quote:Op zondag 30 mei 2010 18:48 schreef Arn0 het volgende:
Even iets anders, maar denken jullie dat het mogelijk is dat Alex blijft verderspelen tijdens een concert terwijl de elektriciteit is uitgevallen?Ik kwam toevallig een video bootleg tegen van een gig in Polen vorig jaar tijdens een festival en tijdens Fluorescent Adolescent valt de elektriciteit uit maar Alex blijft verder spelen. Ik dacht dat het een grap was maar hij blijft echt maar spelen en zegt daarna: "Sorry, I didn't notice". Naar het schijnt was hij ook high
Dus ze speelden "If You Were There, Beware" die avond twee keerquote:Op zondag 30 mei 2010 19:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De kunst van in-ear monitors.
Jammer dat die camera-kraan steeds voor het beeld schuift hè... Pluspunten: Openen met The View From The Afternoon, Still Take You Home en DaFrame2R.
Ik wil hier nog wel even op reageren: Sorry, maar ik vind Humbug écht geen tussenfase of een experiment. Voor mij gewoon een volwaardig albumquote:Op maandag 12 juli 2010 18:58 schreef Aisumasen het volgende:
Zag "Humbug" persoonlijk echt als een tussenfase, een voorproefje van wat nog komen gaat.
Hun eerste blijft toch nog altijd mijn favorietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:07 schreef Xrenity het volgende:
Voor mij ook. Beste album van ze is Humbug of toch net FWN. Hangt er om.
Overigens vind ik If You Were There altijd een van de mindere tracks
Ah, gelukkig. Was al bang dat je d'r niet meer op zou reagerenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik wil hier nog wel even op reageren: Sorry, maar ik vind Humbug écht geen tussenfase of een experiment. Voor mij gewoon een volwaardig album
Je kent d'r persoonlijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:09 schreef Arn0 het volgende:
Matt heeft zijn arm gebroken blijkbaar maar dat staat niet in de weg van de opnames voor het nieuwe album die in september beginnen, aldus mevrouw Helders
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef Arn0 het volgende:
En voor de duidelijkheid, het gaat hier over Matt zijn moeder. Niet zijn vriendin
Is het wel zeker dat zij echt is dan? Kan het me zo moeilijk voorstellenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef Arn0 het volgende:
Haha, leuke theorie maar helaas niet waarZe (Phoebe
) post heel af en toe op de fanforums. En heel vroeger postte ze ook op de officiële forums, misschien dat de longtime fans hier dat nog wel weten.
En voor de duidelijkheid, het gaat hier over Matt zijn moeder. Niet zijn vriendin
Ik had ook mijn twijfels maar er is me verzekerd dat het haar is. Ze had zich overigens oorspronkelijk geregistreerd om wat privé Facebook foto's af het forum te halen. Verder heeft ze in de tussentijd maar twee posts geplaatst maar wel telkens met inside informatiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is het wel zeker dat zij echt is dan? Kan het me zo moeilijk voorstellen.
Dat lijkt me behoorlijk irritant... ben je wereldberoemd, drummer van 1 van de meest gewaardeerde hedendaagse rock/indie-bands, gaat je moeder achter haar stoffige pc zitten om verhaaltjes over jou te plaatsen op fanforaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef Arn0 het volgende:
Haha, leuke theorie maar helaas niet waarZe (Phoebe
) post heel af en toe op de fanforums. En heel vroeger postte ze ook op de officiële forums, misschien dat de longtime fans hier dat nog wel weten.
Serieus? Want nu vind ik het wel mosterd na de maaltijd maar als het dit topic wat kan opleven, why notquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Aisumasen het volgende:
Ben eigenlijk op Arn0's concertverslagen aan het wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |