Ja, dat weet ik wel. Ik kon niks anders bedenkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Daar heb je geen gereedschap voor nodigTouw is voldoende
mogguh!quote:
nee klopt....quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm klonk niet goed vannacht namelijk. En ajoh, ik mag straks ook weer werken!
Hmm.. daar druipt de vrolijkheid ook niet echt vanafquote:
Ow sorry....wacht ff...quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm.. daar druipt de vrolijkheid ook niet echt vanaf
lol ja dat kan ook!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:48 schreef Flappekz het volgende:
JA HHHHOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst heel stil gedaan, toen naar een verjaardag in Schipluiden, toen naar huis om te eten, toen kwamen mn schoonouders met het logeerbed, toen hebben we het bed in elkaar gezet, toen gingen ze weer weg, toen ging ik op de bank zitten, en toen zat ik hier.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
lol ja dat kan ook!Nog wat gedaan op je vrije dag?
Klinkt in ieder geval actiever als mijn dagjequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eerst heel stil gedaan, toen naar een verjaardag in Schipluiden, toen naar huis om te eten, toen kwamen mn schoonouders met het logeerbed, toen hebben we het bed in elkaar gezet, toen gingen ze weer weg, toen ging ik op de bank zitten, en toen zat ik hier.
En jij?
Dat scheelt wel ja....denk ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:12 schreef kiekjesdief het volgende:
Ik ook werken, ben blij dat ik graag werk.
Ik vind het ook niet erg om te werken, maar dan wel met een leuke baan. Maar goed, daar ben ik hard naartoe aan het studerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:22 schreef kiekjesdief het volgende:
scheelt heel veel zelfs als ik soms collegas zie
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg om te werken, maar dan wel met een leuke baan. Maar goed, daar ben ik hard naartoe aan het studeren
Anyhow....er is geen fuck op tv, dus ik ga maar naar bed.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
damn... heb ineens trek in tosti's!!
Heerlijk?quote:
heb je nog 5 dagen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]JAAAAA doe mij maar een pantosti
[..]
Heerlijk?
quote:
Ja natuuurlijk! Ben goed wakker en vrolijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]JAAAAA doe mij maar een pantosti
[..]
Heerlijk?
Das wel lang wachtenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je nog 5 dagen?
[..]
ik ga zo heerlijk slapen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja natuuurlijk! Ben goed wakker en vrolijkNooit gedacht!
hoe langer je er naar verlangt hoe lekkerder het wordtquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das wel lang wachtenmaar vooruit dan maar
[..]
Is dat net zoals met wijn? Hoe langer ie rijpt hoe beter?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe langer je er naar verlangt hoe lekkerder het wordt
nja als het 60jaar is dan is het gewoon een stinkende briequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is dat net zoals met wijn? Hoe langer ie rijpt hoe beter?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja als het 60jaar is dan is het gewoon een stinkende brie
ben je toch nog nuttig in je nachtdienstquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:53 schreef GotC het volgende:
Zo, ik heb maar eens even een paar opzeggingsbrieven gemaakt2 voor Fit4Free, 1 voor Vodafone.
Precies!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben je toch nog nuttig in je nachtdienst
dus ff wachten is goed maar niet te lang want dan is de lol er van afquote:
verse brie daar in tegenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies!En das beter dan stinkende brie
Hoe is het gegaan tot nu toe?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:57 schreef RATMEN het volgende:
Hoi.
Vanavond derde try out gespeeld en morgen de premičre!!! Heb er echt zoveel zin in.
Elke avond beter. We hebben vanavond de beste voorstelling gespeeld tot nu toe. Dus morgen wordt het knallen! En daarna premičre feestjeeeeeeeeequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan tot nu toe?
waar gaat het over?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:57 schreef RATMEN het volgende:
Hoi.
Vanavond derde try out gespeeld en morgen de premičre!!! Heb er echt zoveel zin in.
Van www.drang.nl :quote:
En er is een snelle trailer in elkaar gefixt:quote:Wat is het wezen van gewetenloosheid? Vijf jonge theatermakers onderzoeken in de bloedstollende voorstelling Bloederliefde de zinloosheid van geweld onder kinderen en adolescenten. In de media verschijnen steeds vaker alarmerende berichten over buitensporig, gewetenloos geweld bij deze zeer jonge mensen. Wat beweegt ze en hoe verwerken ze het? In de thriller Bloederliefde bewegen personages zich op de rand van het onbetamelijke.
Zij weten hoe het is.
Zij weten hoe het ruikt als bloed klontert.
Zij weten hoe het klinkt als bot breekt.
Zij weten hoe het voelde - toen.
Bi en sort off single ... ik wil dr wel met je delenquote:
sort off... explainquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Bi en sort off single ... ik wil dr wel met je delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |