Maar dat is gewoon nostalgie!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Lola vind ik echt niets. De vreemdste die ik laatst hoorde was Pebbles.
Hou ik voor mezelf. Ik hou ze graag zo exclusief mogelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat zit er dan wel bij? Kijk een op je prikbord?
Oh kay...quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hou ik voor mezelf. Ik hou ze graag zo exclusief mogelijk.
Best leuk eigenlijk, m'n broertje en ik zijn compleet elkaar's tegenpolen.quote:
weltrusten!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga afronden! Morgen weer gewoon werken, en dan ... !!
X-Factor
Ik ben sinds 3 maanden oom, van Isaquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Lola vind ik echt niets. De vreemdste die ik laatst hoorde was Pebbles.
Loopeyquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lola![]()
Mijn schoonmoeder heet Guadalupe = lupe
en me nichtje heet hetzelfde en heet Lupi ;')
zo heet mijn nichtje alquote:
Ja, straks zie ik ineens een naam bij populairste naam van het jaar staan. Dan kan ik die dus wegstrepen.quote:
Ja, Eva vind ik ook mooi. Dat is toch een mooi tribute naar die tante?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo heet mijn nichtje al
Alle leuke namen raken op!
Ik vond Eva ook leuk, maar zo heet de overleden tante van me man
Tja, probeer maar eens voor de klas te gaan staan, dan blijven er helemaal weinig namen overquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo heet mijn nichtje al
Alle leuke namen raken op!
Ik vond Eva ook leuk, maar zo heet de overleden tante van me man
Isa, met het armbandje wat ze van haar trotste oom en tante heeft gekregenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Vind ik ook mooi!
Ik hou eigenlijk wel van 'hockeynamen' gheghe
Haha jij bent zo'n trendsetter?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, straks zie ik ineens een naam bij populairste naam van het jaar staan. Dan kan ik die dus wegstrepen.![]()
Volgens mij is de verhouding meisjesnamen/jongensnamen wel zoek. Veel meisjesnamen.
Wat cute! Weer een rimpelvrije babyquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Isa, met het armbandje wat ze van haar trotste oom en tante heeft gekregen
[ afbeelding ]
nee dat gaat de familie niet trekken. Was wel een lievelingstante zeg maar, is overleden toen ze 42 jaar wasquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, Eva vind ik ook mooi. Dat is toch een mooi tribute naar die tante?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat je dus veel sneller hebt als je voor de klas staatquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
Het meest vervelende is, als je een leuke naam weet maar je kent een vervelend persoon met die zelfde naam.
Stel dat je Adolf een geweldige naam vindt, bijvoorbeeld.
wat een mooi kindquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha maar dan vind ik de naam vaak niet leuk meer. Ik heb een hekel aan de naam Wendy.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
Het meest vervelende is, als je een leuke naam weet maar je kent een vervelend persoon met die zelfde naam.
Stel dat je Adolf een geweldige naam vindt, bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |