Beetje mosterd na de maaltijd, maar goed. Ik zal maar niet klagenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:07 schreef Aisumasen het volgende:
Geen The Last Shadow Puppets op Glastonbury, maar als schrale troost wel een video-bootleg van het optreden van Arctic Monkeys in Parijs afgelopen november.
Maar dat is hij toch ook gewoon?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:22 schreef Aisumasen het volgende:
Nieuws uit onverwachte hoek: Gerucht gaat dat The Last Shadow Puppets vanavond op Glastonbury herenigd zullen worden. Een andere bron weet te melden dat ze aan het eind van de zomer weer bij elkaar zullen komen.
Mocht dit zo zijn, vraag ik mij af waar Miles mee bezig is, en of hij eeuwig als de poor man's Alex Turner aangezien wilt worden. Aan de andere kant zie ik erg uit naar nieuw materiaal van TLSP, al vind ik het voor zo'n speciaal project wel erg snel sinds hun debuut.
Mwah, ik weet het niet hoor. Ik stel voor dat we de release (en de daaropvolgende reactie) van zijn solo album afwachtenquote:
Verre van. Behalve spil van The Last Shadow Puppets, ontpopte hij zich solo als verdienstelijk liedjesschrijver, briljante zanger en gitaarvirtuoos. Het is geen toeval dat het gitaargeluid van Miles een grote inspiratiebron was voor "Favourite Worst Nightmare". Ze hebben hem nota bene laten meespelen op de sessies.quote:
Jazeker, het is een goede muzikant met leuke ideeën, maar zijn inbreng vind ik bij zowel The Rascals als LSP soms erg inspiratieloos aandoen.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:28 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Verre van. Behalve spil van The Last Shadow Puppets, ontpopte hij zich solo als verdienstelijk liedjesschrijver, briljante zanger en gitaarvirtuoos. Het is geen toeval dat het gitaargeluid van Miles een grote inspiratiebron was voor "Favourite Worst Nightmare". Ze hebben hem nota bene laten meespelen op de sessies.
Dan is dit stukken interessanterquote:Op maandag 28 juni 2010 00:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar goed. Ik zal maar niet klagen
Is dat een fanvideo of iets officieels? Ziet er iig gaaf uit!quote:
Het lijkt nog te kloppen ook: http://www.shift.jp.org/en/archives/2010/06/distortion_2010.htmlquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:55 schreef Arn0 het volgende:
Blijkbaar heeft Alex tegen de Portugese interviewer voor het interview gezegd dat hij werkt aan een soundtrack. Naar het schijnt is het "Submarine" maar niets staat vast.
Tja, hangt ervan af hoelang hun pauze duurt. Ik denk dat een korte tour nog wel kan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:47 schreef hallo-daar het volgende:
Onze krullenbol is dan veel te druk met het opnemen van het 4e album wat in 2011 uitkomtToch?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:42 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind het trouwens best moeilijk om Miles zijn stem te onderscheiden van Alex zijn stem
Hup, hupquote:Op maandag 7 juni 2010 23:38 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook, ze smelten prachtig samen. Kon jij bijvoorbeeld gelijk horen wie op het album "The Chamber" zingt? [..]
Is in Nederland een radiosingle geweest, werd in de zomer van 2006 relatief vaak gedraaid. Maar voor de rest is het inderdaad alleen maar "When The Sun Goes Down", "Fluorescent Adolescent" en "I Bet You Look Goed On The Dancefloor". De derde single van "Humbug" is overdag welgeteld één keer gedraaid, "Cornerstone" ook maar een paar keer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Giel draaide vanmiddag op 3FM zowaar Fake Tales of San Francisco, weer eens wat anders dan die standaard 4
Maar, maar... Dat had hij toch allangquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:44 schreef Arn0 het volgende:
Oeh, Matt heeft een Twitter-account aangemaakt![]()
http://twitter.com/matthelders
Alles. De beste songs uit hun catalogus. Vooral alles uit de beginperiode en rondom "Favourite Worst Nightmare".quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef Shadow_NL het volgende:
Vanaf dat Favourite Worst Nightmare uitkwam ben ik een redelijk grote liefhebber van de AM geworden en heb ik de tot nu toe verschenen 3 albums ook helemaal kapot gedraaid.Nu zou ik graag aan de b-kantjes willen beginnen.
Welke zijn door jullie het meest aan te raden om naar te gaan luisteren, aangezien ze er toch al redelijk wat hebben uitgebracht?
Wel supertof. Las al dat het een volledig album onder z'n eigen naam gaat worden. Kijk daar erg naar uit, eigenlijk ietsje meer dan een Arctic Monkeys-plaat op dit moment. Gaat Alex toch nog z'n jaarlijkse album-quota halenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:48 schreef Arn0 het volgende:
Om nog maar eens mezelf te quoten:
[..]
Het lijkt nog te kloppen ook: http://www.shift.jp.org/en/archives/2010/06/distortion_2010.html
Interview met James Ford.. "In the other hand he showed up himself pretty excited about the idea to get in the studio with Alex Turner (Artic Monkeys) to record the soundtrack of a new independent movie." Want deze site suggereert dat de Submarine film een interessante soundtrack zal hebben, en de director heeft al eerder videoclips voor de Arctic Monkeys gemaakt.
Hahaquote:
Ik heb My Propeller op Studio Brussel wel een paar keer gehoord eigenlijkquote:Is in Nederland een radiosingle geweest, werd in de zomer van 2006 relatief vaak gedraaid. Maar voor de rest is het inderdaad alleen maar "When The Sun Goes Down", "Fluorescent Adolescent" en "I Bet You Look Goed On The Dancefloor". De derde single van "Humbug" is overdag welgeteld één keer gedraaid, "Cornerstone" ook maar een paar keer.
Ja, ik heb ook enorm veel zin in dit album. Maar ik denk niet dat het album dit jaar nog gereleased wordt.. Lijkt me dat het tegelijk met de filmrelease (ergens in het begin van 2011) uitkomt.quote:Wel supertof. Las al dat het een volledig album onder z'n eigen naam gaat worden. Kijk daar erg naar uit, eigenlijk ietsje meer dan een Arctic Monkeys-plaat op dit moment. Gaat Alex toch nog z'n jaarlijkse album-quota halen.
Je hebt het juist, want het was een strikvraagquote:Op maandag 12 juli 2010 16:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
HahaSorry, had die vraag niet gelezen. Tja, ze zingen toch allebei? Maar Alex de leadvocals voornamelijk. Dit nummer vind ik net gemakkelijker om de stemmen te onderscheiden. Of zit ik er naast?
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:48 schreef Arn0 het volgende:
Even iets anders, maar denken jullie dat het mogelijk is dat Alex blijft verderspelen tijdens een concert terwijl de elektriciteit is uitgevallen?Ik kwam toevallig een video bootleg tegen van een gig in Polen vorig jaar tijdens een festival en tijdens Fluorescent Adolescent valt de elektriciteit uit maar Alex blijft verder spelen. Ik dacht dat het een grap was maar hij blijft echt maar spelen en zegt daarna: "Sorry, I didn't notice". Naar het schijnt was hij ook high
Dus ze speelden "If You Were There, Beware" die avond twee keerquote:Op zondag 30 mei 2010 19:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De kunst van in-ear monitors.
Jammer dat die camera-kraan steeds voor het beeld schuift hè... Pluspunten: Openen met The View From The Afternoon, Still Take You Home en DaFrame2R.
Ik wil hier nog wel even op reageren: Sorry, maar ik vind Humbug écht geen tussenfase of een experiment. Voor mij gewoon een volwaardig albumquote:Op maandag 12 juli 2010 18:58 schreef Aisumasen het volgende:
Zag "Humbug" persoonlijk echt als een tussenfase, een voorproefje van wat nog komen gaat.
Hun eerste blijft toch nog altijd mijn favorietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:07 schreef Xrenity het volgende:
Voor mij ook. Beste album van ze is Humbug of toch net FWN. Hangt er om.
Overigens vind ik If You Were There altijd een van de mindere tracks
Ah, gelukkig. Was al bang dat je d'r niet meer op zou reagerenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik wil hier nog wel even op reageren: Sorry, maar ik vind Humbug écht geen tussenfase of een experiment. Voor mij gewoon een volwaardig album
Je kent d'r persoonlijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:09 schreef Arn0 het volgende:
Matt heeft zijn arm gebroken blijkbaar maar dat staat niet in de weg van de opnames voor het nieuwe album die in september beginnen, aldus mevrouw Helders
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef Arn0 het volgende:
En voor de duidelijkheid, het gaat hier over Matt zijn moeder. Niet zijn vriendin
Is het wel zeker dat zij echt is dan? Kan het me zo moeilijk voorstellenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef Arn0 het volgende:
Haha, leuke theorie maar helaas niet waarZe (Phoebe
) post heel af en toe op de fanforums. En heel vroeger postte ze ook op de officiële forums, misschien dat de longtime fans hier dat nog wel weten.
En voor de duidelijkheid, het gaat hier over Matt zijn moeder. Niet zijn vriendin
Ik had ook mijn twijfels maar er is me verzekerd dat het haar is. Ze had zich overigens oorspronkelijk geregistreerd om wat privé Facebook foto's af het forum te halen. Verder heeft ze in de tussentijd maar twee posts geplaatst maar wel telkens met inside informatiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is het wel zeker dat zij echt is dan? Kan het me zo moeilijk voorstellen.
Dat lijkt me behoorlijk irritant... ben je wereldberoemd, drummer van 1 van de meest gewaardeerde hedendaagse rock/indie-bands, gaat je moeder achter haar stoffige pc zitten om verhaaltjes over jou te plaatsen op fanforaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef Arn0 het volgende:
Haha, leuke theorie maar helaas niet waarZe (Phoebe
) post heel af en toe op de fanforums. En heel vroeger postte ze ook op de officiële forums, misschien dat de longtime fans hier dat nog wel weten.
Serieus? Want nu vind ik het wel mosterd na de maaltijd maar als het dit topic wat kan opleven, why notquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Aisumasen het volgende:
Ben eigenlijk op Arn0's concertverslagen aan het wachten.
We? Sorry maar ik heb geen enkele foto of video gemaaktquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:56 schreef Aisumasen het volgende:
Dat laatste, maar we kunnen onze mede-topicgangers in ieder geval de foto's en filmpjes gunnen.
ik zeg doenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
We? Sorry maar ik heb geen enkele foto of video gemaaktIk heb er wel een aantal van het meisje die vlak achter me stond, die kan ik nog wel posten ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |