Klopt! Toegevoegdquote:
Ik zou het niet weten, dat grijze randje om de oortjes zelf is redelijk hard. Ze komen van DealPerfect af geloof ik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Zijn dat wel de echt-lijkende iPod-oortjes? Dus niet dat harde plastic als rubber?
Maar zien ze er gewoon zo uit?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt! Toegevoegd
[..]
Ik zou het niet weten, dat grijze randje om de oortjes zelf is redelijk hard. Ze komen van DealPerfect af geloof ik.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar zien ze er gewoon zo uit?
[ afbeelding ]
2 voor ¤3 incl ofzo?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ja dat zijn de goede!
Alleen jammer dat ik al 3 setjes onderweg heb....
Ik wil er 2 kopen... En van mij mogen ze uit het doosje in een envelop, hoe duur?
ja en ik wil ook een paar varkens...quote:
Dealquote:
Ik ga nu PM checken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:17 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ja en ik wil ook een paar varkens...
check je PM.
Nee ik had maar 2 lightsabres sorryquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:18 schreef Taxman het volgende:
[..]
Heb je nog zo'n setje, heb ook wel interesse
3!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:23 schreef Lefty16 het volgende:
Hoeveel setjes oordopjes heb je nog? Ik wil wel graag een paar!
Voor eentje? ¤2?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:25 schreef Lefty16 het volgende:
Hoeveel wil je ervoor hebben inclusief verzenden?
Misschien gaan mensen wel bieden voor als ik het in de fik zet of weet ik veel wat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dikke business
Nu blijft straks de éckte éckte troep alleen nog over
Done, PM gestuurd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef Lefty16 het volgende:
Oke, ik wil er wel graag 2, pm je gegevens dan maak ik het morgen over;)
geld is overgemaaktquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee ik had maar 2 lightsabres sorryEn Parkinson_XTC wilt ze allebei
No problemz Mr Parkinson_XTC, ik begrip het volledigquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:32 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
geld is overgemaakt
sorry taxman, I'm a greedy bastard en wil ze echt allebei.
(hoe moet ik nou een duel aangaan als mijn tegenstander geen lightsabre heeft?)
[ afbeelding ]
Die varkenstjes geven nog best goed licht hoor!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien gaan mensen wel bieden voor als ik het in de fik zet of weet ik veel wat.
Of mensen die de varkentjes kopen vanwege de batterijen die er in zitten
Natuurlijk!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef Motar het volgende:
Ik wil graag 1 ds screenprotector voor 1,25 inclusief als dit mogelijk is.
Deze zijn iig niet van DXquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:50 schreef Berend. het volgende:
Koop die kut oortjes echt niet! Ze waren bij mij binnen 3dagen al kapot(Als dat die van DX waren)
Van de visdingen heb ik er nog maar 10, 10 visdingen + 3 invisible pennen + schokpen voor ¤7 incl goed? Is nogal aardig aan het gewicht dus zullen wel wat postzegels op moeten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:59 schreef Berend. het volgende:
En de Visvormige kabelorganisers voor 4euro. Dus samen 7euro inclusief.
Als je het vandaag nog op de bus gooit hebben we een deal(als je geld hebt gekregen, duh). Stuur je rekening nummer maar door.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deze zijn iig niet van DX
[..]
Van de visdingen heb ik er nog maar 10, 10 visdingen + 3 invisible pennen + schokpen voor ¤7 incl goed? Is nogal aardig aan het gewicht dus zullen wel wat postzegels op moeten.
Prima, ik PM je nu,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Als je het vandaag nog op de bus gooit hebben we een deal(als je geld hebt gekregen, duh). Stuur je rekening nummer maar door.![]()
zet ff een nieuwe OP neerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:25 schreef pgrferrari het volgende:
Wat heb je nog over?
Ik zie door de bomen het bos niet meer
Hoeveel voor 1 varken?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:09 schreef RacerDKB het volgende:
Alles is weg ondertussen, op de varkentjes na, die hou ik zelf wel
Ik heb er nog 2 (rest al weggegeven) en ik denk dat ik die voor eigen gebruik bewaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoeveel voor 1 varken?
Of 2 varkens?
Ligt eraan hoeveel je er nog hebt.
Ja maar ik heb geen cc en paypal.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 (rest al weggegeven) en ik denk dat ik die voor eigen gebruik bewaar
1 of 2 stuks verzenden is eigenlijk niet de moeite waard, je kan ze haast goedkoper halen uit Hongkong, ¤0,61 per stuk inclusief verzenden (in Nederland is alleen het verzenden al ¤0,44, en de batterijtjes die er in zitten ¤0,50 per stuk).
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |