Lekker pittig, nog net niet roodquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:59 schreef Patrick24031976 het volgende:
Dit is de hersenloze in kwestie!
[ afbeelding ]
Lekker gek vrouwtjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:59 schreef Patrick24031976 het volgende:
Dit is de hersenloze in kwestie!
[ afbeelding ]
Volgens jouw post ben je dood.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:29 schreef Buddha_Monk het volgende:
het jongetje in kwestie is het kind van een collega van mijn vader.. die dus met zijn hele gezin is omgekomen..
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:12 schreef Stekelbees het volgende:
Even samenvatting:
-Telegraaf maakt zich schuldig aan een ongelofelijk lage actie;
-Laat alleen positieve reacties staan op website;
-Er wonen nog teveel randmongolen in NL die De Telegraaf blijven lezen.
Het is sowieso walgelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:29 schreef Buddha_Monk het volgende:
het jongetje in kwestie is het kind van een collega van mijn vader.. die dus met zijn hele gezin is omgekomen..
ik lees het artikel net pas en walg er van..
volgens jouw post ben je bijdehandquote:
Mooie fotoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef sig000 het volgende:
Bij deze foto deed niemand moeilijk.
[ afbeelding ]
jezusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:29 schreef Buddha_Monk het volgende:
ik lees het artikel net pas en walg er van..
1. Dit had nieuwswaarde. In de VS werd het beeld geschetst van een nette oorlog die verliep volgens plan. Zoals ze dat nu nog steeds doen trouwens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef sig000 het volgende:
Bij deze foto deed niemand moeilijk.
[ afbeelding ]
1. Ik wens te denken dat niet iedere journalist hetzelfde zou handelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Collectieve verontwaardiging om iets wat elke journalist zou doen als ie de kans kreeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |