studie enzo, niet laten lekken naar KLB hequote:
Ik heb de behoefte een menstruerende vrouwen topic te makenquote:Op maandag 17 mei 2010 02:37 schreef zquing het volgende:
[..]
dacht ik ook net nadat ik op 't invoeren knopje drukte
Wat doe je in dit topic met je anime?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:37 schreef Qunix het volgende:
Rainbow is tof
Working begint minder te worden.
Kun je die bedwingen?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb de behoefte een menstruerende vrouwen topic te maken
Studie. Je zit hier om half 3 te baggeren in het animetopic, maar een slotje plaatsen is teveel gevraagd, omdat je moet studeren?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:37 schreef zquing het volgende:
[..]
studie enzo, niet laten lekken naar KLB heSwarma enzo hebben 't al druk genoeg
leef je uit, van mij mag je. Hoe meer plaatjes hoe beterquote:Op maandag 17 mei 2010 02:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb de behoefte een menstruerende vrouwen topic te maken
waar moet een slotje dan opquote:Op maandag 17 mei 2010 02:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Studie. Je zit hier om half 3 te baggeren in het animetopic, maar een slotje plaatsen is teveel gevraagd, omdat je moet studeren?
mn eerste beetje anime in een maand ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef Ascendancy het volgende:
Vinden jullie het muziekgedeelte van EF memories prologue ook zo mooi?
Ik ben er nu al meer dan een jaar verslaafd aan. :
Tenmon is een God.
De animatie enigszins ja. Hoewel dan superieur uitgevoerd.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:42 schreef zquing het volgende:
[..]
mn eerste beetje anime in een maand ofzo
mjah, vind 't niet echt wat, beetje standaard
doe nog eensquote:Op maandag 17 mei 2010 02:43 schreef Quir het volgende:
Ik draai me nog eens om.
Geen idee.quote:
Otakuquote:Op maandag 17 mei 2010 02:44 schreef Ascendancy het volgende:
Het is net als met Yui - Life en Orange range - asterisk.
Die had ik soms hele dagen op repeat staan op mijn mp3.
Ik wil weer zo verslaafd raken aan anime
Nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef Ascendancy het volgende:
Vinden jullie het muziekgedeelte van EF memories prologue ook zo mooi?
Ik ben er nu al meer dan een jaar verslaafd aan. :
Tenmon is een God.
Toen wel.quote:
Ach ja ik ken 't, heb 't wel een beetje gehad met anime tegenwoordig. Vroeger was alles beterquote:Op maandag 17 mei 2010 02:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Toen wel.
FMP, Bleach, FMA 1, code geass, elfen lied, ZnT. DIe dingen keek ik allemaal zo weg.
Nu niet meer
Oh en Nujabes die helaas dood is.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:48 schreef Qunix het volgende:
Ik vind Sambomaster en Asian Kung-fu Generation tof.
Vroeger hadden de vrouwen van onze leeftijd nog strakke kutjes en kostten sigaretten 3 euro.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:48 schreef zquing het volgende:
[..]
Ach ja ik ken 't, heb 't wel een beetje gehad met anime tegenwoordig. Vroeger was alles beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |