Rotterdam =/= Helmond.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:27 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)691292-overblaak-74/ dus!
Dan zit er veel loze ruimte in. Whateverquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rotterdam =/= Helmond.
Ik ben in het speelhuis geweest.
Niet alles is recht, maar de meeste dingen wel. En jep, d'r is veel loze ruimte.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan zit er veel loze ruimte in. Whatever!
bloeden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:34 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil er ook eentje. Welke dame bioedt zich aan?
Hullo.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:34 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil er ook eentje. Welke dame bioedt zich aan?
quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dus hoe gaat het met je chick, do?
quote:
Sinds vandaag wel weer goed.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dus hoe gaat het met je chick, do?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
dat is alleen maar goed om te horen
Ik heb vandaag gewerkt en dat schoot beetje verkeerd in haar keelgat. Maar ze liep vandaag ineens heel aardig en lief te doen, terwijl dat de afgelopen dagen niet echt 't geval was.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
maar goed is er wat gebeurd ofzo?
Meisjes.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewerkt en dat schoot beetje verkeerd in haar keelgat. Maar ze liep vandaag ineens heel aardig en lief te doen, terwijl dat de afgelopen dagen niet echt 't geval was.
Slikken kreng.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewerkt en dat schoot beetje verkeerd in haar keelgat. Maar ze liep vandaag ineens heel aardig en lief te doen, terwijl dat de afgelopen dagen niet echt 't geval was.
het kan zélfs zwart wit op papierquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef Renesite het volgende:
http://verkopers.marktplaats.nl/14421991
gevraagd: 10.000 euro
hmm, ben ik vandaag in een goede samaritijn bui? Nee. Fuck het dan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef Renesite het volgende:
http://verkopers.marktplaats.nl/14421991
gevraagd: 10.000 euro
Al vanaf vanochtend bij me schoonmams gehangen en net pas thuis. Waren nog de stad in even wat gaan drinken maar ben naar huus gegaan lekker onder de wol.quote:
Nandaaa!quote:
quote:
Ja hoor, ik ben met mijn vriend en mijn broertje naar de McDonald's geweestquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:40 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wel een leuke hemelvaartsdag gehad verder?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben met mijn vriend en mijn broertje naar de McDonald's geweest![]()
![]()
En jij?
Ik weet niet hoe jij je voelt na het uitgaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
heb zitten leren, ofja, geprobeerd, concentratie was niet alles![]()
wel mooi 3 hoofdstukken bio doorgelezen
is het verstandig om morgen uit te gaan?
Biologie had ik toen na één bladzijde al genoeg vanquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
heb zitten leren, ofja, geprobeerd, concentratie was niet alles![]()
wel mooi 3 hoofdstukken bio doorgelezen
is het verstandig om morgen uit te gaan?
Oh. Hmmmm, ik weet het niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:45 schreef tubacloud het volgende:
Brak
als ik niet genoeg slaap heb gehad dan, maar ik hoef zaterdag niet te werken dus ik kan uitslapen
ik ook nietquote:
Morgen niets doen!?.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:00 schreef Hyman het volgende:
Zo slapen en morgen arbeiten
Gooi maar tegen je moeder.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:42 schreef Symbol het volgende:
Moet ik een dobbelsteen tegen die foto aangooien of wat bedoel je?
Indeed. Weer 4 dagen vrij totaal ofzoquote:
Zonder baarmoeder kun je niet zwanger worden, dat weet je?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb wel wat in jouw moeder geleegd. Je krijgt een halfbroertje
En zonder longen kan je niet ademen, wil je nog meer biologie 101?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zonder baarmoeder kun je niet zwanger worden, dat weet je?
Ik niet. Jij denkt dat ik een halfbroertje krijg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:46 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En zonder longen kan je niet ademen, wil je nog meer biologie 101?
Heeft je moeder geen baarmoeder meer dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:48 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik niet. Jij denkt dat ik een halfbroertje krijg.
OMG, het dringt door.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Heeft je moeder geen baarmoeder meer dan?
OH, hihihihihi, hoi!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, maar ik ben er ook hoor, dus rustig wordt het niet, hhihihihi![]()
![]()
![]()
Het is al weekend hier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaai.
Het
is
bijna
weekend
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoofd, schouders, knie en teen. Koos Alberts, wiel en frame
Wat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Altijd leuk als je bij iemand logeert, gaat douchen en vervolgens die gozert nergens meer te bekennen is
Wtf?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Altijd leuk als je bij iemand logeert, gaat douchen en vervolgens die gozert nergens meer te bekennen is
Jullie hebben niet naast elkaar geslapen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh inmiddels gevonden, hij had zich blijkbaar verstopt op zijn slaapkamer
Neuh toch maar nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Jullie hebben niet naast elkaar geslapen?
Dan is het een kleine kerelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh toch maar niet_
Ik had wel een keer mijn kop om de hoek van de deur gestoken maar blijkbaar had'ie zich goed onder de denkens verstopt ofzo...
Of hij kan goed verstoppen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan is het een kleine kerel
Broodquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja hihi ik ging bijna met een klasgenoot zoenen die ook een vriendin heeft maar dat wist ik niet.En nu moet ik ontbijten maar ik weet niet wat, help mij eens.
Dat is ijstaart, tochquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaa maar met wat?! Of iets anders. Ik heb ook Vienetta.
Lijkt me een slimmer plan dan ijsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, hele lekkere. Die had ik gister ook. OH ik ga pannenkoeken eten, die heb ik ook nog.
Toch niet 's ochtendsquote:
Jij eet ook geen B&J 's ochtends.quote:
'het toetsenbord van iedereen'.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef tubacloud het volgende:
is vandaag ineens iedereens toetsenbord stuk?
ik zie ineens dat iedereen taalfouten maakt
Ja, de gewone volgens mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Met welke heb je gereden? Ik heb gecrosst en schansjes gedaan met zo'n crossding
quote:
Niemand vindt het leuk als zijn toestenbord kapot is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef tubacloud het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
You: Hello, my foreign friend
Stranger: How do you know I'm foreign ?
You: I bet ya don't come from holland![]()
Noh die crossuitvoering is lomp jongenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, de gewone volgens mij![]()
Geweldig ding
Taalquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef tubacloud het volgende:
Nee, ik eet fatsoenlijk 's ochtendsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij eet ook geen B&J 's ochtends.Het zijn pannenkoeken met banaan, poedersuiker en kaneel gewoden.
En stroop en suiker op twee anderen.
Segwayquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, de gewone volgens mij![]()
Geweldig ding
ik kan het echt niet lijen als mensen als mij zeggen in plaats van dan ik of iets dergelijksquote:
Het een sluit het ander niet uit,dohhhh!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ik eet fatsoenlijk 's ochtends.
Dat laatste klinkt dan wel weer goed!
Wut ;_;?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit,dohhhh!
Ik ben de hele Nederlandse taal spuugzat. Met haar kutregeltjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:25 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik kan het echt niet lijen als mensen als mij zeggen in plaats van dan ik of iets dergelijks
Oh zoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat ik ook best eerst fatsoenlijk kan ontbijten om vervolgens ijs te eten. Weetjewel.
ik snap niet waarom we onze nationale taal niet gewoon engels maken, dan kunnen we tenminste normaal communiceren met de buitenwereld, van jongs af aanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben de hele Nederlandse taal spuugzat. Met haar kutregeltjes.
En het is zo simpel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben de hele Nederlandse taal spuugzat. Met haar kutregeltjes.
En jij bent?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:30 schreef Cklein het volgende:
gister een té goed feestje gehad.
kwart voor 5 voordat ik bed lag (moest m'n iet wat dronken vriendin nog veilig thuis zien te krijgen)
nu, na een veel te kort nachtje wakker worden omdat er zo'n kanker vuilniswagen langs komt rijden en die zoveel herrie moeten maken.
en nu ben ik chagrijnig en brak en ik heb zin om iets vet te eten, maar de friettent is te ver weg en er ligt niets meer in de diepvries.
en ik moet nog leren voor m'n eindexamens
maar verder EEEEN HEEELE GOEDE DAG EN HET IS BIJNA WEEEEEEEEEEEEKEENNDDDDDDDDDDDD
jouw toetsenbord is ook al stukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:30 schreef Cklein het volgende:
gister een té goed feestje gehad.
kwart voor 5 voordat ik bed lag (moest m'n iet wat dronken vriendin nog veilig thuis zien te krijgen)
nu, na een veel te kort nachtje wakker worden omdat er zo'n kanker vuilniswagen langs komt rijden en die zoveel herrie moeten maken.
en nu ben ik chagrijnig en brak en ik heb zin om iets vet te eten, maar de friettent is te ver weg en er ligt niets meer in de diepvries.
en ik moet nog leren voor m'n eindexamens
maar verder EEEEN HEEELE GOEDE DAG EN HET IS BIJNA WEEEEEEEEEEEEKEENNDDDDDDDDDDDD
Ohquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik enigszins maar ik heb geen PI's hier he.
Vet!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:32 schreef Jotcha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik trouwens ook een keer gedaan. En ja dat zijn rupsbanden
wut?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:32 schreef Jotcha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik trouwens ook een keer gedaan. En ja dat zijn rupsbanden
Als ik niet ontbijt eet ik savonds tien broden op.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Maarja, dan nog is ijs beter dan niet ontbijten
.
Ohhhh dat wil ik ZO graag een keer doen! Waar kan at en hoe duur?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:35 schreef Jotcha het volgende:
Grasskiën. Fucking dope, behalve als je naar boven moet lopenEn zorbing is ook fucking tof:
[ afbeelding ]
En ik ga het dit jaar weer allemaal doen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik niet ontbijt eet ik savonds tien broden op.
Ik heb het in Oostenrijk gedaan. Dan ga je zegmaar niet van zo'n crappy baantje af maar gewoon door een bigass bergweiland heenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohhhh dat wil ik ZO graag een keer doen! Waar kan at en hoe duur?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:35 schreef Jotcha het volgende:
Grasskiën. Fucking dope, behalve als je naar boven moet lopenEn zorbing is ook fucking tof:
[ afbeelding ]
En ik ga het dit jaar weer allemaal doen
Je begint zegmaar onderin. Als dat ding begint te rollen en je gaat de eerste keer omhoog zegmaar, men dat is een kutgevoelquote:
Gewoon downhill. Dan rol je vanzelfquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je begint zegmaar onderin. Als dat ding begint te rollen en je gaat de eerste keer omhoog zegmaar, men dat is een kutgevoel
moet je dan rennen? of is het idee dat je gewoon rondgeslingerd wordt in die bal?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb het in Oostenrijk gedaan. Dan ga je zegmaar niet van zo'n crappy baantje af maar gewoon door een bigass bergweiland heen![]()
Nee dat bedoel ik. Je ligt zegmaar boven aan die berg. Dan zit je vastgemaakt onder in die bal. Maar als ie gaat rollen ga je dus eerst omhoog ondersteboven. En op hobbels stuitert het zo. En ja je zit vast in die balquote:
klinkt misselijkmakendquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik. Je ligt zegmaar boven aan die berg. Dan zit je vastgemaakt onder in die bal. Maar als ie gaat rollen ga je dus eerst omhoog ondersteboven. En op hobbels stuitert het zo. En ja je zit vast in die bal
Oh zoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik. Je ligt zegmaar boven aan die berg. Dan zit je vastgemaakt onder in die bal. Maar als ie gaat rollen ga je dus eerst omhoog ondersteboven. En op hobbels stuitert het zo. En ja je zit vast in die bal
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
You: what is the difference between a bucket of shit and a nigger?
You: The bucket, moewahahah
Stranger: lol
Stranger: except not lol
Stranger: because i'm black you fucking bitch
ik vind die super sexy CPR veel leukerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:42 schreef tubacloud het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)smijters_pesten.html
wow, dit is het slechtste filmpje dat ik in tijden heb gezienquote:
eind juni een weekendje naar MTBpark Willingen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Weer een week mountainbiken straks omfg
Yeah man. Leverde wel 2 schorsingen opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:58 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wow, dit is het slechtste filmpje dat ik in tijden heb gezien
Wait, what? wie zijn er geschorst en waarvoor?quote:
De twee spelers. Ik deed camera en nog iemand deed alle andere shit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:00 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wait, what? wie zijn er geschorst en waarvoor?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:03 schreef tubacloud het volgende:
whahahaha
bij ons waren er pas 2 van school af gekickt voor het inbreken in de inbox van leraren, en dus de examens van te voren kunnen hebben.
was ook landelijk nieuws
Die sokken/kousen wtffffffffffffffquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:10 schreef Renesite het volgende:
Oprechte vraag:
[ afbeelding ]
Korte spijkerbroeken...
Ik heb meer vraagtekens bij de sokken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:10 schreef Renesite het volgende:
Oprechte vraag:
[ afbeelding ]
Korte spijkerbroeken...
--> LIFquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:10 schreef Renesite het volgende:
Oprechte vraag:
[ afbeelding ]
Korte spijkerbroeken...
Jawelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:13 schreef Renesite het volgende:
Het ziet er toch niet uit!! Of of of of of lage kruisbroeken
daar mag je je best voor schamen hoorquote:
Dat doe ik toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:30 schreef tubacloud het volgende:
[..]
daar mag je je best voor schamen hoor![]()
ik vind er niet zo veel aan
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat doe ik toch?Volgende week ga k Dirrty aanvragen in Pico.
Jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:57 schreef tubacloud het volgende:
iemand interesse in vleesetende planten?
kan je doen, alleen daar doen ze niet zo veel mee, en daar zijn ze niet groot genoeg voor...quote:
Je zusje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:36 schreef Jotcha het volgende:
Wat voor shizzle zou ik eens tekenen in 3d?
quote:
Handige vlucht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:13 schreef tubacloud het volgende:
mijn vlucht naar Bordeaux op 1 juni vertrekt vanaf Charleroi airport
vlucht is gelukkig pas in de avond, dus mam brengt me weg, en hebben besloten over de kleinere wegen te gaan om ook nog iets van belgie te zien![]()
Zondag komen er 40 mensen eten. Heb ik alvast voor gekookt zodat ik dat zondag niet hoef te doenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt
Alleen aan alles tegelijk denken gaat nog wel eens mis
Moeder heeft een beetje meegeholpenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:48 schreef mstr het volgende:
Dat heb je aardig gedaan. Helemaal in je eentje?
Verjaardag van mijn zus. Mijn zus woont in appartement en gaan 's middags bij haar op de koffie. Tegen etenstijd gaan we naar ons toe om avond te etenquote:
Ahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Verjaardag van mijn zus. Mijn zus woont in appartement en gaan 's middags bij haar op de koffie. Tegen etenstijd gaan we naar ons toe om avond te eten.
quote:
Dat topic is vanaf de eerste reactie geniaal.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[TK] 4 nette Ikea stoeltjes (amper gebruikt!)
Alweerquote:
Da's rapquote:
Man, je hebt pas recht van spreken als ze in der string voor je neus staat om te kleden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet. Dit was pure profit. En nee je hoeft het hier niet te posten
Specs/linkjes?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:10 schreef Marco001 het volgende:
Woot, *nieuw* home cinema, met extra schermpje.![]()
iig radiogeluid is superb!
http://www.pioneer.eu/uk/products/DVR-530H-S/print.htmlquote:
Wij hebben ook zo'n soort ding.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
http://www.pioneer.eu/uk/products/DVR-530H-S/print.html
Met een 160gb hdd erin.![]()
goed voor enorm veel film(geloof dat iok nog 70 uur kan opnemen...
Oh, en een helm + handschoentjes gekocht
Zo, dat is een behoorlijk bedrag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef Marco001 het volgende:
ja, mijn ouders hebben een nieuwe Bose gekocht van bijna 2ken een hd-satteliet ontvangkastje, dus ik mocht hun oude hebben, aangezien mijne ja net stuk was.
Zo, nu ook eindelijk het geluid goed ingeslted..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo, dat is een behoorlijk bedrag.
Als ik later op mijzelf woon, koop ik een Z-5500 (of een versie die er op dat moment is).
Ik hou wel van een stevige bas.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zo, nu ook eindelijk het geluid goed ingeslted..Lekker vol en rond nu, sub op -1 maar nog duidelijk te horen.
nu gamen (PC zit op home cinema aangesloten. )
Dan woon je voorlopig nog thuis dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:46 schreef Renesite het volgende:
Als ik op mij zelf ga koop ik eerst een huis, toffe keuken met zo'n wand waarin alles zitOok een dubbele ijskast
! En ik wil dan een badkamer met zo'n stoomcabine en een bad en een dubbele wasbak. Verder wil ik een mooie tuin met gras, 2 bomen en een hangmat. En ik wil dan zo'n bank met een lang stuk eraan, een mooie grote TV met een openhaard. Ow, en dan een homecinema setje. Op het laatst.
Momenteel zijn mijn eisen een ligbad, relaxte bank en een werkplaats.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:46 schreef Renesite het volgende:
Als ik op mij zelf ga koop ik eerst een huis, toffe keuken met zo'n wand waarin alles zitOok een dubbele ijskast
! En ik wil dan een badkamer met zo'n stoomcabine en een bad en een dubbele wasbak. Verder wil ik een mooie tuin met gras, 2 bomen en een hangmat. En ik wil dan zo'n bank met een lang stuk eraan, een mooie grote TV met een openhaard. Ow, en dan een homecinema setje. Op het laatst.
quote:
Nee, die is arts.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je moeder is een zitbad.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Ja, lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Heeft ze der eigen baarmoeder verwijderd?
quote:
Liggend kun je schijten maar het is beter als je zit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ga even op de wc zitten, ik ga even op de wc liggen, hm
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ga even op de wc zitten, ik ga even op de wc liggen, hm
Hij weegt 60 kgquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan is het een kleine kerel
HANSIEquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Liggend kun je schijten maar het is beter als je zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |