En wat zegt whois?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:04 schreef amaranta het volgende:
Ik hoor ook net dat iemand de url [url=http://www.ruben"achternaam".com]www.ruben\"achternaam\".com[/url] heeft geregistreerd. Ben je ook een hond.
Denk nou es na man!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
De telegraaf weet kennelijk dat het kind dat niet weet over zijn familie. Hoe moet je daar anders achter te komen door dat al dan niet verkapt te vragen?
Dat is redelijk normale gang van zaken. Af en toe is dat luceratief. Ik denk echter dat in dit geval je door de rechter gedwongen gaat worden het domein af te staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:04 schreef amaranta het volgende:
Ik hoor ook net dat iemand de url [url=http://www.ruben"achternaam".com]www.ruben\"achternaam\".com[/url] heeft geregistreerd. Ben je ook een hond.
Ik hoop dat ze gevraagd heeft hoe het met zijn ouders is oid. Hoewel die vraag ook te ver gaat in mijn ogen is dat in ieder geval beter dan verkapt duidelijk maken dat zijn ouders en broertje zijn omgekomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
De telegraaf weet kennelijk dat het kind dat niet weet over zijn familie. Hoe moet je daar anders achter te komen door dat al dan niet verkapt te vragen?
Als dat gebeurt zou je als elk normaal mens toch direct je verexcuseren, hooguit even vragen hoe het gaat, hem sterkte wensen, ophangen en niks publiceren. Je moet wel compleet emotieloos zijn wil je er na zo'n opening een interview aan vastknopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:05 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Denk nou es na man!
Jochie ligt al dagen in het ziekenhuis, heeft zijn moeder nog niet gezien. Niemand vertelt hem waar ze is.
Dan komt er een telefoontje met een vrouwenstem die zegt: Hoi Ruben, hoe gaat het?
TUURLIJK denkt dat arme joch meteen dat het z'n moeder is. EINDELIJK belt ze!
Hij zal wel 'Mama!' hebben gezegd.
En zo wist die verslaggever dat hij nog niet wist dat ze dood is.
Tuurlijk, kan. Maar minpunten voor de waarschijnlijkheid.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:05 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Denk nou es na man!
Jochie ligt al dagen in het ziekenhuis, heeft zijn moeder nog niet gezien. Niemand vertelt hem waar ze is.
Dan komt er een telefoontje met een vrouwenstem die zegt: Hoi Ruben, hoe gaat het?
TUURLIJK denkt dat arme joch meteen dat het z'n moeder is. EINDELIJK belt ze!
Hij zal wel 'Mama!' hebben gezegd.
En zo wist die verslaggever dat hij nog niet wist dat ze dood is.
En dit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als dat gebeurt zou je als elk normaal mens toch direct je verexcuseren, hooguit even vragen hoe het gaat, hem sterkte wensen, ophangen en niks publiceren. Je moet wel compleet emotieloos zijn wil je er na zo'n opening een interview aan vastknopen.
lijkt me dat dit niet de bedoeling isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:09 schreef CindyScheur het volgende:
Domain name: rubenvanassouw.nl
Status: active
Registrar:
Web://Xtra
<ADRES>
Domain nameservers:
ns1.webxtra.net
ns2.webxtra.net
ns3.webxtra.net
Record maintained: NL Domain Registry
wut?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:09 schreef CindyScheur het volgende:
Registrar:
-weg-
Domain nameservers:
ns1.webxtra.net
ns2.webxtra.net
ns3.webxtra.net
Deze telegraafratten hebben iig ook een mail gekregen.btw WHOIS is openbaar....geen reden op dit weg te halen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:09 schreef CindyScheur het volgende:
Registrar:
-weg-
Domain nameservers:
ns1.webxtra.net
ns2.webxtra.net
ns3.webxtra.net
Hoezo minpunten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan. Maar minpunten voor de waarschijnlijkheid.
Is openbaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lijkt me dat dit niet de bedoeling is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |