Goodbye!!!! Nu moet ik zoeken naar een op!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik denk dat je dat lijstje ook alleen in het topic hebt geplaatst, Greys. Want ik kon geen pm vinden![]()
Wat een lekkere dingetjes allemaal
Aaahwwww, een klein Calimerootjequote:
Alsof je niet een miljoen ESF SC's in je active topics hebt staanquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goodbye!!!! Nu moet ik zoeken naar een op!
Jij bent en blijft de enige eckte Wiki.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goodbye!!!! Nu moet ik zoeken naar een op!
*kraakt kuiken eitje*quote:
Wel mooi als je naar de gesloten topics lijst scrollt: bijna alleen maar Slowchat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alsof je niet een miljoen ESF SC's in je active topics hebt staan
* neemt hapje *quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kraakt kuiken eitje*
Zo, da's pas niet eerlijk!
Snaveltje mag je laten liggen.quote:
Ja, ik wilde ook nog ff zien wat we morgenavond ook alweer allemaal gingen snaaien onder X-factorquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik denk dat je dat lijstje ook alleen in het topic hebt geplaatst, Greys. Want ik kon geen pm vinden![]()
Wat een lekkere dingetjes allemaal
Pittige dingen en dingen met knoflookquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook nog ff zien wat we morgenavond ook alweer allemaal gingen snaaien onder X-factor
Ik vind die kleine La Vache qui rit blokjes altijd zo lekkahquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pittige dingen en dingen met knoflook![]()
Goeiemoooooooorgen
Uhuh, me tooquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die kleine La Vache qui rit blokjes altijd zo lekkah
Gewoon alledrie hetzelfde eten, kunnen we probleemloos bekkenwakker worden 's ochtendsquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pittige dingen en dingen met knoflook![]()
Goeiemoooooooorgen
Wie heeft de webcam ingepakt?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon alledrie hetzelfde eten, kunnen we probleemloos bekkenwakker worden 's ochtends
Loveless neem ik aanquote:
D'oh! Had ik zelf ook kunnen bedenken.quote:
Jij kent je plaats ook weer dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
Zit ik hier weer op de grond bij Limoentje, ligt het beestje in de boekenkast te pitten.
Oh ja, quotes veranderen...quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef Calimero- het volgende:
[..]
Geeft niks hoor even goede vrienden
Hou eens opquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef Calimero- het volgende:
[..]
Geeft niks hoor even goede vrienden
Het wordt nog veel erger, wacht evenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
Draak en Nelis zijn echt helemaal thuis he?
Wat is dat toch een match made in heaven, die knarretjes en jij
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik ook hoor:
WHUT! FOK!ken terwijl ik bij je op schoot lig?
[ afbeelding ]
Die laptop heeft gelukkig een uit-knop![]()
[ afbeelding ]
+1! En nu heb je honger en dorst zeker. Of moet plassen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Altijd als je net je laptop buiten bereik hebt gezet en denkt;" ik sta zo op! " krijg je bezoek
[ afbeelding ]
Dit is niet nu. Nu heb ik "alleen" Draakje. En een fles cola naast me, en een glasquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1! En nu heb je honger en dorst zeker. Of moet plassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nou, inderdaad!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
Oh!Wie had dat nou gedacht he, een tijdje geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ze slapen ook echt heel vast nu op schoot (eerst alleen maar heel hard spinnen heel lang, en daarna heel "waakzaam" slapen), dus het komt vast goed
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit is niet nu. Nu heb ik "alleen" Draakje. En een fles cola naast me, en een glas
Ik wist het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Envoor het vertrouwen dat ze je geven.
Hier stond Limoenemeis net rechtop op 4 poten!Eerste keer dat ik dat heb gezien.
Het was onder het kriebelen en duurde maar een paar seconden. Maar normaal draait ze half ineen gedoken om als ze op zoek is naar de fijnste plekjes. Het is best een grote meid.Maar wel magertjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Lol! Nog een!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
Gaat lekker met de huisdiertjes hier
Whoopje ligt precies voor de bank..ben moe en heb dorst maarja kan d'r niet wakker maken
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
Die liefhebbende man mag ook niet opstaan want ze ligt net zo lief.
Ze heeft de hele dag door de tuin gesjouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |