Ik kom logeren! Morgen eten jullie ook lekkersquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
D. Met snacks ja. 1 frikandel en 6 kipnuggets
Dat sowiesoquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:33 schreef Marlalala het volgende:
Als je het goed doet hoef je je nergens uit te redden...
Da's wel jouw ding he, nuggets?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
D. Met snacks ja. 1 frikandel en 6 kipnuggets
Zal ik dan maar weggaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:33 schreef Marlalala het volgende:
Als je het goed doet hoef je je nergens uit te redden...
Kom maar hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik kom logeren! Morgen eten jullie ook lekkers
Nee hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over mensen in het algemeen. Maar voel jij je aangesproken dan?
Ook lekkerquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Die indruk had ik al
Doe mij maar hamburgers
Op broodje, met 'zooi' erbij
negertquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nuggets ook hoor
Bij de Mac neem ik ze er vaak ook bij, als ik nog niet van kip voorzien ben
Bij mij ook wel. al was het iets te kruidig/pittigquote:
Wat heb je gegeten dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij ook wel. al was het iets te kruidig/pittig
Iets met kip en een af andere (milde) curry paste.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan?
Lekker veel water drinken
O lekkerquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iets met kip en een af andere (milde) curry paste.
Heyquote:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:30 schreef Marlalala het volgende:
* Marlalala heeft gekookt en zit nu met bordje op schoot naar Fok te kijken
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:33 schreef iBenny het volgende:
* iBenny keek net naar z'n drol in de wc (die overigens op een '+'-teken leek) en druk zo op 'Invoeren'
Wat heb je gekookt?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:30 schreef Marlalala het volgende:
eet smakelijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:30 schreef Marlalala het volgende:
Lekker lijkt mequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ravioli met spekjes, champignons, uien, crème fraiche en rode wijn (lang leve de calorieen)
gaaf spel is datquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Mars-bewonder komt binnenstormen!
Kolonisten van Catan zoals verwacht gewonnen.
dat klinkt ernstig lekker.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ravioli met spekjes, champignons, uien, crème fraiche en rode wijn (lang leve de calorieen)
Taggliatelli met? Mijn pasta was idd goed gelukt!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat klinkt ernstig lekker.
Wij hebben net Taggliatelli gegeten, ook al zo lekker
champignons, roomsaus, ham en veel knoflook....quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Taggliatelli met? Mijn pasta was idd goed gelukt!
Ik ben eigenlijk altijd wel blij ik voor mezelf gekookt heb en niet naar de Febo ben gerend![]()
ik zit nu zó vol, je kunt me wegrollen
Ohjaaa ik had er ook nog knoflook bij kunnen gooien!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
champignons, roomsaus, ham en veel knoflook....
Ik vind het altijd heerlijk.
Ik ook. Zullen we elkaar over de grond rollen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
Ben ik trouwens weer![]()
ik zit helemaal vol nu
Voor het eten toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
En nu weet ik waarom mij mama vroeger altijd zei: Na het eten GEEN snoep
is goedquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we elkaar over de grond rollen?
* charmed_angel pakt de videocamera om de boel te filmen, voor joetjoepquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- springt af en toe op, rollende tonnetjes ontwijken en roept Kally op hetzelfde te doen
* Kally kijkt verschrikt om zich heen, ziet de tonnetjes aankomen en begint mee te springenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- springt af en toe op, rollende tonnetjes ontwijken en roept Kally op hetzelfde te doen
Hahaha heb je die hele zak in één keer omgekiept in je maag?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en na het eten![]()
ik ben misselijk
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
nee dat niet ,een paar snoepies maarquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:03 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha heb je die hele zak in één keer omgekiept in je maag?
Denk aan wat er gisteravond gebeurde hè
* iBenny doet ff eenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel pakt de videocamera om de boel te filmen, voor joetjoep
* Marlalala rolt om het hardst met iBennyquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
is goed![]()
* iBenny rolt samen met Marlalala over de grond
* Kally zwaait naar de camera, al springendquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel pakt de videocamera om de boel te filmen, voor joetjoep
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala rolt om het hardst met iBenny
* Kally zegt dag tegen Symp, al springend en zwaaiendquote:
* Marlalala ontwijkt nog net een proestende charmed_angelquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel ligt in een deuk om Marlalala, iBenny, -Vaduz- en Kally
* Kally kijkt angstig omhoog, want de lamp begint zachtjes aan los te latenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- hangt samen met Kally aan de hanglamp.
* iBenny versnelt met rollenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala rolt om het hardst met iBenny
* Marlalala ziet ook de barstjes in het plafond en rolt een paar keer opzettelijk tegen de muur zodat het doordreuntquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally kijkt angstig omhoog, want de lamp begint zachtjes aan los te laten
* Kally is niet voor 1 gat te vangen en springt bovenop de kast tegen Vaduz roepend volg mijquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala ziet ook de barstjes in het plafond en rolt een paar keer opzettelijk tegen de muur zodat het doordreunt
* Marlalala rolt tegen Vaduz' benen en ziet hem wankelenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel wil ook meedoen, gooit de videocamera aan de kant en springt boven op Vaduz
* Marlalala rolt tegen c_a aan die daardoor aan snelheid wint en ook zacht begint te rollenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel valt op de grond en kijkt verdwaast om haar heen
Ik zat op de kastquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel neemt door het zachtjes rollen Vaduz mee de heuvel af richting een groot stuk strand
Edit nmdquote:
quote:
* iBenny pakt een ladder om bovenop de kast te kunnen klimmenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef Kally het volgende:
* Kally zit nog steeds op de kast, waar Benny tegen aan rolt maar die te massief is om om te gooien
* iBenny beantwoord Marlalala met een 'ja!'quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:15 schreef Marlalala het volgende:
* Marlalala vraagt Kally om bovenop haar te springen en zo richting strand te rollen, sleurt Bos en Jooo-pi mee. iBenny kom je?
* iBenny beantwoord met een ja, maar wacht op een reactie van Marlalalaquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel vraagt aan Marlalala en iBenny of ze gaan trouwen in het strandhuis
* Marlalala blubt 'ja' onder waterquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny beantwoord met een ja, maar wacht op een reactie van Marlalala
* iBenny doet een bommetje achter Marlalala aanquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala blubt 'ja' onder water
* Marlalala houdt niet van structuur en stopt een grote prop in Vaduz' megafoonquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- vindt het een rommeltje worden en probeert structuur in de acties te brengen met een megafoon
* Marlalala is verbaasd dat de broekrok uberhaupt nog bestaatquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:22 schreef Kally het volgende:
* Kally is heel erg verbaast dat Vaduz denkt dat ze een broekrok aanheeft![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala is verbaasd dat de broekrok uberhaupt nog bestaat![]()
* Marlalala spring op Joooo-pi en duwt hem kopje onder!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:23 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi springt uit het water en roept: "ik kan wel zwemmen hoor!!"
![]()
* Kally gaat heerlijk liggen op de handdoek om eens flink van de zon te genietenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:24 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi legt voor iedereen een grote handdoek neer, zodat iedereen kan zonnen
* Marlalala zegt oja ik ga trouwen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel zegt: DE BRUILOFT GAAT BEGINNEN
Later Vaduzquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- ziet vrienden op het strand staan, plakt een startnummer op en gaat hardlopen. Hij ziet de sterkte van het duo c_a en Kally en laat ze met vertrouwen achter
Tot later.
En deze wil ik toch maar ff quotenquote:* -Vaduz- is net iBenny op kledinggebied. Alleen weet hij wel dat vrouwen wenkbrauwen epileren.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
Omg niemand spoort hier![]()
Ik voel me zo thuis
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
Omg niemand spoort hier![]()
Ik voel me zo thuis
* iBenny beantwoord met trillende lippen en handen zachtjes 'jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel zegt tegen iBenny dat er niks aan te snappen valt, ben je zenuwachtig voor je bruiloft?
* Joooo-pi heeft zich goed voorbereid en haalt de speach uit de broekzak (waterdicht verpaktquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel vraagt aan Jooo-pi of hij de dominospeech klaar heeft liggen
Ja waarom denk je dat ik me thuis voelquote:
* iBenny vraagt aan c_a wat haar functie in deze ceremonie isquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel vraagt aan Jooo-pi of hij de dominospeech klaar heeft liggen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
* Joooo-pi heeft zich goed voorbereid en haalt de speach uit de broekzak (waterdicht verpakt)
* Kally heeft geen verdere woorden nodig en begint om te kledenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel zegt tegen Kally dat we onze sexy bruidmeisjesjurkjes moeten aantrekken
* iBenny roept heeeeel hard 'Booooooooooooooos, waar ben jequote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Marlalala het volgende:
* Marlalala vraagt waar Bos de getuige is! Zonder Bos geen bruiloft!
* iBenny heeft respect voor Jooooooopi's actie en voorbereidende werkquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
* Joooo-pi heeft zich goed voorbereid en haalt de speach uit de broekzak (waterdicht verpakt)
* Bos81 komt met hangende pootjes terug en biedt zijn welgemeende excuses aanquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Marlalala het volgende:
* Marlalala vraagt waar Bos de getuige is! Zonder Bos geen bruiloft!
* Marlalala geeft Bos een knuffel en vraagt hem zijn positie in te nemen. Heb je de ringen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 komt met hangende pootjes terug en biedt zijn welgemeende excuses aan
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel zet de muziek aan voor de bruiloft, Danielle en Sumera hoor je door de speakers
Bos!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
* iBenny vraagt zich af wie zijn getuige eigenlijk is
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala geeft Bos een knuffel en vraagt hem zijn positie in te nemen. Heb je de ringen?
* Kally bied aan Benny's getuige te zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
* charmed_angel vraagt zich af waar Patrique is?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
* Marlalala zegt dat Bos haar getuige isquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:32 schreef Kally het volgende:
* Kally komt erachter dat Bos al Benny's getuige is![]()
The ghost of christmas morning?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:31 schreef Marlalala het volgende:
* Marlalala ziet de deur van de kleedkamer opengaan en er komt iemand binnen...
* Kally zegt oke dan ben ik Benny's getuigequote:Op donderdag 13 mei 2010 19:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala zegt dat Bos haar getuige is
erger nogquote:
* iBenny is blij met Kally als getuigequote:Op donderdag 13 mei 2010 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally zegt oke dan ben ik Benny's getuige
* Kally zegt ga jij eerst maar je andere verloofde vertellen dat je voor Mar kiestquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny is blij met Kally als getuigeen bedankt haar hiervoor
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel schreeuwt huilend naar Jooo-pi dat de bruiloft tussen Marlalala en iBenny niet doorgaat
* Marlalala snift en klaagt dat iBenny haar bruidsjurk een rokje noemdequote:Op donderdag 13 mei 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel troost Marlalala en kijkt boos naar iBenny
* Marlalala vindt de verwijzing naar de TT prachtigquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
* Kally kijkt toe hoe Benny zich hieruit red
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala vindt de verwijzing naar de TT prachtig![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:39 schreef borisz het volgende:
* Boris zo op de radio te horen is waarschijnlijk.
* Marlalala bedankt zachtjes, met een snik. Kijkt ook met één oog naar Glee en kijkt met het andere vals naar IBenny en die goedkope snoepringquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi betuigt zijn medeleven aan Mar...
* Joooo-pi :quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel grijpt naar de champagne en drinkt de fles in 1 keer leeg
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala bedankt zachtjes, met een snik. Kijkt ook met één oog naar Glee en kijkt met het andere vals naar IBenny en die goedkope snoepring
3FM. Weet niet wanneer ik terug gebeld ga worden door Domien.quote:
* Marlalala begint weer te rollen, van het lachenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel grijpt naar de champagne en drinkt de fles in 1 keer leeg
* Marlalala wil absoluut geen vliegen op haar bruiloft en sprayt alles met vleugels en pootjes doodquote:
* Marlalala jij hebt gejokt iBennyquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
* iBenny ziet de cassiere weglopen en loopt hierna naar Marlalala om haar te informeren over zijn zojuist gedane keuze
* Marlalala geeft iBenny een kusje op zijn wang en zegt dat het wel goed komt. Glaasje champagne?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
* iBenny is een beetje verdrietig en beseft dat hij binnen 5minuten 2 vrouwen is kwijtgeraakt
* iBenny bedankt en zegt dat hij wel wat sterkers kan gebruikenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala geeft iBenny een kusje op zijn wang en zegt dat het wel goed komt. Glaasje champagne?
* iBenny stuurt een goedmaak-smsje naar de cassierequote:Op donderdag 13 mei 2010 19:48 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 staat nog steeds met de ringen in zijn hand en vraagt zich af wat nu?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:48 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 staat nog steeds met de ringen in zijn hand en vraagt zich af wat nu?
Maar moet zo een speech houden!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi is inmiddels dronken van de champagne...
Dat gaat snel
dat heb ik net gedaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[SC] Het slow-chat topic voor de WK-volgers op Fok. Deel 2
Kan iemand een samenvatting geven aan Tong?
Welk plaatje? Jammer, heb het niet gehoord.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:54 schreef borisz het volgende:
* Boris Inmiddels op de radio is geweest en een plaatje heeft aangevraagd
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Welk plaatje? Jammer, heb het niet gehoord.
Ik wist niet eens dat wij gingen trouwenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt speciaal een topic geopend over jullie verloving. Dat kan ik toch niet zomaar negeren. Die snoepring was wel boven water gekomen uiteindelijk
oh en ik moest ineens denken aan mijn gomi
Post eens wat kwaliteit.quote:
Oh jammer!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:01 schreef Bos81 het volgende:
Dat geborrel wil maar niet stoppen![]()
Ik ga maar even naar een centrale keuken en daar wat lezen of puzzelen..
quote:
Ik ook met m'n grote mondquote:
hahahahaquote:
quote:
Nee dat klopt! maar ik zag je al weer smsen met die kassajuf en haar goedkope ring!quote:
en een nieuwe posten?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even d epuntentelling doen van het tournament!
Als het Danielle vs. Romy is ga ik huilen en eet ik mijn sok op...quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Als Sumera verliest dan...quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |