en dat betalen we dan met die pot met goud die daar op ons staat te wachten ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:16 schreef Ang3l het volgende:
Somewhere over the rainbow gaan we op hemelvaart
liever 1 pot nat dan een natte pot of de lucht van 10?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou niet van lesbiennes.
Al draagt een lesbo ene gouden ring, het is en blijft een tapijtreinigster.
Of een pot met goud.
Lekkerquote:
Duik in een wasmachine voor feta-kaasquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef creno het volgende:
Goh, die reclame van Arla, die is echt vreemd.
ja die, heel vreemd.quote:
Morgen is ie weer terugquote:
Ja zondag denk ik is ie weer op oude sterktequote:
ik vertrek over 10 min naar de stink vuilnisbelt Amsterdamquote:
Is goedquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Zwaai je naar pap en mam? Die zitten in Lloret
Nooit begrepen waarom jij zo'n hekel hebt aan Amsterdamquote:
Niet!quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Wat een verschrikkelijk programma is dat RuPaul's dragrace
Beetje fout wel he, met die kreuntjes en zo?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:31 schreef Peter het volgende:
Hoe promoot je een boek... http://vimeo.com/6486090
dramaqueensquote:
geluid uitquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje fout wel he, met die kreuntjes en zo?
Het is ehm... nou ja. Sisyphusarbeid.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]Lééf je nog? Is het allemaal een beetje vol te houden? Word ik gemist?
veel plezier! Hoe laat vertrek je ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Zo koffer is ingepakt.... heb er nu toch wel zin in om 10 dagen naar de zon te gaan
Half 10 in de busquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
veel plezier! Hoe laat vertrek je ?
Ga je met de bus naar Spanje?quote:
En een duur ding.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wi een Ipad, wat een geil ding zeg
Jaquote:
Sterkte...quote:
dat likt mij nou ook helemaal niks, bussen brrrrrquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sterkte...
Ik ben een keer met de bus naar London geweest... Dat was ook eens en nooit meer. Volgens mij is Spanje veel verder, brr.
mijne ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb een zwak voor dure dingen, te dure dingen zijn mijn handicap
Waarschijnlijk mocht je er op de boot, tijdens de overtocht, uit zelfs?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sterkte...
Ik ben een keer met de bus naar London geweest... Dat was ook eens en nooit meer. Volgens mij is Spanje veel verder, brr.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
oi
leuk voor R, http://www.wallpaper.com/borninbrazil
jeje het idee was dat de hele uitgave deze maand over brasil gaatquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R is heel klassiek in zijn keuze, msssr het wordt ook miijn huis dus
voor wooncatalogus kunnen we bij bartjebart terechtquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje het idee was dat de hele uitgave deze maand over brasil gaat
tis geen wooncatalogus tonto
maar dat is zo gangbaar hequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor wooncatalogus kunnen we bij bartjebart terecht
we gingen met de trein. En dan kun je er niet uit, geloof ik. Of in ieder geval kun je alleen in de wagon rondlopen en dat stelt ook weinig voor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mocht je er op de boot, tijdens de overtocht, uit zelfs?
tevee idee over casa etc, ben er teveel mee bezig rpz. hoe gaat het met de liefde btwquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje het idee was dat de hele uitgave deze maand over brasil gaat
tis geen wooncatalogus tonto
Ow ja dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
we gingen met de trein. En dan kun je er niet uit, geloof ik. Of in ieder geval kun je alleen in de wagon rondlopen en dat stelt ook weinig voor.
Yeah, op zich best handig maar je moet eerst helemaal naar Calais rijdenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja dat kan natuurlijk ookMet de bus de trein op...
een uitzicht van niksquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
we gingen met de trein. En dan kun je er niet uit, geloof ik. Of in ieder geval kun je alleen in de wagon rondlopen en dat stelt ook weinig voor.
Erg waar, ja. Helpt wagenziekte ook niet echtquote:
;-) wel goed, can't complainquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tevee idee over casa etc, ben er teveel mee bezig rpz. hoe gaat het met de liefde btw
hij wil je het liefst 247 in z'n nabijheid hebben ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
;-) wel goed, can't complain
hij wel af en toe als ik naar huis wil
aah bueno, amor de novoquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
;-) wel goed, can't complain
hij wel af en toe als ik naar huis wil
ja zoiets, maar ik slaap graag in mn eigen bedquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij wil je het liefst 247 in z'n nabijheid hebben ?
Het blijft een soap natuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:27 schreef Xiance het volgende:
ahhhhhhh luke en noah gaan uit elkaar
of zijn uit elkaar.. of whatever.. ik kijk ook weer es ATWT
Ze schrijven alle homo's er toch uit nu? in de soaps..quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het blijft een soap natuurlijk
Nou maar hopen dat er meer kandidaten voor elk van hen in de show komen, dan wordt het aantal homo's verdubbeld
Echt? Waarom dat dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze schrijven alle homo's er toch uit nu? in de soaps..
Nou ja, wat sufquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Scoort slecht bij de conservatieve kijkers...
Zou beter zijn als de kijkcijfers nog verder gaan dalen als de homo's eruit zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:17 schreef Peter het volgende:
kijkcijfers dalen dus zoekt men een scapegoat..
ik ken het maar het gaat wel overquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja zoiets, maar ik slaap graag in mn eigen bed
alleen ook
ik heb vaak op een gegeven moment dat ik het beu ben en dan wil ik naar mn eigen huis toe en op mn eigen bank liggen
en dan sta ik dus op en 'waar ga je heen' ja eh...naar huis'
'waarom?' nou eh....omdat ik naar huis wil?'
'ja maar waarom?'
heel irritant
het stopt toch sowieso?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:17 schreef Peter het volgende:
kijkcijfers dalen dus zoekt men een scapegoat..
maar met een beetje kijkers en sponsorgelden de eindstreep halen is beter dan in het zicht van de finish stranden..quote:
Heh, stond er ook een slanke dame met een bos rooie krullen op het toneel? Of is die nog steeds ziek?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:05 schreef Deceit het volgende:
vanavond naar mamma mia musical geweest op de parade in denbosch.. liep er toevallig langs en voor de grap gekeken of er kaartjes over waren,, en tadaaa 2 kaartjes voor 57 euro
Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar eens slapen.. mensen tot over 10 dagen en wie weet kom ik jullie tussendoor wel even lastig vallen vanuit het Spaanse land!
Die de rol van ehmm.. de rijke lady/leukste rol speelt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heh, stond er ook een slanke dame met een bos rooie krullen op het toneel? Of is die nog steeds ziek?
Ja ik bedoel, wie kijken er soaps? Vrouwen en homo's toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou beter zijn als de kijkcijfers nog verder gaan dalen als de homo's eruit zijn
Het valt me nu voor het eerst pas op dat er eindelijk eens niet 80% gaybash of beledigende zaken gezegd worden in de comments onder het artikel. Tja, nu hebben ze een grotere engerd gevonden: de pausquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:08 schreef Nizno het volgende:
vooruitziende blik van de TT?
'Homohuwelijk is gevaarlijke dreiging'
Geen idee. Ben je dat niet dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:19 schreef Deceit het volgende:
Volgens wie was ik nou de modepop die altijd naar sushibars en cocktailparties ging?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet plasseeeeeeeeeeeeeeeeeeen, maar ik mag niiiieeeeeeet!
Zag ik er zo uit dan =]quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Ben je dat niet dan?
O nee, de keren dat ik je gezien had stond je wel in een bar, maar zonder sushi of cocktail
Lollipop & Soho geloof ik.
Het mag niet vanwege de echo dadelijk.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het mag niet vanwege de echo dadelijk.
Moet je een volle blaas hebbenEn dan die koude gel op je buik, brrrr
Wat ik al niet over heb voor Dizer!!!!
Laat je ons de uitslag ook horen, zo?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het mag niet vanwege de echo dadelijk.
Moet je een volle blaas hebbenEn dan die koude gel op je buik, brrrr
Wat ik al niet over heb Voor Dizer!!!
Ik ben niet zwanger denken ze.quote:
wat was het wel dan, voedselvergiftiging?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger denken ze.
En ook geen blinde darm. Die kon ie niet eens vinden
Dat. Of allergische reactie. Of spastische darmquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat was het wel dan, voedselvergiftiging?
toch een vorm van schijnzwanger ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat. Of allergische reactie. Of spastische darm
Who knows? Het is iig weg, EN er zit niet alsnog iets raars. Dus dat scheelt.
Jep. Na 2 weken.quote:
De telegraaf had dat hele stuk niet moeten plaatsen! Hoe haal je het in je hoofd als journalist om een kind te gaan bellen die niet eens snapt wat er gebeurd is, die niet weet dat zijn hele familie dood is? Die zwaar gewond is, en eigenlijk alleen maar rust en troost hoort te krijgen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:41 schreef samjustme het volgende:
Meestal vind ik zijn muziek ruk, maar dit nummer valt reuze mee
@Steven, Telegraaf heeft reeds voor verontschuldigd
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hoofdredactie__.html
Heb je't 'm al gevraagd?quote:
die zal wel denken, stalker ga wegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:50 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee ik zit hem te tweeten en te krabbelen
Hahai.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:19 schreef Deceit het volgende:
Volgens wie was ik nou de modepop die altijd naar sushibars en cocktailparties ging?
OMGquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai.
Ja maar dat was een beeld dat ik zelf even bedacht had omdat je dan weer hier en dan weer daar bent en altijd feesten en wild uitgaan en alles en ik dacht in Den Bosch zijn vast wel sushibars en cocktailparties.
Maar dat moet je helemaal niet serieus nemen hoor, heb je tot dusver alleen iets van de Lion King zien zingen met een paar mevrouwen die mij maar een boerenflapdrol zullen vinden.
jij arts zit in donker afrika?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger denken ze.
En ook geen blinde darm. Die kon ie niet eens vinden
..........maar daar moet je niet wakker van liggen en bovendien bedoelde ik er verder niks mee hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:19 schreef Deceit het volgende:
Maar ja idd, ben overal en nergens en op feestjes te vinden en elke dag wat..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai.
Ja maar dat was een beeld dat ik zelf even bedacht had omdat je dan weer hier en dan weer daar bent en altijd feesten en wild uitgaan en alles en ik dacht in Den Bosch zijn vast wel sushibars en cocktailparties.
Maar dat moet je helemaal niet serieus nemen hoor, heb je tot dusver alleen iets van de Lion King zien zingen met een paar mevrouwen die mij maar een boerenflapdrol zullen vinden.
Ach dat maakt toch helemaal niet uit. En je zet het zelf online!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
Maar daar was ik net uit de make-up en haren in de was...
Was na carnaval :/
Nounounou jij was toch totally Armani of vergis ik me nu??quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:11 schreef Deceit het volgende:
[..]
Maar ja idd, ben overal en nergens en op feestjes te vinden en elke dag wat..
Misschien pas ik in dat leven maar niet de pop
Kromme uitleg uiteraard
Mijn (ex)vriend met wie ik daar samenwoonde is ook af en toe in beeld hoor, als zorro..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach dat maakt toch helemaal niet uit. En je zet het zelf online!In plaats van dat je nou Lady Gaga zingt terwijl je wiegend in beeld staat met je heup-skinny-jeans!
![]()
Maar je viert dus carnaval en dan ben je daarna met twee meiden?? Daar gáát je image, Deceit!
Big vergissingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounou jij was toch totally Armani of vergis ik me nu??
Nee als ie niet ontstoken is of opgezet dan kan ie zich lekker verstoppen en dan zie je'm niet op een echo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij arts zit in donker afrika?
of was je vergeten te vertellen dat ie al eens eerder weg was gehaald
Ooohh wacht, ja, je was nog 'gebonden'.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
Mijn (ex)vriend met wie ik daar samenwoonde is ook af en toe in beeld hoor, als zorro..
Boss dan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
Big vergissing
Heb niks van Armani!
Oh en de 2 meiden waren mijn bovenbuufjes
En eigenlijk ook online laten staan omdat dat het enige is wat ik over heb aan herinnering aan hemquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach dat maakt toch helemaal niet uit. En je zet het zelf online!In plaats van dat je nou Lady Gaga zingt terwijl je wiegend in beeld staat met je heup-skinny-jeans!
![]()
Maar je viert dus carnaval en dan ben je daarna met twee meiden?? Daar gáát je image, Deceit!
Nee :Squote:
Iedereen aan het meeleven en huilen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
En eigenlijk ook online laten staan omdat dat het enige is wat ik over heb aan herinnering aan hem
Geen foto's, schilderijen of digidingen meer van hem.. **sentimenteel verhaal**
Dus ik had dit online gezet, en toch maar laten staan voor ja, 1 herinnering =]
Terug onderweg naar Eindhoven, waarom zou het daar druk zijn?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:03 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even de stad in, maar het schijnt heel druk te zijn.
Hedde gij interesse in menne ouwe Teejveej?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Terug onderweg naar Eindhoven, waarom zou het daar druk zijn?
ja graagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hedde gij interesse in menne ouwe Teejveej?
Dan laat ik 'm ff in de huiskamer staan.quote:
Wat een mooie nieuwe grote platte heb jijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hedde gij interesse in menne ouwe Teejveej?
Ja lief he?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een mooie nieuwe grote platte heb jij
Nope. En Here! hebben we niet op de kabel. Even op netflix kijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
Hey Wondy. heb jij van Awakening of Spring gehoord?
Da's de TV versie van Spring Awakenings blijkbaar, van Here! TV.
http://www.imdb.com/title/tt1332002/
Gaytorrents heeft hemquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. En Here! hebben we niet op de kabel. Even op netflix kijken.
Als ik kan netflixen, download ik liever niet. Wel zo netjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaytorrents heeft hem
Zojuist op de ext HD gezet. Vanaaf kijken denk ik.
Soort zoekt soort?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
goedemiddag allemaal, alhoewel goed, soms zou ik willen dat ik geen BF hebt. Wat een dramaqueen is het toch soms
quote:
samenwonen in 1 huisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef wonderer het volgende:
Waar zeurt ie dan over?
Ahh. Da's inderdaad een grote stap. En ingewikkeld, wat jullie betreft.quote:
purserquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh. Da's inderdaad een grote stap. En ingewikkeld, wat jullie betreft.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat we toch helemaal overnieuw gaan beginnen, want misscchien heeft hij wel een beetje gelijk. gelukkig kanhij dit niet lezen
Dat is dat mannelijk voetvolk dat je in het vliegtuig je drankje komt brengen...quote:
Maar dan moet je toch eerst een land vinden waar je allebei wil wonen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat we toch helemaal overnieuw gaan beginnen, want misscchien heeft hij wel een beetje gelijk. gelukkig kanhij dit niet lezen
Pursers kunnen ook vrouwen zijn...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is dat mannelijk voetvolk dat je in het vliegtuig je drankje komt brengen...
Owjaquote:
Ik wil ook, ik wil het ook, Ang3l heeft beloofd dat als ik het koop hij het af en toe wel wil luchten als ik er niet benquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie loft in New York.![]()
Ik wil daar wonen
ja maar hetzelfde denken en willen is soms zooooooooo moeilijk. Hij zegt dat als de ruzie niet snel ophoud dan gaan we naar Monaco verhuizen op een roeibootquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
wordt eens tijd, jullie zijn toch al tig jaren samen
en zoooooo langzaam, als ze bij mij in service waren, dan hadden ze geen baan meer gehadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is dat mannelijk voetvolk dat je in het vliegtuig je drankje komt brengen...
quote:
Nee, ik hou absoluut niet van Sondheimquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanaf 2.35, ik vind loving you misschien wel de mooiste musical ballad die er is, hij ligt er dicht bij mij
Wonderer ben jij eigenlijk een Sondheim fan?
Je hebt blijkbaar meer moeite mee dan hij, hoe komt het?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar hetzelfde denken en willen is soms zooooooooo moeilijk. Hij zegt dat als de ruzie niet snel ophoud dan gaan we naar Monaco verhuizen op een roeiboot
Die trap is echt prachtigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie loft in New York.![]()
Ik wil daar wonen
Ah ja, die heb ik op de PC.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk spel! Ziet er mooi uit
(Nou ja, na FF XIII is alles lelijk, maar dit valt mee)
Nou nog ff zorgen dat ik gay word
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*tvp voor screenshots*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk spel! Ziet er mooi uit
(Nou ja, na FF XIII is alles lelijk, maar dit valt mee)
Nou nog ff zorgen dat ik gay word
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ging voor die ander, dat diefje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ah ja, die heb ik op de PC.
Jammer dat je Alistair niet in bed kunt kwebbelen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ah ja, die heb ik op de PC.
Jammer dat je Alistair niet in bed kunt kwebbelen.
hahaha homoquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had ik ook nadat ik twilight new moon had gekeken
welk goede film heb jij laats nog gezien danquote:
de laatste 'nieuwe' film die ik zag was sherlock holms volgens mij en die verraste me zeer aangenaamquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
welk goede film heb jij laats nog gezien dan
suggestie
in het algemeen niet of specifiek bij dit voorbeeld niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik hou absoluut niet van Sondheim
Als je 30 wordt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:04 schreef Deceit het volgende:
ik ben zo dood.. wanneer hou ik eens op met feesten?
Ook daar hou je mee op als je 30 wordt.quote:
Wat een onzin, als je niet meer uitgaat betekent niet dat je ophoudt te leven. Je prioriteiten veranderen gewoon naarmate je ouder wordt, denk ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:38 schreef Xiance het volgende:
eigenlijk houd alles op als je 30 word..
dan kun je maar net zo goed achter de geraniums gaan zitten
na je 30e kan ook nog.quote:
Ben je al naar AIR geweest? Tis er echt leuk. Wel een beetje zien en gezien worden. Maar dat geeft niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:04 schreef Deceit het volgende:
ik ben zo dood.. wanneer hou ik eens op met feesten?
zit nu op me werk... heb gewoon de taxi gepakt naar werk..
speak for yourself, popje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:38 schreef Xiance het volgende:
eigenlijk houd alles op als je 30 word..
dan kun je maar net zo goed achter de geraniums gaan zitten
Jij kijkt dat ook?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Holy fucking christ wat een seizoensfinale bij The Vampire Diares
Ik had echt nooit verwacht dat die serie van zijn 90210-start zo ver zou komen!
![]()
![]()
Hier schijnt ook de zonquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:46 schreef Vlarp het volgende:
Heb vanavond een verjaardag
En net heerlijk gesport
En de zon schijnt
Kandi Lounge aan![]()
kijk je ook True Blood?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:54 schreef creno het volgende:
nix verklappen hoor Ang3l, wij kijken het op zondag altijd.
nog een abraham te gaan was het toch ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
na je 30e kan ook nog.![]()
gelukkig heb ik nog tig jaar te gaan tot 130.
en Maud weet ook dat jij super gemotiveerd bent voor Nijmegen, of ga nu nu al werken aan het scenario dat je straks weer niet kan deelnemen ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hier schijnt ook de zonstraks trainen
hardlopen kan ik nog niet vanwege de blaren.
o nee. deze moet ik hebben
![]()
Ik heb dat nu wel wat minder. Toen ik begin twintig was, struinde ik alle feesten af en moest overal bij zijn. Nu ben ik meer selectieef.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:06 schreef Xiance het volgende:
och ik vind het niet erg om 30 te worden hoor
ik ga juist meer de deur uit lijkt het wel
hahahah hondquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog een abraham te gaan was het toch ?
ik zeg gewoon dat mijn moeder dood is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Maud weet ook dat jij super gemotiveerd bent voor Nijmegen, of ga nu nu al werken aan het scenario dat je straks weer niet kan deelnemen ?
ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb dat nu wel wat minder. Toen ik begin twintig was, struinde ik alle feesten af en moest overal bij zijn. Nu ben ik meer selectieef.
want als Madge er niet was geweest had jij natuurlijk zonder te zeuren wel met haar meegelopenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zeg gewoon dat mijn moeder dood is.
Nee, ik ga wel. IK ga met een groep. Vorig jaar kon het agenda-technisch niet vanwege Madonna.
waarom?quote:
nog gevarieerd in de smaken of allemaal dezelfde ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:16 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ik heb 300 Nespresso cups in huis... kan ik voorlopig wel mee vooruit denk ik zo
ja, tis hier ook niet aan te slepen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:16 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ik heb 300 Nespresso cups in huis... kan ik voorlopig wel mee vooruit denk ik zo
dat jij jezelf tgegenwoordig selectief vindquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom?Tis niet zo dat ik elke avond in de club ben. Ben geen Lindsay.
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
want als Madge er niet was geweest had jij natuurlijk zonder te zeuren wel met haar meegelopen
Nee nog niet! maar ik zit te kijken wanneer er gayavonden zijn. of is het gewoon altijd gay?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben je al naar AIR geweest? Tis er echt leuk. Wel een beetje zien en gezien worden. Maar dat geeft niet.
quote:
Tuurlijk! Ben ik ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat jij jezelf tgegenwoordig selectief vind
ik durf te wedden met je dat jij bovenstaande zin niet nogmaals hardop kan uitspreken zonder zelf kei hard te moeten lachenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ben ik ook.D'r is hier elke avond wel iets waar men heen moet gaan. Maar dat doe ik lang niet altijd. knap van me, he?
![]()
LOL
Ik ga in Frankrijk wel een doos inslaan met de Nespresso cups van Sara Lee, zie http://www.lorespresso.fr/quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:16 schreef Vlarp het volgende:
ik ben al met weinig tevredenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you crazy.
ben jij niet van de nespresso?
Van alles wat natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog gevarieerd in de smaken of allemaal dezelfde ?
tis gayminded. MIsschien dat dat nog veranderd. Ik weet het niet. Maar tis nog leuk hoor. Of zou je gaan manhunten?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nee nog niet! maar ik zit te kijken wanneer er gayavonden zijn. of is het gewoon altijd gay?
Ja ik hou daar wel af en toe van.. gezien worden
Ik vind alles wel te pruimen hoor... ligt ook een beetje aan het moment van de dag. Ik ga 's avonds geen Ristretto (die zwarte) meer nemenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, tis hier ook niet aan te slepen.David drink alleen die zwarte. Ik vind alles wel lekker.
In Rotterdam is trouwens ook weer een nieuwe tent geopend: Bliss. In dezelfde straat waar de Regenboog en Strano zitten. Is ook wel een leuk tent. En leuk personeel!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nee nog niet! maar ik zit te kijken wanneer er gayavonden zijn. of is het gewoon altijd gay?
Ja ik hou daar wel af en toe van.. gezien worden
NOu ja zeg, je doet net of ik elke dag laveloos in een kroeg of club te vinden ben.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik durf te wedden met je dat jij bovenstaande zin niet nogmaals hardop kan uitspreken zonder zelf kei hard te moeten lachen
Oeh, dat wordt volgende week ff kijken!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In Rotterdam is trouwens ook weer een nieuwe tent geopend: Bliss. In dezelfde straat waar de Regenboog en Strano zitten. Is ook wel een leuk tent. En leuk personeel!
heb je wel ontbeten?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NOu ja zeg, je doet net of ik elke dag laveloos in een kroeg of club te vinden ben.![]()
Ben wel vaak de deur uit naar vrienden of dat ze hier heen komen, dat wel.
ik voel een meet bij een Hunnebed in het noorden van het land aankomenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:34 schreef Nuno_G het volgende:
Voor al onze fans, we gaan binnenkort naar NL
ik heb wel weer pijn in mijn kop na gisteren, maar ok cafe en zo, en goedemorgen voor allemaal
Er hangt wel een lekker relaxed sfeertje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:35 schreef Deceit het volgende:
Oeh, dat wordt volgende week ff kijken!
Hippe tent?
Nee, kep alleen koffie op en een peuk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je wel ontbeten?
je hapt wel heel erg vanmiddag
Duitse vriendelijkheidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:45 schreef Stroekie het volgende:
zo en de mvrouw in keulen wil ons zeker niet als gast hebben,
ze mikt zo maar de telefoon erop
Ga je weekendje Keulen doen? Heb daar nog voor de Arena gelegen 's nachts voor kaarten voor Madonna in 2001. Was erg gezellig. Twister mee. Goedkope wijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:45 schreef Stroekie het volgende:
CSD weekend 3 en 4 juli 2010quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ga je weekendje Keulen doen? Heb daar nog voor de Arena gelegen 's nachts voor kaarten voor Madonna in 2001. Was erg gezellig. Twister mee. Goedkope wijn.
wat is CSD?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
CSD weekend 3 en 4 juli 2010![]()
ga je mee ?
que?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:45 schreef Stroekie het volgende:
moeten we wel in het noorden gaan wonen, en dat is niet zo makkelijk met werk en zo. Waar is het nu eiegenlijk leuk en makkelijk wonen. We dachten zelf natuurlijk aan (omgeving) Utrecht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik voel een meet bij een Hunnebed in het noorden van het land aankomen
zeg tuttebel, ken je klassiekersquote:
Als je nog even geduld hebt kan je volgens mij wel in kasteel Bolenstein gaan wonen, want volgens mij gaat de huidige eigenaar Dhr J.D. Paarlberg een poosje op kosten van de staat op "vakantie"quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moeten we wel in het noorden gaan wonen, en dat is niet zo makkelijk met werk en zo. Waar is het nu eiegenlijk leuk en makkelijk wonen. We dachten zelf natuurlijk aan (omgeving) Utrecht.
beetje te grootquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je nog even geduld hebt kan je volgens mij wel in kasteel Bolenstein gaan wonen, want volgens mij gaat de huidige eigenaar Dhr J.D. Paarlberg een poosje op kosten van de staat op "vakantie"
dacht dat jullie in portugal wouden wonen en nu ineens naar nederland?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moeten we wel in het noorden gaan wonen, en dat is niet zo makkelijk met werk en zo. Waar is het nu eiegenlijk leuk en makkelijk wonen. We dachten zelf natuurlijk aan (omgeving) Utrecht.
Was je boos?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen ik terugbelde herkende ze me wel direct
Jups... strak. Mooie ongelakte houten vloer, donker grijze wanden en plafond, achterwand is 1 grote Abercrombie & Fitch posterquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt volgende week ff kijken!
Hippe tent?
Nou voor kinderen.... in het begin misschienquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij kijkt dat ook?Ik vind het echt een leuke serie. Alhoewel het voor kinderen is, mag ik er graag naar kijken. Erg spannend ook.
Mja, gaat wel. Voor de dode halfuurtjes.quote:90210 ben ik afgehaakt na 10 afleveringen, daar vond ik geen reet aan.
Nog een maandjequote:
ah wanneer is de volgende aflevering?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:56 schreef Deceit het volgende:
Mijn soap heeft leuke wendingen lalalalala
In het algemeen. Ik kan niet tegen zijn gebrek aan melodie. Daar krijg ik de kriebels van. Dat zing-praten, bleh.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
E
[..]
in het algemeen niet of specifiek bij dit voorbeeld niet?
Neem een twitteraccountquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:16 schreef Peter het volgende:
@HOMO's Lekker langs het strand gelopen met Des#strand #scheveningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |