Dat wordt ie echt niet hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:29 schreef Winner_Taco het volgende:
Uitlenen idd . Hoeveel minuten heeft die gozer nou daadwerkelijk gespeeld . Straks verkoop je hem voor 3 ton en blijkt hij een potentieel topscorer te zijn .
je mag blij zijn als je 50k krijgt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:58 schreef Sinnie het volgende:
Zou het niet weten, zou wel beter wezen aangezien ik nu al weet dat GOA niet veel meer kan bieden dan 2-3 ton. En dan ben ik nog mild ben ik bang
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
je mag blij zijn als je 50k krijgt.
Jou niet, mij wel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
50.000 lijkt mij echt niet overdreven.
Mij wel, we vangen namelijk geen enkele cent, zijn contract loopt af mensen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
50.000 lijkt mij echt niet overdreven.
Mag het wel hopen, ik zie het meer zitten in de komst van van Leeuwen dan bijvoorbeeld een schaken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:31 schreef Ritmo het volgende:
Zou Feyenoord al bezig zijn met De Leeuw? Die is transfervrij nu. Aangezien Tomasson steeds minder wordt, en Bruins het denk ik nooit zal worden zou een redelijk jonge scorende nummer 10 zeer welkom zijn, zeker zo goedkoop.
Het wijst er toch wel op dat onze Vlaar gaat vertrekkenquote:Als we AJST.info mogen geloven dan komt Akinsola Boussari voor twee weken naar Nederland om een stage bij Feyenoord af te werken. De 1.94 meter lange Togolese verdediger komt momenteel uit voor de Nigeriaanse voetbalclub Enugu Rangers. Een eerdere poging van de 22-jarige speler om in Europa te voetballen mislukte. Boussari kwam niet in aanmerking voor een visum, waardoor hij niet aan de slag kon bij de Franse club Le Havre.
De Togolees was de afgelopen twee weken op proef bij SC Heerenveen voor een nieuwe poging, maar de Friese club bevond hem te licht. Het is nog maar de vraag of hij ook bij Feyenoord op proef komt, of dat de Togolese media Heerenveen verward heeft met de Rotterdamse club.
Akinsola Boussari speelde zijn eerste wedstrijd voor de nationale ploeg van Togo op 10 juni 2009. Boussari maakte bovendien deel uit van de 23-koppige selectie van Togo voor de Afrika Cup 2010. Het Afrikaanse land nam uiteindelijk door een terroristische aanslag niet mee aan het prestigieuze Afrikaanse toernooi.
Mwoah, Vlaar zal sowieso binnen 2 jaar vertrekken en Hofland ook, dus dan is het slim als je een vervanger klaar hebt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mag het wel hopen, ik zie het meer zitten in de komst van van Leeuwen dan bijvoorbeeld een schaken.
[..]
Het wijst er toch wel op dat onze Vlaar gaat vertrekken
Gio weg Makaay weg . We hebben ook wel wat routine nodig pikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:02 schreef Happel het volgende:
Moeten werken aan de toekomst, dus heb liever een jongere speler.
Hebben we al genoeg van op de bank.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Gio weg Makaay weg . We hebben ook wel wat routine nodig pik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |