Als het goed is krijg ik die binnen een week....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh crap, je kan alleen met credit card betalen en die heb ik niet.
JAAAAAA HEEEL GRAAAAGGGGquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Iemand hier die graag OPI Damone Roberts hebben wil? Ik ben even aan het kijken naar wat het zou kosten om die te bestellen en het kan voor 1 flesje eigenlijk niet uit maar met meerdere flesjes en gedeelde shipping is het goed te doen.
Ze kosten $9 en shipping komt met de goedkoopste optie op ongeveer $35 voor meer dan zes flesjes.
Ik wil hem heel graag maar $9 plus $30 shipping is me toch echt te gek...
Sjiekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmzzz...beetje lelijk gestempeld maar dat zie je niet van een afstandje
[ afbeelding ]
Zon, waar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
http://tweetphoto.com/22347623
sleeechte foto. Hij is zo mooi holo in de zon
Wakker?quote:
Nu welquote:
Falenstein, falensteinquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:53 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind de Veldhovense groothandel wel tof!! En ik ga er vanmiddag lekker falen!
Ow die wil ik ook graag,als dus iemand een cc en gaat bestellen doe ik graag meequote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Iemand hier die graag OPI Damone Roberts hebben wil? Ik ben even aan het kijken naar wat het zou kosten om die te bestellen en het kan voor 1 flesje eigenlijk niet uit maar met meerdere flesjes en gedeelde shipping is het goed te doen.
Nopequote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hebben ze trouwens die 7 voor 10 nog??
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:03 schreef Lindytje het volgende:
Maar ach, wel 20% korting op alles, zag ik op de site!!
I has a fail commingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:03 schreef Lindytje het volgende:
Maar ach, wel 20% korting op alles, zag ik op de site!!
Dochters he, de ene ligt te pitten in der wiegje, de ander wil 100 staartjes met der nieuwe elastiekje van de Bazaar....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:48 schreef vamperotica het volgende:Iedereen op weg naar Veldhoven? T is hier zooo stil
Was het maar waar in Afrika, dan had ik het kunnen halenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:52 schreef Aurelyx het volgende:
Veldhoven? Waar ligt dat? Afrika?
Major fail coming up dusGood luck ladies!
![]()
nee hoor ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:48 schreef vamperotica het volgende:Iedereen op weg naar Veldhoven? T is hier zooo stil
Anders neem ik ze wel meequote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef Puckzzz het volgende:
SQ heb je mijn PM nog op tijd gehad? Ik wou graag DV8 en GR8 nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |