Die oplage komt er toch wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dit: ook dat levert ze weer een massa-oplage op...
boycotten die handel
Goede actie had het ook al gedaan. Plat leggen dat tuig!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hier te dumpen, of via mail: tip4422@telegraaf.nl
Het boeit ze niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Mag ik dan als enige in dit topic even positief reageren?
Dit is gewoon de harde realiteit. Dat jongetje sterft echt niet van dat ene telefoongesprek.![]()
Wat echt erg is, is dat ze hem nog niet verteld hebben dat zijn familie is overleden.
Klopt! Op internet begint de verontwaardiging langzaam aan massaal te worden. Dag is net begonnen dus ik verwacht vanavond in het nieuws wel een melding over deze walgelijke daad.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:09 schreef Cobra4 het volgende:
Niet alleen op FOK! vinden de mensen het walgelijk:
http://www.nujij.nl/teleg(...)88.lynkx?pageStart=1
Goeie, ik ga dat gewoon gelijk op twitter gooien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hier te dumpen, of via mail: tip4422@telegraaf.nl
Volgens mij vindt bijna iedereen het een walgelijke actie:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:09 schreef Cobra4 het volgende:
Niet alleen op FOK! vinden de mensen het walgelijk:
http://www.nujij.nl/teleg(...)88.lynkx?pageStart=1
Ja ik kwak het ook ff op Twitter!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij vindt bijna iedereen het een walgelijke actie:
http://twitter.com/search?q=telegraaf
Je hebt helemaal gelijk ben ik bang.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik gok dat het soort mensen dat een abo heeft op de Telegraaf hier niet wakker om ligten ja, dat is generaliserend
Dat is dan erg generaliserend. Ik heb niet al te lang geleden een abonnement op ze gehad maar het vanwege gebrek aan kwaliteit (als papieren krant, want online is het vaak nog wel vermakelijk te noemen, dat sensatienieuws, maar niet op deze manier...) maar ik vind het al schokkend zat dat er al 1 user is hier die het wel kan begrijpenquote:
Tot aan het Europese Hof? De zaak wordt daar niet eens ontvankelijk verklaard joh.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoop echt dat die familie die journalist tot aan het Europese Hof vervolgt om dat wijf uit functie te laten zetten en een schadevergoeding te vragen dat ze voor de rest van haar miserabele leventje op water en brood kan leven
Die hebben het inmiddels ook opgepikt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:16 schreef KingOfMars het volgende:
Nu nog even GeenStijl inlichten. #hetze
En de FP neemt geen stelling in deze? Die nemen verder ook gewoon lafjes het nieuws over trouwens. Net als alle andere mediaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:17 schreef Ferdo het volgende:
Hoorde het op de radio. Mijn bek viel echt open van verbazing! Wat moet je ook een gewetenloze smerige aasgier zijn als je echt zó'n actie in je hoofd durft te halen. En de Spits heeft haar voorpagina "opgeleukt" met een foto van die jongen. Geweldig, die media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |