quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:25 schreef noksala het volgende:
(Ik heb beffen geprobeert, maar ik kreeg een best raar smaakje in me mond)
Geloof me, als het gebeurt, merk je dat heel goed!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:25 schreef noksala het volgende:
Geachte fokkers,
weet iemand hoe een meisje klaarkomt. Ik zat net wel een half uur te vingeren. Ze kreunde wel lekker, en ik zag dat ze echt genoot. Ze is zelf nog nooit klaargekomen, wand ze heeft zichzelf nooit echt goed gemasturbeert. Ze weet dus ook niet precies hoe dat zou voelen. Ze zei dat er geen spieren in haar vagina samentrokken ofso. Is er dus iemand die weet hoe ik haar kan laten klaarkomen?
Niet altijd, wanneer er teveel spanning op het klaarkomen ligt kan een tweede persoon het soms beter, omdat er geen controle meer is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:28 schreef L.no het volgende:
Eerst moet ze proberen om zelf te ervaren hoe ze klaarkomt.
Hij heeft haar clitje weggetoverdquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:32 schreef Rekkie het volgende:
Misschien moet je geen wand gebruiken...... dat voelt toch helemaal niet lekker
Je kan ook teveel spanning hebben op het klaarkomen als iemand anders bezig is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Niet altijd, wanneer er teveel spanning op het klaarkomen ligt kan een tweede persoon het soms beter, omdat er geen controle meer is.
Juist omdat je alleen bent kun je meer na gaan denken, wat dan weer negatieve gevolgen heeft. Werkte beide, maar niet altijdquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Je kan ook teveel spanning hebben op het klaarkomen als iemand anders bezig is.
Als je gewoon rustig zelf in je eigen bedje in je eentje probeert om te masturberen, dan is het misschien makkelijker en rustgevender.
Als je tijgerbalsem op je rug smeert gaattie toch ook niet kapot?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:37 schreef noksala het volgende:
We waren helemaal niet gespannen, juist heel erg ontspannen (daarvoor gemediteert). Ik kan eerlijk gezegt niet zien waar haar cliotoris is, door de schaamhaar. Ik vingerde haar, en vreef over de schaamlippen en de plek waar ik dacht dat haar cliotoris zat (Had ik in zo'n filmpje gezien). En is het egt waar van dat tijgerbalsem of maak ik dan haar vagina kapot?
Dat gevoel krijg je ook als je met een ander persoon bent. Een pot nat, slimmerik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
Juist omdat je alleen bent kun je meer na gaan denken, wat dan weer negatieve gevolgen heeft. Werkte beide, maar niet altijd
Daarom. Niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:39 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Als je tijgerbalsem op je rug smeert gaattie toch ook niet kapot?
Moet je voor de gein is tijgerbalsem op je ballen smeren.... Ik denk dat vrouwen het zelfde gevoel krijgen, wanneer ik tijgerbalsem op haar schaamlippen smeer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:39 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Als je tijgerbalsem op je rug smeert gaattie toch ook niet kapot?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:25 schreef noksala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |