Jij bent cutequote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik was ook weer zo handig bezig. Ben naar de supermarkt geweest op de fiets, terwijl ik normaal altijd lopend ga. En nu staat m'n fiets natuurlijk nog bij de supermarkt.Zo maar even ophalen.
Niet voor jou als je dat soms denktquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:58 schreef neen het volgende:
En er ligt hier spekkoek én oranjekoek in huis![]()
![]()
Ik weet niet zeker of het goed is, misschien moet ik het even checken. En trouwens er zit een stukje mandarijn op de oranjekoekquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet voor jou als je dat soms denkt.
Nee.quote:
Jouw voorsprong op mij is ook wel groot genoeg zo, want ik moet meer dan een marathon lopen om weer een beetje bij jou in de buurt te komen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:54 schreef neen het volgende:
[..]
Goed bezig
Hoe gaat het met je lopen? Ik heb deze week 2x een rondje van 5k gelopen zonder runkeeper want ik ben m'n lader vergetengelukkig weet ik een rondje van 5k in de buurt
maar nu neemt mijn voorsprong op jou natuurlijk niet toe
Oke dan! Gaat dus wel aardig zo te horenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Jouw voorsprong op mij is ook wel groot genoeg zo, want ik moet meer dan een marathon lopen om weer een beetje bij jou in de buurt te komen.Tot een paar dagen terug ging het heel goed en ben nu een week of 3 weer bezig. Maar heb nu wat last van m'n scheenbeen, dus ik laat even een keertje schieten. Ik heb ook altijd wat en steeds weer ergens anders. Om simpel van te worden, maar ik zet door. Ik heb ook nog steeds geen armband gehaald voor m'n iPhone dus ik loop niks in op jou zo.
Maandag ga ik weer lopen in elk geval en eindelijk een armband kopen.
oeh, oranjekoek!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:05 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het goed is, misschien moet ik het even checken. En trouwens er zit een stukje mandarijn op de oranjekoeken natuurlijk nog wat zuivel!
Het is de nieuwe trend, voedsel fout spellen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:15 schreef Noukjee het volgende:
heb 't wonder boven wonder bij 1 wap gehouden, en als toetje wat verse ananas.
Nu ga ik even mijn dagelijkse dutje doen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is de nieuwe trend, voedsel fout spellen.
Dus... ik ga brocoli met zalm eten.
ik eet raffiolie met tommatensousquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik eet vanavond aardapél en vis en wortel.
Van de bakker!quote:
mijn reuze aardapél staat in de oven gaar te worden. Straks even de vis maken en worteltjes raspen en ik ben klaar...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Oranjekoek met echte slagroom
Nog even doorbikkelen dus Nynke, bah, succes
De gefulde paprika's staan in de oven, spinasie is klaar om geroerbakt te worden en de botersla is gemaakt.
Dat spaart mij weer typenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn moeke heeft net tagliyatellie met spinatie, zalm en roomsous gemaakt. Mjam.
Neen: don't do it! *schuift een bak yoghurt naar Friesland/Grunn/Arnhem.*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |