje zumba dvd of wiifit
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:13:50 #124
277802 _Calimero_
pi_81421307
Ik vind trouwens die jurk wel heel gaaf, Sarabi. Het is niet mijn stijl, maar als je zo iets straks aan durft, vind ik altijd wel heel stoer, heb zelf ook genoeg curves (:')) maar zou dat nooit durven. Maarja, ik ben misschien ook niet helemaal doorsnee daarin
pi_81421408
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik vind trouwens die jurk wel heel gaaf, Sarabi. Het is niet mijn stijl, maar als je zo iets straks aan durft, vind ik altijd wel heel stoer, heb zelf ook genoeg curves (:')) maar zou dat nooit durven. Maarja, ik ben misschien ook niet helemaal doorsnee daarin
Thanks nou volgens mij ben ik juist de vreemde eend hoor
En ik moet ook echt wel in de juiste stemming zijn om hem aan te trekken
pi_81421475
Oe tof van Sigme! Hoe gaat het verder met je DaD?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81421568
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef Ewelina het volgende:
T: bier en chips.
wat voor reltopic ben jij van plan te gaan openen?
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:25:37 #128
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81421696
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat voor reltopic ben jij van plan te gaan openen?

Een vriendin komt langs.
pi_81421851
oh, jammer
Ja doei.
pi_81421919
Essay ingeleverd!

Nu mag ik een biertje en een nieuwe ep van Grey's Anatomy
Ja doei.
pi_81422036
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Essay ingeleverd!

Nu mag ik een biertje en een nieuwe ep van Grey's Anatomy
Die ben ik ook net aan het binnenslepen Maar ik moet nog twee House kijken en twee PP en dan twee Grey's. En Glee
pi_81422196
ik heb Project Free TV

Episode 6.22 (da's voor mij de nieuwste) streaming
Ja doei.
pi_81422294
Ik kijk ze op onze enorm grote kickass TV. Die kan trouwens ook op internet.
Maar ik kijk altijd met subs, vandaar binnenslepen, subs erbij en op de USB-stick.

Pas ontdekt dat er van Deadliest Catch ook subs gemaakt worden
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:47:24 #134
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81422368
ik doalwnod en stream online ik moet zo nog allemaal muziek instuderen... beuh geen zin...
Kwak
pi_81422532
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

weet niet of ze die ook in Philly hebben, maar ik was fan van de stop&shop supermarkt, en Trader Joe's (dat is een soort hele grote natuur/bio/lokale producten supermarkt. daar hebben ze namelijk GEWOON brood, zonder high fructose corn syrup of molasses erdoor)
Bedankt voor de tips! Er zit een Trader Joe's in het centrum, daar ga ik straks wel even kijken! Ik had vanochtend inderdaad al meteen weer gezoet brood, yuck.
Ook bedankt voor de tip op mijn blog, ik moet nog even kijken hoe ik daar weer kan reageren.

Ik wou al zeggen dat ik hier niet durf te downloaden maar ik kan hier gewoon afleveringen van GA en PP online kijken. *kind in een snoepwinkel*
pi_81422533
ik stream alleen, zonder subs

Project Free TV is mijn held
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:52:40 #137
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81422592
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik stream alleen, zonder subs

Project Free TV is mijn held
wat is dat? ik stream ook alles. Alleen gaat de snelheid van het internet hier 's avonds zo omlaag dat het bjna niet te doen is.

Dus, dan buffer ik het 's middags als als ik het 's avonds wil kijken. Voor vanavond heb ik ook ga 6.22 klaar staan!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:53:48 #138
236335 neen
schone schijn
pi_81422644
Vrouwen echt he, ik moest ergens rechtdoor kwam er een vrouw in een auto van rechts dus ik wacht netjes. Gaat ze echt 5 minuten ofzo stilstaan voor 3 auto's wtf en toen was ik er eindelijk langs wil er een andere vrouw in een auto linksaf slaan. Dikke prima ik laat het gas los en rem wat bij. Is ze voor de helft afgeslagen gaat ze weer terug dus ik dik op de rem staan. Toen ben ik er links langsgegaan en heb ik haar mijn boze blik gegeven Als klapper op de vuurpijl heb ik nog een boze blik moeten geven aan een of ander 50+ mens die niet aan de kant wilde voor mij terwijl ik een donders grote en zware doos aan het tillen was. Een boze blik deed haar van gedachten veranderen en de weg was toen vrij voor mij.
Als klapper op de vuurpijl kwam ik mooi aanrijden bij het stoplicht waar de auto's net vertrokken. Maar een oma in en grijze Ford Focus vond het nodig superlangzaam op te trekken waardoor ik nog een keer moest wachten ook gelukkig stond er daarna niets links van mij dus trok ik snel op langs dat figuur wat mij op commentaar van m'n vader kwam te staan want ik trok blijkbaar te snel op omdat z'n bril van het dashboard afvloog

Autorijden ik erger me echt aan van alles dan
pi_81422721
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wat is dat? ik stream ook alles. Alleen gaat de snelheid van het internet hier 's avonds zo omlaag dat het bjna niet te doen is.

Dus, dan buffer ik het 's middags als als ik het 's avonds wil kijken. Voor vanavond heb ik ook ga 6.22 klaar staan!
even googlen op de term
Ja doei.
pi_81422878
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:53 schreef neen het volgende:
Vrouwen echt he, ik moest ergens rechtdoor kwam er een vrouw in een auto van rechts dus ik wacht netjes. Gaat ze echt 5 minuten ofzo stilstaan voor 3 auto's wtf en toen was ik er eindelijk langs wil er een andere vrouw in een auto linksaf slaan. Dikke prima ik laat het gas los en rem wat bij. Is ze voor de helft afgeslagen gaat ze weer terug dus ik dik op de rem staan. Toen ben ik er links langsgegaan en heb ik haar mijn boze blik gegeven Als klapper op de vuurpijl heb ik nog een boze blik moeten geven aan een of ander 50+ mens die niet aan de kant wilde voor mij terwijl ik een donders grote en zware doos aan het tillen was. Een boze blik deed haar van gedachten veranderen en de weg was toen vrij voor mij.
Als klapper op de vuurpijl kwam ik mooi aanrijden bij het stoplicht waar de auto's net vertrokken. Maar een oma in en grijze Ford Focus vond het nodig superlangzaam op te trekken waardoor ik nog een keer moest wachten ook gelukkig stond er daarna niets links van mij dus trok ik snel op langs dat figuur wat mij op commentaar van m'n vader kwam te staan want ik trok blijkbaar te snel op omdat z'n bril van het dashboard afvloog

Voorspelbare reactie: mannen!
pi_81422959
neen: adem in, adem uit
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:08:43 #142
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_81423202
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:53 schreef neen het volgende:

Haha. Afhankelijk van hoe ik me voortbeweeg, erger ik me altijd aan anderen. Op de fiets aan voetgangers, als voetganger aan auto's en in de auto aan fietsers. Zelf ben ik natuurlijk nooit irritant.

Vandaag veel positief commentaar op m'n scriptie gehad, hele middag in de tuin gewerkt en m'n eigen haar geknipt. En nu ben ik helemaal kapot en ga ik lekker bankhangen.

Lijstje:
O: muesli met melk
L: friet met 2 frikandellen
T: cola, koffie
D: tosti's met kaas
T: appel
T: koekje
T: nog meer koffie

En morgen ga ik weer eens normaal eten.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:10:31 #143
236335 neen
schone schijn
pi_81423269
Ik ben ook niet irritant ik ben een voorbeeldig weggebruiker

Ik fiets soms door rood om een goede doorstroming te bevorderen bijvoorbeeld.

pi_81423285
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Syrena het volgende:
Deadliest Catch

Herkenbaar neen... Meestal is het dan tijd dat ik iets ga eten.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:11:48 #145
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81423312
ik reed volgens mijn busrijcommissiegenootjes als een echte kerel

ik zat in de ploeg die de twee flink beladen laadklepvrachtwagentjes reed van, naar en op tournee. Op tournee moest ik nog een beetje wennen, maar terug naar huis ging t als een speer. Ik reed van 7 u s ochtends tot 12 uur van Neurenberg naar Frankfurt, door de stromende regen, met veel wegversmallingen, achter de bussen aan. Ik zat in t mannenbusje, en ik reed heerlijk. Bij aankomst klaagden de dames uit t andere busje dat t allemaal te hard ging en dat ze zo kut gereden hadden. en ik reed echt niet onveilig hoor! maar je moet wel een beetje met t verkeer meegaan, ipv tuttemefruttelen met 80 per uur...

Kwak
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:13:17 #146
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81423370
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips! Er zit een Trader Joe's in het centrum, daar ga ik straks wel even kijken! Ik had vanochtend inderdaad al meteen weer gezoet brood, yuck.
Ook bedankt voor de tip op mijn blog, ik moet nog even kijken hoe ik daar weer kan reageren.

Ik wou al zeggen dat ik hier niet durf te downloaden maar ik kan hier gewoon afleveringen van GA en PP online kijken. *kind in een snoepwinkel*
bij trader joe's schijnen ze gewoon brood te hebben. hij was voor mij te ver weg helaas...
en ja, streamen op fox, abc en nbc! heerlijk! ik ben ook flink bijgeraakt met Lost en GA en Heroes enzo destijds...
Kwak
pi_81423650
Bah, wat is dat toch een irritante trend op Hyves, je krabbels weghalen Zo is er natuurlijk geen hol meer aan. Mail die mensen dan als je niet wil dat iemand je sappige roddels onder ogen krijgt verdorie

pi_81423797
Bah! Net hele dag gewinkeld, pijn in mn poten.
De mode van dit seizoen ligt mij niet! Dus niks leuks, niks staat mooi en als klap op de vuurpijl moest ik bij HM een broek maat 44 aan omdat 40-42 niet over mn benen/kont heen wilde boehoe ... terwijl mn kast vol ligt met 40s die ik wel pas. Ik snapte er niks van.

Al met al, pijn inmn poten en niks gekocht.

O: yoghurt aarbeien en cornflakes
T: loempiaatje
L: bruine bol met beenham zonder saus en optimel
D:wordt wokgroente met meergranenrijst en beetje kip

Daarna weet ik nog niet, iig mojito's en op stap vann8 ofso als troost dat ik mn geld niet kon uitgeven
pi_81423803
De hond ziet dat ik klaar ben met eten. Tijd voor een rondje bos. Nog drie en dan zijn de roedelleiders weer thuis
pi_81423836
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef j.t het volgende:
Bah! Net hele dag gewinkeld, pijn in mn poten.
De mode van dit seizoen ligt mij niet! Dus niks leuks, niks staat mooi en als klap op de vuurpijl moest ik bij HM een broek maat 44 aan omdat 4-42 niet over mn benen/kont heen wilde boehoe ... terwijl mn kast vol ligt met 4s die ik wel pas. Ik snapte er niks van.

Al met al, pijn inmn poten en niks gekocht.

O: yoghurt aarbeien en cornflakes
T: loempiaatje
L: bruine bol met beenham zonder saus en optimel
D:wordt wokgroente met meergranenrijst en beetje kip

Daarna weet ik nog niet, iig mojito's en op stap vann8 ofso als troost dat ik mn geld niet kon uitgeven
De H&M is stom wat dat betreft. Ik heb nu een shirt in XS en een bloes in 40. Aan de broeken waag ik me al niet eens meer.
pi_81423895
linnen broeken van H&M pas ik maat 36, dat is goed voor mijn ego. De rest niet !

daarom durf ik ook alleen die broeken te kopen ik pas ze overigens voordat ze gaan lubberen, zodat 36 dan ook nog eens te groot is

Grey's

en nu ga ik zo maar 's koken, kijken wat er terecht komt van mijn eperimentele hamburgers
Ja doei.
pi_81423948
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:20 schreef Syrena het volgende:
Bah, wat is dat toch een irritante trend op Hyves, je krabbels weghalen Zo is er natuurlijk geen hol meer aan. Mail die mensen dan als je niet wil dat iemand je sappige roddels onder ogen krijgt verdorie

Dat snap ik ook nooit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
H&M is zo raar met maten
Ik heb ook alles van (kinder)maat 164 t/m (volwassen) maat 44
pi_81424298
auw, te hete spinazie is nooit leuk! Ik ben benieuwd wat mijn geweldige recept gaat doen! Als 't wat is kom 't 't op mijn blog !
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:41:56 #154
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81424435
Mijn huis ruikt nu naar gepofte knoflook.
pi_81424572
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:41 schreef Ewelina het volgende:
Mijn huis ruikt nu naar gepofte knoflook.
nom!
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:49:40 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81424732
Woei! 2e cursus gebarentaal ook gehaald met een 8,1 .
Niet meer actief op Fok!
pi_81424747
gefeliciteerd!
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:04:16 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81425232
gefeli Vik! En wat lief van Sigme! Zit in de bus voor het eerst in 15 jaar
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:07:42 #159
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81425332
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nom!
minder is dat ik er straks ook in moet gaan slapen... echt alles ruikt naar knoflook... heb mijn raam maar even wijd open gezet.
pi_81425524
T: bier en chips
En heb een van mn nieuwe huisgenotes gezien en ze lijkt me best leuk

[ Bericht 43% gewijzigd door MevrouwPuff op 14-05-2010 18:21:10 ]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:27:24 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81425996
Ow, berenburg en chips en 15 km gewandeld en nu nog iets van avondeten ofzo...Hik

Denk dat ik straks eerst maar eens ga douchen, even ga liggen en dan weer fris X factor ga kijken...
Zonder vreetbuien want er zit er 1 aan te komen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:46:54 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81426659
Mijn lijst is nu zo:
3 volkorenboterhammen met vleeswaar en kaas, beschuit jam, 2 gekookte eieren, appel, peer,sinaasappel, 10 toastjes met komkommersalade, 6 stukjes worst,handje m&m's, bakje chips en berenburg
Oja en 15 km wandelen (2.15 uur, was lekker, voelde goed)
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:09:07 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81427498

Ik dacht een leuk hemdjurkje gescoord te hebben bij de Wibra, maar da's echt een heel raar model Moet terug dus.... maar ik moest toch al terug naar de stad omdat ik vergeten was mn foto's op te meten zodat ik wist welke maat lijsten ik moest kopen

En ik ben al de hele dag misselijk, waarschijnlijk een bijwerking van de hoesttabletten. Kutdag
pi_81429378

Was leuk hoor, met D&D door Stad crossen, huisraad bijeen garen. En ook nog een wandelingetje gemaakt tussen nieuwbouw en weiland.

Nog transport nodig voor de Grote Verhuizing, D&D?
Ik heb een taartgelegenheid bedacht waarbij er meer dan twee taartliefhebbers zijn. Oh, en de cupcakes hebben mijn liefste verzoend met mijn afwezigheid van vandaag .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81429509
Oh ja, de rondingen. Ik zag prachtige groene rondingen-met-witte-stippen en prachtige knalroze rondingen. Fabuleuze vormen, dames . Wat mij betreft huphup in die jurkjes naar buiten, ter verfraaiing van het straatbeeld. Sjaaltje erbij, hooguit.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81429603
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef sigme het volgende:
Oh ja, de rondingen. Ik zag prachtige groene rondingen-met-witte-stippen en prachtige knalroze rondingen. Fabuleuze vormen, dames . Wat mij betreft huphup in die jurkjes naar buiten, ter verfraaiing van het straatbeeld. Sjaaltje erbij, hooguit.

Ik moet jou inderdaad nog bedanken dankzij die link heb ik nu dit jurkje
pi_81429682
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik moet jou inderdaad nog bedanken dankzij die link heb ik nu dit jurkje
Ik zag de link .
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:05:49 #168
236335 neen
schone schijn
pi_81429880
er staat hier nu een vissenkom op de tafel... de poes zit nu naast me en die zit er echt onverstoord naar te kijken. Hand even langs het hoofd halen, aanstoten niets brengt haar uit haar concentratie

Toch lullig dat wanneer ze haar slag wil slaan ik ingrijp
pi_81430789
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:05 schreef neen het volgende:
er staat hier nu een vissenkom op de tafel... de poes zit nu naast me en die zit er echt onverstoord naar te kijken. Hand even langs het hoofd halen, aanstoten niets brengt haar uit haar concentratie

haha, ik hoop dat je op tijd bent!
Ja doei.
pi_81432683
Dumdidum ... vanavond op stap! Nu eerst Mojito's
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:06:25 #171
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81433250
Hele dag gewerkt, dus nog niet alles terug gelezen, zal ik zo even doen

verder heb ik nog niet echt avond gegeten want ik ben moe, heb hoofdpijn en heb totaal geen honger of zin in eten!
vandaag:
o: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel
t: thee
m: appel, 2 crackers met kipfilet, komkommer, tomaat
t: paar hapjes muffin, slokjes smoothie
a: paar hapjes saucijzenbroodje, 1 boterham met tonijn en komkommer, 1 glaasje verse sinaasappel/grapefruisap!

zometeen naar vrienden, films kijken enzo, dus zal misschien nog stokbrood en/of chips bij komen (baked chips = 70% minder vet) en witte wijn! I know, rode wijn is beter, maar dat vind ik niet te drinken!
pi_81433491
vodka is nog beter

maar ik zit ook lekker aan de rode wijn lekker op de bank, X-factor kijken en vanavond vroeg slapen!
Heb 2 kaartjes voor het Foodlovers Festival en daar gaan we morgen heen, dus wil wel een beetje beter zijn!
Ja doei.
pi_81433666
Ah, de twee nieuwen bijeen. Nog een verlaat welkom mijnerzijds.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:06 schreef Noukjee het volgende:

grapefruisap!
Laatst verongelukte dat arme ding ook al, ik weet of dat toen ook jouw toetsenbord was. Pompelmoes is een stuk aanslagbestendiger.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:17:36 #174
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81433838
Zo, uitgewerkt voor vandaag. Nu een kopje thee, straks een glaasje rode wijn en dan slapen. Nog 3,5 dag totdat ik m'n scriptie af wil hebben. T eind komt in zicht! Maar, er is nog veel werk nodig!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:18:08 #175
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81437270
ik vond graedeuir anders best een mooie spelling

ik baal, ik wil zondag naar mn ouders maar door mn vele slapen, mn luiheid, en mn kutplanning kom ik nu helemaal in de knoop. blergh...
Kwak
pi_81437729
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:55 schreef sigme het volgende:

Was leuk hoor, met D&D door Stad crossen, huisraad bijeen garen. En ook nog een wandelingetje gemaakt tussen nieuwbouw en weiland.

Nog transport nodig voor de Grote Verhuizing, D&D?
Ik heb een taartgelegenheid bedacht waarbij er meer dan twee taartliefhebbers zijn. Oh, en de cupcakes hebben mijn liefste verzoend met mijn afwezigheid van vandaag .
Heel lief aangeboden, maar er nog een keer gebruik van maken zou echt te veel zijn! Ik vond dit al zo vreselijk lief! Het is er zo'n stuk gemakkelijker van geworden voor me.

Ik doe je een bestelformulier toekomen. Invullen, terugsturen, taart.
pi_81437870
Wat een geweldige dag. . Ik ben nog naar m'n vriendinnetje gegaan, en we hebben gepraat over vroeger, relaties, haar wereldreis, plannen gemaakt voor ons tripje naar Londen en heel veel gelachen en samen lekker gekookt. Zo fijn.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:39:49 #178
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81438341
SPOILER: gezeik
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_81438732
awh kwak!

gewoon even opzij schuiven wat eigenlijk moet even even je rust halen bij je ouders! Als je dit blijft uitstellen word je er ook niet beter van volgens mij!
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:58:05 #180
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81439340
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
awh kwak!

gewoon even opzij schuiven wat eigenlijk moet even even je rust halen bij je ouders! Als je dit blijft uitstellen word je er ook niet beter van volgens mij!
dr valt niet zoveel te schuiven alleen.... morgen om 8 uur de bus en trein naar utrecht voor studentenscratchdag, 's avonds concert. ben vergeten allerlei mensen uit te nodigen, wat ik had willen doen, voor het concert. bleuh... als ik daar ben is t wel leuk, vriendinnetjes zien die ik al lang niet gezien heb enzo.

zondagavond om half acht solo-auditie en daarna koorrepetitie, daar moet ik nog heel hard voor studeren (vanavond ook zitten doen ipv lekker x-factor kijken). dat doe ik dan maar 's ochtends, en dan kan ik 's middags naar mn ouders. vroeg eten daar, en dan wil mn moeder me wel naar de repetitie brengen...

nou ja, goed, ik zit te zeuren, ik zit mezelf gewoon in de weg. ik wil tv kijken, ik wil haken, ik wil boekjes lezen... maar wat ik doe is slapen en kutklusjes en keihard op muziek studeren omdat ik ver achterloop met alles. dan is mn hobby ineens heel niet leuk meer....

zondagmiddag lekker even met mn mama knuffelen en volgende week wat werk verzetten met mn hoofdstuk en dan voel ik me vast wel weer beter en minder gestresst...

en met pinksteren naar Londen
Kwak
pi_81441176
Aww Kwak. Je mag best zeuren hoor.
Ik herken het wel, ik heb ook weleens dat ik zo graag even lekker thuis bij m'n ouders wil zijn en als je dan weet dat je voorlopig echt niet kunt gaan, al is het maar een week, kan ik daar ook heel verdrietig van worden.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:53:49 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81442636
Dipje Kwak??

Vreterig nu, toastjes met tonijn, kaas enzo..
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:56:03 #183
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81442748
@ mini: ach wat zeur ik, jij bent net voor 7 maanden naar t buitenland
Kwak
pi_81442823
Wtf, ik had net zoiets raars... Ik wilde naar de supermarkt gaan dus ik deed spullen in m'n rugzak, maar ik zag m'n portemonnee nergens. Ik vertrouwde de rits van die rugzak toch al niet helemaal, dus ik deed snel spullen in m'n andere tas om terug te gaan naar de winkel waar ik eerder vandaag was, om die portemonnee te zoeken. Toen ik net buiten was bedacht ik dat ik de winkel beter eerst kon bellen, dus weer terug naar binnen gegaan en gebeld, maar ze hadden niks gevonden. Ik in paniek naar m'n vriendje bellen/MSN'en, zie ik ineens mijn portemonnee in die tweede tas zitten! Daar moet ik hem dus net zelf vanuit de rugzak in gestopt hebben, terwijl ik hem aan het zoeken was.
Maar men, wat was ik blij om dat ding te zien zeg. Wat een nachtmerrie...

Het zal de jetlag wel zijn.
pi_81442937
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef kwakz0r het volgende:
@ mini: ach wat zeur ik, jij bent net voor 7 maanden naar t buitenland
Ik vond het zelf ook wat raar, die post op dit moment. Maar het is wel echt zo. Ik ben ook heel benieuwd hoe ik dit ga trekken, normaal ga ik minimaal eens in de drie weken naar m'n ouders.
Gelukkig is er Skype en webcams.
pi_81448220
Tvp!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 03:15:26 #187
236335 neen
schone schijn
pi_81448387
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 02:57 schreef P.F het volgende:
Tvp!
idd
pi_81449112
Goedemorgen. Rugpijn. .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 08:04:06 #189
279894 winka
There is no place like home..
pi_81449176
Oh ik ben zo blij, eindelijk is die verdomde 7 van de weegschaal af, weeg nu 69.5

Wat doen jullie eigenlijk met mensen die 'bezorgd' zijn over je gewicht? Ik begon zelf met een behoorlijk overgewicht (88.8) en ben dus behoorlijk wat afgevallen. Nu zijn er voornamelijk collega's die bang zijn dat ik anorexia krijg Die vragen dan hoe ver ik zal gaan en dat ik moet uitkijken blablabla en dat terwijl ik nog behoorlijk wat vetrollen heb Ik vind dit eigenlijk heel erg irritant
  Vis een optie? zaterdag 15 mei 2010 @ 08:34:43 #190
70532 loveli
N
pi_81449335
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 08:04 schreef winka het volgende:
Oh ik ben zo blij, eindelijk is die verdomde 7 van de weegschaal af, weeg nu 69.5

Wat doen jullie eigenlijk met mensen die 'bezorgd' zijn over je gewicht? Ik begon zelf met een behoorlijk overgewicht (88.8) en ben dus behoorlijk wat afgevallen. Nu zijn er voornamelijk collega's die bang zijn dat ik anorexia krijg Die vragen dan hoe ver ik zal gaan en dat ik moet uitkijken blablabla en dat terwijl ik nog behoorlijk wat vetrollen heb Ik vind dit eigenlijk heel erg irritant
Zeggen dat je doorgaat tot je een gezond figuur hebt. Zolang je jezelf niet uithongert of je metabolisme om zeep helpt met en 1000 kcal dieet, zullen wij ook niet zeuren. En bijna 20 kilo eraf!
crap in = crap out
  zaterdag 15 mei 2010 @ 08:38:42 #191
279894 winka
pi_81449360
Dat doe ik zeker niet
Het nadeel is dat mensen gewend zijn me te zien met een hoog overgewicht en dan is er nu een enorm verschil.
  Vis een optie? zaterdag 15 mei 2010 @ 08:48:57 #192
70532 loveli
N
pi_81449423
Nadeel? *schop*
crap in = crap out
  zaterdag 15 mei 2010 @ 08:54:14 #193
279894 winka
pi_81449459

Ik bedoelde dus dat het een beetje vertekend beeld geeft omdat ik zo zwaar was. Als ik van 73 kg naar 69.5 kg was gegaan had niemand er wat van gezegd

Maar ik ben echt ontzettend blij hiermee hoor Het heeft enorm veel bij mij veranderd en ik houd nu ook echt van mijn lichaam dit had ik eigenlijk ook moeten doen toen ik nog zo zwaar was
pi_81449575
Goedemorgen
Winka, wat goed
Mensen moeten gewoon even wennen aan de nieuwe jij, komt nog wel
Je kent jezelf heus goed genoeg om niet door te slaan, anderen mogen dat vertrouwen ook wel hebben!
Zelf sta ik stil, op 65kg, eigen schuld... niet rennen enzo...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 09:32:16 #195
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81449786
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:59 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik vond het zelf ook wat raar, die post op dit moment. Maar het is wel echt zo. Ik ben ook heel benieuwd hoe ik dit ga trekken, normaal ga ik minimaal eens in de drie weken naar m'n ouders.
Gelukkig is er Skype en webcams.
Tip van flip, volgens mij ben ik een expert aan het worden op lange afstandsrelaties: Ik vind het vaak heel fijn om gewoon allebei rustig te werken met webcam aan en geluid gemute. Je hebt het idee dat je bij elkaar bent, je ziet elkaar zo nu en dan en je kunt heel makkelijk even iets kleins zeggen en dan verder gaan. Want, dat vind ik heel lastig: telefoongesprekken moeten altijd ergens over gaan, gewoon keuvelen over niets is lastiger, en daar hou ik nu juist zo van!

Oh, goeiemorgen. Weer aan de studie vandaag!
pi_81450093
*hoest* *proest*

even geen studie vandaag. Heb kaartjes gekregen voor het Foodlovers Festival dus daar gaan Mr. Mo en ik vandaag heen! Ben nog wel redelijk ziekig, maar met wat ibu's kom ik de dag ook wel door. Vanavond lekker niets doen. Morgen wel weer druk aan de studie. Drukke week voor de boeg, dus zoveel mogelijk af hebben dit weekend! En over 3 weken weer tentamens, dus moet beginnen met leren daarvoor, zeker mijn herkansing die ik MOET halen voor de P

En winka: herkenbaar, en gewoon vol blijven houden dat je echt je best doet op te passen
Ja doei.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:30:23 #197
277802 _Calimero_
pi_81450620
Morning!

Winka, ik denk dat het goed is om te laten merken aan mensen dat je jezelf mooi vindt/van jezelf houdt. Want bij een eetstoornis komt het afvallen juist vanuit een laag zelfbeeld/ontevredenheid over het figuur.

Ik had gister een BBQ en een feestje in Tivoli en had een kledingcrisis. Niks stond mooi en overal zag je mijn vetrollen Gewacht totdat een vriendinnetje me kwam ophalen, haar de verschillende keuzes voorgelegd en uiteindelijk haar oordeel maar zwaarder laten wegen dan mijn eigen. Oftewel: toch maar die skinny jeans met een shirtje dat wat korter was dan ik normaal aanheb, zodat de hele wereld mijn dikke benen kon zien. Heb geweigerd om me daar ongemakkelijk over te voelen, vriendin zei dat ik er mooi uitzag, dus dat maar aangenomen (en ze is wel 't type dat het eerlijk zegt als iets niet staat)
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:31:46 #198
277802 _Calimero_
pi_81450653
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Tip van flip, volgens mij ben ik een expert aan het worden op lange afstandsrelaties: Ik vind het vaak heel fijn om gewoon allebei rustig te werken met webcam aan en geluid gemute. Je hebt het idee dat je bij elkaar bent, je ziet elkaar zo nu en dan en je kunt heel makkelijk even iets kleins zeggen en dan verder gaan. Want, dat vind ik heel lastig: telefoongesprekken moeten altijd ergens over gaan, gewoon keuvelen over niets is lastiger, en daar hou ik nu juist zo van!

Hey, wat een leuk idee! Dat had ik nou nooit bedacht
(maar ik heb dan ook geen vriendje in het buitenland. Oh wacht ik heb helemaal geen vriendje ).
pi_81450728
Het nadeel van sporten is wel dat ik nu elke dag mijn haar moet wassen en dat is helemaal niet goed voor (lang) haar
Maar goed vanmiddag toch maar hardlopen
Morgen lekker fietsen met vriendje dus dat is niet zo intensief
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:38:28 #200
277802 _Calimero_
pi_81450791
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Het nadeel van sporten is wel dat ik nu elke dag mijn haar moet wassen en dat is helemaal niet goed voor (lang) haar
Maar goed vanmiddag toch maar hardlopen
Morgen lekker fietsen met vriendje dus dat is niet zo intensief
Waarom moet je het elke dag wassen? Ik sport ook heel vaak, maar was het 2-3x per week, de andere keren spoel ik het alleen uit met water....
pi_81450833
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:38 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Waarom moet je het elke dag wassen? Ik sport ook heel vaak, maar was het 2-3x per week, de andere keren spoel ik het alleen uit met water....
Als ik het alleen uitspoel kan ik het niet meer doorkammen, ik moet dan wel conditioner gebruiken en dan kan ik net zo goed ook even shampoo er in gooien
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:45:56 #202
277802 _Calimero_
pi_81450933
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als ik het alleen uitspoel kan ik het niet meer doorkammen, ik moet dan wel conditioner gebruiken en dan kan ik net zo goed ook even shampoo er in gooien
Oh, oke. Ik borstel mijn haar sowieso heel vaak niet. Laat het gewoon drogen en haal mijn handen er dan een paar keer doorheen (al dan niet met wat spul erop)
pi_81450944
quote:

[..]

Of je gooit er idd alleen conditioner in. Dat doe ik iig als ik merk dat mn haar stroef wordt van het afspoelen .

Gisteravond ongelooflijke dip, nu gaat het wel weer en ga ik stevig tegen mn huiswerk aan . Dat verslag mag nu toch wel een keer af, het is totaal 2 uur werk ofzo en ben er al een paar dagen mee bezig .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:46:33 #204
277802 _Calimero_
pi_81450945
zo, ik ga douchen, want er staat straks een vriend voor de deur die ik een stukkie uit fietsen neem (85 km ofzo en stiekem hoop ik dat ik hem eruit kan fietsen )
pi_81450982
quote:

[..]

Elke dag wassen is inderdaad niet zo goed voor je haar, maar niet wassen en wel conditioner maakt je haar denk ik zo zwaar.

Heb mn rode jurkje aan voor mn mama's verjaardag en hij is echt mooi
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:51:38 #206
277802 _Calimero_
pi_81451061
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Elke dag wassen is inderdaad niet zo goed voor je haar, maar niet wassen en wel conditioner maakt je haar denk ik zo zwaar.

Heb mn rode jurkje aan voor mn mama's verjaardag en hij is echt mooi
Ja, hier valt maar op 1 manier op te reageren natuurlijk:

FOTOOOOOOOOO
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:10:13 #207
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81451392
Ik doe maar een lijstje:
L: geen idee nog.
T: banaan?
D: witte vis met korst van pesto, pijnboompitten en parmezaanse kaas, wortelsalade en dubbel gebakken aardappelen
T: iets lekkers en een wijntje/portje .
pi_81451520
Goedemorgen!

Het was mijn toetsenbord die het woord "grapefruit" niet kon spellen...
Inderdaad Puff, foto
Sarabi, ik doe ook alleen maar spoelen als ik gesport heb (en 2 tot 3 keer per week wassen), en dan na het spoelen wat spul erin van Guhl, in zo'n sprayfles, tegen pluizen. Works like a charm
DaD, wat fijn dat je je weer zoveel beter voelt!
en Winka, hartstikke goed dat je zoveel bent afgevallen! En je collega's zullen vast snel wennen aan je nieuwe lichaam.

Lijstje gisteren:
O: magere yoghurt en 2 kiwi's
T: banaan en 330ml vruchtensap
L: 4x boterham (ham en pindakaas)
T: 2 speculaasjes, 3 stophoest snoepjes, zakje snack-a-jacks (ik had zo'n zin in iets hartigs...!)
D: uit eten: biertje, klein vispasteitje en olijvenbrood met boter, kip piri piri met groene salade en gepofte aardappel, toetje (voor 2 personen:) chocoladetaart (halve punt pp) en een portugees koekje met dulce de leche achtige vulling, dessertwijn *burp*
pi_81451536
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:46 schreef Chicolate het volgende:
Dat verslag mag nu toch wel een keer af, het is totaal 2 uur werk ofzo en ben er al een paar dagen mee bezig .
Hihi, ik heb exact hetzelfde! Bij mij staat er ook echt 2 uur als normtijd voor, en ben er ook al 2 dagen mee "bezig"

Ik was mijn haar elke dag anders hangt het in vette repen langs m'n gezicht... ik weet dat je vet haar minder moet wassen, maar tot de tijd dat het minder vet wordt kan ik me dan nergens vertonen.
pi_81451730
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:
Ik doe maar een lijstje:
L: geen idee nog.
T: banaan?
D: witte vis met korst van pesto, pijnboompitten en parmezaanse kaas, wortelsalade en dubbel gebakken aardappelen
T: iets lekkers en een wijntje/portje .
Stevig lunchen zodat je ook 's middags nog lekker aan de slag kan?
Je D klinkt smakelijk!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:27:18 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81451758
Ja, ik moet nog naar de supermarkt voordat ik ga lunchen, dus dat is inderdaad het plan.

Maar, nu moet ik mezelf eerst aan het werk schoppen, er komt zo niets van...
pi_81451817
Okee komt ie dan!
Dit is wel niet hoe ik m aanheb, nu met pumps en lichte panties ipv zwarte
SPOILER
Yes, het is gelukt!
pi_81451877
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Okee komt ie dan!
SPOILER
Je plaatje werkt niet, je hebt naar het album gelinkt ipv naar het plaatje (rechtermuisknop op plaatje, eigenschappen en dan de url kopieren). Mooi jurkje!
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:17 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hihi, ik heb exact hetzelfde! Bij mij staat er ook echt 2 uur als normtijd voor, en ben er ook al 2 dagen mee "bezig"

Ik was mijn haar elke dag anders hangt het in vette repen langs m'n gezicht... ik weet dat je vet haar minder moet wassen, maar tot de tijd dat het minder vet wordt kan ik me dan nergens vertonen.
Ja echt erg he . Ik weet dat het nu nog 10 min werk is ofzo, als ik er even aan ga zitten ... snap ook niet waarom ik dat steeds niet doe. Maar NU ga ik het wel doen. 12 uur moet ie af zijn, vind ik .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:32:29 #214
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81451885
quote:
Okee komt ie dan!
SPOILER
je moet hem even tussen [img] tags zetten, want zo is ie niet te zien!
pi_81451897
ik heb een nieuwe serie

Glee
Ja doei.
pi_81451932
De kleur staat mooi bij je haar volgens mij Puff!

Wat is Glee en waar gaat het ongeveer over?
pi_81451955
quote:
Okee komt ie dan!
SPOILER
Yes, het is gelukt!
Leuk jurkje!

En ook even een klein schopje onder de bips van de dames die aan het werk moeten (inclusief mezelf)
pi_81452014
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:34 schreef -marz- het volgende:
De kleur staat mooi bij je haar volgens mij Puff!

Wat is Glee en waar gaat het ongeveer over?
http://www.imdb.com/title/tt1327801/

heel fout, heel cliché, maar, nu wil ik ook een glee club !
Ja doei.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:42:41 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81452126
Goedzo Winka en heel herkenbaar van collega's en familie enzo... Ik durf geen gebakje meer af te slaan, terwijl ik er niet dol op ben, dan krijg ik blikken toegeworpen of hele epistels over dat ze mensen kennen met anorexia.. Heel irritant ja
pi_81452172
Dank jullie wel (ohja en nu ben ik nog 3 kilo lichter dan daar geloof ik
WTF: mailtje van picasa webalbums: jurg heeft u toegevoegd als favoriet er wordt flink meegelezen ofzo?

Oja ik had een 8 voor mn huisartsenstage en ik vond het echt leuk Maar volgende week weer in het ziekenhuis beginnen heb ik ook wel zin in
pi_81452268
Lol blijkbaar val je bij een lurker in de smaak Puff. 3 kilo lichter alweer! Dat is vast goed te zien.

Op IMDB heb ik gekeken Mo, maar ik werd er geen wijs uit waar het nou over gaat.. behalve over een school.

Hmm de schop onder de kont helpt bij mij nog niet echt.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:58:59 #222
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81452541
Goeiemorgen!
Lekker weekend ^^

@ j.t je bent niet de enige met dat gedoe hoor met de broeken van de h&m normaal heb ik 38 of 40, maar daar pas ik 40 niet eens geloof ik. Volgens mij is daar alles een maatje opgeschoven, geen idee hoe de h&m dat heeft! Maar de h&m heeft op de site ook een maattabel, als je dan de omtrek van je benen enzo opmeet, kun je precies zien welke maar broeken je nodig hebt bij de h&m,
ookal snap ik wel dat het niet echt fijn is om een maatje 44 te halen terwijl je nooit 44 hebt!

@ winka, dat heb ik ook gehad, woog 2 jaar geleden, heb toen een jaar (extreem) gedieet en woog toen 55, dus mensen waren idd wel bang dat ik anorexia zou krijgen, terwijl dat zelf helemaal niet m'n bedoeling was, m'n streef was gewoon 55 kilo, en dan zou ik gewoon nog normaal gewicht hebben vergeleken met m'n lengte, maar als het dieeten op een gegeven moment minder word als je op je streef ziet, en mensen zien dan het niet verder gaat het afvallen, zullen ze denk ik wel door hebben dat dat niet gebeurt en dat je gewoon een paar kilootjes wou afvallen

ik heb geen idee wat mijn dag me brengt haha! Hoorde dat me ouders vanavond pannekoeken gaan eten. Zit daar veel vet in? lijkt me wel?! Denk dat ik iets anders maak. Zo'n aardappelpannetje van super de boer, met aardappels, groente en gyros. Beter dan pannekoeken ?!
Of iemand een ander idee om te maken voor 1 persoon wat niet veel moeite is en waar je niet zoveel voor nodig hebt ?!

Ga me zo eerst maar eens omkleden, en dan ontbijten
pi_81452739
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Leuk jurkje!

En ook even een klein schopje onder de bips van de dames die aan het werk moeten (inclusief mezelf)
Dankje, het heeft gewerkt, verslag is af en opgestuurd. Het was écht 10 min werk . Nu nog verslag 2, zal ook misschien 2 uur werk zijn. Moet toch lukken.

Oh en iemand nog zin om morgen een rondje in het mooie Almere te lopen? http://www.trimslim.nl/apenloop/ Ik doe morgen mee met de 15 of 20 km (ligt eraan of ik alleen loop, in mn eentje 15). Rustig aan beginnen, moet mn schoenen nog inlopen.
pi_81452764
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:58 schreef Noukjee het volgende:
ik heb geen idee wat mijn dag me brengt haha! Hoorde dat me ouders vanavond pannekoeken gaan eten. Zit daar veel vet in? lijkt me wel?! Denk dat ik iets anders maak. Zo'n aardappelpannetje van super de boer, met aardappels, groente en gyros. Beter dan pannekoeken ?!
Of iemand een ander idee om te maken voor 1 persoon wat niet veel moeite is en waar je niet zoveel voor nodig hebt ?!

Ga me zo eerst maar eens omkleden, en dan ontbijten
Spinazie opwarmen, aardappels koken en visje bakken? Dat doe ik altijd als mn ouders wat eten dat ik niet lust.
pi_81452887
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dankje, het heeft gewerkt, verslag is af en opgestuurd. Het was écht 10 min werk . Nu nog verslag 2, zal ook misschien 2 uur werk zijn. Moet toch lukken.

Oh en iemand nog zin om morgen een rondje in het mooie Almere te lopen? http://www.trimslim.nl/apenloop/ Ik doe morgen mee met de 15 of 20 km (ligt eraan of ik alleen loop, in mn eentje 15). Rustig aan beginnen, moet mn schoenen nog inlopen.
Morgen werk ik bij de dierenambulance, anders had het me eigenlijk wel leuk geleken! Volgens mij wordt het mooi wandelweer morgen.
Ik heb ook 2 verslagen van 2 uur eentje is wel bijna af nu.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:12:55 #226
277802 _Calimero_
pi_81452923
Leuk jurkje miss Puff en wat zie je er goed uit!!

Ai, ik wilde yoghurt met muesli eten, en gooide de muesli-doos om Gelukkig lag er nog net genoeg in de doos, om in mijn yoghurt te doen

Misschien dat die biertjes en bessen van gister, toch nog wel latent aanwezig zijn
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:14:23 #227
277802 _Calimero_
pi_81452964
quote:

[..]

Sorry, ik vind wandelen echt de vreselijkste manier van bewegen die er bestaat. Heb een ubergrote hekel aan lopen en doe dan ook werkelijk alles op de fiets (maar ga na 3 juni wel weer wat hardlopen, dat vind ik soms nog wel leuk).
Als ik naast je mag fietsen, lijkt het me leuk en doe ik graag mee
pi_81453426
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Dat lijkt me inderdaad wel fijn.

Mooi jurkje Puff! Ik vind je er heel slank uitzien!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:34:25 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81453521
Zeker een mooie jurk Puff...Ah Mini, hoe is het?

Lijst:
O: boterham tonijn, boterham osseworst, beschuit jam, glas melk
T's : boterham osseworst, appel, sinaasappel, peer
L: yoghrut en vla
t's: blokje choco, cracker tonijn'
D: asperges met ham, boter en ei, malta aardappels, spinazie, bressot.
pi_81453907
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een nieuwe serie

Glee
Leuk issie he!
pi_81454070
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:14 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Sorry, ik vind wandelen echt de vreselijkste manier van bewegen die er bestaat. Heb een ubergrote hekel aan lopen en doe dan ook werkelijk alles op de fiets (maar ga na 3 juni wel weer wat hardlopen, dat vind ik soms nog wel leuk).
Als ik naast je mag fietsen, lijkt het me leuk en doe ik graag mee
Haha ieder zijn ding he . Ik vind wandelen erg lang duren, maar het levert vaak wel mooie foto's op (je komt nog eens ergens en kan makkelijk even stoppen) en het kost niet zoveel energie. Geloof dat mijn moeder nu meegaat, dus dan wordt het de 20 km . En ik ga ook alleen als het mooi weer is .
pi_81454112
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Zeker een mooie jurk Puff...Ah Mini, hoe is het?

Lijst:
O: boterham tonijn, boterham osseworst, beschuit jam, glas melk
T's : boterham osseworst, appel, sinaasappel, peer
L: yoghrut en vla
t's: blokje choco, cracker tonijn'
D: asperges met ham, boter en ei, malta aardappels, spinazie, bressot.
Haai Uniekje. Wat een kort lijstje, voor jouw doen!

Het is eh... vroeg. Het is hier nog geen 7 uur en ik ben al een uur hartstikke wakker. Maar verder wel goed, ik ga straks lekker de stad in.
pi_81454229
quote:

[..]

Ik hou niet zo van lopen eigenlijk, ik krijg heel snel pijn in m'n onderrug. Laatst een heel stuk wezen fietsen en dat vond ik wel echt heel erg leuk, als ik straks meer vrije tijd heb ga ik dat ook zeker vaker doen.

Net naar de markt geweest, was erg lekker weer! Thuis gekomen met allemaal lekkere dingen, veel verse groenten, kouseband en kerrie om roti van te maken, en een klein zakje snoep voor het vriendje
En heerlijke olijven gekocht, en een bosje munt waar ik zometeen heerlijk thee van ga zetten! Als ik straks naar amsterdam ga verhuizen ga ik de markt hier toch wel missen...
pi_81454257
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Haai Uniekje. Wat een kort lijstje, voor jouw doen!

Het is eh... vroeg. Het is hier nog geen 7 uur en ik ben al een uur hartstikke wakker. Maar verder wel goed, ik ga straks lekker de stad in.
Mini! Hoe bevalt het tot nu toe? Leuk he, jetlag
pi_81454889
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
ik ga straks lekker de stad in.
Gaaf. Wil je mij nog even een linkje naar je blog doen toekomen? Reis-/buitenlandverhalen
pi_81454923
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mini! Hoe bevalt het tot nu toe? Leuk he, jetlag
Ja, heerlijk... Ach ja, als het nog 1 uurtje opschuift is het op zich wel goed, als ik straks begin met m'n stage moet ik toch vroeg op.
Het bevalt tot nu toe allemaal prima. Ik ben alleen nog maar in het universiteits-gedeelte van de stad geweest, maar ik ga straks eens naar het centrum voor wat boodschappen en om eens rond te kijken. Maar goed, ik wil niet het hele topic kapen dus wie meer wil weten moet maar even PM'en voor een linkje naar mijn blog.

Ontopic: ik zit te ontbijten met een ciabatta (ongezoet ) met roomkaas, 3x raden welk merk.
pi_81454993
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:24 schreef Mini_rulez het volgende:

Ontopic: ik zit te ontbijten met een ciabatta (ongezoet ) met roomkaas, 3x raden welk merk.
Oeh, ik weet 'em!

Ok ga nu echt een rapport schrijven...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:29:52 #238
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81455084
heeft iemand hier enige ervaring met de HBO-studie SPH ?!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:39:35 #239
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81455367
Zo, ik ben trots op mezelf. Net even naar de supermarkt geweest om eten te kopen, en het is echt heel erg lekker weer. Iedereen ligt in bikini op het gras te kletsen of een boekje te lezen ofzo, en dat zou ik ook zooo graag willen. Dus in de supermarkt betrapte ik mezelf erop dat ik me al lang had toegestaan snoep, chocola of ijs te kopen, omdat ik mezelf zo zielig vind dat ik moet werken op de eerste mooie dag van het jaar..

Maar, ik heb niets gekocht, behalve witbrood om tosti's mee te maken voor lunch...
pi_81455858
Good morning!

Geen goede start voor mij! Van de 4 afslankdagen 2 gezondigd, waarvan gisteren immens!
Eind van mijn vakantie is in zicht, mn nichtje is hier te logeren en we zijn lekker aan de Mojito's gegaan gisteren met wat chips en toast! Toen de stad in gegaan op stap, hele avond Beerenburg-cola getankt en naderhand nog een kipburger!
Voel me gelukkig niet heel slecht eronder, het is eind van mn vakantie, nog even genoten van van alles! Op stap gaan was erg gezellig, leuke mensen ontmoet, waarvan 1 Braziliaan :p heel lang mee gepraat en kipburger mee gegeten, emails uitgewisseld haha, dus ben benieuwd of er nog contact komt. Was gewoon leuk contact hoor, vriendje was ook mee, dus niet in de zin van liefde ofso
Maar goed, ik ga weer proberen mn best te doen vandaag, alhoewel mn schoonbroer vanavond te gourmetten komt
pi_81457163
Ik zeg met curves graag. Eigenlijk vooral omdat ik ze heb
pi_81457184
Blijf je weer posten Sarabi?
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:45:36 #243
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81457265
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:05 schreef neen het volgende:

En? Leeft de vis nog?

Gister geen bier op maar een paar glaasjes rosé. Vriendin had een fles meegenomen
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:50:31 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81457410
Zo net even 1.15 uur gewandeld en we hebben allebei spontaan nieuwe wandelschoenen gekocht
pi_81457433
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Blijf je weer posten Sarabi?
Ja dat lijkt me wel zo slim
Alleen nu een weekendje niet want ik ga naar mijn vriendje toe
pi_81457519
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me wel zo slim
Alleen nu een weekendje niet want ik ga naar mijn vriendje toe
Leuk
En veel plezier met je vriendje!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:58:08 #247
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81457654
ZIN IN DE ZOMER!
Lekker picknicker en in het gras een boekje lezen!
LAAT DE ZON MAAR KOMEN
pi_81458249
Ik lees hierboven olijven en denk....die ben ik vergeten zooo lekker bij de rosé. Maar ja.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:22:14 #249
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81458375
ik heb zin in snoepjes en chocola en koekjes.....
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:22:19 #250
236335 neen
schone schijn
pi_81458380
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En? Leeft de vis nog?

Gister geen bier op maar een paar glaasjes rosé. Vriendin had een fles meegenomen
Ze leven nog ja

Ik heb gisteren nog wat biertjes gehad en iemand uit geprobeerd te leggen dat half 3, half 3 is en niet half over 3 dus half 4

En voor ik het vergeet
"Een derde mannen dumpt dikke vriendin"
pi_81458410
Hadden jullie trouwens (ik geloof eergisteren) die docu gezien op ned. 3, over een Deens onderzoek dat uitwees dat als je iedere dag (magere of halfvolle) zuivel eet/drinkt je meer vet verliest dan als je dat niet doet? En best wel veel meer ook. Er zou 100% meer vet in de ontlasting zitten als je een eetpatroon hebt met veel zuivel. Komt omdat er iets in de zuivel zit dat zich mengt met vetcellen, en ze zo meeneemt. Klonk best interesting! Ze gingen het uittesten op een Deense meneer en een Amerikaans echtpaar, en het bleek echt zo te zijn
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:23:57 #252
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81458425
ik vond olijven altijd ZO vies, maar had laatst een keer olijven gegeten die heerlijk waren. Ben alleen vergeten welke dat nou waren aangezien je zoveel verschillende olijven hebt..
Ze waren een beetje zoetig ?!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:26:23 #253
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81458515
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Hadden jullie trouwens (ik geloof eergisteren) die docu gezien op ned. 3, over een Deens onderzoek dat uitwees dat als je iedere dag (magere of halfvolle) zuivel eet/drinkt je meer vet verliest dan als je dat niet doet? En best wel veel meer ook. Er zou 100% meer vet in de ontlasting zitten als je een eetpatroon hebt met veel zuivel. Komt omdat er iets in de zuivel zit dat zich mengt met vetcellen, en ze zo meeneemt. Klonk best interesting! Ze gingen het uittesten op een Deense meneer en een Amerikaans echtpaar, en het bleek echt zo te zijn
Nee, niet gezien, maar thanks voor de tip haha ^^ Ik zal elke dag wel even een bakje magere yoghurt eten haha, scheelt dat ik vaak magere yoghurt en fruit in een blender doe en dan heb je een lekkere yoghurtshake, wat ook nog eens heel gezond is
pi_81458642
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:23 schreef Noukjee het volgende:
ik vond olijven altijd ZO vies, maar had laatst een keer olijven gegeten die heerlijk waren. Ben alleen vergeten welke dat nou waren aangezien je zoveel verschillende olijven hebt..
Ze waren een beetje zoetig ?!
Druiven?

Ja interessant SDB. Zullen we maar keihard aan de melk gaan dan!
pi_81458689
Toch maar eens yoghurt kopen dan! Zou koffie met melk ook tellen?
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:34:46 #256
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81458726
nee zijn geen druiven.

Het waren olijven, het was in een restaurant. En ze stonden zegmaar in een schaaltje op tafel voordat het voorgerecht kwam, dusja haha
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:35:40 #257
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81458756
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Toch maar eens yoghurt kopen dan! Zou koffie met melk ook tellen?
Zolang het maar geen koffiemelk is denk ik:P
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:36:20 #258
236335 neen
schone schijn
pi_81458771
Huh? Een Deense meneer? Toch twee blonde dames
Als het dezelfde docu is dat soep beter vult dan water + eten, je minder kippenbouten eet wanneer de botten op je bord blijven in plaats van dat ze weg worden gehaald en een kleinere portie relatief meer vult dan een grote portie. Ongeacht of het vers is of niet. of was dat met die popcorn nou weer ergens anders van

Het klinkt misschien goed maar het zal wel tegenvallen, ik neem zo'n beetje iedere dag zuivel dus ik kan het weten
pi_81458801
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:36 schreef neen het volgende:
Huh? Een Deense meneer? Toch twee blonde dames
Als het dezelfde docu is dat soep beter vult dan water + eten, je minder kippenbouten eet wanneer de botten op je bord blijven in plaats van dat ze weg worden gehaald en een kleinere portie relatief meer vult dan een grote portie. Ongeacht of het vers is of niet. of was dat met die popcorn nou weer ergens anders van

Het klinkt misschien goed maar het zal wel tegenvallen, ik neem zo'n beetje iedere dag zuivel dus ik kan het weten
Die twee blonde dames waren de onderzoeksters. Als we het over dezelfde docu hebben dan.
pi_81458891
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:22 schreef neen het volgende:

[..]

Ze leven nog ja

Ik heb gisteren nog wat biertjes gehad en iemand uit geprobeerd te leggen dat half 3, half 3 is en niet half over 3 dus half 4

En voor ik het vergeet
"Een derde mannen dumpt dikke vriendin"
pas als we 20 kilo aankomen

interessant trouwens die docu, eergisteren zeiden jullie? op ned 3?
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:41:29 #261
236335 neen
schone schijn
pi_81458896
O, kan wel
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:44:28 #262
236335 neen
schone schijn
pi_81458978
Verwacht maar niet teveel trouwens, er werden opzich best veel open deuren ingetrapt.
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nl3 is niet zo opzienbarend. Vind ik.
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nou, dat was een uitzending die je niet hoeft te zien... Wat simplistisch
pi_81459268
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:44 schreef neen het volgende:
Verwacht maar niet teveel trouwens, er werden opzich best veel open deuren ingetrapt.
[..]

[..]

thanks voor de waarschuwing! Nu weer even aan het werk
  zaterdag 15 mei 2010 @ 16:06:40 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81459608
Mijn D worden maar geen asperges, ze waren wat duur, volgende week zijn ze weer in de aanbieding
Dus het worden vanavond: Gevulde paprikas (tartaar met rauw ei, koriander, djahe, komijn en nog veel meer kruiden) in de blender, daar gekookte rijst door heen spatelen, paprika's vullen, paprikas in ovenschaal met een laagje runderboillon, 40 garen, heerlijk!!
Daarbij spinazie en botersla.
pi_81460689
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Heb ik half gezien idd! Maar maakt het ook uit hoeveel zuivel je eet/ drinkt? Misschien anders maar een extra glas melk drinken elke dag

Ik was ook weer zo handig bezig. Ben naar de supermarkt geweest op de fiets, terwijl ik normaal altijd lopend ga. En nu staat m'n fiets natuurlijk nog bij de supermarkt. Zo maar even ophalen.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 16:51:28 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81460739
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Heb ik half gezien idd! Maar maakt het ook uit hoeveel zuivel je eet/ drinkt? Misschien anders maar een extra glas melk drinken elke dag

Ik was ook weer zo handig bezig. Ben naar de supermarkt geweest op de fiets, terwijl ik normaal altijd lopend ga. En nu staat m'n fiets natuurlijk nog bij de supermarkt. Zo maar even ophalen.
Extra glas? Je drinkt überhaupt al nooit melk .
Niet meer actief op Fok!
pi_81460800
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Extra glas? Je drinkt überhaupt al nooit melk .
Niet uit een glas maar in al mijn lijstjes komt melk voor.
pi_81460992
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:14:22 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81461330
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:18:02 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81461414
Enneh wij hebben kaarten voor Guido Weijers binnen voor 22 januari
Iedereen lekker van het weekend te genieten??
Vriend heeft vanavond nachtdienst maar heeft hij gelukkig vrij genomen.

Morgen eten we lekker kabeljauwfilet uit de oven
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:18:22 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81461418
Lekker interessant ook
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:22:07 #272
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81461521
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Enneh wij hebben kaarten voor Guido Weijers binnen voor 22 januari
Iedereen lekker van het weekend te genieten??
Vriend heeft vanavond nachtdienst maar heeft hij gelukkig vrij genomen.

Morgen eten we lekker kabeljauwfilet uit de oven
Ik ben hard aan het werk. Ben het zat, ben moe, zit er doorheen, maar het moet.

Fijn dat je vriend vrij heeft, volgens mij leven jullie soms best langs elkaar heen door die ploegendiensten...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:34:53 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81461907
Nynke toch, pas je wel goed op jezelf?? Kun je niet een beetje ontspannen??
Jij ziet je vriend al helemaal niet, lijkt me vreselijk.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:37:18 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81461985
Ah, gestemd op Fok Idol, pfff het is geen moeite maar vergeet het steeds
pi_81462089
quote:

[..]

Ik was ook weer zo handig bezig. Ben naar de supermarkt geweest op de fiets, terwijl ik normaal altijd lopend ga. En nu
staat m'n fiets natuurlijk nog bij de supermarkt. Zo maar even ophalen.
Weet ik niet zeker maar in die docu namen ze vaak yoghurt ipv brood ofzo. Dus echt wel 's ochtends en 's middags yoghurt. Of een smoothie voir tussendoor, kom je gelijk ook aan je fruit.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:40:24 #276
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81462092
@ Uniekhoorn; klinkt er lekker, misschien volgende week ook maar eens maken

@ AKnienke; Hoelang moet je nog? succes iig, en daarna weekend?

mijn lijstje vandaag:
o: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel
t: 3 glaasjes cola light
m: 3 crackers, 1 met kipfilet en tomaat, 1 met tonijn en komkommer
t: krentenbol en 5 snoepjes
a: word zometeen gyros in een wrap met sla/tomaat/ui/champignons

En vanavond komt me vriend, dus ben benieuwd of die nog wat meeneemt..
Zoja, dan is eht meestal stokbrood met iets magers (filet american e.d.)

Eetsmakelijk zo allemaal
pi_81462115
quote:
Lekker interessant ook
Hehe
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:41:47 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81462136
quote:
Lekker interessant ook
Jij bent cute .

Edit: o ik ben niet de enige die dat vindt, blijkbaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_81462499
Hai.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:53:10 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81462518
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hai.
Hee meisje. Lekker gewerkt?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:54:52 #281
236335 neen
schone schijn
pi_81462573
quote:

[..]
Goed bezig
Hoe gaat het met je lopen? Ik heb deze week 2x een rondje van 5k gelopen zonder runkeeper want ik ben m'n lader vergeten gelukkig weet ik een rondje van 5k in de buurt maar nu neemt mijn voorsprong op jou natuurlijk niet toe
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:58:34 #282
236335 neen
schone schijn
pi_81462697
En er ligt hier spekkoek én oranjekoek in huis
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:01:52 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81462814
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:58 schreef neen het volgende:
En er ligt hier spekkoek én oranjekoek in huis
Niet voor jou als je dat soms denkt .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:05:01 #284
236335 neen
schone schijn
pi_81462923
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet voor jou als je dat soms denkt .
Ik weet niet zeker of het goed is, misschien moet ik het even checken. En trouwens er zit een stukje mandarijn op de oranjekoek en natuurlijk nog wat zuivel!
pi_81462954
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hee meisje. Lekker gewerkt?
Nee. . Ik ben moe, lichamelijk en geestelijk. Heb net een pak koekjes opgegeten en ga zo maar even op bed liggen... .
pi_81463129
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:54 schreef neen het volgende:

[..]

Goed bezig
Hoe gaat het met je lopen? Ik heb deze week 2x een rondje van 5k gelopen zonder runkeeper want ik ben m'n lader vergeten gelukkig weet ik een rondje van 5k in de buurt maar nu neemt mijn voorsprong op jou natuurlijk niet toe
Jouw voorsprong op mij is ook wel groot genoeg zo, want ik moet meer dan een marathon lopen om weer een beetje bij jou in de buurt te komen. Tot een paar dagen terug ging het heel goed en ben nu een week of 3 weer bezig. Maar heb nu wat last van m'n scheenbeen, dus ik laat even een keertje schieten. Ik heb ook altijd wat en steeds weer ergens anders. Om simpel van te worden, maar ik zet door. Ik heb ook nog steeds geen armband gehaald voor m'n iPhone dus ik loop niks in op jou zo.

Maandag ga ik weer lopen in elk geval en eindelijk een armband kopen.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:14:43 #287
236335 neen
schone schijn
pi_81463215
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:11 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Jouw voorsprong op mij is ook wel groot genoeg zo, want ik moet meer dan een marathon lopen om weer een beetje bij jou in de buurt te komen. Tot een paar dagen terug ging het heel goed en ben nu een week of 3 weer bezig. Maar heb nu wat last van m'n scheenbeen, dus ik laat even een keertje schieten. Ik heb ook altijd wat en steeds weer ergens anders. Om simpel van te worden, maar ik zet door. Ik heb ook nog steeds geen armband gehaald voor m'n iPhone dus ik loop niks in op jou zo.

Maandag ga ik weer lopen in elk geval en eindelijk een armband kopen.
Oke dan! Gaat dus wel aardig zo te horen ik vind het wel jammer dat het weer zulk kutweer is hoor zo krijg ik natuurlijk nooit bruine benen want ik loop weer in een lange broek.
Ik heb trouwens ook geen armband hoor, ik heb dat ding gewoon constant vast zodat ik precies kan zien hoe ik loop misschien even bij dealextreme ofzo zo'n ding bestellen voor een paar eurie
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:15:15 #288
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81463231
heb 't wonder boven wonder bij 1 wap gehouden, en als toetje wat verse ananas.
Nu ga ik even mijn dagelijkse dutje doen
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:17:58 #289
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81463314
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:05 schreef neen het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of het goed is, misschien moet ik het even checken. En trouwens er zit een stukje mandarijn op de oranjekoek en natuurlijk nog wat zuivel!
oeh, oranjekoek!

@ Uniekhoorn: ik probeer zoveel mogelijk op mezelf te letten, maar ik moet nu gewoon even bikkelen. De deadline voor m'n scriptie is woensdagmiddag, en eigenlijk wil ik hem dinsdag middag klaar hebben zodat ik kan printen en de was doen enzo, want donderdag vertrek ik naar Madrid!

Ik ga vandaag tot uiterlijk 10 uur werken en dan nog even niets doen..Met tussendoor ook nog een pauze om te eten en eten te koken..
  Vis een optie? zaterdag 15 mei 2010 @ 18:19:33 #290
70532 loveli
N
pi_81463360
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:15 schreef Noukjee het volgende:
heb 't wonder boven wonder bij 1 wap gehouden, en als toetje wat verse ananas.
Nu ga ik even mijn dagelijkse dutje doen
Het is de nieuwe trend, voedsel fout spellen.

Dus... ik ga brocoli met zalm eten.
crap in = crap out
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:21:49 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81463417
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is de nieuwe trend, voedsel fout spellen.

Dus... ik ga brocoli met zalm eten.

Ik eet vanavond aardapél en vis en wortel.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:24:15 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81463494
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:21 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik eet vanavond aardapél en vis en wortel.
ik eet raffiolie met tommatensous .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:28:27 #293
236335 neen
schone schijn
pi_81463616
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:17 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oeh, oranjekoek!

Van de bakker! de beste van Friesland vorig jaar dan

Weet iemand trouwens een leuke film ik wil lachen

Bedankt he , ik ga semi-pro kijken.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:51:39 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81464354
Oranjekoek met echte slagroom

Nog even doorbikkelen dus Nynke, bah, succes

De gefulde paprika's staan in de oven, spinasie is klaar om geroerbakt te worden en de botersla is gemaakt.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:53:03 #295
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81464400
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Oranjekoek met echte slagroom

Nog even doorbikkelen dus Nynke, bah, succes

De gefulde paprika's staan in de oven, spinasie is klaar om geroerbakt te worden en de botersla is gemaakt.
mijn reuze aardapél staat in de oven gaar te worden. Straks even de vis maken en worteltjes raspen en ik ben klaar...

Nu zit ik buiten in het zonnetje te werken met een glaasje wijn. Niet verkeerd!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:53:54 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81464427
Waar is Coldfeet eigenlijk?
Niet meer actief op Fok!
pi_81464551
Mijn moeke heeft net tagliyatellie met spinatie, zalm en roomsous gemaakt. Mjam.

Neen: don't do it! *schuift een bak yoghurt naar Friesland/Grunn/Arnhem.*
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:03:36 #298
236335 neen
schone schijn
pi_81464747
Eet smakelijk he!
Ik neem nog niet iets lekkers want ik zit nog vol van het eten, ik heb ook spinazie gegeten. Wat een populaire groente ik houd er zoveel van.

Vroeger hield mijn vader me altijd voor de gek in de winter want dan wilde ik ook spinazie eten maar was het er natuurlijk niet vers.

O, chicolate weet dit misschien.... opgelost
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:12:28 #299
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81465063
haha foutje!

De zon? Hier is nergens zon te bekennen :[
hoop dat het morgen weer eens lekker weer word!
pi_81465193
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn moeke heeft net tagliyatellie met spinatie, zalm en roomsous gemaakt. Mjam.

Neen: don't do it! *schuift een bak yoghurt naar Friesland/Grunn/Arnhem.*
Dat spaart mij weer typen want dat eten wij ook Verse spinaai (al vind ik dat mijn tanden dan raar aanvoelen).
pi_81465371
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat spaart mij weer typen want dat eten wij ook Verse spinaai (al vind ik dat mijn tanden dan raar aanvoelen).
Bij verse wel ja! Zo mat ofzo. Maar mijn moeder had diepvries
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')