SQ, wil je voor mij ook verdunner meebrengen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:52 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Maar, maar, maar....als je naar de groothandel gaat, neem je dan ook verdunner mee? (just asking)
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:00 schreef Tegan het volgende:
Verderquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:24 schreef Tegan het volgende:
Ja ik heb al ge-PM-edquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:24 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij wil SQ graag PMs als je verdunner wilde.
[..]
[..]
Verder![]()
![]()
![]()
.
Die lade!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
AmyGrace:
[ afbeelding ]
Bak met vanalles
[ afbeelding ]
Bak met soppies en Orly
[ afbeelding ]
Mijn hypertoffe nagellaklade met China Glaze en wat verdwaalde lakken die elders niet meer pasten
[ afbeelding ]
Konad en andere nailart
[ afbeelding ]
Basecoats, topcoats, removers en smeersels
[ afbeelding ]
Alles samen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
AmyGrace:
[ afbeelding ]
Bak met vanalles
[ afbeelding ]
Bak met soppies en Orly
[ afbeelding ]
Mijn hypertoffe nagellaklade met China Glaze en wat verdwaalde lakken die elders niet meer pasten
[ afbeelding ]
Konad en andere nailart
[ afbeelding ]
Basecoats, topcoats, removers en smeersels
[ afbeelding ]
Alles samen
Staat al eerder in het topic...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:35 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Die lade!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(mag ik vragen waar je die Lush butter gekocht hebt?)
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist dat ze dat wel hadden. *zoekt* Professional Liquids -> Nfu Oh Liquids.
Fauxnads in Beverwijk?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef milka82 het volgende:
Djies, ben ik even een dagje naar Beverwijk, gelijk een uur bijlezen! Beverwijk vangst: drie Fauxnads, twee Konadlakjes (zilver en felroze), nailartpenseeltje, dotter en een doosje met glitters.
En ik wil niks horen over Nfu- Oh, enige merk da'k nog nie heb en graag wil..... Ik wil niet falen!
moest dat nouquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz rent door het topic en slaat met pollepel op pannen!!
Wakker worden dames!
ik verveel me
quote:
Bietje rustig aan hè....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz rent door het topic en slaat met pollepel op pannen!!
Wakker worden dames!
ik verveel me
Hey, gezellig! Ga je mee??quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:47 schreef Loqi het volgende:
ik heb ook wat gemist zie ik ja
![]()
Groothandelronde vandaag?
*mag niet mee mag niet mee mag niet mee mag niet mee*
Komen daar ook die silkwraps vandaan?
Des duivelsquote:
Jaja, zo ben ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
Des duivels![]()
Ligt er een beetje aan hoe laat, heb beloof dat ik vandaag echt aan mn scriptie zou werken
Pretty! Me likesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmzzz...beetje lelijk gestempeld maar dat zie je niet van een afstandje
[ afbeelding ]
Ik wil hem!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Iemand hier die graag OPI Damone Roberts hebben wil? Ik ben even aan het kijken naar wat het zou kosten om die te bestellen en het kan voor 1 flesje eigenlijk niet uit maar met meerdere flesjes en gedeelde shipping is het goed te doen.
Ze kosten $9 en shipping komt met de goedkoopste optie op ongeveer $35 voor meer dan zes flesjes.
Ik wil hem heel graag maar $9 plus $30 shipping is me toch echt te gek...
Naisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, die is wel heel mooi....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Iemand hier die graag OPI Damone Roberts hebben wil? Ik ben even aan het kijken naar wat het zou kosten om die te bestellen en het kan voor 1 flesje eigenlijk niet uit maar met meerdere flesjes en gedeelde shipping is het goed te doen.
Ze kosten $9 en shipping komt met de goedkoopste optie op ongeveer $35 voor meer dan zes flesjes.
Ik heb wel een kwartier met al mijn nagelwielen lopen pielen en toen besloten dat ik de untried matte van Catrice nog moest doenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nais![]()
Wat een rustige voor jouw doen!
I like it!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou dan sowieso pas na de pinksteren bestellen hoor. Dan is mijn stufi er weer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, die is wel heel mooi....
Even over nadenken
Jep, ik! Had er gister ook al naar gekeken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Als het goed is krijg ik die binnen een week....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh crap, je kan alleen met credit card betalen en die heb ik niet.
JAAAAAA HEEEL GRAAAAGGGGquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Sjiekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Zon, waar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
http://tweetphoto.com/22347623
sleeechte foto. Hij is zo mooi holo in de zon
Wakker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |