abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:03:26 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81410294
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ook niet een erg kiese vraag; stel dat hij het al wèl wist...
Of een andere vraag.
Ze heeft in ieder geval iets gevraagd (aan hem of aan de artsen) waaruit ze heeft opgemaakt dat hij nog niet op de hoogte is.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:04:49 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81410327
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
was er niet gewoon bekend gemaakt dat hij nog in het ongewisse is gelaten totdat hij wat sterker is? eergisteren al? wat ik zo in de serie over het ongeval heb gelezen?
dan moet de krant er niet zo mee 'koppen'
  Admin vrijdag 14 mei 2010 @ 11:04:54 #228
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81410331
Maar, de journaliste is fout.
En de NOS dan? die zond meteen de beelden uit Libië door van het ventje onder narcose.
NOS schrijft er een huilieblog over dat "het verhaal verteld moet worden"en komt ermee weg.
Gister lopen de aasgieren journalisten over de ramplek, p[akken spulletjes op van overleden mensen, dagboekjes, publiceren er zelfs over, en komen er mee weg.

Maar wie heeft dit monster gecreeerd?
Wij toch?
Wij willen overal met onze snufferd bovenop staan toch?!
We willen meer en meer en meer en meer.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 14 mei 2010 @ 11:05:24 #229
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81410346
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

'Iedereen' was daar blij mee?
Dus nu mag 'niemand' meer klagen over wat ze inhoudelijk schrijven?
Jij niet, jij mag klagen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_81410363
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:04 schreef yvonne het volgende:
En de NOS dan? die zond meteen de beelden uit Libië door van het ventje onder narcose.
NOS schrijft er een huilieblog over dat "het verhaal verteld moet worden"en komt ermee weg.
Gister lopen de aasgieren journalisten over de ramplek, p[akken spulletjes op van overleden mensen, dagboekjes, publiceren er zelfs over, en komen er mee weg.

Wij toch?
Ik distantieer me van de groep die zich onder de "wij" schaart
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81410368
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jij niet, jij mag klagen
Gelukkig, ik doe niet anders
pi_81410376
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel mensen willen het nieuws van de Telegraaf gewoon lezen, de Telegraaf voorziet daarin gewoon in een behoefte. Het is natuurlijk niet netjes van de Telegraaf, maar op FOK! gebeurt vaak precies hetzelfde in de zoektocht naar informatie. Hier wordt ook zoveel mogelijk persoonlijke informatie opgezocht van mensen om "een zo goed mogelijk beeld te vormen".

Het is gewoon een vorm van sensatie en die heb je op alle niveaus.
Alle foto's van de hyves van Sander V, ja...

Om nog maar niet te beginnen over hoe dat ging toen met de moord op Fortuyn
pi_81410383
quote:

Wij toch?
Ja en dan nu boehoe doen op hun Twitter dat ze hem niet meer in beeld tonen en alleen z'n voornaam gebruiken. Rap straatje schoonvegen, maar flink te laat. Die zagen natuurlijk de storm kritiek al komen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:08:33 #234
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_81410444
quote:

Wij toch?
Ik behoor niet tot de wij in deze hoor.
pi_81410471
quote:

Wij toch?
Zolang we de belevenissen van Frans Bauer en Jan Smit wekelijks op tv willen zien, de Privé met honderdduizenden exemplaren tegelijk de winkel uitvliegt, etc, zal het wel even zo blijven. Mensen zijn gewoon verslaafd aan leed. Echt verslaafd. We staan vooraan om condoleanceregisters te tekenen, stille tochten bij te wonen en onze MSN icoontjes op zwart te zetten.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:09:43 #236
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_81410480
Veel politici zijn btw over de zeik als ik hun tweets mag geloven.
pi_81410506
DE TELEGRAAF MOET HARDSTIKKE DOOD.....WAT EEN TERING MONGOLEN ....
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:11:50 #238
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_81410538
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef ANTI-ALLES het volgende:
Ah, een Telegraaf-lezer.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_81410551
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:09 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Zolang we de belevenissen van Frans Bauer en Jan Smit wekelijks op tv willen zien, de Privé met honderdduizenden exemplaren tegelijk de winkel uitvliegt, etc, zal het wel even zo blijven. Mensen zijn gewoon verslaafd aan leed. Echt verslaafd. We staan vooraan om condoleanceregisters te tekenen, stille tochten bij te wonen en onze MSN icoontjes op zwart te zetten.
Daardoor kun je laten zien hoe goed je bezig bent en hoe goed je meeleeft met mensen. Uiteindelijk gaat het dus om jezelf en niet om het ongeluk.
pi_81410556
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:10 schreef ANTI-ALLES het volgende:
Wat zeggie?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:13:06 #241
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81410587
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Veel politici zijn btw over de zeik als ik hun tweets mag geloven.
Dat ze daar uberhaupt tijd voor hebben voor zulke onzin als twitter.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81410592
quote:
Gister lopen de aasgieren journalisten over de ramplek, p[akken spulletjes op van overleden mensen, dagboekjes, publiceren er zelfs over, en komen er mee weg.Maar wie heeft dit monster gecreeerd?
Wij toch?

Vond ik al even erg gister. Of nee is niet waar: niet 'even erg' ; ik vind dit van die journaliste nog eens een stapje verder gaan.

Verder voel ik me in deze niet tot de 'wij-groep' horen maar ik snap wel wat je zegt want de Telegraaf bestond al voor dit bericht en heeft een grote oplage...
pi_81410600
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:11 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Ah, een Telegraaf-lezer.
wtf....IK WIL EXCUSSES VAN JE RANDDEBIEL...ANDERS KOM IK JE BONT EN BLAUW SLAAN.....
pi_81410616
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Daardoor kun je laten zien hoe goed je bezig bent en hoe goed je meeleeft met mensen. Uiteindelijk gaat het dus om jezelf en niet om het ongeluk.
Dit dus....
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:14:32 #245
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_81410642
Yvonne heeft helaas een punt, zolang als de mensen het willen lezen zal de journalist tot het uiterste gaan om het ze te geven.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_81410673
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:14 schreef deedeetee het volgende:
Yvonne heeft helaas een punt, zoalng als de mensen het willen lezen zal de journalist tot het uiterste gaan om het ze te geven.....
Laten we hopen dat de huidige verontwaardiging de Telegraaf zoveel kost dat ze hun redactionele beleid aanpassen.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:17:22 #247
215628 woid
let's get Friendly
pi_81410720
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

wtf....IK WIL EXCUSSES VAN JE RANDDEBIEL...ANDERS KOM IK JE BONT EN BLAUW SLAAN.....
ja.. kom maar
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:17:35 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81410727
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:14 schreef deedeetee het volgende:
Yvonne heeft helaas een punt, zoalng als de mensen het willen lezen zal de journalist tot het uiterste gaan om het ze te geven.....
Zeker, maar ik wil het niet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:18:02 #249
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_81410742
Ziekenhuis aangesproken op privacy Ruben

AP op 14 mei '10, 10:06, bijgewerkt 14 mei '10, 10:58

DEN HAAG - Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken gaat het ziekenhuis in Libië waar de overlevende van de vliegramp ligt, vragen meer te letten op zijn privacy.

Dat zei secretaris-generaal van het ministerie Ed Kronenburg vanuit Tripoli op Radio 1. Hij vindt dat er te veel mensen bij de 9-jarige Ruben komen.

Telegraaf
Beelden van Ruben in het ziekenhuis kwamen al kort na het ongeluk naar buiten. Ook werden artsen van het ziekenhuis geïnterviewd terwijl ze bij hem aan het bed stonden. De Telegraaf belde donderdag zelfs met de jongen nadat een arts zijn mobiele telefoon doorgaf aan het kind.

‘Ik vind dat dat echt niet mogelijk zou moeten zijn’, zei Kronenburg. ‘Het is overigens niet zo dat je het ziekenhuis zo maar binnen kunt lopen, dus dit verbaast me wel. In de eerste plaats is het ziekenhuis verantwoordelijk voor de privacy.’ Hij gaat met het ziekenhuis en de oom en tante van Ruben, die ook in Libië zijn, praten over maatregelen.

Boycot
Een telefonisch interview met Ruben in de Telegraaf heeft op internet tot woedende reacties geleid van lezers. Op Twitter is zelfs een actie gestart om de krant te boycotten.

Donderdag deed staatssecretaris Ank Bijleveld van Binnenlandse Zaken al een dringend beroep op de pers om zich terughoudend op te stellen jegens de nabestaanden van de slachtoffers.

Toegang
De plek van het ongeluk is volgens Kronenburg op zich goed bewaakt. Maar ook daar kunnen journalisten vrij gemakkelijk toegang krijgen. ‘De Libiërs willen de Nederlandse autoriteiten geen strobreed in de weg leggen. Maar ook meegereisde journalisten krijgen toegang.’

Kronenburg benadrukt dat de contacten met de Libiërs ‘uitstekend’ verlopen. ‘Ze vragen voortdurend of ze nog iets kunnen doen.’

bron: www.volkskrant.nl
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_81410743
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:15 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Laten we hopen dat de huidige verontwaardiging de Telegraaf zoveel kost dat ze hun redactionele beleid aanpassen.
EN jij denkt dat ze dat gaan doen.....

Het gaat uitendelijk alleen maar om geld verdienen en zoveel mogelijk krantjes te verkopen, de misselijkmakende arrogantie van de media daar kan je niks tegen beginnen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')