Helaas wel. Maar goed, ik ga maar es dromen van leukere dingen.quote:
Te lange winter ofsoow?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Waren vast geen Twente fans.
Man man man wat is er toch met iedereen aan de hand tegewoordig
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat om vier volwassenen, mogelijk van buitenlandse komaf.
Steve McLaren, Brian Ruiz, Blaise 'N Kufo en Ali van Kebabhuis Ali.
Er zijn ook al zoveel familiedrama's gepleegd met mes of niet meer dan blote handen, waarmee ze het doen is verder niet echt relevant.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En steeds meer schietpartijen. Vuurwapenbezit lijkt ook toe te nemen.
Echt 'weloverwogen' drama's voorkom je er niet mee, maar het is wel zo dat het met een vuurwapen sneller en heftiger kan escaleren. Het is niet zo waarschijnlijk dat iemand na een woedeuitbarsting of dat iemand onder invloed met bijv. een mes 3 andere volwassenen doodt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:56 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Er zijn ook al zoveel familiedrama's gepleegd met mes of niet meer dan blote handen, waarmee ze het doen is verder niet echt relevant.
Aub zeg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
"Dit verwacht je hier niet in Enschede", zegt een buurtbewoner die net thuiskomt van een verjaardag en hoort van de schietpartij.
Bizar allemaal zeg.. ik ken de wijk wel maar de straat niet. Toen ik het vanochtend op RTL zag dacht ik eerst dat het Bruggert wasquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Vier doden bij schietpartij door Rosanneke Jongbloed
ENSCHEDE - Bij een schietpartij in een woning in Enschede zijn donderdagavond vier mensen om het leven gekomen, onder wie een jongetje van negen jaar en de vermoedelijke dader.
quote:Slachtoffer doodsbang voor ex
De vrouw die donderdagavond samen met haar zoontje en haar zus is doodgeschoten aan de Utrechtlaan in Enschede, was doodsbang voor haar ex-vriend. Dat zegt een buurvrouw.
De vrouw had goed contact met het slachtoffer. Volgens haar had de ex-vriend een straatverbod en is hij vorige week opgepakt omdat hij dat zou hebben overtreden. Donderdagavond kwam de man naar de woning waarna volgens de buurvrouw ruzie ontstond. Ze hoorde het zoontje van de vrouw smeken om zijn moeder niks aan te doen.
Daarna zag ze politie de straat inrijden en hoorde ze minstens vijf schoten. De politie trof binnen de lichamen aan van de twee vrouwen, het kind en van de man. Twee andere vrouwen en twee kinderen waren naar buiten gevlucht. Zij zijn opgevangen. De buurt is geschokt door het schietincident. Bij de flat worden de eerste bossen bloemen neergelegd.
quote:
http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspxquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:15 schreef ElectraPlectra het volgende:
Om 15:30 is er een persconferentie, live te volgen op TVOost.
Triest.quote:Schutter Enschede bedreigde ex
` De man (33) die gisteren in Enschede
drie mensen doodschoot en zelfmoord
pleegde,zat vorige week twee dagen
vast,omdat hij een van zijn latere
slachtoffers had bedreigd.Dat hebben
politie en justitie bekendgemaakt.
De slachtoffers waren de bewoonster,
haar zoon van 9 en haar zus.Ze kwamen
uit Brazilië en woonden sinds 2003 in
Nederland.Volgens de politie is de
dader,die ook dood in de woning lag,de