Dat moet ze zelf maar doenquote:
je houdt me in spanning... bijna een goeie clifhanger om de dag mee af te sluitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je houdt me in spanning... bijna een goeie clifhanger om de dag mee af te sluiten
en hoe zou ik met haar in contact kunnen komen??BijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
lolquote:
gaat es slapen jij luiwammesquote:
Sinds vorig topicquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef GotC het volgende:
Een Randstadrailtram in de OP?Nog nooit opgevallen
nu je het zegtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef GotC het volgende:
Joehoe!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:07 schreef GotC het volgende:
Nog niet wakker jullie!
Dan maar verder Skip-bo-en..
Die reactie krijg je vanmiddagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:18 schreef GotC het volgende:
Ik krijg niet eens een reactie op mn mail
zo, haren gewassen, bed schoongemaakt en opgemaakt, nu t andere opgemaakte bed in
De Rectum Ride (RR) van de admiraal!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:51 schreef GotC het volgende:
Koekje d'rbij?quote:
29 mei wordt een schitterende dagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Koekje d'rbij?
Alles prima. Nog 14 dagen. Maximaal
Vandaag is al een schitterende dagquote:
Die moest ik even 2x lezenquote:
Lekker vrij vandaag?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die moest ik even 2x lezen
* Civilian nog niet helemaal wakker is
Jazekerquote:
Ik ben zo'n veredeldequote:
Nee hoor, ben gewoon op mn werk. Hoewel het hier wel zaterdag lijkt, zo stilquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik ben zo'n veredeldeMaar jij ook vrij toch?
Ow, bummerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee hoor, ben gewoon op mn werk. Hoewel het hier wel zaterdag lijkt, zo stil
Lekker toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ow, bummer
Ben wel blij met dit extra dagjeVolgende week een normaal weekje werk en daarna alweer vrije dagen
Ja, de vrije dagen zelf zijn heerlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lekker toch?
* Flappekz is dol op vrije dagen
Uiteindelijk komt alles goedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, de vrije dagen zelf zijn heerlijkAlleen niet als je projecten af hebt te maken
In een grijs en ver verleden werkte ik in een tuincentrum en daar leerde ik dat je voor IJsheiligen geen plantjes buiten moet zetten. Die waren van 11 t/m 14 mei, dus het moet goed zitten nuquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:45 schreef Atreidez het volgende:
Ook trek in tosti![]()
Heeft t vannacht nog gevroren? Want dan moet ik weer voor 40 euro perkplantjes gaan halen denk ik
BB is ook een erg fijne telefoon, al zweer ik bij mn iPhonequote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:15 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een Blackberry. Ik kon niet wennen aan een touchscreen dus dit is een verademing voor mij om weer echte toetsen te hebben
En ik bij mn HTC Desirequote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
BB is ook een erg fijne telefoon, al zweer ik bij mn iPhone.
Ah, de iPhone wannabe van HTC...quote:
Ben ik nou echt de enige ter wereld die geen moeite heeft met iTunes?quote:
Misschien stel je niet van die hoge eisenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige ter wereld die geen moeite heeft met iTunes?
Ben met de iPhone nog niet echt iets tegengekomen wat ik wel zou willen, maar niet kan
Net als ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien stel je niet van die hoge eisen
Dat weet jij, dat weet ik.. Maar 't gros van het gepeupel denkt er anders over gok ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:30 schreef Flappekz het volgende:
Ach, uiteindelijk is het maar een mobieltje, geen statussymbool.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:05 schreef GotC het volgende:
Brr, iPhone. Dat is echt voor mij het enige mobieltje met een statussymbool.
Daarbij zeer tevreden met mn HTC legend.
Zo, verder slapen..
Ninja postquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:05 schreef GotC het volgende:
Zo, verder slapen..
Mijn status is hoger want ik heb 1000 games en applicaties!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:30 schreef Flappekz het volgende:
Ach, uiteindelijk is het maar een mobieltje, geen statussymbool.
Djeez, ik heb helemaal geen statusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn status is hoger want ik heb 1000 games en applicaties!!!!EINZ!!11!!!@
Ik heb ook geen moeite met iTunes, dus that makes two off us!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige ter wereld die geen moeite heeft met iTunes?
Ben met de iPhone nog niet echt iets tegengekomen wat ik wel zou willen, maar niet kan
Aangezien de halve wereld een iPhone heeft, is er weinig status meer over hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:05 schreef GotC het volgende:
Zo, verder slapen..
Bron? Of heb je de mensen zelf geteld?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Aangezien de halve wereld een iPhone heeft, is er weinig status meer over hoor.
Voorbeelden van dat niet hoeven aanpassen dan? Ik heb me ook niet hoeven aanpassen aan mn htc, sterker nog, ik kan de htc aanpassen zoals ik wil, iets wat de iPhone niet goed kan volgens vergelijkingenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moeite met iTunes, dus that makes two off us!
De manier waarop Apple denkt vanuit de gebruiker van het apparaat in plaats van dat je je als gebruiker moet aanpassen aan hoe het apparaat werkt, vind ik persoonlijk het grootste pluspunt van Apple.
En ja, tis jammer dat Apple geen flash ondersteunt.
Er wordt verwacht dat deze zomer de 100 miljoenste iPhone verkocht wordt, daarmee is de status van het toestel al lang niet meer de reden om er eentje te kopenquote:
De HTC die ik heb voor mijn werk draait op Windows Mobile ... en als er iets onaanpasbaar is, dan is het wel Windowsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Voorbeelden van dat niet hoeven aanpassen dan? Ik heb me ook niet hoeven aanpassen aan mn htc, sterker nog, ik kan de htc aanpassen zoals ik wil, iets wat de iPhone niet goed kan volgens vergelijkingen
Toetsenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:15 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een Blackberry. Ik kon niet wennen aan een touchscreen dus dit is een verademing voor mij om weer echte toetsen te hebben
Windows Mobile is troep idd. Maar de nieuwste HTC draaien op Android geloof ik, en dat is wel een heel stuk beterquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
De HTC die ik heb voor mijn werk draait op Windows Mobile ... en als er iets onaanpasbaar is, dan is het wel Windows.
Het is tegenwoordig Androidquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
De HTC die ik heb voor mijn werk draait op Windows Mobile ... en als er iets onaanpasbaar is, dan is het wel Windows.
Maar dat betekent niet dat 100 miljoen mensen een iPhone hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Er wordt verwacht dat deze zomer de 100 miljoenste iPhone verkocht wordt, daarmee is de status van het toestel al lang niet meer de reden om er eentje te kopen.
Nee hoor... HTC maakt nog steeds Windows Mobile foons en gaat daar niet mee stoppen, het gaat om en om, ene keer android, andere keer WM. HTC HD2 is ook Windows Mobile.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig AndroidKan je nagaan waar je mee werkt!
Ach, na de Legend (Android) kwam Desire (Android)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee hoor... HTC maakt nog steeds Windows Mobile foons en gaat daar niet mee stoppen, het gaat om en om, ene keer android, andere keer WM. HTC HD2 is ook Windows Mobile.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:50 schreef Flappekz het volgende:
[TK] 4 nette Ikea stoeltjes (amper gebruikt!)
zelfs tranen, heb nu nog een glimlach staan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:59 schreef Marvelous het volgende:
[..]
zelfs tranen, heb nu nog een glimlach staan!Sup broertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |