Ja, dan moest ik weer helemaal terug rijden, daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:59 schreef Pharkus het volgende:
En er niks van gezegd zoals een Fok!ker betaamt?
Ik zat er nog aan te denken om eten tussen 2 quotes te zetten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef MB23 het volgende:
Je dacht dat je eten kreeg? Ja, dan kom je bedrogen uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The remedy is the experience.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef Klonterpot het volgende:
McDonalds![]()
Katten
Ze waren best te eten trouwens, maar ik had gewoon meer zin in cheesburgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Preciesquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:04 schreef L.no het volgende:
Bij de mc drive kijken we eerst na of alles klopt en dan gaan we wegrijden. Lekker boeiend dat anderen moeten wachten.. dat is beter dan met verkeerde voedsel thuis komen.
Dit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:04 schreef L.no het volgende:
Bij de mc drive kijken we eerst na of alles klopt en dan gaan we wegrijden. Lekker boeiend dat anderen moeten wachten.. dat is beter dan met verkeerde voedsel thuis komen.
Ja, dat ga ik voortaan maar even doen jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef donroyco het volgende:
Eerst kijken of het allemaal klopt, dan pas wegrijden.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik voortaan maar even doen ja
heu, jij bent heul niet blauw mangquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef donroyco het volgende:
[..]. Mooi, kan dit topic ook weer dicht
Dat kan hier.quote:
Ik vond je altijd al een MBO'ertje..quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wauw zeg, straks kan ik nog door naar het HBO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |