Rotterdam =/= Helmond.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:27 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)691292-overblaak-74/ dus!
Dan zit er veel loze ruimte in. Whateverquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rotterdam =/= Helmond.
Ik ben in het speelhuis geweest.
Niet alles is recht, maar de meeste dingen wel. En jep, d'r is veel loze ruimte.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan zit er veel loze ruimte in. Whatever!
bloeden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:34 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil er ook eentje. Welke dame bioedt zich aan?
Hullo.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:34 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil er ook eentje. Welke dame bioedt zich aan?
quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dus hoe gaat het met je chick, do?
quote:
Sinds vandaag wel weer goed.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dus hoe gaat het met je chick, do?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
dat is alleen maar goed om te horen
Ik heb vandaag gewerkt en dat schoot beetje verkeerd in haar keelgat. Maar ze liep vandaag ineens heel aardig en lief te doen, terwijl dat de afgelopen dagen niet echt 't geval was.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
maar goed is er wat gebeurd ofzo?
Meisjes.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewerkt en dat schoot beetje verkeerd in haar keelgat. Maar ze liep vandaag ineens heel aardig en lief te doen, terwijl dat de afgelopen dagen niet echt 't geval was.
Slikken kreng.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewerkt en dat schoot beetje verkeerd in haar keelgat. Maar ze liep vandaag ineens heel aardig en lief te doen, terwijl dat de afgelopen dagen niet echt 't geval was.
het kan zélfs zwart wit op papierquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef Renesite het volgende:
http://verkopers.marktplaats.nl/14421991
gevraagd: 10.000 euro
hmm, ben ik vandaag in een goede samaritijn bui? Nee. Fuck het dan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef Renesite het volgende:
http://verkopers.marktplaats.nl/14421991
gevraagd: 10.000 euro
Al vanaf vanochtend bij me schoonmams gehangen en net pas thuis. Waren nog de stad in even wat gaan drinken maar ben naar huus gegaan lekker onder de wol.quote:
Nandaaa!quote:
quote:
Ja hoor, ik ben met mijn vriend en mijn broertje naar de McDonald's geweestquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:40 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wel een leuke hemelvaartsdag gehad verder?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben met mijn vriend en mijn broertje naar de McDonald's geweest![]()
![]()
En jij?
Ik weet niet hoe jij je voelt na het uitgaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
heb zitten leren, ofja, geprobeerd, concentratie was niet alles![]()
wel mooi 3 hoofdstukken bio doorgelezen
is het verstandig om morgen uit te gaan?
Biologie had ik toen na één bladzijde al genoeg vanquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
heb zitten leren, ofja, geprobeerd, concentratie was niet alles![]()
wel mooi 3 hoofdstukken bio doorgelezen
is het verstandig om morgen uit te gaan?
Oh. Hmmmm, ik weet het niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:45 schreef tubacloud het volgende:
Brak
als ik niet genoeg slaap heb gehad dan, maar ik hoef zaterdag niet te werken dus ik kan uitslapen
ik ook nietquote:
Morgen niets doen!?.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:00 schreef Hyman het volgende:
Zo slapen en morgen arbeiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |