Ja, dan moest ik weer helemaal terug rijden, daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:59 schreef Pharkus het volgende:
En er niks van gezegd zoals een Fok!ker betaamt?
Ik zat er nog aan te denken om eten tussen 2 quotes te zetten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef MB23 het volgende:
Je dacht dat je eten kreeg? Ja, dan kom je bedrogen uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The remedy is the experience.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef Klonterpot het volgende:
McDonalds![]()
Katten
Ze waren best te eten trouwens, maar ik had gewoon meer zin in cheesburgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Preciesquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:04 schreef L.no het volgende:
Bij de mc drive kijken we eerst na of alles klopt en dan gaan we wegrijden. Lekker boeiend dat anderen moeten wachten.. dat is beter dan met verkeerde voedsel thuis komen.
Dit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:04 schreef L.no het volgende:
Bij de mc drive kijken we eerst na of alles klopt en dan gaan we wegrijden. Lekker boeiend dat anderen moeten wachten.. dat is beter dan met verkeerde voedsel thuis komen.
Ja, dat ga ik voortaan maar even doen jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef donroyco het volgende:
Eerst kijken of het allemaal klopt, dan pas wegrijden.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik voortaan maar even doen ja
heu, jij bent heul niet blauw mangquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef donroyco het volgende:
[..]. Mooi, kan dit topic ook weer dicht
Dat kan hier.quote:
Ik vond je altijd al een MBO'ertje..quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wauw zeg, straks kan ik nog door naar het HBO.
Oh.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik vond je altijd al een MBO'ertje..
Hij wil hoger komen in de rangorde.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS is een koelie, eten halen voor je vrienden
Whehe, kansloos.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:12 schreef Hirsch het volgende:
Ik koop hier altijd een euroknaller Hamburger en neem mijn eigen kaas mee! Scheelt 1,50
Gewoon kei sociaal.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS is een koelie, eten halen voor je vrienden
Origineel, dat weer wel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:12 schreef Hirsch het volgende:
Ik koop hier altijd een euroknaller Hamburger en neem mijn eigen kaas mee! Scheelt 0,75
McKroket is nu ¤2 bij mijn McDonaldsquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:17 schreef Terpentin07 het volgende:
De fritessaus kost nu al een tijdje 50 Cent! Dat is pas een klacht waardig.
20 hele centen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:20 schreef themole het volgende:
Ze hebben je met 20 cent gematst: Wrap kost 1.95, cheeseburger 1.75.Dus niet klagen.
Laten we een staking houden, en massaal overgaan op de whopper. Die is toch stukken beter.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
McKroket is nu ¤2 bij mijn McDonaldsEerst waren die dingen ¤1! Prijsstijging van 100%, dat is toch absurd?
Nu ja, ik stoor me er ook aan als producten plotseling twee keer de helft kosten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
McKroket is nu ¤2 bij mijn McDonaldsEerst waren die dingen ¤1! Prijsstijging van 100%, dat is toch absurd?
Maar dat is dan ook Afrika.Daar mag je blij zijn als je überhaupt iets te eten krijgt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:23 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Ik kijk daarom ook altijd (Niet persé bij de MacDonalds, maar overal) of ik mee krijg wat ik besteld heb. Meestal is het wel goed, maar 't is toch lullig als er iets niet bij zit of iets anders.
Ik heb overigens een poos in Zuid Afrika gewoond waar ze zo makkelijk zijn dat ze je gewoon meegeven waar ze zin in hebben, niet zozeer wat jij besteld hebt. Daar controleerde dan ook iedereen standaard wat hij mee kreeg.
Ik had een keer een Whopper en die smaakte naar aardgasquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Laten we een staking houden, en massaal overgaan op de whopper. Die is toch stukken beter.
Jij eet aardgas?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik had een keer een Whopper en die smaakte naar aardgasDus daarna eigenlijk nooit meer gegeten.
Als ik een ''echte'' hamburger wil (dus geen McDonalds) ga ik wel naar de snackbar
Hoe weet jij hoe aardgas smaakt?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik had een keer een Whopper en die smaakte naar aardgasDus daarna eigenlijk nooit meer gegeten.
Als ik een ''echte'' hamburger wil (dus geen McDonalds) ga ik wel naar de snackbar
Op deze reactie zat ik te wachtenquote:
Tot nu toe ging het zo goed maar daar heb je de eerste, het is McDonald's.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:23 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Ik kijk daarom ook altijd (Niet persé bij de MacDonalds, maar overal) of ik mee krijg wat ik besteld heb. Meestal is het wel goed, maar 't is toch lullig als er iets niet bij zit of iets anders.
Ik heb overigens een poos in Zuid Afrika gewoond waar ze zo makkelijk zijn dat ze je gewoon meegeven waar ze zin in hebben, niet zozeer wat jij besteld hebt. Daar controleerde dan ook iedereen standaard wat hij mee kreeg.
Nou, je zou er nog versteld van staan hoe niet kloppend dat is! Eten in overvloed daar, hele grote supermarkten hebben ze daar en ze zijn allemaal volgepropt met eten hoor! (In Zuid Afrika althans, ik ben ook in Zimbabwe geweest, daar stonden alle winkels leeg.)quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:25 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook Afrika.Daar mag je blij zijn als je überhaupt iets te eten krijgt.
Sorry, maar dat klinkt dan echt als een gefrustreerde kip. McDonalds, zoals ik dat ken, is juist heel schoon en netjes en op de regels...quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Klacht # ? : Mc Donalds die NIET vers voer aanlevert maar gore rommel
voorschotelt.
Uit zeer betrouwbare bron ( ex werkneemster ) mogen vernemen
dat Mc Donalds ook de horeca voorschriften stelselmatig overtreden.
Nee, de chicken wrap kost 1.75 en de cheeseburger 2.00 stomkop.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:28 schreef Yreal het volgende:
chicken wraps zijn duurder dan cheesburgers
Wat hebben ze jou in godsnaam aangedaan tijdens de film?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:59 schreef Hyman het volgende:
Ik reed dus gisteravond door de mcdrive, en ging even wat eten bestellen voor wat vrienden tijdens een film.
hier zijn cheesburgers 1.50 en de wraps 1.95quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:08 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nee, de chicken wrap kost 1.75 en de cheeseburger 2.00 stomkop.
Huh dat is uiterst merkwaardig, maar desalniettemin mogelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
hier zijn cheesburgers 1.50 en de wraps 1.95
Franchisers , ze mogen hun eigen prijzen betalen. Zo heeft de ene hier patat voor 1.95 en de ander 2.35quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:14 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Huh dat is uiterst merkwaardig, maar desalniettemin mogelijk.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:21 schreef donroyco het volgende:
Ik krijg had nog honger voor ik dit topic zag
Nou ben je in de war met de KFC, nikker.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
ewa ik geef ze altijd die boks weet je en dan krijg ik voor nul doekoes altijd die lekkere chicken bucket toch
Waajow!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
ewa ik geef ze altijd die boks weet je en dan krijg ik voor nul doekoes altijd die lekkere chicken bucket toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |