en dat betalen we dan met die pot met goud die daar op ons staat te wachten ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:16 schreef Ang3l het volgende:
Somewhere over the rainbow gaan we op hemelvaart
liever 1 pot nat dan een natte pot of de lucht van 10?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou niet van lesbiennes.
Al draagt een lesbo ene gouden ring, het is en blijft een tapijtreinigster.
Of een pot met goud.
Lekkerquote:
Duik in een wasmachine voor feta-kaasquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:44 schreef creno het volgende:
Goh, die reclame van Arla, die is echt vreemd.
ja die, heel vreemd.quote:
Morgen is ie weer terugquote:
Ja zondag denk ik is ie weer op oude sterktequote:
ik vertrek over 10 min naar de stink vuilnisbelt Amsterdamquote:
Is goedquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Zwaai je naar pap en mam? Die zitten in Lloret
Nooit begrepen waarom jij zo'n hekel hebt aan Amsterdamquote:
Niet!quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Wat een verschrikkelijk programma is dat RuPaul's dragrace
Beetje fout wel he, met die kreuntjes en zo?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:31 schreef Peter het volgende:
Hoe promoot je een boek... http://vimeo.com/6486090
dramaqueensquote:
geluid uitquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje fout wel he, met die kreuntjes en zo?
Het is ehm... nou ja. Sisyphusarbeid.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]Lééf je nog? Is het allemaal een beetje vol te houden? Word ik gemist?
veel plezier! Hoe laat vertrek je ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Zo koffer is ingepakt.... heb er nu toch wel zin in om 10 dagen naar de zon te gaan
Half 10 in de busquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
veel plezier! Hoe laat vertrek je ?
Ga je met de bus naar Spanje?quote:
En een duur ding.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wi een Ipad, wat een geil ding zeg
Jaquote:
Sterkte...quote:
dat likt mij nou ook helemaal niks, bussen brrrrrquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sterkte...
Ik ben een keer met de bus naar London geweest... Dat was ook eens en nooit meer. Volgens mij is Spanje veel verder, brr.
mijne ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb een zwak voor dure dingen, te dure dingen zijn mijn handicap
Waarschijnlijk mocht je er op de boot, tijdens de overtocht, uit zelfs?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sterkte...
Ik ben een keer met de bus naar London geweest... Dat was ook eens en nooit meer. Volgens mij is Spanje veel verder, brr.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
oi
leuk voor R, http://www.wallpaper.com/borninbrazil
jeje het idee was dat de hele uitgave deze maand over brasil gaatquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R is heel klassiek in zijn keuze, msssr het wordt ook miijn huis dus
voor wooncatalogus kunnen we bij bartjebart terechtquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje het idee was dat de hele uitgave deze maand over brasil gaat
tis geen wooncatalogus tonto
maar dat is zo gangbaar hequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor wooncatalogus kunnen we bij bartjebart terecht
we gingen met de trein. En dan kun je er niet uit, geloof ik. Of in ieder geval kun je alleen in de wagon rondlopen en dat stelt ook weinig voor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mocht je er op de boot, tijdens de overtocht, uit zelfs?
tevee idee over casa etc, ben er teveel mee bezig rpz. hoe gaat het met de liefde btwquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje het idee was dat de hele uitgave deze maand over brasil gaat
tis geen wooncatalogus tonto
Ow ja dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
we gingen met de trein. En dan kun je er niet uit, geloof ik. Of in ieder geval kun je alleen in de wagon rondlopen en dat stelt ook weinig voor.
Yeah, op zich best handig maar je moet eerst helemaal naar Calais rijdenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja dat kan natuurlijk ookMet de bus de trein op...
een uitzicht van niksquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
we gingen met de trein. En dan kun je er niet uit, geloof ik. Of in ieder geval kun je alleen in de wagon rondlopen en dat stelt ook weinig voor.
Erg waar, ja. Helpt wagenziekte ook niet echtquote:
;-) wel goed, can't complainquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tevee idee over casa etc, ben er teveel mee bezig rpz. hoe gaat het met de liefde btw
hij wil je het liefst 247 in z'n nabijheid hebben ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
;-) wel goed, can't complain
hij wel af en toe als ik naar huis wil
aah bueno, amor de novoquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
;-) wel goed, can't complain
hij wel af en toe als ik naar huis wil
ja zoiets, maar ik slaap graag in mn eigen bedquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij wil je het liefst 247 in z'n nabijheid hebben ?
Het blijft een soap natuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:27 schreef Xiance het volgende:
ahhhhhhh luke en noah gaan uit elkaar
of zijn uit elkaar.. of whatever.. ik kijk ook weer es ATWT
Ze schrijven alle homo's er toch uit nu? in de soaps..quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het blijft een soap natuurlijk
Nou maar hopen dat er meer kandidaten voor elk van hen in de show komen, dan wordt het aantal homo's verdubbeld
Echt? Waarom dat dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze schrijven alle homo's er toch uit nu? in de soaps..
Nou ja, wat sufquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Scoort slecht bij de conservatieve kijkers...
Zou beter zijn als de kijkcijfers nog verder gaan dalen als de homo's eruit zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:17 schreef Peter het volgende:
kijkcijfers dalen dus zoekt men een scapegoat..
ik ken het maar het gaat wel overquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja zoiets, maar ik slaap graag in mn eigen bed
alleen ook
ik heb vaak op een gegeven moment dat ik het beu ben en dan wil ik naar mn eigen huis toe en op mn eigen bank liggen
en dan sta ik dus op en 'waar ga je heen' ja eh...naar huis'
'waarom?' nou eh....omdat ik naar huis wil?'
'ja maar waarom?'
heel irritant
het stopt toch sowieso?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:17 schreef Peter het volgende:
kijkcijfers dalen dus zoekt men een scapegoat..
maar met een beetje kijkers en sponsorgelden de eindstreep halen is beter dan in het zicht van de finish stranden..quote:
Heh, stond er ook een slanke dame met een bos rooie krullen op het toneel? Of is die nog steeds ziek?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:05 schreef Deceit het volgende:
vanavond naar mamma mia musical geweest op de parade in denbosch.. liep er toevallig langs en voor de grap gekeken of er kaartjes over waren,, en tadaaa 2 kaartjes voor 57 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |