Goodbye!!!! Nu moet ik zoeken naar een op!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik denk dat je dat lijstje ook alleen in het topic hebt geplaatst, Greys. Want ik kon geen pm vinden![]()
Wat een lekkere dingetjes allemaal
Aaahwwww, een klein Calimerootjequote:
Alsof je niet een miljoen ESF SC's in je active topics hebt staanquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goodbye!!!! Nu moet ik zoeken naar een op!
Jij bent en blijft de enige eckte Wiki.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goodbye!!!! Nu moet ik zoeken naar een op!
*kraakt kuiken eitje*quote:
Wel mooi als je naar de gesloten topics lijst scrollt: bijna alleen maar Slowchat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alsof je niet een miljoen ESF SC's in je active topics hebt staan
* neemt hapje *quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kraakt kuiken eitje*
Zo, da's pas niet eerlijk!
Snaveltje mag je laten liggen.quote:
Ja, ik wilde ook nog ff zien wat we morgenavond ook alweer allemaal gingen snaaien onder X-factorquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik denk dat je dat lijstje ook alleen in het topic hebt geplaatst, Greys. Want ik kon geen pm vinden![]()
Wat een lekkere dingetjes allemaal
Pittige dingen en dingen met knoflookquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook nog ff zien wat we morgenavond ook alweer allemaal gingen snaaien onder X-factor
Ik vind die kleine La Vache qui rit blokjes altijd zo lekkahquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pittige dingen en dingen met knoflook![]()
Goeiemoooooooorgen
Uhuh, me tooquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die kleine La Vache qui rit blokjes altijd zo lekkah
Gewoon alledrie hetzelfde eten, kunnen we probleemloos bekkenwakker worden 's ochtendsquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pittige dingen en dingen met knoflook![]()
Goeiemoooooooorgen
Wie heeft de webcam ingepakt?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon alledrie hetzelfde eten, kunnen we probleemloos bekkenwakker worden 's ochtends
Loveless neem ik aanquote:
D'oh! Had ik zelf ook kunnen bedenken.quote:
Jij kent je plaats ook weer dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
Zit ik hier weer op de grond bij Limoentje, ligt het beestje in de boekenkast te pitten.
Oh ja, quotes veranderen...quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef Calimero- het volgende:
[..]
Geeft niks hoor even goede vrienden
Hou eens opquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef Calimero- het volgende:
[..]
Geeft niks hoor even goede vrienden
Het wordt nog veel erger, wacht evenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
Draak en Nelis zijn echt helemaal thuis he?
Wat is dat toch een match made in heaven, die knarretjes en jij
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik ook hoor:
WHUT! FOK!ken terwijl ik bij je op schoot lig?
[ afbeelding ]
Die laptop heeft gelukkig een uit-knop![]()
[ afbeelding ]
+1! En nu heb je honger en dorst zeker. Of moet plassen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Altijd als je net je laptop buiten bereik hebt gezet en denkt;" ik sta zo op! " krijg je bezoek
[ afbeelding ]
Dit is niet nu. Nu heb ik "alleen" Draakje. En een fles cola naast me, en een glasquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1! En nu heb je honger en dorst zeker. Of moet plassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nou, inderdaad!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
Oh!Wie had dat nou gedacht he, een tijdje geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ze slapen ook echt heel vast nu op schoot (eerst alleen maar heel hard spinnen heel lang, en daarna heel "waakzaam" slapen), dus het komt vast goed
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit is niet nu. Nu heb ik "alleen" Draakje. En een fles cola naast me, en een glas
Ik wist het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Envoor het vertrouwen dat ze je geven.
Hier stond Limoenemeis net rechtop op 4 poten!Eerste keer dat ik dat heb gezien.
Het was onder het kriebelen en duurde maar een paar seconden. Maar normaal draait ze half ineen gedoken om als ze op zoek is naar de fijnste plekjes. Het is best een grote meid.Maar wel magertjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Lol! Nog een!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
Gaat lekker met de huisdiertjes hier
Whoopje ligt precies voor de bank..ben moe en heb dorst maarja kan d'r niet wakker maken
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
Die liefhebbende man mag ook niet opstaan want ze ligt net zo lief.
Ze heeft de hele dag door de tuin gesjouwd
Gestoorde wat?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
woehahaha, echt wat een stel gestoorde zijn jullie.
Dirkh zou je je niet een beetje low profile houden met al die vrouwen zaterdag om je heen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
woehahaha, echt wat een stel gestoorde zijn jullie.
Dirkh zn Nederlands is ook niet meer wat het geweest is hequote:
Helder. Dan koop ik de medeklinker.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je mag er een n achter zetten, maar ik denk dat het wel duidelijk was zo.
Hij merkt het vanzelf welquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dirkh zou je je niet een beetje low profile houden met al die vrouwen zaterdag om je heen?
Het is maar een hint..
Da's wel een beetje zielig. We jagen elke verdwaalde echte ESFer weg uit de SC.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel een beetje zielig. We jagen elke verdwaalde echte ESFer weg uit de SC.
Zeg mevrouw, ik hou toevallig ECHT van het ESF hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, wel het vroegere ESF, maar toch
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dirkh zou je je niet een beetje low profile houden met al die vrouwen zaterdag om je heen?
Het is maar een hint..
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]Nou eh... nee. Ik heb niet zoveel te winnen of te verliezen zaterdag, dus wat een ander van mij denkt of van me wil... dat gaat niet zoveel invloed hebben denk ik.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm als je nagaat dat de buufjes vandaag 2x zijn langs gelopen toen ik buxussen in de grond drukte en alleen goedemorgen zeiden om vervolgens de andere buren te bellen met de vraag of dat dat wel mocht en hoe groot die bomen werden![]()
Kan Dirkh zijn borst nat maken![]()
Nee ik snap die buren niet, we bijten niet hoor
En het Whoopertje?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm als je nagaat dat de buufjes vandaag 2x zijn langs gelopen toen ik buxussen in de grond drukte en alleen goedemorgen zeiden om vervolgens de andere buren te bellen met de vraag of dat dat wel mocht en hoe groot die bomen werden![]()
Kan Dirkh zijn borst nat maken![]()
Nee ik snap die buren niet, we bijten niet hoor
Die zat lief achter d'r hekjequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En het Whoopertje?![]()
Maar rare buurtjes zijn dat zeg. Zijn zeker andere dan die buurman die helpt met de aanbouw toch?
Trustequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapen!![]()
Morgenavond een feest, dus ik moet alvast voorslapen voor zaterdag![]()
Welterusten allen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:38 schreef JJH het volgende:
Zo weer thuis. Ik was even de fokstok ophalen.
Leuke reeks!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:38 schreef JJH het volgende:
Zo weer thuis. Ik was even de fokstok ophalen.
Omdat je niet hoefde te rijden ging je maar... rijden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Hij lag een half uurtje verderop, ik denk, ik doe eens gek.
Rijden is mijn hobby.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat je niet hoefde te rijden ging je maar... rijden.
TA TA TATA TA TA TAAAAAAAAAAAAAAAAA TAAAAAAAAAAquote:
Ik dacht the A Team.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
TA TA TATA TA TA TAAAAAAAAAAAAAAAAA TAAAAAAAAAA
(Dat was de Eurovisie tune)
quote:
Ik vraag het me afquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Een van de leukste Deense liedjes ever....
Als Willeke Alberti een soortgelijk liedje had gezongen was ze in de top 5 geëindigd
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]whehehe, en die klopt volgens mij ook nog. Ja, ik heb het deuntje in mijn hoofd nagedaan. Bedankt daarvoor trouwens.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
TA TAA TA TATA TA TAAAAAAAAAAAAAA TA = Eurovisie
TA TADA TAAAAAAA, TA TA TAAAAAAAAAAAA = A-team
Toen hadden we nog geen televoting.... toen WIlleke meedeed....quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag het me af
Waar is de zon was een dráák van een nummer, maar we hadden toen al (toch?) veel last van de vriendjespolitiek van alle landen die op elkaar stemden.
Ik moet Greys in deze gelijk geven.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen D in tataaataataaaaaaa tatatataaaa ta ta ta taaa
quote:
Oh ja, dat staat ook gewoon in de titelquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Rollo en King
Never ever let you goooooooooooooooo
(Toch, dat was die toch?)
Ll is tussen half vier en vier hier geloof ikquote:
Oh! Jij ouwe Costaërd!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Oh jongens, veel plezier met jullie meet! Ik zal aan jullie denken vanuit Salou
Ik vertrek ook morgen ja... en ben op tijd weer terug voor de eerste halve finalequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Jij ouwe Costaërd!![]()
Ga je morgen? Jij ook heel veel plezier dan!
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vertrek ook morgen ja... en ben op tijd weer terug voor de eerste halve finale
Trusten!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
Hoe vaak ga je nog op en neer hollen denk je?![]()
Ik hol nu ook naar boven, naar bed.Trust!
Jullie ook alvastquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gelukkig!
En heel veel plezier!
Slaap lekker Cat!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:39 schreef ElisaB het volgende:
Mijn beeb heeft een usb-stickje met ESF-liedjes voor me gemaakt voor onderweg. Dan kan ik vast inzingen
Liesje!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:39 schreef ElisaB het volgende:
Mijn beeb heeft een usb-stickje met ESF-liedjes voor me gemaakt voor onderweg. Dan kan ik vast inzingen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:39 schreef ElisaB het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
Oh, en Elisa, ik wil wel even naar je Mito kijken hoor. [/man]
Ik zing in de autoquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef Ml-etje het volgende:
Eliesjij komt ook
helemaal vergeten
![]()
Hihi jij gaat dus goed meezingen?
Yupsquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
Elies! Heb je mijn sms gehad?
Met het huisjenummer?
Nopequote:
Wees welkomquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
Oh, en Elisa, ik wil wel even naar je Mito kijken hoor. [/man]
quote:
Me tooquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook, ik vergeet in de zomer alleen wel eens dat het raampje open staat,
En een föhn graag.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Oh Elies, zou jij misschien een of twee flessen fris (cola/fanta) ofzo willen meenemen ook?
Moet jij cavia ? lamaquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er zijn dit weekend zoveel föhns, dat Hans Klok gewoon kan komen optreden.
Ehmm je hebt toch geen kids uitgenodigd hé?quote:
Aircoquote:
Ik niet dat stuk over de snelweg is dat niet prettig (rij 25 km enkele reis waarvan 20 over de snelweg).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:00 schreef JJH het volgende:
Dan nog heb ik 's zomers vaak het raampje open, vind ik veel prettiger.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Want je lacht normaal nooit na elven ofzo?
DirkHaaaaaaaaa komt. Dan heb je dat wel nodig hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm je hebt toch geen kids uitgenodigd hé?
*sleutel aan den Mr retourneert en DML afsmst.
Ja hoor; no prob!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Oh Elies, zou jij misschien een of twee flessen fris (cola/fanta) ofzo willen meenemen ook?
Die zal ik moeten kopen, want wij hebben geen fohns in huisquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:53 schreef Dirkh het volgende:
En een föhn graag.
Lamalulluh die vent. Da's in dit geval ff het bestequote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zal ik moeten kopen, want wij hebben geen fohns in huis
Echt, wijven van nix in huize ElisaB
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
DirkHaaaaaaaaa komt. Dan heb je dat wel nodig hoor.
Tenminste, daar ga ik van uit, aangezien hij zei dat hij ze nodig had
Hij wilde Ll ontmakeuppen.
Nou ja, je stralende persoonlijkheid wel uiteraard!quote:
Ik zal eens kijken; ben 'm al een poosje kwijtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
Nou ja, je stralende persoonlijkheid wel uiteraard!
Maar die zal niet in de auto liggen denk ik
Whut, je komt niet zonder hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken; ben 'm al een poosje kwijt
Mijn Mr is volgens mij verzopen in een waskom ofzo, hoor niks meer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker EmEl
Ik duik er ook zo in. Kwartiertje nog ofzo.
O zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
neeeee doelde op dat het doordrong zo laat
Oh opgedoken, ga mijn verse verschoonde bedje opzoekenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr is volgens mij verzopen in een waskom ofzo, hoor niks meer.
Jij ook strax!quote:
Dat gaat wel goedkomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Hans Klok act! Wat doe je?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Lamalulluh die vent. Da's in dit geval ff het beste
Echt bij het wilde af. Nu is de NOS ook druk bezig met zijn straatje schoonvegen. Die Menno ter plaatse had en op zoek ging naar persoonlijk drama. Dagboek, knuffel, borstel, brokstukken...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
Tjah ik zei het al in dat topic, de sensatiezucht lijkt steeds groter te worden. Je zag het toen al rond die Milly Boele, dat iedereen die maar iets te melden had over haar of die verdachte meteen in chocoladeletters op de voorpagina stond van de Telegraaf. En nu dit weer. En het debiele is nog dat andere media er lekker in meegaan en het klakkeloos zonder kritische noot overnemen. Ja met als flinke slag onder de arm dat het 'Aldus de Telegraaf' is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Echt bij het wilde af. Nu is de NOS ook druk bezig met zijn straatje schoonvegen. Die Menno ter plaatse had en op zoek ging naar persoonlijk drama. Dagboek, knuffel, borstel, brokstukken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah echt zelfs voor de Telegraaf niet normaal.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:12 schreef JJH het volgende:
Ik las dat van de Telegraaf net al op Twitter. Dat gaat ze véél lezers kosten!
Be-la-che-lijk.
quote:Ruben vertelde dat hij zich niets van het ongeval kon herinneren en was nog niet op de hoogte gebracht van het verlies van zijn ouders Patrick en Trudy en zijn broertje Enzo (11).
En toen draaide mijn maag zich nog een keer om.quote:Het meest debiele is ook nog dat in het stukje letterlijk staat dat dat knulletje niet wist dat hij een vliegramp had gehad en niet wist dat z'n ouders en broertje dood waren. Maw dat weet hij nu schijnbaar dankzij de Telegraaf wel
Zelfs Geenstijl (notabene ingelijfd door De Telegraaf) vind het niet kunnen:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:30 schreef JJH het volgende:
En op de FP zijn er ook nog mensen die het er mee eens zijn.
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
"Maar we hebben toch recht op het nieuws"
Steek je hoofd in je hol, kom op hé!
quote:Telegraaf stalkt Ruben van Assouw uit Tilburg
Goedemorgen Wakker Nederland! Feliciteert u op deze heerlijke na-Hemelvaarste vrijdag even uw lijfblad de Telegraaf? Verslaggeefster Jolande van der Graaf heeft het namelijk voor elkaar gekregen de enige overlevende van de vliegramp in Tripoli, de 9-jarige unbreakable Ruben van Assouw aan de telefoon te krijgen. En ja, toen ze hem toch aan de lijn had heeft zij het jochie gelijk maar even verteld dat zijn ouders dood zijn. Iemand moet het doen nietwaar? Ook hulpeloze kersverse wezen hebben recht op de waarheid. Bovendien moet de Telegraaf haar voorpagina vullen. Als dat niet met stukken over files kan dan maar met het betere human interest werk. Klein minpuntje is wel dat zo'n beetje heel Nederland, inclusief de demissionaire minister van buitenlandse zaken, tegen deze vorm van respectloze sensatiestalkjournalistiek is dus Telegraaf-Jolande zal de komende dagen de bekende bakken stront van fatsoen- en respectroepertjes over zich heen krijgen. Laten we zeggen dat heel twitter al twee dagen warm loopt om een respectloze journalist kaal te scheren. Maar hee, het is net na de oorlog he. Als het om na-oorlogs verzet gaat sind wir Holländer immer gross ja. Onze voorspelling: Sjuul Paradijs en staatssecretaris Ank Bijsterveld vanavond in Pauw en Witteman. DISCUSSIE!
Het stinkt gewoon, en als ze weten dat hij NIET weet dat z'n ouders dood zijn hebben ze het er schijnbaar wel over gehad. En je weet het natuurlijk niet hé, voor hetzelfde geld heeft die journaliste zich als familie of bekende uitgegeven naar die arts. Kan me niet voorstellen dat die anders 'zomaar' die telefoon even doorgeeft. En anders heeft hij nou ook niet het beste voor met z'n patiënten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Het is schandalig, maar ze hebben hem volgens mij niet verteld dat zijn ouders dood zijn hoor. Dat staat er een beetje ongelukkig, er staat alleen dat hij het niet weet. Anders had er nog wel gestaan hoe hij gereageerd had nadat ze dat vertelden.
Maar richt je woede net zo hard op de doktoren daar he? Die horen hem te beschermen, dus zij maken het mogelijk dat dit gebeurt en geven gewoon hun telefoon door.
Dat kunnen ze net zo goed aan de dokter hebben gevraagd, of hij het al weet, voordat ze hem aan de lijn kregen. En zijn oom en tante zijn sinds gisteren bij hem, dus zelfs als de journaliste zich als bekende van Ruben heeft uitgegeven, hoort die arts de telefoon dan aan de oom of tante te geven, laat die het maar controleren en screenen. Echt, wát een bescherming van nul komma nul.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het stinkt gewoon, en als ze weten dat hij NIET weet dat z'n ouders dood zijn hebben ze het er schijnbaar wel over gehad. En je weet het natuurlijk niet hé, voor hetzelfde geld heeft die journaliste zich als familie of bekende uitgegeven naar die arts. Kan me niet voorstellen dat die anders 'zomaar' die telefoon even doorgeeft. En anders heeft hij nou ook niet het beste voor met z'n patiënten.
Dan lees je niet goed, want ik zeg dat je je woede OOK op de dokter moet richten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:37 schreef JJH het volgende:
Greys, de Telegraaf moet geeneens dat kereltje aan de lijn willen hebben. Klaar. punt.
En dat is het laatste wat ik er over zeg. Anders ga ik straks onaardig worden.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:37 schreef JJH het volgende:
Greys, de Telegraaf moet geeneens dat kereltje aan de lijn willen hebben. Klaar. punt.
En dat is het laatste wat ik er over zeg. Anders ga ik straks onaardig worden.
Lijkt me niet dat die mensen naast zijn bed stonden. De dokter gaf (aldus de Telegraaf) 'zo ineens de telefoon door'. En die familie heeft gister nog een oproep gedaan ze met rust te laten en geen gegevens/foto's van Hyves e.d. te gebruiken. Alsof ze dan daar naast staan en het prima vinden dat een zwaargewond en gedrogeerd knulletje een interview geeft.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kunnen ze net zo goed aan de dokter hebben gevraagd, of hij het al weet, voordat ze hem aan de lijn kregen. En zijn oom en tante zijn sinds gisteren bij hem, dus zelfs als de journaliste zich als bekende van Ruben heeft uitgegeven, hoort die arts de telefoon dan aan de oom of tante te geven, laat die het maar controleren en screenen. Echt, wát een bescherming van nul komma nul.
Maar het zal dezelfde dokter wel zijn geweest die meteen een paar uur na de crash pal naast Ruben naast zijn bed een interview ging staan geven met cameraploeg erbij...
Dat zég ik toch ook juist?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Lijkt me niet dat die mensen naast zijn bed stonden. De dokter gaf (aldus de Telegraaf) 'zo ineens de telefoon door'. En die familie heeft gister nog een oproep gedaan ze met rust te laten en geen gegevens/foto's van Hyves e.d. te gebruiken. Alsof ze dan daar naast staan en het prima vinden dat een zwaargewond en gedrogeerd knulletje een interview geeft.
Ja okay, maar ik denk dus niet dat die oom en tante zich op dat moment in die kamer bevonden. Anders sta je dat toch nooit toe als je een dag eerder nog oproept tot respect en rust.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zég ik toch ook juist?Dat ze die dokter moeten ontslaan oid? Ik bedoel dus dat die arts dan hoort te zeggen 'neemt u maar contact op met de familie, die zijn hier ook, als u dan toch een bekende bent weet u hen ook te bereiken'.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
Ook al waren ze niet in die kamer, hoe moeilijk is het voor die arts om dan te zeggen 'Als u een bekende bent, neemt u dan contact op met de familie die hier aanwezig is'. Die zullen hun telefoon ook wel bij zich hebben hoor.
Echt, wat een mongolen daar in dat ziekenhuis. En dat de Telegraaf in deze niet goed bij hun hoofd zijn dat was al duidelijk, maar ik vind het ook minstens zo kwalijk van die doktoren daar.
quote:
Inderdaad, ik heb m'n eigen last.fm opstaan en zit hier in mn uppie. Vanochtend ook in één keer door kunnen rijden, zelfs geen file op de A13 en A20, zowaar een unicumquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]Oh ik dacht dat je vrij was. Geen idee hoe ik daar bij kom.
Maar het is wel lekker werken zo, rustig op de weg, rustig op kantoor. Ik kan in eens een heleboel werk wegwerken. Radio aan, leuke collega er bij en koffie.
Meldt!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:06 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Middag!![]()
De boodschappen zijn in huis en de eieren staan te rammelen.
De mijne zijn gekookt, how are yours?quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!
Vooral Draakje had ik nooit zo aanhankelijk verwachtGister zat ze op schoot en toen ik naar bed ging dacht ik even niet na wie ik op schoot had, en knuffelde haar, en dat vond ze prima!!!!
![]()
(Maar ze moeten binnenkort naar de DA dus daarna zal het wel weer even minder zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ze slapen ook echt heel vast nu op schoot (eerst alleen maar heel hard spinnen heel lang, en daarna heel "waakzaam" slapen), dus het komt vast goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ongekookt hoop ik, anders is het niet goed voor de toekomstquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]Oh gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was al bang dat ze geslagen ofzo waren![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ongekookt hoop ik, anders is het niet goed voor de toekomst
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*gaat eieren in de koelkast leggen zodat ze straks kan prakken*
Kay hier doet vaak net alsof ze dagelijks slaag krijgt. Gister wilde ze op schoot en ik had haar niet gezien. Ik wilde tegelijk iets naast me pakken en ze kreeg per ongeluk een tikkie. De rest van de dag was ze schichtig naar mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh gelukkig
Ik was al bang dat ze geslagen ofzo waren![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kay hier doet vaak net alsof ze dagelijks slaag krijgt. Gister wilde ze op schoot en ik had haar niet gezien. Ik wilde tegelijk iets naast me pakken en ze kreeg per ongeluk een tikkie. De rest van de dag was ze schichtig naar mij
Misschien zijn ze ooit bang geweest voor lompe mensenvoeten. Een keer te vaak met de staart eronder of zo. Hoewel sommige katten het voor de voeten lopen nooit afleren. Tegen Spice zei ik vaak: we hadden jou Jennifer moeten noemen (Looooopeeeeezzzz)
Wij nemen de wolken meequote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
Het weer valt echt reuze mee he?
Morgen iets minder, maar zondag weer mooi
Ja ik had nog overzichtje gepostquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
Het weer valt echt reuze mee he?
Morgen iets minder, maar zondag weer mooi
Kom maar hierheen danquote:
Geen enge dingen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef MadMaster het volgende:
Was er al nieuws m.b.t. de rugklachten van Ingetje?
Gelukkig, het klonk allemaal best wel heftig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen enge dingen!
Maar vervelend en pijnlijk blijft het, natuurlijk.
Jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Lol die Twitter account die opriep tot boycot van de Telegraaf is verwijderd![]()
![]()
http://www.twitter.com/TelegraafBoycot
Tijdschriftenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
JaJe zou bijna twitter ook gaan boycotten
En die Telegraaf die nu roept dat ze Ruben 'per ongeluk' aan de lijn krijgen en heus wel de oproep van het kabinet om hem met rust te laten respecteren. Uhuh!
Oh ik heb ook nog wat tijdschriften gehaald net voor ons weekend! En zo'n pak met van die schoonmaakdoekjesMijn eigen kussen mag ik zeker niet mee?
Het schijnt dat de Telegraaf het heeft later verwijderen vanwege 'inbreuk op de merknaam'quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
JaJe zou bijna twitter ook gaan boycotten
En die Telegraaf die nu roept dat ze Ruben 'per ongeluk' aan de lijn krijgen en heus wel de oproep van het kabinet om hem met rust te laten respecteren. Uhuh!
Oh ik heb ook nog wat tijdschriften gehaald net voor ons weekend! En zo'n pak met van die schoonmaakdoekjesMijn eigen kussen mag ik zeker niet mee?
Ik wil ook mijn eigen kussenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij schijnt dat de Telegraaf het heeft later verwijderen vanwege 'inbreuk op de merknaam'![]()
En vind die verklaring ook onzin, na die oproep hebben ze dit nog gepubliceerd, en dan nu ineens doen of ze zo respectvol zijn. Mag hopen dat ze flinke tik op de vingers krijgen hiervoor.
Oh mag wel hoor, kussen is juist wel weer ergens tussen te proppenWe zien straks wel hoeveel ruimte we hebben als jouw spullen ingeladen zijn. Gb heeft als het goed is toch gewoon maar 1 tas?
Ohja, okéquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben 6 kussens daar hé, dat andere tuig heeft toch geen kussen nodig?
Dan niet het hele weekend miepen over je kussen, hè?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik laat mijn kussen ook wel thuis. Ik moet me niet zo aanstellen
Neuhquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan niet het hele weekend miepen over je kussen, hè?
Nou, twee dingen zijn al voor gemeenschappelijk gebruikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
Ik ben klaar met inpakken en heb:
- 1 koffer(tje)
- 1 krat boodschappen
- 1 plastic tas boodschappen
- 1 vrij grote handtas met zooi
- extra paar laarzen![]()
![]()
Oh bahhhhhhquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
NeuhMaar ik vind het altijd een beetje een viezig idee dat daar honderden mensen vóór mij op hebben liggen kwijlen en zweten
![]()
Want die kussens zelf wassen ze echt niet elke keer
Ja idd, dat krat en die tas boodschappen tellen nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, twee dingen zijn al voor gemeenschappelijk gebruik
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
NeuhMaar ik vind het altijd een beetje een viezig idee dat daar honderden mensen vóór mij op hebben liggen kwijlen en zweten
![]()
Want die kussens zelf wassen ze echt niet elke keer
Nee en neequote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, dat krat en die tas boodschappen tellen niet
Heb jij naast de schoenen die je aan hebt ook nog 1 paar extra mee? En zo ja, heb je die dan in je tas gekregen?
Hele stomme misschien maarre; toiletverfrisser?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, dat krat en die tas boodschappen tellen niet
Heb jij naast de schoenen die je aan hebt ook nog 1 paar extra mee? En zo ja, heb je die dan in je tas gekregen?
Sorryquote:
Zitten er twee van in de boodschappenkrat!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hele stomme misschien maarre; toiletverfrisser?
Natuurlijk, we wisten toch dat er mensen langs zouden komen zaterdagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hele stomme misschien maarre; toiletverfrisser?
Nou, het lukt me vast wel om te slapenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
SorryMaar da's in hotels net zo natuurlijk. Zelfs in de vijfsterrenhotels wassen ze volgens mij alleen het linnengoed, de kussenslopen, en niet de kussens zelf
Oh hm... nou ik heb dus alleen 1 extra paar mee, dat prop ik wel onder mijn stoel in de auto ofzoquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zitten er twee van in de boodschappenkrat!Eentje voor boven en eentje voor beneden.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Natuurlijk, we wisten toch dat er mensen langs zouden komen zaterdag
Is goed hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hm... nou ik heb dus alleen 1 extra paar mee, dat prop ik wel onder mijn stoel in de auto ofzo
Ik vond het ook stom om te kopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik vond het zo stom om te zeggen
Ja, dat zijn van die stomme dingen inderdaadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het ook stom om te kopen![]()
Maar toch zullen we wel blij zijn dat we het mee hebben
??quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef tombolafan het volgende:
Zo, 1 uur en 36 minutenen als ik pech heb 2 uur en 18 minuten
Goed dat ik de koelbox meeneem
Geen flauw benul!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
??
Waar hangt het dan vanaf of het 1 uur en 36 minuten is of 2 uur en 18 minuten?
Of de A28 er nog wel ligt?
Oh!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen flauw benul!
Dat staat op de ANWB-route, er zijn overal kleine dingetjes kennelijk, steeds een paar minuten extra reistijd en dan bij elkaar dus 3 kwartier later
Dat is waar, wat heen en weer gaat zal waarschijnlijk gisteren al zijn gegaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Nou volgens mij gaat het reuze meevallen met de drukte hoor in het weekend
Zelfs voor ons vanavond, wij rijden midden in de 'spits' naar Zwolle, gok ik op totaal geen file nu half Nederland vrij heeft.
Ik zit er 48 minuutjes vandaan. Prima geregeld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef tombolafan het volgende:
Zo, 1 uur en 36 minutenen als ik pech heb 2 uur en 18 minuten
Goed dat ik de koelbox meeneem
Fototoestel ingepakt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk niet dat we file hoeven te verwachten!![]()
Oh, ik heb er zo'n zin in. Vanmorgen voelde ik me zo belabberd, maar nu ben ik gelukkig helemaal opgeknaptZin in X Factor ook, en ik ben benieuwd naar het huisje en en en en en
WAT! HEB JE DAT AL OPGEZOCHT??????quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit er 48 minuutjes vandaan. Prima geregeld.
Nee, die heeft Mr Gb mee aangezien hij op vakantie gaatquote:
Ik hoop hetquote:
Okee!!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, die heeft Mr Gb mee aangezien hij op vakantie gaatGreys neemt de hare wel mee, volgens mij
NAPRET FTW!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Waar moeten jullie het in hemelsnaam vanaf maandag over hebben hier?
Maarre... veel plezier in jullie hutje op de hei!!!
Ik ben gewoon vrijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeMaar ik las al dat er smeuiige dingen in staan over John en Viv!
Dus die koop ik morgen wel even in de parkwinkel
TWAALF MINUTEN????quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
16.50
De hamvraag is; wie moet er twaalf minuten wachten, jullie of ik?
Ik ben geen anti-ESFer! echt niet!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Nee Tombo je hebt al een kruisje achter je naam bij de fundi's, daar verandert deze ESF spam actie niks aan
Verschil is wel dat het toen -10 was en nu een graad of 15? Betere wachtomstandigheden dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
TWAALF MINUTEN????
Ik heb in vijf minuten mijn spullen in de auto, dus als Ll een beetje op tijd is halen we het wel denk ik!
Nee, ik ging even kijken nav jouw post.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT! HEB JE DAT AL OPGEZOCHT??????![]()
Ik dacht dat jij van de last-minute was?
Daar moet ik langsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
Mooooooi, wanneer zie je dit nou op de vrijdag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aaaaaaaahquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
We hadden overigens nog bijna een verstekeling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
We hadden overigens nog bijna een verstekeling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Gezellig!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lief![]()
Misschien dat ik mijn kat ik typte kutook per ongeluk meeneem
Watissurmorgen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:41 schreef Dirkh het volgende:
Iemand al een beetje zin in morgen? Of eh... speelt het nog niet?
Dat is de geboortedag van Nico Dijkshoorn. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen, die Dijkshoornquote:
Ow ja!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is de geboortedag van Nico Dijkshoorn. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen, die Dijkshoorn
En? Borden, pannen, glazen, pasta en vlieggordijntjes gekocht?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja!![]()
Zin an!![]()
Muis en ik hebben net de Xenos leeggekocht.![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En? Borden, pannen, glazen, pasta en vlieggordijntjes gekocht?
Heb je dan alleen maar borden, pannen, glazen, pasta en vlieggordijntjes gekocht?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Voor morgen. Voor de zekerheid. Als er niks int huisje is.
Wil je dat ik je ga slaan?quote:
Als ik begin zou je willen dat je een rode bal had om in je mond te stoppen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet zo'n rode bal in mijn mond doen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik begin zou je willen dat je een rode bal had om in je mond te stoppen.
*gaat paklijst bijwerken*
Muizelina!quote:
Heb je de taart al uitgehaald!?quote:
Hullo!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
Hebben die Marketiers zich nog niet gemeld?
Ik ben zo weer wegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hullo!![]()
Het wordt weer gezellig druk hier.
Wel laat hequote:
Wij willen gewoon graag taartquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
HahaJullie zijn geweldig!
![]()
Maar ik heb 'm ruim op tijd er uit gehaald omdat we om half vier als mijn alarm af zou gaan niet thuis waren.
Dus, morgen ontdooide taart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |