Ik ben het juist helemaal niet eens met het voorstel, dude, en als rechtse Fok!ker zit ik daar ook helemaal niet op te wachten (of bedoelde je dat niet?).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja. laten we alleen nieuws posten etc dat in jouw straatje past, dat zal de wereld een betere plek maken.
Wat een slap meeloopgelul weer hier, mening van een ander over de telegraaf overnemen en met dezelfde kutargumenten komen, nee DAT is niet meelullen met de massa hoor.
Ook op die site staat helaas de foto pontificaal op de voorkant. Ik heb echt geen trek meer in die foto, vind het extreem ongepast van alle nieuwsbronnen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed zoMaar wat extra unieke sitebezoekers kunnen we altijd wel gebruiken
Nou ja, doelde niet perse op jou nu eigenlijk, gewoon de usuals suspect met hun "mijn mening is heilig, de rest verwerpelijk" geneuzel...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben het juist helemaal niet eens met het voorstel, dude, en als rechtse Fok!ker zit ik daar ook helemaal niet op te wachten (of bedoelde je dat niet?).
Baksteen erheen sturen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:30 schreef Five_Horizons het volgende:
De Telegraaf heeft vast een mooi antwoordnummer ergens
Usuals bedoel ik mee users die gebruikerlijkerwijze hier posten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, doelde niet perse op jou nu eigenlijk, gewoon de usuals suspect met hun "mijn mening is heilig, de rest verwerpelijk" geneuzel...
I know, het was meer een algemene reactie op wat je zei etcquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Usuals bedoel ik mee users die gebruikerlijkerwijze hier posten.
Ik hoorde het vanochtend op de radio. Ik hoorde niet van welke krant/omroep/whatever de journalist was, maar ik dacht wel meteen aan de Telegraaf...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:27 schreef DS4 het volgende:
Overigens, Piet... ben jij echt zo naïef om te denken dat alleen de Telegraaf dit soort acties uit voert?
Hiervoor al? Dat is wel extreemquote:
En vervolgens publiceer je het niet. Zo moeilijk is ethiek niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar dat is niet de taak van een journalist, dat moet de dokter daar doen. De telegraaf valt echt niets te verwijten, ze deden een poging en het lukte, waarschijnlijk tot hun eigen verbazing.
Niet netjes, dat ben ik met je eens. Staat ook een foto van Ruben op onze voorpagina. Vond ik op zn zachtst gezegd niet zo'n geslaagde actie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ook op die site staat helaas de foto pontificaal op de voorkant. Ik heb echt geen trek meer in die foto, vind het extreem ongepast van alle nieuwsbronnen.
En wat wanneer ze zich voorgedaan hebben als een familielid of hulpverlener?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Wat een bullshitactie weer.
Ze proberen een belangrijk iemand in het nieuws te krijgen, dat is hun werk, dan moet die arts maar gewoon nee zeggen,de telegraaf valt niets te verwijten, of boycot je de slager ook omdat ze je vlees meegeven ofzo.
Het trieste is idd dat de meeste media in NL nauwelijks onderdoen voor de Telegraaf, de publike omroep incluus. Maar het is goed een tegengeluid te geven en een voorbeeld te stellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:55 schreef Loedertje het volgende:
Volgens mij kun je dan elke nieuwssite wel gaan boycotten.
Dat is dan schijnbaar de "verharding" van de maatschappij en de wens/dwangneurose om overal maar van op de hoogte te zijn tegenwoordig. Aangezien ik geen enkele nieuwsbron ken die dit niet heeft gedaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet netjes, dat ben ik met je eens. Staat ook een foto van Ruben op onze voorpagina. Vond ik op zn zachtst gezegd niet zo'n geslaagde actie.
Beetje realistisch blijven Pietje, de wereld is gewoon a bad place.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het trieste is idd dat de meeste media in NL nauwelijks onderdoen voor de Telegraaf, de publike omroep incluus. Maar het is goed een tegengeluid te geven en een voorbeeld te stellen.
I am mad as hell and not gonna take it anymore
Zag je ook al bij dat meisje laatst in Dordrecht, alle media die over elkaar heen buitelend elk onbeduidend "nieuwsfeitje" als eerste wilden brengen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
Niet netjes, dat ben ik met je eens. Staat ook een foto van Ruben op onze voorpagina. Vond ik op zn zachtst gezegd niet zo'n geslaagde actie.
Blijkbaar. Persoonlijk had ik gekozen voor een foto van het wrak. Ruben kun je wel ter sprake brengen in het bijbehorende verhaal. Vind het echter misselijk om hem levensgroot in beeld te brengen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is dan schijnbaar de "verharding" van de maatschappij en de wens/dwangneurose om overal maar van op de hoogte te zijn tegenwoordig. Aangezien ik geen enkele nieuwsbron ken die dit niet heeft gedaan.
Klopt, maar het is een feit dat de Media in Nederland heel snel en sterk aan het verfoxen zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje realistisch blijven Pietje, de wereld is gewoon a bad place.
Dat is een echt probleem van de hedendaagse dwangneurotische behoefte om overal maar op de hoogte van te zijn. Alles willen we weten, niets mag aan ons voorbij gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zag je ook al bij dat meisje laatst in Dordrecht, alle media die over elkaar heen buitelend elk onbeduidend "nieuwsfeitje" als eerste wilden brengen.
Het is (hoe walgelijk dan ook) gewoon nieuws en nieuwsgaring is nu eenmaal niet altijd even tacvol.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het trieste is idd dat de meeste media in NL nauwelijks onderdoen voor de Telegraaf, de publike omroep incluus. Maar het is goed een tegengeluid te geven en een voorbeeld te stellen.
I am mad as hell and not gonna take it anymore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |