quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach, na de Legend (Android) kwam Desire (Android)Maar idd, er is een mooi balans tussen Windows en Android. Al snap ik niet dat mensen nog voor WM kiezen
.
http://tweakers.net/nieuw(...)smartphones-aan.htmlquote:HTC heeft al vaker verklaard dat het evenveel Windows Mobile-smartphones als Android-toestellen wil uitbrengen.
Een festival, is op de Grote Markt. Moet daar fotograferenquote:
Je weet me te vindenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:00 schreef Marvelous het volgende:
[..]
het gebruikelijke (zo onderhand), niks waar ik niet mee om kan gaan...
Daarom zei ik ook dat er een mooi balans is tussen WM en Androidquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)smartphones-aan.html
Feli, ik hoor dat je een date met Wolvendagen hebt gewonnen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een festival, is op de Grote Markt. Moet daar fotograferen
Wavvoor muziek isdadan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een festival, is op de Grote Markt. Moet daar fotograferen
Die indruk krijg ik ook, maar de incredible IS Desire maar dan met betere specs (8 MP camera en meer geheugen) maar alleen in amerika leverbaar (geen idee waarom).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat er een mooi balans is tussen WM en Android. Maar als ik dat artikel lees, zijn ze nu meer Android aan het uitbrengen? Legend, Desire, Droid Incredible..
Zij met mij hè! Maar dankjewelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Feli, ik hoor dat je een date met Wolvendagen hebt gewonnen?
Alternatiefquote:
Kut hè, ik mijd die stad ook liever. Maar soms moet het.quote:
hebben we die hier dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:10 schreef Juicyhil het volgende:
Trouwens... Voor morgen wil ik met de auto naar Den haag gaan. Wat is het dichtstbijzijnde gratis p+r terrein?
Verdoemme elk boerendorp heeft er toch eenquote:
rij gewoon een wijk in en pak het ov,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verdoemme elk boerendorp heeft er toch een
Rij je auto naar een garage voor een APK controle en haal hem later weer op. Dat is dus gratis parkeren en die controle kost ook nietsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vandaar, Den Haag is namelijk een stad en geen dorpquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat Martin van Carglass er is. Het is gewoon zulks een lieve knulquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Rij je auto naar een garage voor een APK controle en haal hem later weer op. Dat is dus gratis parkeren en die controle kost ook niets
Oeh! We komen eraanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:22 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb stapels pannekoeken gebakkenNu ga ik ze maar opeten voor summer ze allemaal opvreet
![]()
Oh, welke stad ben je normaal dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Trouwens eerste keer dat ik Den Haag ben
Logisch dat je Den Haag wilt mijden, zeker als je er nog nooit bent geweestquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kut hè, ik mijd die stad ook liever. Maar soms moet het.
Trouwens eerste keer dat ik Den Haag ben
Ow ja, zo kun je het ook zienquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mensen die status moeten ontlenen van een telefoon die zijn blijkbaar op zoek naar status?
Je moet het eigenlijk andersom zien. Wij vreselijke hippe interhelden verlenen de telefoons statusquote:
Stel je niet aan, toen ik van de week aan het bakken was sloeg je ook niet op holquote:
Maar ik wilde de pannenkoeken die over warenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Stel je niet aan, toen ik van de week aan het bakken was sloeg je ook niet op hol
Maar ik heb geen telefoon om status te verlenenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk andersom zien. Wij vreselijke hippe interhelden verlenen de telefoons status
Jawel! Ik heb m zelf gezien!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar ik heb geen telefoon om status te verlenen
Oh jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar ik wilde de pannenkoeken die over waren
Maar eerst BBQmeet bij julliequote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Die waren er dus niet. Volgens mij kunnen we beter een pannenkoekenmeet houden ipv een tostimeet
Echt??? Schaam me dood manquote:
Daar gaat het toch om? Zolang je er maar mee kan doen wat je wil dattie kan doenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Echt??? Schaam me dood man![]()
Nee hoor, ik wil best zo'n hipperdepip mobiel maar die ik heb voldoet aan waar ik hem het meeste voor gebruik: sms-en en bellen.
Prima dan toch? Ik wilde er per sé eentje om ook goed mee te kunnen internetten....zodoende sms-en GotC en ik niet meer, maar we mailen. Per saldo goedkoperquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Echt??? Schaam me dood man![]()
Nee hoor, ik wil best zo'n hipperdepip mobiel maar die ik heb voldoet aan waar ik hem het meeste voor gebruik: sms-en en bellen.
Groot voordeel iddquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Prima dan toch? Ik wilde er per sé eentje om ook goed mee te kunnen internetten....zodoende sms-en GotC en ik niet meer, maar we mailen. Per saldo goedkoper
Ja hoor, is ook zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om? Zolang je er maar mee kan doen wat je wil dattie kan doen
Ik heb wel zo'n telefoon, en ook je telefoonnummer....Maar niet je mailadres.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
Groot voordeel iddMensen kunnen mij ook beter mailen dan smsen. Veul goedkoper!
Nadeel is alleen de de helft nog niet echt internet op z'n telefoon heeft
Wat voor telefoon heb je nu dan precies? En wat verwacht je qua camerafunctie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja hoor, is ook zo.
Alleen fotograferen en filmen zou nog wel wat beter kunnen. Ik heb betere toestellen gehad (dit is een nood-ding) en daar gebruikte ik de camerafunctie veelvuldig van, dat is bij dit ding te onhandig.
Dat is echt de enige functie waar ik niks van verwacht en een telefoon ook niet op zal uitzoeken. De camerafunctie. Kwaliteit is altijd prut vergeleken met een echte camera en die zijn tegenwoordig ook niet zo heel duur meer..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja hoor, is ook zo.
Alleen fotograferen en filmen zou nog wel wat beter kunnen. Ik heb betere toestellen gehad (dit is een nood-ding) en daar gebruikte ik de camerafunctie veelvuldig van, dat is bij dit ding te onhandig.
Nee, dankjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:41 schreef Juicyhil het volgende:
Jonguhs volg mijn twitter voor live verslag![]()
Jonguhsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:41 schreef Juicyhil het volgende:
Jonguhs volg mijn twitter voor live verslag![]()
Maar ik heb nooit zin om ook nog een losse camera mee te nemen. Gelukkig stel ik qua foto's niet van die hoge eisenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is echt de enige functie waar ik niks van verwacht en een telefoon ook niet op zal uitzoeken. De camerafunctie. Kwaliteit is altijd prut vergeleken met een echte camera en die zijn tegenwoordig ook niet zo heel duur meer..
Precies weet ik niet. Een oud model Nokia, beetje in de stijl van de 1100. En de camera is opzich wel makkelijk te bedienen, dus dat kan al niet andersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je nu dan precies? En wat verwacht je qua camerafunctie?
Nou..wij hebben hier 2 telefoons liggen, beide Samsung Touchwiz (dus met touchscreen), 1 zachtroze, 1 zwart, je kan zien dat de telefoons zijn gebruikt (maar goed bruikbaar), waar we dus niks meer mee doen.. Met 5 megapixel cameraquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Precies weet ik niet. Een oud model Nokia, beetje in de stijl van de 1100. En de camera is opzich wel makkelijk te bedienen, dus dat kan al niet anders, ik gebruik het hierop nooit vanwege de kwaliteit. Hij is 1,3 megapixel, dat mag wel wat meer.
Tja, ik gebruik het vooral om mijn kinderen even vlug bij een leuke actie te fotograferen. Er zijn hier wel mobieltjes in gebruik geweest die qua foto's even goed resultaat hadden als onze gewone camera. Al zegt dat waarschijnlijk dan weer meer wat over onze gewone cameraquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is echt de enige functie waar ik niks van verwacht en een telefoon ook niet op zal uitzoeken. De camerafunctie. Kwaliteit is altijd prut vergeleken met een echte camera en die zijn tegenwoordig ook niet zo heel duur meer..
Oh dat wil ik wel!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou..wij hebben hier 2 telefoons liggen, beide Samsung Touchwiz (dus met touchscreen), 1 zachtroze, 1 zwart, je kan zien dat de telefoons zijn gebruikt (maar goed bruikbaar), waar we dus niks meer mee doen.. Met 5 megapixel camera. Je mag er als je wil 1 hebben (incl oplader+datakabel)
.
Dat scheelt ik maak nooit zomaar ergens foto's vanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit zin om ook nog een losse camera mee te nemen. Gelukkig stel ik qua foto's niet van die hoge eisen
Wij doen er niks mee, en als we iemand er blij mee kunnen maken..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel!![]()
Die rozeWat lief...
Nou super! Ik ga even eten, dan ga ik straks even pm-en over hoe en wat, oké?quote:
Is goed meidquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou super! Ik ga even eten, dan ga ik straks even pm-en over hoe en wat, oké?
Tja, vooral intelligente mensen floreren in Den Haagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Nee maar wil je de tram nemen, alles en iedereen schiet je voorbij. Ti's allemaal niet duidelijk enzo
Ga maar naar huis, zijn we allemaal beter afquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Nee maar wil je de tram nemen, alles en iedereen schiet je voorbij. Ti's allemaal niet duidelijk enzo
Je hebt toch wel vantevoren uitgezocht hoe je op je plek van bestemming moet komen met het ov?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
WoWquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:20 schreef Civilian het volgende:
Nou speel ik dit spel ook
Maar deze gozer flipt 'm wel heel erg omdat' ie niet kan inloggen
http://www.totallycrap.co(...)is_password_changed/
Gelezen! En antwoord gegevenquote:
Wij hadden minstens een laptop door de muur verwachtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:20 schreef Civilian het volgende:
Nou speel ik dit spel ook
Maar deze gozer flipt 'm wel heel erg omdat' ie niet kan inloggen
http://www.totallycrap.co(...)is_password_changed/
quote:
Standaard reactiesquote:
Als het filmpje is afgelopen krijg je suggesties voor volgende filmpjes. Moet je Worst Party DJ Ever eens bekijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hadden minstens een laptop door de muur verwacht
Is nepquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als het filmpje is afgelopen krijg je suggesties voor volgende filmpjes. Moet je Worst Party DJ Ever eens bekijken
Neuhquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ga maar naar huis, zijn we allemaal beter afSchelden kan je ook op een andere stad doen
Niks mis met Den Haag
Zo, dat is luxe! Zou iets voor hier zijn, haha.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:31 schreef GotC het volgende:
Nou, zo nog 1 nachtje en dan klaar! Morgenmiddag heb ik gelijk al een date met mn ouders, mag de nieuwe badkamer gaan schoonmaken![]()
Ze hebben zo'n grappige/enge wc nu! Die spuit gelijk alles schoon als je naar de wc bent geweest, droogt alles weer..
Haha ja, alvast voor m'n moeder voor over een paar jaar (MS enzo)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zo, dat is luxe! Zou iets voor hier zijn, haha.
Tssk, dan moet je alsnog schoonmakenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha ja, alvast voor m'n moeder voor over een paar jaar (MS enzo)![]()
Gelukkig is er nog een normale wc
Nja, ik kan het wel begrijpen. Ze kregen ook een TomTom voor in het appartementquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Stom van m'n ouders om 2 wc's te nemen in een appartement
Nee, een Mioquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nja, ik kan het wel begrijpen. Ze kregen ook een TomTom voor in het appartement
Dies voor amateursquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dies voor amateurs![]()
Zie het al voor me....
Ga NU linksaf
*BOINK*
Stupid bloody Mio just ran me into the wall !!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:54 schreef kiekjesdief het volgende:
een beetje enthousiasteling neemt een garmin
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef SolidasRock het volgende:
Ik verwachtte al een post van je rond middernacht, wordt vaste prik nou....
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ha Flap, das lang geleden he.
Boks ouwe....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |