Wat een onzin, als je niet meer uitgaat betekent niet dat je ophoudt te leven. Je prioriteiten veranderen gewoon naarmate je ouder wordt, denk ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:38 schreef Xiance het volgende:
eigenlijk houd alles op als je 30 word..
dan kun je maar net zo goed achter de geraniums gaan zitten
na je 30e kan ook nog.quote:
Ben je al naar AIR geweest? Tis er echt leuk. Wel een beetje zien en gezien worden. Maar dat geeft niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:04 schreef Deceit het volgende:
ik ben zo dood.. wanneer hou ik eens op met feesten?
zit nu op me werk... heb gewoon de taxi gepakt naar werk..
speak for yourself, popje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:38 schreef Xiance het volgende:
eigenlijk houd alles op als je 30 word..
dan kun je maar net zo goed achter de geraniums gaan zitten
Jij kijkt dat ook?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Holy fucking christ wat een seizoensfinale bij The Vampire Diares
Ik had echt nooit verwacht dat die serie van zijn 90210-start zo ver zou komen!
![]()
![]()
Hier schijnt ook de zonquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:46 schreef Vlarp het volgende:
Heb vanavond een verjaardag
En net heerlijk gesport
En de zon schijnt
Kandi Lounge aan![]()
kijk je ook True Blood?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:54 schreef creno het volgende:
nix verklappen hoor Ang3l, wij kijken het op zondag altijd.
nog een abraham te gaan was het toch ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
na je 30e kan ook nog.![]()
gelukkig heb ik nog tig jaar te gaan tot 130.
en Maud weet ook dat jij super gemotiveerd bent voor Nijmegen, of ga nu nu al werken aan het scenario dat je straks weer niet kan deelnemen ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hier schijnt ook de zonstraks trainen
hardlopen kan ik nog niet vanwege de blaren.
o nee. deze moet ik hebben
![]()
Ik heb dat nu wel wat minder. Toen ik begin twintig was, struinde ik alle feesten af en moest overal bij zijn. Nu ben ik meer selectieef.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:06 schreef Xiance het volgende:
och ik vind het niet erg om 30 te worden hoor
ik ga juist meer de deur uit lijkt het wel
hahahah hondquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog een abraham te gaan was het toch ?
ik zeg gewoon dat mijn moeder dood is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Maud weet ook dat jij super gemotiveerd bent voor Nijmegen, of ga nu nu al werken aan het scenario dat je straks weer niet kan deelnemen ?
ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb dat nu wel wat minder. Toen ik begin twintig was, struinde ik alle feesten af en moest overal bij zijn. Nu ben ik meer selectieef.
want als Madge er niet was geweest had jij natuurlijk zonder te zeuren wel met haar meegelopenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zeg gewoon dat mijn moeder dood is.
Nee, ik ga wel. IK ga met een groep. Vorig jaar kon het agenda-technisch niet vanwege Madonna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |