quote:
Jammer zo'n KLB reactie...quote:
weet ikquote:Op maandag 17 mei 2010 02:31 schreef Quir het volgende:
Van mij zou je zo'n reactie nooit krijgen.
Kelly heeft een vagina. Now what?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:26 schreef hexje het volgende:
[..]
IK HEB EEN VAGINA.
Dat houdt dus in dat ik een meisje ben.
quote:
Ik menstrueer en Kelly niet. Nu jij weer.quote:
bewijsquote:Op maandag 17 mei 2010 02:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik menstrueer en Kelly niet. Nu jij weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Als je braaf bent gooi ik de KLB niet zo vol bagger dat je morgenochtend om 9 uur pas alle slotjes hebt gezet.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:34 schreef zquing het volgende:
[..]
en waarom wordt er wel gebaggerd om half3 maar niet op een normaal tijdstip
hoe moet ik nu ooit gaan slapen
quote:Op maandag 17 mei 2010 02:35 schreef zquing het volgende:
[..]
bewijsVraag je nou om foto;s van menstruerende vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Mond dicht en op de knieen.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik menstrueer en Kelly niet. Nu jij weer.
morgen zet ik pas weer slotjes na 2enquote:Op maandag 17 mei 2010 02:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je braaf bent gooi ik de KLB niet zo vol bagger dat je morgenochtend om 9 uur pas alle slotjes hebt gezet.
Echt een sick fuckquote:Op maandag 17 mei 2010 02:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vraag je nou om foto;s van menstruerende vrouwen?
dacht ik ook net nadat ik op 't invoeren knopje druktequote:Op maandag 17 mei 2010 02:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vraag je nou om foto;s van menstruerende vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |