dat klinkt ernstig lekker.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ravioli met spekjes, champignons, uien, crème fraiche en rode wijn (lang leve de calorieen)
dat is ook wel lekker op zijn tijd.quote:
Taggliatelli met? Mijn pasta was idd goed gelukt!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat klinkt ernstig lekker.
Wij hebben net Taggliatelli gegeten, ook al zo lekker
champignons, roomsaus, ham en veel knoflook....quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Taggliatelli met? Mijn pasta was idd goed gelukt!
Ik ben eigenlijk altijd wel blij ik voor mezelf gekookt heb en niet naar de Febo ben gerend![]()
ik zit nu zó vol, je kunt me wegrollen
Ohjaaa ik had er ook nog knoflook bij kunnen gooien!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
champignons, roomsaus, ham en veel knoflook....
Ik vind het altijd heerlijk.
Ik ook. Zullen we elkaar over de grond rollen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
Ben ik trouwens weer![]()
ik zit helemaal vol nu
Voor het eten toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
En nu weet ik waarom mij mama vroeger altijd zei: Na het eten GEEN snoep
is goedquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we elkaar over de grond rollen?
* charmed_angel pakt de videocamera om de boel te filmen, voor joetjoepquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- springt af en toe op, rollende tonnetjes ontwijken en roept Kally op hetzelfde te doen
* Kally kijkt verschrikt om zich heen, ziet de tonnetjes aankomen en begint mee te springenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- springt af en toe op, rollende tonnetjes ontwijken en roept Kally op hetzelfde te doen
Hahaha heb je die hele zak in één keer omgekiept in je maag?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en na het eten![]()
ik ben misselijk
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
nee dat niet ,een paar snoepies maarquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:03 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha heb je die hele zak in één keer omgekiept in je maag?
Denk aan wat er gisteravond gebeurde hè
* iBenny doet ff eenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel pakt de videocamera om de boel te filmen, voor joetjoep
* Marlalala rolt om het hardst met iBennyquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
is goed![]()
* iBenny rolt samen met Marlalala over de grond
* Kally zwaait naar de camera, al springendquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel pakt de videocamera om de boel te filmen, voor joetjoep
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala rolt om het hardst met iBenny
* Kally zegt dag tegen Symp, al springend en zwaaiendquote:
* Marlalala ontwijkt nog net een proestende charmed_angelquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel ligt in een deuk om Marlalala, iBenny, -Vaduz- en Kally
* Kally kijkt angstig omhoog, want de lamp begint zachtjes aan los te latenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- hangt samen met Kally aan de hanglamp.
* iBenny versnelt met rollenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala rolt om het hardst met iBenny
* Marlalala ziet ook de barstjes in het plafond en rolt een paar keer opzettelijk tegen de muur zodat het doordreuntquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally kijkt angstig omhoog, want de lamp begint zachtjes aan los te laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |