* Marlalala is verbaasd dat de broekrok uberhaupt nog bestaatquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:22 schreef Kally het volgende:
* Kally is heel erg verbaast dat Vaduz denkt dat ze een broekrok aanheeft![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala is verbaasd dat de broekrok uberhaupt nog bestaat![]()
* Marlalala spring op Joooo-pi en duwt hem kopje onder!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:23 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi springt uit het water en roept: "ik kan wel zwemmen hoor!!"
![]()
* Kally gaat heerlijk liggen op de handdoek om eens flink van de zon te genietenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:24 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi legt voor iedereen een grote handdoek neer, zodat iedereen kan zonnen
* Marlalala zegt oja ik ga trouwen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel zegt: DE BRUILOFT GAAT BEGINNEN
Later Vaduzquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- ziet vrienden op het strand staan, plakt een startnummer op en gaat hardlopen. Hij ziet de sterkte van het duo c_a en Kally en laat ze met vertrouwen achter
Tot later.
En deze wil ik toch maar ff quotenquote:* -Vaduz- is net iBenny op kledinggebied. Alleen weet hij wel dat vrouwen wenkbrauwen epileren.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
Omg niemand spoort hier![]()
Ik voel me zo thuis
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
Omg niemand spoort hier![]()
Ik voel me zo thuis
* iBenny beantwoord met trillende lippen en handen zachtjes 'jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel zegt tegen iBenny dat er niks aan te snappen valt, ben je zenuwachtig voor je bruiloft?
* Joooo-pi heeft zich goed voorbereid en haalt de speach uit de broekzak (waterdicht verpaktquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel vraagt aan Jooo-pi of hij de dominospeech klaar heeft liggen
Ja waarom denk je dat ik me thuis voelquote:
* iBenny vraagt aan c_a wat haar functie in deze ceremonie isquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel vraagt aan Jooo-pi of hij de dominospeech klaar heeft liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |