Hmm de volgende keer dus maar laten liggen? En nu afentoe eentje snacken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Gedroogd, dus minder vocht en evenveel suiker als een gewone abrikoos. Niet per se ongezond, maar geen bak van leegeten. Vaak zijn gedroogde abrikozen gezwaveld voor de houdbaarheid, da's ook weer minder gezond.
Jurkje: als je je vriend bij je hebt om op je curves te passen. Of als je alleen met je vriend bent.
quote:
Ik ben er nog niet in gaan zitten eigenlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goeiemorgen! Vandaag laatste dingen inpakken, om 15.05 in de trein en om 18.25 vliegen!![]()
Anna:Geen gekke dingen denken he! Je hebt je best gedaan en aan die medische dinges kan jij niks doen
![]()
Sarabi: die vorm jurk vind ik altijd wel tof voor curvy mensen! (had die An ofzo van SYTYCD ook steeds geloof ik) Ik kan me alleen wel voorstellen dat je hem niet overal bij aantrekt, hij is nogal open aan de bovenkant
Plus, niet geheel onbelangrijk --> zit ie nog wel goed als je gaat zitten? Ziet er namelijk uit als een sta-jurk!
Met een zwart jasje verpest je het effect!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm de volgende keer dus maar laten liggen? En nu afentoe eentje snacken.
Ik mag hem inderdaad van mijn vriend niet aan als hij er niet bij is![]()
Maar met een zwart net jasje moet het best kunnen volgens mij
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
in mijn trouwjurk heb ik wel een kont!![]()
*deelt wat curves*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef loveli het volgende:
Mijn bouw leent zich niet voor curves. Plank dan maar.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Enjoy Roma Maria!
ik hoop dat je het weer een beetje meehebt! En maak foto's van die foute 'acteurs' bij het Colosseum, zoals bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
Welke maat heeft An dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet in gaan zitten eigenlijkmaar de stof voelt wel fijn aan en volgens mij gaat dat wel.
Deze is dezelfde als An hadnatuurlijk een stuk of 5 maten kleiner
Veel plezier alvast gewenst!
Ja, maar ik wil hem toch wel vaker aan dan die ene keer dat het wel bij een thema past ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met een zwart jasje verpest je het effect!
Als ik heel erlijk ben, zou ik nog een kilo of twee wachten voor ik hem aantrok, hij lijkt net iets te strak!
Ik heb bij deze jurk maat XL, denk dat zij gewoon een Sje heeft.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met een zwart jasje verpest je het effect!
Mwah, alleen als die 2 kilo er snel afgaan, anders gewoon dragen als je een gelegenheid ziet. In de kast laten hangen kan altijd nog.quote:Als ik heel erlijk ben, zou ik nog een kilo of twee wachten voor ik hem aantrok, hij lijkt net iets te strak!
Oh, dan begreep ik je verkeerd. Sorry!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb bij deze jurk maat XL, denk dat zij gewoon een Sje heeft.
http://www.topvintage.nl/(...)/0010951_800x800.jpg
eens met gehele post!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef AKnynke het volgende:
Het is absoluut niet mijn stijl, Sarabi, en hij ziet er ook vrij ongemakkelijk uit!
Zo. 2 koppen koffie op, en nu maar aan het werk. Net trouwens een interessant debat op radio 1 over jouranlistiek en ethische kwesties zoals met het jongetje in Libie..Algemene conclusie was dat de journalistiek hem met rust moet laten voor de rest van z'n leven zodat hij dit kan verwerken..Behalve als hij later zelf naar de media stapt..
Hoewel ik erg nieuwsgierig ben hoe zijn leven zal verlopen snap ik dit volledig..
Dat zouden ze inderdaad moeten doen, maar ben benieuwd of de media het fatsoen heeft. Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef AKnynke het volgende:
Het is absoluut niet mijn stijl, Sarabi, en hij ziet er ook vrij ongemakkelijk uit!
Zo. 2 koppen koffie op, en nu maar aan het werk. Net trouwens een interessant debat op radio 1 over jouranlistiek en ethische kwesties zoals met het jongetje in Libie..Algemene conclusie was dat de journalistiek hem met rust moet laten voor de rest van z'n leven zodat hij dit kan verwerken..Behalve als hij later zelf naar de media stapt..
Hoewel ik erg nieuwsgierig ben hoe zijn leven zal verlopen snap ik dit volledig..
Ow jij dacht de andere kant op?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik je verkeerd. Sorry!
wtf is an?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow jij dacht de andere kant op?nee ik vind An echt gewoon mooi slank met mooie curves
An is het meisje in de link die ik niet plaatstequote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wtf is an?
En nu moet ik toch echt aan het werk. lagged independent variables, here I come!
Ja, dat snap ik. Maar, is ze een bekende nederlander ofzo?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
An is het meisje in de link die ik niet plaatste
Presentatrice van So You Think You Can Dancequote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar, is ze een bekende nederlander ofzo?
Ik vind vooral dat de jurk zorgt dat mijn kont er goed uitzietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind hem net ietsje te strak Sarabi, en de kleur is niet mijn ding. Wel een mooi model.
Maar volgens mij hoort die jurk zo loeistrak, bij An zat ie ook te strak naar mijn mening. Vanaf de zijkant kon je ook heel goed zien dat ze een buikje had....
Ik doelde eigenlijk dat je buik vanaf de zijkant dan uitsteekt, niet dat je vetkwabjes ziet waar je buik overgaat in je heupen. Dit effect:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat de jurk zorgt dat mijn kont er goed uitzietdat deel haat ik echt van mijn lichaam.
Mijn buik gaat over in mijn heupen dus vind ik niet te opvallend in deze jurk.
En tja ik zal hem waarschijnlijk minder dan een paar keer per jaar aanhebben, maar vind hem toch erg tof
Ja dat snapte ik maar ik kan een beetje moeilijk uit leggen wat ik bedoelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk dat je buik vanaf de zijkant dan uitsteekt, niet dat je vetkwabjes ziet waar je buik overgaat in je heupen. Dit effect:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In sommige gevallen had ik het idee dat An iets corrigerends eronder droeg, want dan was bijna alles strak alleen de onderbuik niet en vanaf de zijkant zag je dat heel goed.
Gedroogde abrikoos fijnknippen en door de yoghurt, met wat lijnzaad ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm de volgende keer dus maar laten liggen? En nu afentoe eentje snacken.
Ik mag hem inderdaad van mijn vriend niet aan als hij er niet bij is![]()
Maar met een zwart net jasje moet het best kunnen volgens mij
Dankjoeee!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, ik wens je alvast heel veel plezier in Rome!!
Take care and enjoy
Ja, heel veel plezier gewenst & rokje & jurkje lekker aandoen en veeeeel foto's maken!quote:
Tas onder oksel klemmenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
Strapless is zo lastig, 1 hand om m'n jurk vast te houden, 1 voor m'n tasje, waar laat ik m'n drankje?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, ik wens je alvast heel veel plezier in Rome!!
Take care and enjoy
Ductape aan de binnenkant?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
Strapless is zo lastig, 1 hand om m'n jurk vast te houden, 1 voor m'n tasje, waar laat ik m'n drankje?
Persoonlijk zou ik dan voor te strak gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ductape aan de binnenkant?
Wat is erger, een linnen broek die eigenlijk een cm te strak zit op de heupen (en verder overal mooi), of eentje die bijna zonder de knoop los uit kan en waarin je geen kont overhoudt ... tussenmaat bestaat niet.
Waar voel jij jezelf het beste bij?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is erger, een linnen broek die eigenlijk een cm te strak zit op de heupen (en verder overal mooi), of eentje die bijna zonder de knoop los uit kan en waarin je geen kont overhoudt ... tussenmaat bestaat niet.
te strak want linnen loopt ontzettend uit. ik heb broeken die bij t aantrekken net te strak op mn boevnbenen zitten, maar na anderhalf uur heb ik een cm ruimte op mn been... te loszittend linnen sowieso niet doen, dat toont heel erg hobbezakkerig, tenzij t een perfect model daarvoor is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja hoor, wil je nog commentaar op je lijstje?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou... daar komt ie:
O: bakje muesli met magere melk
O: Sultana
Interessant hè!
Graag. En post zelf ook een lijstje!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hoor, wil je nog commentaar op je lijstje?
Nou, ik zou nog wat meer eten vandaag, anders val je om. Oh, en je sultana is natuurlijk een T, dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Graag. En post zelf ook een lijstje!
De kleinste, liever nog een maat kleiner want linnen loopt 2 maten uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
ik heb een roze, met hartjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt allemaal!![]()
Ik heb net nog even snel een toilettas gescoord, een zwarte(bijna al die krengen zijn roze bij de DA
)
Chico: je weet waar ik voor zou kiezen, maar ik heb dan ook een stronthekel aan te strakke broeken
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt allemaal!![]()
Ik heb net nog even snel een toilettas gescoord, een zwarte(bijna al die krengen zijn roze bij de DA
)
Chico: je weet waar ik voor zou kiezen, maar ik heb dan ook een stronthekel aan te strakke broeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |