abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81378780
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:42 schreef El_jefe07 het volgende:
De zoon van mijn buurman zijn klasgenoot, die zijn moeder heeft vroeger op school gezeten en de bakker van een leraar van die school heeft het ook in de krant gelezen. Hij reageerde geshockeerd.
Wow, sterkte man
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:52:36 #222
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81379075
geloof niet dat de prijs van het ticket in dit geval wat met de oorzaak van de ramp te maken heeft. Het is een gloednieuwe Airbus en Lufthansa doet het onderhoud er op.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:53:46 #223
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_81379123
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:34 schreef yvonne het volgende:
Er kwam gister al uitgebreid aan de orde dat het qua veiligheid niets uitmaakt of je met KLM of die goedkopere maatschappijen gaat.
De exp[ert wist het mooi te verwoorden,
je betaalt bij KLM-achtigen voor een "gevoel"onderhoud en veiligheid is precies hetzelfde.

Kras staat al jaren bekend voor z'n scherpe inkoop, en bedenk dat Z-A aan de vooravond staat van het WK en er nog niet veel geboekt is, dus die prijzen gaan zeker omlaag..
Daar verschillen we dan van mening over. Westerse maatschappijen volgen orders op van de fabrikanten, iets wat meer ten zuiden van ons totaal niet gebeurd. Het klopt wel dat Air France etc veel meer vragen voor een stoel dan strikt noodzakelijk is.
pi_81379164
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:
geloof niet dat de prijs van het ticket in dit geval wat met de oorzaak van de ramp te maken heeft. Het is een gloednieuwe Airbus en Lufthansa doet het onderhoud er op.
Klopt. Ik zou eerder denken aan een aanslag(als je naar het land kijkt, net echt levensgevaarlijk maar ook niet dat je zegt: goh, wat een kankergezellige boel daar). Birdstrike en wake turbulence(turbulentie veroorzaakt door het vliegtuig dat daarvoor vloog) kan natuurlijk ook.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_81379239
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:53 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Daar verschillen we dan van mening over. Westerse maatschappijen volgen orders op van de fabrikanten, iets wat meer ten zuiden van ons totaal niet gebeurd. Het klopt wel dat Air France etc veel meer vragen voor een stoel dan strikt noodzakelijk is.
Als je als vliegtuigmaatschappij de boel loopt te sneaken, kom je gewoon op de zwarte lijst.
Maar misschien weet jij het wel gewoon beter dan de experts op luchtvaartgebied
pi_81379286
Als het een aanslag is, waarom zou die dan nog niet zijn opgeeist?
pi_81379351
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als het een aanslag is, waarom zou die dan nog niet zijn opgeeist?
Omdat het vlak voor de landing gebeurde ipv vlak na het opstijgen... Je gaat op deze manier gewoon af als terroristische organisatie
pi_81379396
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als het een aanslag is, waarom zou die dan nog niet zijn opgeeist?
Daar gaat weleens vaker langer dan 24 uur overheen. Dat kan bijvoorbeeld met praktische voordelen voor de daders te maken hebben.

Het feit dat er nu nog niets is opgeeist, zegt eigenlijk nu niet zoveel.
pi_81379409
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als je als vliegtuigmaatschappij de boel loopt te sneaken, kom je gewoon op de zwarte lijst.
Maar misschien weet jij het wel gewoon beter dan de experts op luchtvaartgebied
Als het al ontdekt wordt en dat duurt ook even voordat je op zo'n lijst beland.

En het hoeft niet eens onderhoud te zijn, de bemanning kan ook falen
quote:
Voice and flight data recorders revealed that the pilot's 15-year-old son Eldar Kudrinsky, while seated at the controls, had unknowingly disabled the A310's autopilot's control of the ailerons, which put the aircraft into a steep bank, and then an uncontrolled dive. The pilots were not aware of the partial disconnection of the autopilot, which occurred with no audible alarm, and did not regain control of the aircraft
http://en.wikipedia.org/wiki/Aeroflot_Flight_593

En dan heb ik toch wel wat meer vertrouwen in KLM'ers dan in een paar Libier's.
Leaf
pi_81379439
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Omdat het vlak voor de landing gebeurde ipv vlak na het opstijgen... Je gaat op deze manier gewoon af als terroristische organisatie
Wat een flauwkul. Er zijn toch veel doden? Het doel van een aanslag is angst te zaaien. Als die nu opgeeist wordt door een organisatie is iedereen in rep en roer.
pi_81379461
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Omdat het vlak voor de landing gebeurde ipv vlak na het opstijgen... Je gaat op deze manier gewoon af als terroristische organisatie
Er zijn veel kanslozere aanslagen opgeeist. Vanuit terroristisch perspectief gezien, zou dit een voltreffer zijn. Al ga ik er niet vanuit dat dit een aanslag was.
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:03:50 #232
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_81379472
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als het een aanslag is, waarom zou die dan nog niet zijn opgeeist?
Vraag ik me ook af.
pi_81379557
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:02 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als het al ontdekt wordt en dat duurt ook even voordat je op zo'n lijst beland.

En het hoeft niet eens onderhoud te zijn, de bemanning kan ook falen
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Aeroflot_Flight_593

En dan heb ik toch wel wat meer vertrouwen in KLM'ers dan in een paar Libier's.
Toen mochten er nog mensen in de cockpit komen en de piloten waren door Airbus slecht opgeleid.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_81379604
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af.
Het is helemaal niet zo uitzonderlijk dat aanslagen pas iets later worden opgeeist. Al-Qaida eiste de aanslag op de Deense ambassade bijvoorbeeld ook pas 3 dagen later op.

http://www.depers.nl/buit(...)ag-ambassade-op.html
quote:
Gepubliceerd: donderdag 5 juni

Het terreurnetwerk Al-Qaida heeft de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslag op de Deense ambassade in de Pakistaanse hoofdstad Islamabad, waarbij maandag zes mensen om het leven kwamen en tientallen gewond raakten. De claim staat op een internetsite die regelmatig door moslimextremisten wordt gebruikt.
pi_81379697
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat een flauwkul. Er zijn toch veel doden? Het doel van een aanslag is angst te zaaien. Als die nu opgeeist wordt door een organisatie is iedereen in rep en roer.
Ik was de PI vergeten, sorry

Mr Vancouver: ik stap ook liever in een KLM vliegtuig maar de paar zogenaamde experts die op radio of tv kwamen benadrukten allen dat er niks mis is met deze maatschappij of deze vliegtuigen, vandaar mijn posting
pi_81379811
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Jammer, van dat tranentrekkende middenstuk. Maar de samenwerking verloopt dus relatief soepel.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_81379831
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als het een aanslag is, waarom zou die dan nog niet zijn opgeeist?
Volgens mij waren aanslagen al uitgesloten. Geen idee hoe ze dat uitgesloten kunnen hebben, want de zwarte box moet nog gelezen worden. Hoogstwaarschijnlijk zou dit in Frankrijk gebeuren. Binnen een paar dagen zou er in ieder geval meer bekend moeten kunnen zijn.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:15:27 #238
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 mei 2010 @ 14:17:28 #239
163650 Greys
pi_81379940
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:13 schreef marcodej het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Jammer, van dat tranentrekkende middenstuk. Maar de samenwerking verloopt dus relatief soepel.
Maar dit is wel heel vreemd:
quote:
Vooralsnog is er geen duidelijkheid over de locatie waar de Libische autoriteiten de stoffelijk resten hebben verzameld. De Nederlandse forensische onderzoekers willen daarheen om te kunnen helpen bij de identificatie.
Dat zouden ze zo'n team toch binnen een seconde moeten kunnen vertellen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:18:18 #240
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_81379963
Even een vraag.
Als ik kijk op google earth naar het vliegveld, zie in het verlengde van beide banen geen gebouwen of bomen binnen een kilometer.
Als een vliegtuig tegen bomen vliegt dan moeten de vleugels toch afbreken en ergens liggen.
Als een vliegtuig tegen een gebouw vliegt dan is het verspreidingsgebied van de brokstukken toch veel kleiner?
Ben ik nu gek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')