abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81410778
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef AKnynke het volgende:
Het is absoluut niet mijn stijl, Sarabi, en hij ziet er ook vrij ongemakkelijk uit!

Zo. 2 koppen koffie op, en nu maar aan het werk. Net trouwens een interessant debat op radio 1 over jouranlistiek en ethische kwesties zoals met het jongetje in Libie..Algemene conclusie was dat de journalistiek hem met rust moet laten voor de rest van z'n leven zodat hij dit kan verwerken..Behalve als hij later zelf naar de media stapt..

Hoewel ik erg nieuwsgierig ben hoe zijn leven zal verlopen snap ik dit volledig..
eens met gehele post!

vanavond ga ik weer 's experimenteren met eten:

hamburgers met echte feta, spinazie en pijnboompitten op een 'broodje' van portobello's
heb er nu al trek in! Al moet ik eerst nog even richting lunch gaan denken zo.

Mijn essay schiet eindelijk een beetje op, en dat mag ook wel, want de deadline is 5 uur met dank aan kwak haar tips gaat het iig een stuk beter
Ja doei.
pi_81410783
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef AKnynke het volgende:
Het is absoluut niet mijn stijl, Sarabi, en hij ziet er ook vrij ongemakkelijk uit!

Zo. 2 koppen koffie op, en nu maar aan het werk. Net trouwens een interessant debat op radio 1 over jouranlistiek en ethische kwesties zoals met het jongetje in Libie..Algemene conclusie was dat de journalistiek hem met rust moet laten voor de rest van z'n leven zodat hij dit kan verwerken..Behalve als hij later zelf naar de media stapt..

Hoewel ik erg nieuwsgierig ben hoe zijn leven zal verlopen snap ik dit volledig..
Dat zouden ze inderdaad moeten doen, maar ben benieuwd of de media het fatsoen heeft. Laten we het hopen.
pi_81410808
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dan begreep ik je verkeerd. Sorry!
Ow jij dacht de andere kant op? nee ik vind An echt gewoon mooi slank met mooie curves
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:20:36 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81410831
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow jij dacht de andere kant op? nee ik vind An echt gewoon mooi slank met mooie curves
wtf is an?

En nu moet ik toch echt aan het werk. lagged independent variables, here I come!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81410849
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wtf is an?

En nu moet ik toch echt aan het werk. lagged independent variables, here I come!
An is het meisje in de link die ik niet plaatste
pi_81410851
Nynke, lekker lijstje.

Die jurk zit trouwens bij de presentatrice ook heel strak, misschien hoort het gewoon zo, nah, ik vind het niet zo mooi.

Ben trouwens pro-curves. Die van mij beginnen ook weer zichtbaar te worden nu m'n taille wat dunner wordt
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:22:22 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81410890
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

An is het meisje in de link die ik niet plaatste
Ja, dat snap ik. Maar, is ze een bekende nederlander ofzo?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81410954
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar, is ze een bekende nederlander ofzo?
Presentatrice van So You Think You Can Dance
Maar ze was Vlaams toch? Dat weet ik niet meer zeker...
Vond haar jurken erg cool, maarja heb ook een rare smaak
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:27:49 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81411081
An was idd de Belgische presentatrice!

Pro-curves En contra-hangbuikjes (ik stond vanochtend weer es voor de spiegel en ik dacht: mwah, het valt eigenlijk best mee. Maar mn buik steekt uit waar mn bips aan de achterkant ook uitsteekt ! Broeken kopen is een hel )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81411156
Zoooo! Ben ik weer. Gisteren hele dag op pad geweest. Naar Zwarte Markt in Beverwijk. Vond het zwaar tegenvallen. Troep en waande me in Turkije! Magoed! Weet ik dat ook weer.

Zo'n dagje doet alleen weinig goed voor je voer:

3 bruine mini pistolets met kaas + melk > hele maiskolf > turkse pizza > stokbrood kruidenboter + funghi pizza > paar hapjes McFlurry Lion! Plus beetjes frisdrank en 's avonds 2 coebergh.

Heb wel genoten though en úren gelopen daar Vandaag weer terug in het ritme. Vandaag winkelen met mn nichtje ... ook weer lopen.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_81411178
Hoi Telechubbies

Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:31:31 #37
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81411209
Ik vind hem net ietsje te strak Sarabi, en de kleur is niet mijn ding. Wel een mooi model.

Maar volgens mij hoort die jurk zo loeistrak, bij An zat ie ook te strak naar mijn mening. Vanaf de zijkant kon je ook heel goed zien dat ze een buikje had....
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81411442
De jurk vind ik heel gedurfd, ik zou me overdressed voelen denk ik en je moet er een persoonlijkheid voor hebben. Maar hij is niet per se te strak, het zou wel kunnen maar dat merk je wanneer je gaat lopen.

Zo'n kokermodel rok draag ik ook vaak (maar dan van zachte stofjes, glimmend doet me denken aan een zeemeermin) en die moet wel een beetje strak om de heupen/kont anders is het vormeloos.
Je moet dan wel soms de rok een beetje in de plooi trekken als je opstaat
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:45:17 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81411675
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef -marz- het volgende:
Hoi Telechubbies

.
Niet meer actief op Fok!
pi_81411858
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind hem net ietsje te strak Sarabi, en de kleur is niet mijn ding. Wel een mooi model.

Maar volgens mij hoort die jurk zo loeistrak, bij An zat ie ook te strak naar mijn mening. Vanaf de zijkant kon je ook heel goed zien dat ze een buikje had....
Ik vind vooral dat de jurk zorgt dat mijn kont er goed uitziet dat deel haat ik echt van mijn lichaam.
Mijn buik gaat over in mijn heupen dus vind ik niet te opvallend in deze jurk.
De stof rekt trouwens heel erg mee dus lopen is geen probleem, voor zo'n model is het een erg fijne jurk
En tja ik zal hem waarschijnlijk minder dan een paar keer per jaar aanhebben, maar vind hem toch erg tof

Net een hele courgette op eens kijken hoelang dat mijn maag vult
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:54:43 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81411954
Ben eigenlijks wel voor curves... not gonna happen
Ben te dun met een dikke buik

Zwarte markt, tja... voor een keer wel leuk.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:57:26 #42
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81412049
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind vooral dat de jurk zorgt dat mijn kont er goed uitziet dat deel haat ik echt van mijn lichaam.
Mijn buik gaat over in mijn heupen dus vind ik niet te opvallend in deze jurk.

En tja ik zal hem waarschijnlijk minder dan een paar keer per jaar aanhebben, maar vind hem toch erg tof
Ik doelde eigenlijk dat je buik vanaf de zijkant dan uitsteekt, niet dat je vetkwabjes ziet waar je buik overgaat in je heupen. Dit effect:

In sommige gevallen had ik het idee dat An iets corrigerends eronder droeg, want dan was bijna alles strak alleen de onderbuik niet en vanaf de zijkant zag je dat heel goed.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81412124
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk dat je buik vanaf de zijkant dan uitsteekt, niet dat je vetkwabjes ziet waar je buik overgaat in je heupen. Dit effect:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

In sommige gevallen had ik het idee dat An iets corrigerends eronder droeg, want dan was bijna alles strak alleen de onderbuik niet en vanaf de zijkant zag je dat heel goed.
Ja dat snapte ik maar ik kan een beetje moeilijk uit leggen wat ik bedoel
Mijn heupen zijn zo breed (en mijn buik niet heel erg bol) dat het toch een stuk lijkt te zijn aan de zijkant....

En iets corrigerends eronder is sowieso een goed idee of gewoon geen ondergoed want alle lijntjes zie je
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:05:10 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81412312
Maria, ik wens je alvast heel veel plezier in Rome!!
Take care and enjoy
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81412558
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmm de volgende keer dus maar laten liggen? En nu afentoe eentje snacken.
Ik mag hem inderdaad van mijn vriend niet aan als hij er niet bij is
Maar met een zwart net jasje moet het best kunnen volgens mij
Gedroogde abrikoos fijnknippen en door de yoghurt, met wat lijnzaad ofzo
En een superjurk, wou ik dat zoiets aandurfde. Ik ga altijd maar weer voor zwart en strapless en strak durf ik al helemaal niet

Had laatst met stappen een redelijk strak zwart jurkje aan, komt er een vriend met me praten. En die is nogal van het vasthouden onder het praten, en ik had echt een panty aan en nog een glad overbroekje erover en ik kon alleen maar denken: NOES! Je aait over mijn rugrollen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:14:47 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81412609
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Take care and enjoy
Dankjoeee!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 12:16:16 #47
70532 loveli
N
pi_81412655
Strapless is zo lastig, 1 hand om m'n jurk vast te houden, 1 voor m'n tasje, waar laat ik m'n drankje?
crap in = crap out
pi_81412669
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dankjoeee!
Ja, heel veel plezier gewenst & rokje & jurkje lekker aandoen en veeeeel foto's maken!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81412681
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
Strapless is zo lastig, 1 hand om m'n jurk vast te houden, 1 voor m'n tasje, waar laat ik m'n drankje?
Tas onder oksel klemmen
  Vis een optie? vrijdag 14 mei 2010 @ 12:17:34 #50
70532 loveli
N
pi_81412694
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Take care and enjoy
En dattem dus
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')