Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:57 schreef trui het volgende:
ja ik had de vader leeuw gemaakt.en ik weet 't van die slurf, maar ik was toen nog niet zo thuis in al die steken en had geen idee.
inu, haha! jouw haak-engels is beter dan je haak-nl?
Nou, ik heb eens in het boekje gekeken en volgens mij ligt het niet aan jou hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:57 schreef trui het volgende:
ja ik had de vader leeuw gemaakt.en ik weet 't van die slurf, maar ik was toen nog niet zo thuis in al die steken en had geen idee.
inu, haha! jouw haak-engels is beter dan je haak-nl?
Ik snap wat je bedoeld, het is soms best verwarrendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:05 schreef Inu het volgende:
[..]
JaIk heb het geleerd met Engelse patronen, dus ik heb wel een vaag idee van wat een stokje is, maar niet hoe dat dan is afgekort in een patroon
Oh mooooooooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:27 schreef trui het volgende:
je kunt 't hier vast wel bestellen.
over decadente bestellingen gesproken, ik heb zojuist post uit japan gekregen. om m'n volgende tassen mee te voeren:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:57 schreef Inu het volgende:
Oe, vandaag komt mn Happy Hooker boekHeb hem wel in het Engels besteld, anders moet ik eerst alle patronen gaan vertalen naar Engelse afkortingen
Zou ook niets voor mij zijn. Ik vind ze heel erg leuk maar ik heb een gruwelijke hekel aan in elkaar zetten dus dat gaat het bij mij niet worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef Lijnloos het volgende:
Al die beestjes zijn leuk hoor! (maar niks voor mij gok ik... hoe wel ik nog wel dat vrolijke beestjes haken boekje heb liggen en ze ook echt wel leuk vind, maar ik denk dat dat lange termijn wordt.
Trui, niet zeuren over technicalities. Je moet alleen wel je reputatie waarmakenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:45 schreef trui het volgende:
maar maar... ik heb deze week nog niks besteld!![]()
via etsy, bij dit winkeltje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
trui, waar heb je die stofjes besteld?ik wil "later" ook tassen gaan maken namelijk en ze zijn wel heeeeel leuk
Dat Hello Kitty stofje past ook heel goed bij mijn tas-in-wordingquote:
Dat wordt me toch iets te lastigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:46 schreef trui het volgende:
arual! wat bijzonder! (en toevallig, dat we 't net over japan hadden). nu nog van die mooie stofjes vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |