Ik wijk - maar dat ben ik, voor kinderen heb je twee personen nodigquote:
Hmm nee dat is te beladen iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat gaat de familie niet trekken. Was wel een lievelingstante zeg maar, is overleden toen ze 42 jaar was
Kan ik ehct niet maken
Ja, dat hebben wel meer mensen. Dan heb je ineens kinderen die Bikkel hetenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wijk - maar dat ben ik, voor kinderen heb je twee personen nodig- wel graag wat af van het normale/gewone.
Kloptquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
Het meest vervelende is, als je een leuke naam weet maar je kent een vervelend persoon met die zelfde naam.
Stel dat je Adolf een geweldige naam vindt, bijvoorbeeld.
Goeie remedie dan. Gewoon al je kinderen noemen naar mensen die je niet mag, ben je ze sneller vergetenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef D. het volgende:
Klopt
Maar ik heb gemerkt dat je die vervelende persoon al snel vergeet als je een kind die naam geeft.
Het is al snel alleen nog maar de naam van dat kind
Des te meer reden dat het dus geen trendy namen zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wijk - maar dat ben ik, voor kinderen heb je twee personen nodig- wel graag wat af van het normale/gewone.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Goeie remedie dan. Gewoon al je kinderen noemen naar mensen die je niet mag, ben je ze sneller vergeten
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wel meer mensen. Dan heb je ineens kinderen die Bikkel heten. Of Appel
. Of Bloem
!
Meen je niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Serieus, het dochtertje van een collega heet Appeltje
zusje van Eitje?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
mja, dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt de volgende spruit. Hé, ik zal een naamsuggestie doen: Spruit.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Neem dan geen kinderenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Prikbord!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja, dat bedoel ik dus.. Ik hoop dat de namen op je koelkast wat normaler zijn Vaduz
Kinderen neem je niet, die krijg jequote:
Hebben mijn oom en tante wel gedaan, mijn neef heet stassquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prikbord!!
En ik heb wel meer stijl. Er zitten ook zeker namen bij die je wel eens hoort, maar toch niet al te vaak. Het is niet zo dat ik zelf namen creëer.
De vrouw misschien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Kinderen neem je niet, die krijg je![]()
Ja, dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Volgens mij wonen er hier in de straat ook 6 Noa's ofzoquote:Maar Appeltje ja...
Vlinder hoor ik ook wel eens of Lente én Winter.
Mijn zus werkte op een kinderopvang en daar stikte het van de Eva's, Emma's, Anna's en Noa's.
hahaha hij luistert ook nog?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan mnoeten we even doorposten
Hijmag niet in dit topic reageren
Pfoe, die letters vielen van ellende van m'n namenlijstje.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hebben mijn oom en tante wel gedaan, mijn neef heet stass
en de Sterre's vliegen je ook om de oren. Net als Sophie...quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik
[..]
Volgens mij wonen er hier in de straat ook 6 Noa's ofzo
Allemaal mooie namen eigenlijk welquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar Appeltje ja...
Vlinder hoor ik ook wel eens of Lente én Winter.
Mijn zus werkte op een kinderopvang en daar stikte het van de Eva's, Emma's, Anna's en Noa's.
iets met een slechte TT?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb geloof ik wat gemist? Hij is stout geweest zegt-ie
Mijn jongste nichtje heet Sophiequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
en de Sterre's vliegen je ook om de oren. Net als Sophie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |