abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81468818
Ik had weer wat garens via Marktplaats gekocht en nu hebben de verkopers maar 1 van de 3 betaalde artikelen opgestuurd. Op mijn vraag wanneer ik de ontbrekende artikelen mag ontvangen kwam een bot antwoord "Niet". Lekker dan.
Ik heb eigenlijk zin om een poppetje te gaan haken, maar dan moet ik zo opletten met het patroon, dus ik haak wel ff gedachteloos rondjes enzo verder tijdens het tv kijken.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:21:01 #102
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81469380
najaaaa doedezemaar! dat is toch niet te geloven?? valt daar niks aan te doen?
in de haak.
pi_81469937
Ik ga eens snuffelen op wat websites rondom oplichting via internet, het begint een principekwestie te worden, ik laat het er niet bij zitten. Ik ga in elk geval melden bij Marktplaats, al verwacht ik daar niet heel veel van.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:47:49 #104
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_81470244
Doedezemaar, rot voor je. Maar goed dat je het gaat melden!
pi_81471815
Daar zie je niks meer van, ben ik bang. Maar toch melden, dan kunnen ze die verkoper aanpakken
pi_81480409
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga in elk geval melden bij Marktplaats, al verwacht ik daar niet heel veel van.
Ze zullen die verkoper zeker aanpakken. Hopelijk kunnen ze ook nog iets voor jou regelen.
Wat kut zeg.
pi_81482757
Ik heb gisteren mijn handen een goede workout gegeven, ik heb gehaakt met plastic tasjes Ik had een boek uit de bieb waarin stond hoe je 'garen' kon maken en daar moest natuurlijk meteen iets van gemaakt worden Dus heb ik nu een plastic tas van plastic tasjes, gevoerd met een plastic tas

En ik heb net een appeltje gemaakt als sleutelhanger voor mijn allereerste eigen autosleutel van een appelrode auto
  zondag 16 mei 2010 @ 12:09:31 #108
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_81483408
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:48 schreef Inu het volgende:
Ik heb gisteren mijn handen een goede workout gegeven, ik heb gehaakt met plastic tasjes Ik had een boek uit de bieb waarin stond hoe je 'garen' kon maken en daar moest natuurlijk meteen iets van gemaakt worden Dus heb ik nu een plastic tas van plastic tasjes, gevoerd met een plastic tas
Geinig. Zag een tijdje geleden tasjes die gemaakt waren van videobanden.
quote:
En ik heb net een appeltje gemaakt als sleutelhanger voor mijn allereerste eigen autosleutel van een appelrode auto
Heel toepasselijk
pi_81483457
Doedezemaar, wat een kut-actie van die lui zeg... ben benieuwd wat MP hier zelf mee doet...

Kleine UP-date:

Alleen nog wit en zwart te doen... Heb nu ongeveer 135 vierkantjes... nog 70 te gaan!
pi_81483612
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:09 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Geinig. Zag een tijdje geleden tasjes die gemaakt waren van videobanden.
[..]

Wat een goed idee. Dat ga ik in de gaten houden, op rommelmarkten worden videobanden vaak gratis weggegeven omdat zoveel mensen geen videorecorder meer hebben.

En de UP is al aardig gevorderd, zo leuk.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:16:27 #111
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_81483625
Lijnloos wat ziet dat er nu al gaaf uit!

Doedezemaar, wat een rotstreek. Nare mensen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_81484002
wow Lijnloos, wat een werk heb je al gehad! helemaal leuk!!! en wat een werk nog te gaan, met al die draadjes nog in te stoppen... maar je ziet al helemaal goed dat het een upje wordt!

Doedezemaar, wat belachelijk! goed dat je stappen onderneemt!

Caroline... Foto?

ik ben even helemaal trots. ik heb op ravelry een patroon ingevoerd, dus nu kunnen mensen iets van mij maken... (alleen wel in het Nederlands, het bereik is wel een stukje kleiner daardoor... ) maar goed, dat mag de pret niet drukken... het is wel een brei-patroon, maar ik ben er toch trots op... (een kabel-truitje voor de zielige lavender bunny die past bij het mutsje...)
pi_81484016
heeft iemand nog een leuk patroon voor een megapenis? ik heb gezocht maar kon niets vinden
pi_81484170
zeker niet goed gezocht...
er is dit:

of dit:

dus voortaan even beter zoeken...
zo, nu weer genoeg gelachen
hook on...
pi_81484174
ik heb in het engels gezocht en gevonden wat ik zocht. voor de liefhebber:

bron + omschrijving: http://www.theanticraft.com/archive/imbolc07/beanis.htm

bedankt anyways
pi_81484190
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:33 schreef mijsje het volgende:
zeker niet goed gezocht...
er is dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
dus voortaan even beter zoeken...
zo, nu weer genoeg gelachen
hook on...
thx maar ik zocht de omschrijving... inmiddels gevonden. bedankt voor je input
  zondag 16 mei 2010 @ 12:36:38 #117
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_81484276
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:27 schreef mijsje het volgende:
Caroline... Foto?
Mijsje, ik heb de tasjes alleen maar gezien.
Ze waren wat te klein uitgevallen, werd me verteld. Het was een vierkant tasje geworden van de maat van zo'n klein bloempotje. Versierd met kraaltjes, was het een leuke geschenkverpakking.
Maar het was beslist apart en heel duurzaam
pi_81484512
ow, dat had ik verkeerd begrepen, maar het klinkt wel leuk inderdaad als geschenkverpakking
  zondag 16 mei 2010 @ 12:53:29 #119
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_81484825
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:43 schreef mijsje het volgende:
ow, dat had ik verkeerd begrepen, maar het klinkt wel leuk inderdaad als geschenkverpakking
Of ik het had verkeerd uitgelegd

Misschien kun je er ook nog een hoop andere dingen mee maken. Zou nog best wel sterk kunnen zijn.
pi_81484925
Pfft, wat een aso's zeg, die lui van Marktplaats.
Ik heb zelf geen ervaring met MP, maar is er niet een functie dat je een openbaar zichtbaar bericht achter kunt laten? Zodat eventuele toekomstige kopers gewaarschuwd worden, en de verkoop van die lui (hopelijk) een beetje op z'n gat komt te liggen? (Zoals de feedback functie bij etsy bijvoorbeeld.)
Overigens snap ik dat soort mensen echt niet.. Wat heb je er nou aan om andere mensen op te lichten? Wat bereik je ermee?

Je UP deken wordt trouwens heeeel mooi Lijnloos! Wat een werk, al die squares!
  zondag 16 mei 2010 @ 13:03:42 #121
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81485178
ik ben ook eens opgelicht via marktplaats, maar heb er toen geen werk van gemaakt... was te geschokt en verbaasd en daarna was de advertentie verdwenen... had ook geen goeie info meer om erachteraan te gaan...

upje wordt al groot zeg!!

ik ben goed op weg met het derde grote vierkant van de tweede regenboog. al maak ik er niet meteen een kolom van, ga ze nu eerst allemaal los afmaken, want dan kan ik ze beter op helderheid mengen, deze worden namelijk door de combi's allemaal net iets helderder dan wat ik al heb...
Kwak
  zondag 16 mei 2010 @ 13:17:02 #122
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_81485697
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben ook eens opgelicht via marktplaats, maar heb er toen geen werk van gemaakt... was te geschokt en verbaasd en daarna was de advertentie verdwenen... had ook geen goeie info meer om erachteraan te gaan...

Hmm, herkenbaar helaas.

Ik ben begonnen aan de Daisy Flower Square maar ik kom er niet uit. Iemand ervaring mee? Trui, waar ben je?
Ik heb de kern af, het randje van de achtergrond is gemaakt en het eerste deel van de bloemblaadjes. Maar nu moet dit op de een of andere manier aan elkaar. Round 4a. Ik snap niet hoe/waarom je het lusje van de achtergrond naar voren moet halen ofzo.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_81485831
volgens mij moet dat Mmascha, omdat je anders de ring die de bloemblaadjes aan elkaar houdt, aan de voorkant kan zien, en dat is niet de bedoeling... je moet de bloemblaadjes zelf naar voren houden, maar waarmee ze aan elkaar zitten tussendoor, dat moet naar achteren, dus daar moet de achtergrond naar voren, zodat het lijkt alsof je losse bloemblaadjes hebt... het hoe heb ik ook nog niet goed bekeken, dat moet ik nog doen... (ben eerst een mouw aan het breien, dan begin ik ook aan de daisy... )
  zondag 16 mei 2010 @ 13:39:38 #124
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_81486578
Hoe lang ben je nog bezig met die mouw?

Ik ga maar gewoon verder zoals ik denk dat ie moet. Dan kan ik onderweg altijd nog zien wat ik fout doe. Maar jouw uitleg klinkt logisch
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_81486911
hahaha, ik denk dat ik vanavond aan de daisy kan beginnen...
(ik moet namelijk vanmiddag ook fietsen, om te "trainen" voor het schoolkamp van van de week... gisteren al 22 km gefietst, en dat voor iemand die haar fiets de laatste jaren alleen nog maar kende van een foto... heel slecht...)
maar ik ben benieuwd hoe makkelijk/moeilijk de daisy gaat worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')