abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81410367
Het vorige deel: Slank #1035 - time for tubby bye bye!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_81410386
zonder!

planken ftw !
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 11:07:17 #3
70532 loveli
N
pi_81410402
Was net te laat met posten:
"Als niemand anders 'em sluit, ga ik wel weer foute plaatjes zoeken. "
crap in = crap out
pi_81410410
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Gedroogd, dus minder vocht en evenveel suiker als een gewone abrikoos. Niet per se ongezond, maar geen bak van leegeten. Vaak zijn gedroogde abrikozen gezwaveld voor de houdbaarheid, da's ook weer minder gezond.

Jurkje: als je je vriend bij je hebt om op je curves te passen. Of als je alleen met je vriend bent.
Hmm de volgende keer dus maar laten liggen? En nu afentoe eentje snacken.
Ik mag hem inderdaad van mijn vriend niet aan als hij er niet bij is
Maar met een zwart net jasje moet het best kunnen volgens mij
pi_81410449
MET! Michelinmannetjes en pufferfishes FTW

Maar ik moet ook naar de uni, dus dat ga ik ook doen nu.
Ciao curvy girls
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:10:23 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81410495
tvp.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:10:24 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81410496
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
zonder!

planken ftw !

Goeiemorgen! Vandaag laatste dingen inpakken, om 15.05 in de trein en om 18.25 vliegen!

Anna: Geen gekke dingen denken he! Je hebt je best gedaan en aan die medische dinges kan jij niks doen

Sarabi: die vorm jurk vind ik altijd wel tof voor curvy mensen! (had die An ofzo van SYTYCD ook steeds geloof ik ) Ik kan me alleen wel voorstellen dat je hem niet overal bij aantrekt, hij is nogal open aan de bovenkant Plus, niet geheel onbelangrijk --> zit ie nog wel goed als je gaat zitten? Ziet er namelijk uit als een sta-jurk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:11:09 #8
236335 neen
schone schijn
pi_81410515
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
zonder!

planken ftw !
Was ik maar een plank.
Tevens tvp.
het lijkt niet wat het is
pi_81410518
in mijn trouwjurk heb ik wel een kont!

Ja doei.
pi_81410526
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Goeiemorgen! Vandaag laatste dingen inpakken, om 15.05 in de trein en om 18.25 vliegen!

Anna: Geen gekke dingen denken he! Je hebt je best gedaan en aan die medische dinges kan jij niks doen

Sarabi: die vorm jurk vind ik altijd wel tof voor curvy mensen! (had die An ofzo van SYTYCD ook steeds geloof ik ) Ik kan me alleen wel voorstellen dat je hem niet overal bij aantrekt, hij is nogal open aan de bovenkant Plus, niet geheel onbelangrijk --> zit ie nog wel goed als je gaat zitten? Ziet er namelijk uit als een sta-jurk!
Ik ben er nog niet in gaan zitten eigenlijk maar de stof voelt wel fijn aan en volgens mij gaat dat wel.
Deze is dezelfde als An had natuurlijk een stuk of 5 maten kleiner

Veel plezier alvast gewenst!
pi_81410561
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Met een zwart jasje verpest je het effect!
Als ik heel erlijk ben, zou ik nog een kilo of twee wachten voor ik hem aantrok, hij lijkt net iets te strak!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:12:38 #12
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81410563
Het is absoluut niet mijn stijl, Sarabi, en hij ziet er ook vrij ongemakkelijk uit!

Zo. 2 koppen koffie op, en nu maar aan het werk. Net trouwens een interessant debat op radio 1 over jouranlistiek en ethische kwesties zoals met het jongetje in Libie..Algemene conclusie was dat de journalistiek hem met rust moet laten voor de rest van z'n leven zodat hij dit kan verwerken..Behalve als hij later zelf naar de media stapt..

Hoewel ik erg nieuwsgierig ben hoe zijn leven zal verlopen snap ik dit volledig..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:13:12 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81410590
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
in mijn trouwjurk heb ik wel een kont!

Hoera voor konten!
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 11:13:39 #14
70532 loveli
N
pi_81410603
Mijn bouw leent zich niet voor curves. Plank dan maar.
crap in = crap out
pi_81410634
Enjoy Roma Maria!

ik hoop dat je het weer een beetje meehebt! En maak foto's van die foute 'acteurs' bij het Colosseum, zoals bijvoorbeeld deze:
Ja doei.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:14:28 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81410638
Hoi, lijstje:

O: boterham 48+ kaas, boterham achterham, gekookt ei, beschuit jam, beker melk
T's: kom vla/yoghurt, boterham kaas, peer, sinaasappel, gekookt ei
S: 15 km wandelen
T's:verjaardag dus: gebak, toastjes, worst, gevulde eieren, chipjes
D: bami
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:15:02 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81410651
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef loveli het volgende:
Mijn bouw leent zich niet voor curves. Plank dan maar.
*deelt wat curves*

Tevens wou ik melden dat ik naast de nodige broeken shirtjes ook een rokje en een jurkje mee heb naar Rome In het kader van er machtig leuk / niet slonzig uit zien
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:15:57 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81410683
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Enjoy Roma Maria!

ik hoop dat je het weer een beetje meehebt! En maak foto's van die foute 'acteurs' bij het Colosseum, zoals bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
Geniaal!

Ik hoop het te gaan enjoyen! Vast wel! Moeten alleen nog bedenken wanneer we wat gaan zien, ivm eventuele noodzakelijke reserveringen
pi_81410694
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet in gaan zitten eigenlijk maar de stof voelt wel fijn aan en volgens mij gaat dat wel.
Deze is dezelfde als An had natuurlijk een stuk of 5 maten kleiner

Veel plezier alvast gewenst!
Welke maat heeft An dan?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81410695
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als ik heel erlijk ben, zou ik nog een kilo of twee wachten voor ik hem aantrok, hij lijkt net iets te strak!
Ja, maar ik wil hem toch wel vaker aan dan die ene keer dat het wel bij een thema past ofzo
Met een zwart jasje kan ik hem misschien vaker aan.
En die 2 kilo....het is ook mijn planning om die sowieso deze maand kwijt te raken maar we zullen zien
pi_81410721
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Welke maat heeft An dan?
Ik heb bij deze jurk maat XL, denk dat zij gewoon een Sje heeft.

http://www.topvintage.nl/(...)/0010951_800x800.jpg
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 11:17:37 #22
70532 loveli
N
pi_81410728
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Eens.
quote:
Mwah, alleen als die 2 kilo er snel afgaan, anders gewoon dragen als je een gelegenheid ziet. In de kast laten hangen kan altijd nog.
crap in = crap out
pi_81410764
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb bij deze jurk maat XL, denk dat zij gewoon een Sje heeft.

http://www.topvintage.nl/(...)/0010951_800x800.jpg
Oh, dan begreep ik je verkeerd. Sorry!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:19:10 #24
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81410774
lijstje:

O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
L: 2 volkorenbroodjes met parmaham, een gekookt eitje en rucola, of een variant hierop.
T: banaan
T: druiven
D: ovenfrietjes met bief en spinazie en appelmoes.
T: iets lekkers.

J'ai content!
pi_81410775
Ik doe ook weer mee, met iets teveel curves momenteel .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81410778
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef AKnynke het volgende:
Het is absoluut niet mijn stijl, Sarabi, en hij ziet er ook vrij ongemakkelijk uit!

Zo. 2 koppen koffie op, en nu maar aan het werk. Net trouwens een interessant debat op radio 1 over jouranlistiek en ethische kwesties zoals met het jongetje in Libie..Algemene conclusie was dat de journalistiek hem met rust moet laten voor de rest van z'n leven zodat hij dit kan verwerken..Behalve als hij later zelf naar de media stapt..

Hoewel ik erg nieuwsgierig ben hoe zijn leven zal verlopen snap ik dit volledig..
eens met gehele post!

vanavond ga ik weer 's experimenteren met eten:

hamburgers met echte feta, spinazie en pijnboompitten op een 'broodje' van portobello's
heb er nu al trek in! Al moet ik eerst nog even richting lunch gaan denken zo.

Mijn essay schiet eindelijk een beetje op, en dat mag ook wel, want de deadline is 5 uur met dank aan kwak haar tips gaat het iig een stuk beter
Ja doei.
pi_81410783
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef AKnynke het volgende:

Dat zouden ze inderdaad moeten doen, maar ben benieuwd of de media het fatsoen heeft. Laten we het hopen.
pi_81410808
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dan begreep ik je verkeerd. Sorry!
Ow jij dacht de andere kant op? nee ik vind An echt gewoon mooi slank met mooie curves
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:20:36 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81410831
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow jij dacht de andere kant op? nee ik vind An echt gewoon mooi slank met mooie curves
wtf is an?

En nu moet ik toch echt aan het werk. lagged independent variables, here I come!
pi_81410849
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wtf is an?

En nu moet ik toch echt aan het werk. lagged independent variables, here I come!
An is het meisje in de link die ik niet plaatste
pi_81410851
Nynke, lekker lijstje.

Die jurk zit trouwens bij de presentatrice ook heel strak, misschien hoort het gewoon zo, nah, ik vind het niet zo mooi.

Ben trouwens pro-curves. Die van mij beginnen ook weer zichtbaar te worden nu m'n taille wat dunner wordt
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:22:22 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81410890
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

An is het meisje in de link die ik niet plaatste
Ja, dat snap ik. Maar, is ze een bekende nederlander ofzo?
pi_81410954
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar, is ze een bekende nederlander ofzo?
Presentatrice van So You Think You Can Dance
Maar ze was Vlaams toch? Dat weet ik niet meer zeker...
Vond haar jurken erg cool, maarja heb ook een rare smaak
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:27:49 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81411081
An was idd de Belgische presentatrice!

Pro-curves En contra-hangbuikjes (ik stond vanochtend weer es voor de spiegel en ik dacht: mwah, het valt eigenlijk best mee. Maar mn buik steekt uit waar mn bips aan de achterkant ook uitsteekt ! Broeken kopen is een hel )
pi_81411156
Zoooo! Ben ik weer. Gisteren hele dag op pad geweest. Naar Zwarte Markt in Beverwijk. Vond het zwaar tegenvallen. Troep en waande me in Turkije! Magoed! Weet ik dat ook weer.

Zo'n dagje doet alleen weinig goed voor je voer:

3 bruine mini pistolets met kaas + melk > hele maiskolf > turkse pizza > stokbrood kruidenboter + funghi pizza > paar hapjes McFlurry Lion! Plus beetjes frisdrank en 's avonds 2 coebergh.

Heb wel genoten though en úren gelopen daar Vandaag weer terug in het ritme. Vandaag winkelen met mn nichtje ... ook weer lopen.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81411178
Hoi Telechubbies

Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:31:31 #37
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81411209
Ik vind hem net ietsje te strak Sarabi, en de kleur is niet mijn ding. Wel een mooi model.

Maar volgens mij hoort die jurk zo loeistrak, bij An zat ie ook te strak naar mijn mening. Vanaf de zijkant kon je ook heel goed zien dat ze een buikje had....
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81411442
De jurk vind ik heel gedurfd, ik zou me overdressed voelen denk ik en je moet er een persoonlijkheid voor hebben. Maar hij is niet per se te strak, het zou wel kunnen maar dat merk je wanneer je gaat lopen.

Zo'n kokermodel rok draag ik ook vaak (maar dan van zachte stofjes, glimmend doet me denken aan een zeemeermin) en die moet wel een beetje strak om de heupen/kont anders is het vormeloos.
Je moet dan wel soms de rok een beetje in de plooi trekken als je opstaat
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:45:17 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81411675
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef -marz- het volgende:
Hoi Telechubbies

.
Niet meer actief op Fok!
pi_81411858
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind hem net ietsje te strak Sarabi, en de kleur is niet mijn ding. Wel een mooi model.

Maar volgens mij hoort die jurk zo loeistrak, bij An zat ie ook te strak naar mijn mening. Vanaf de zijkant kon je ook heel goed zien dat ze een buikje had....
Ik vind vooral dat de jurk zorgt dat mijn kont er goed uitziet dat deel haat ik echt van mijn lichaam.
Mijn buik gaat over in mijn heupen dus vind ik niet te opvallend in deze jurk.
De stof rekt trouwens heel erg mee dus lopen is geen probleem, voor zo'n model is het een erg fijne jurk
En tja ik zal hem waarschijnlijk minder dan een paar keer per jaar aanhebben, maar vind hem toch erg tof

Net een hele courgette op eens kijken hoelang dat mijn maag vult
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:54:43 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81411954
Ben eigenlijks wel voor curves... not gonna happen
Ben te dun met een dikke buik

Zwarte markt, tja... voor een keer wel leuk.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:57:26 #42
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81412049
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind vooral dat de jurk zorgt dat mijn kont er goed uitziet dat deel haat ik echt van mijn lichaam.
Mijn buik gaat over in mijn heupen dus vind ik niet te opvallend in deze jurk.

En tja ik zal hem waarschijnlijk minder dan een paar keer per jaar aanhebben, maar vind hem toch erg tof
Ik doelde eigenlijk dat je buik vanaf de zijkant dan uitsteekt, niet dat je vetkwabjes ziet waar je buik overgaat in je heupen. Dit effect:

In sommige gevallen had ik het idee dat An iets corrigerends eronder droeg, want dan was bijna alles strak alleen de onderbuik niet en vanaf de zijkant zag je dat heel goed.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81412124
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk dat je buik vanaf de zijkant dan uitsteekt, niet dat je vetkwabjes ziet waar je buik overgaat in je heupen. Dit effect:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

In sommige gevallen had ik het idee dat An iets corrigerends eronder droeg, want dan was bijna alles strak alleen de onderbuik niet en vanaf de zijkant zag je dat heel goed.
Ja dat snapte ik maar ik kan een beetje moeilijk uit leggen wat ik bedoel
Mijn heupen zijn zo breed (en mijn buik niet heel erg bol) dat het toch een stuk lijkt te zijn aan de zijkant....

En iets corrigerends eronder is sowieso een goed idee of gewoon geen ondergoed want alle lijntjes zie je
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:05:10 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81412312
Maria, ik wens je alvast heel veel plezier in Rome!!
Take care and enjoy
pi_81412558
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gedroogde abrikoos fijnknippen en door de yoghurt, met wat lijnzaad ofzo
En een superjurk, wou ik dat zoiets aandurfde. Ik ga altijd maar weer voor zwart en strapless en strak durf ik al helemaal niet

Had laatst met stappen een redelijk strak zwart jurkje aan, komt er een vriend met me praten. En die is nogal van het vasthouden onder het praten, en ik had echt een panty aan en nog een glad overbroekje erover en ik kon alleen maar denken: NOES! Je aait over mijn rugrollen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:14:47 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81412609
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Take care and enjoy
Dankjoeee!
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 12:16:16 #47
70532 loveli
N
pi_81412655
Strapless is zo lastig, 1 hand om m'n jurk vast te houden, 1 voor m'n tasje, waar laat ik m'n drankje?
crap in = crap out
pi_81412669
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dankjoeee!
Ja, heel veel plezier gewenst & rokje & jurkje lekker aandoen en veeeeel foto's maken!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81412681
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
Strapless is zo lastig, 1 hand om m'n jurk vast te houden, 1 voor m'n tasje, waar laat ik m'n drankje?
Tas onder oksel klemmen
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 12:17:34 #50
70532 loveli
N
pi_81412694
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Take care and enjoy
En dattem dus
crap in = crap out
pi_81412698
Heb mn, dit keer wel fatsoenlijke, ontbijt weer op! Weet mn god niet wat het lijstje vandaag gaat brengen, maar vriendje lief heeft het over Mojito's vanavond! Dus dat wordt betreft eten even erg mager doen!

O = bakje magere yoghurt, beetje cornflakes en verse aardbeien!

en ow ja! Veel plezier in Rome. Wou dat ik mee kon!
pi_81412726
Maar de mijne is niet strapless, er zitten zwarte bandjes (te zien tussen mijn haren door )
Strapless heb ik voorgenomen nooit meer te kopen, maar goed wanneer ik weer een leuk jurkje zie vergeet ik dat toch weer
pi_81412755
Lijstjestijd?

O: 2 knackebrodjes. 1 met kaas, en met kaas en serranoham
L: 3 volkorenboterhammen denk ik zo, met wat beleg
T: banaan
D: zelfgemaakte hamburgers op broodjes van portobello's met spinazie en feta en nog wat extra groente erbij
T: wijntje als ik me goed genoeg voel
Ja doei.
pi_81412889
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
Ductape aan de binnenkant?

Wat is erger, een linnen broek die eigenlijk een cm te strak zit op de heupen (en verder overal mooi), of eentje die bijna zonder de knoop los uit kan en waarin je geen kont overhoudt ... tussenmaat bestaat niet .
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:23:17 #55
236335 neen
schone schijn
pi_81412893
Oke lijstje

T: 2 koffie
L: eitje, 2 broodjes, nog 2 met pindakaas, melk
T: koffie, appel
D: spinazie en aardappels denk ik met nog iets
T: vanavond even bij iemand langs die 1e werkdag heeft en daar drinken ze koffie
het lijkt niet wat het is
pi_81412951
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat is erger, een linnen broek die eigenlijk een cm te strak zit op de heupen (en verder overal mooi), of eentje die bijna zonder de knoop los uit kan en waarin je geen kont overhoudt ... tussenmaat bestaat niet .
Persoonlijk zou ik dan voor te strak gaan
pi_81412962
quote:

[..]

Waar voel jij jezelf het beste bij?
Ik vind linnen alleen fijn als het ruim zit....maar of dat ook het mooiste is weet ik niet
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:27:17 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81413033
Veul plezier in Roma, Maria! .
Niet meer actief op Fok!
pi_81413108
Nou... daar komt ie:

O: bakje muesli met magere melk
O: Sultana

Interessant hè!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:29:22 #60
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81413112
quote:

[..]

te strak want linnen loopt ontzettend uit. ik heb broeken die bij t aantrekken net te strak op mn boevnbenen zitten, maar na anderhalf uur heb ik een cm ruimte op mn been... te loszittend linnen sowieso niet doen, dat toont heel erg hobbezakkerig, tenzij t een perfect model daarvoor is.
Kwak
pi_81413115
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:27 schreef Viking84 het volgende:
Veul plezier in Roma, Maria! .
En meer nog van dattum!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:30:05 #62
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81413136
have fun in Rome mariaatjee!!! geniet!!!

ben blij dat mn tips helpen Moblo!

ik heb me weer verslapen. maar lag er ook heel laat in. zucht.
Kwak
pi_81413182
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou... daar komt ie:

O: bakje muesli met magere melk
O: Sultana

Interessant hè!
Ja hoor, wil je nog commentaar op je lijstje?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81413226
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja hoor, wil je nog commentaar op je lijstje?
Graag. En post zelf ook een lijstje!
pi_81413377
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Graag. En post zelf ook een lijstje!
Nou, ik zou nog wat meer eten vandaag, anders val je om. Oh, en je sultana is natuurlijk een T, dat moge duidelijk zijn
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 12:38:06 #66
70532 loveli
N
pi_81413426
quote:

[..]

De kleinste, liever nog een maat kleiner want linnen loopt 2 maten uit.
crap in = crap out
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:54:59 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81414048
Bedankt allemaal!

Ik heb net nog even snel een toilettas gescoord, een zwarte (bijna al die krengen zijn roze bij de DA )

Chico: je weet waar ik voor zou kiezen, maar ik heb dan ook een stronthekel aan te strakke broeken
pi_81414078
Veel plezier in Rome, Mariaatje

Ik ga een weekendje weg met o.a. Greys, zin in!
pi_81414082
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt allemaal!

Ik heb net nog even snel een toilettas gescoord, een zwarte (bijna al die krengen zijn roze bij de DA )

Chico: je weet waar ik voor zou kiezen, maar ik heb dan ook een stronthekel aan te strakke broeken
ik heb een roze, met hartjes juist omdattie zo lelijk was !
Ja doei.
pi_81414102
Ik heb me blijkbaar vergist, kan nergens meer vinden dat het linnen is en op de H&M site staat het ook niet meer . Maar bedankt voor de adviezen enzo . Volgens mij is dit ook wel een stofje dat redelijk uitloopt en de grote is inderdaad wat hobbezakkerig. Zo nog even mn moeder laten keuren en dan blijft de strakke waarschijnlijk . Kan in allebei iig goed zitten zonder buikrollen oid, dus dat is mooi.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bedankt allemaal!

(hij zit niet te strak, hij zit prima, maar je ziet aan de voorkant dat ik eigenlijk een cm te breed ben. Denk ik)

Veel plezier in Rome!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')