quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
AmyGrace:
[ afbeelding ]
Bak met vanalles
[ afbeelding ]
Bak met soppies en Orly
[ afbeelding ]
Mijn hypertoffe nagellaklade met China Glaze en wat verdwaalde lakken die elders niet meer pasten
[ afbeelding ]
Konad en andere nailart
[ afbeelding ]
Basecoats, topcoats, removers en smeersels
[ afbeelding ]
Alles samen
Klik maar snel op bestellenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand nog meebestellen? ... eenmaal andermaal ... anders ga ik op bestellen klikken
Volgens mij heeft SQ nog honderden lakkies verstopt in het aanrechtkastjequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wauw!! Die la is echt hip, vooral nadat ik hem in het echt heb gezien![]()
Maar als ik dat zo zie loop ik niet veel achter![]()
Transdesign zal jaloers zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef Diconnected het volgende:
Wat een faal avond. Daar in Estland hebben ze een goede aan ons
Ik heb 'm uit de lushwinkel in Maastricht. Maar er zijn meer lushwinkels!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ waar haal je die Lemony Flutter vandaag? Zag hem op de lacquerized blog ook al langskomen en wil hem ook wel eens proberen![]()
Over haar blog gesproken, ik zie trouwens die nfu oh cuticle remover niet op de viis site staan, of ben ik nu blind?
Echt, dit zijn 155 kleurlakken!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Volgens mij heeft SQ nog honderden lakkies verstopt in het aanrechtkastje
Zeg me alsjeblieft dat je al geklikt hebt...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand nog meebestellen? ... eenmaal andermaal ... anders ga ik op bestellen klikken
Lol ik wist niet eens dat daar winkels van waren. Ik zie er 2 in Amsterdam op de site, en ik ga zaterdag de stad inquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb 'm uit de lushwinkel in Maastricht. Maar er zijn meer lushwinkels!
En nfu oh verkopen ze ook bij http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/main.php?showdep=Treatments&cat=Cuticle flower oils
Nee ik wacht nog op iemand die uiteindelijk ook mee wou bestellenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je al geklikt hebt...
Slaapse!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nighty night! Ik ga ook m'n nest in
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op iemand die uiteindelijk ook mee wou bestellen
Je kunt dus ook nog meedoen
beetje handig is ie wel... Maar of ie iets in elkaar wil klussen wat voor nagellakken isquote:
Ik vind het wel handig om in huis te hebben, maar ik heb dan ook echt een hekel aan dikke lakjes. Het smeert niet lekker en droogt ook nog es langzamer (zelfs met een sneldrogende topcoat). Maar als je wel met wat dikkere lakjes overweg kunt, hoeft het natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef miss--moana het volgende:
is verdunner handig om in huis te hebben?
ik zou niet zo goed weten wanneer een lak te dik is en dus dunner gemaakt moet worden.
Over die catrice lakjes hoor ik ook wel eens dat ze te dik zijn maar ik vind het nogal meevallen. Nu ben ik wel zo dat ik altijd het idee heb van ''het kan erger''.
Ja maar met arbeidsloon erbij is het echt niet meer zo lucratief vrees ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef mirannie het volgende:
@ SQ
kan jouw vriend niet gewoon een handeltje beginnen in die bakken, weet zeker dat er markt voor is
Is ook wel weer zo...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar met arbeidsloon erbij is het echt niet meer zo lucratief vrees ik
Hahaquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeee kan niet, mag niet, wil wel...
Haha, ja, het is te merken dat iedereen vrij was vandaagquote:
Ik wist dat ze dat wel hadden. *zoekt* Professional Liquids -> Nfu Oh Liquidsquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ waar haal je die Lemony Flutter vandaag? Zag hem op de lacquerized blog ook al langskomen en wil hem ook wel eens proberen![]()
Over haar blog gesproken, ik zie trouwens die nfu oh cuticle remover niet op de viis site staan, of ben ik nu blind?
SQ, wil je voor mij ook verdunner meebrengen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:52 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Maar, maar, maar....als je naar de groothandel gaat, neem je dan ook verdunner mee? (just asking)
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:00 schreef Tegan het volgende:
Verderquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:24 schreef Tegan het volgende:
Ja ik heb al ge-PM-edquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:24 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij wil SQ graag PMs als je verdunner wilde.
[..]
[..]
Verder![]()
![]()
![]()
.
Die lade!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
AmyGrace:
[ afbeelding ]
Bak met vanalles
[ afbeelding ]
Bak met soppies en Orly
[ afbeelding ]
Mijn hypertoffe nagellaklade met China Glaze en wat verdwaalde lakken die elders niet meer pasten
[ afbeelding ]
Konad en andere nailart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles samen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
AmyGrace:
[ afbeelding ]
Bak met vanalles
[ afbeelding ]
Bak met soppies en Orly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Konad en andere nailart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles samen
Staat al eerder in het topic...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:35 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Die lade!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(mag ik vragen waar je die Lush butter gekocht hebt?)
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist dat ze dat wel hadden. *zoekt* Professional Liquids -> Nfu Oh Liquids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |