Op streams zie je het idd niet. Heb de app van FIA op iphone, dus alle gegevens staan er dan op. Hele gaaf in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh ok, dat had ik gemist dan![]()
vond het namelijk ook al opvallend dat ie zo laag stond
ze zitten ook erg gezellig dicht op elkaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:57 schreef M.Melandri het volgende:
dat wordt schelden na de kwalificatie over verkeer
In het echt schijnt het nog mooier te zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:00 schreef vosss het volgende:
Het gaat toch hard he, zo in die smalle straatjes
Dat zie je op andere circuits niet echt zo, terwijl ze daar nog veel harder gaan natuurlijk.
Ik blijf het een tof baantje vinden en speel hem zelf ook vaak
Met welk spel?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:00 schreef vosss het volgende:
Dat zie je op andere circuits niet echt zo, terwijl ze daar nog veel harder gaan natuurlijk.
Als ik ooit de kans krijg dan zou ik zeker gaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
In het echt schijnt het nog mooier te zijn
De tunnel is gaaf als er op volle snelheid een lambo of ferrari door heen rijdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
In het echt schijnt het nog mooier te zijn
ik heb hem in het echt gereden voor 75 euroquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:00 schreef vosss het volgende:
Ah cool, die heb ik ook, erg tof spel met een stuurtje en enorrrrrrrrrrrrmmmmm veel uitbreidingenquote:
Geen geld!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb hem in het echt gereden voor 75 euro![]()
in een ferrari f430(?)
Echtwaar?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
in een ferrari f430(?)
Gewoon je handen aan het stuur houden als je blessures wilt alonsoquote:
sepang en catalunya was kubica in het droog namelijk net zo snel als rosbergquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
normaal doet de mercedes niet mee in het droog
Rosberg zit er al hele seizoen goed bij (regen of droog) alleen vorig weekend was het niet zo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
normaal doet de mercedes niet mee in het droog
Ferrari ziet er wel sterk uit dit weekendquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:06 schreef vosss het volgende:
De mannen van Ferrari krijgen het in elk gevAl nog druk om die bolide van Alonso op tijd te maken
zou zomaar kunnen, zal ens aan mijn collega vragenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Echtwaar?
Heb je daar foto's van toevallig?
Sepang was de pace in het droog ook niet goed, gewoon mazzel dat mclaren en ferrari achteraan stonden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:06 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Rosberg zit er al hele seizoen goed bij (regen of droog) alleen vorig weekend was het niet zo.
ja, die foto's moeten er zeker zijn ik zal eens gaan vragenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:08 schreef vosss het volgende:
Dat moet je dan maar eens navragen Schunkel, eigen foto's is altijd tof natuurlijk
china, bahrein heeft hij wel in top 3 gezeten zo wel niet de snelste. Dus dat Rosberg een outsider is vind ik niet. Kubica is eerder de outsider.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Sepang was de pace in het droog ook niet goed, gewoon mazzel dat mclaren en ferrari achteraan stonden.
In het droog heeft hij nog geen 1x bij de snelste 3 gezeten
Droge kwali's heeft hij geen 1x bij de 1e3 gezeten hoor, snelste raceronde maleisie was 8e plaats. Dus voor mij wel degelijk een outsider.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:14 schreef Slein83 het volgende:
[..]
china, bahrein heeft hij wel in top 3 gezeten zo wel niet de snelste. Dus dat Rosberg een outsider is vind ik niet. Kubica is eerder de outsider.
We hadden het over de vrije trainingen, kwali is nu nog niet aan de orde. Maar idd, bij de 1ste 3 hebben ze beide niet gezeten na een kwali!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Droge kwali's heeft hij geen 1x bij de 1e3 gezeten hoor, snelste raceronde maleisie was 8e plaats. Dus voor mij wel degelijk een outsider.
Tot nu toe heb je onder normale omstandigheden de red bulls en daarachter alonso en hamilton.
Zoals al vaker gezegd: prima coureur (kan iedereen gebeuren), maar een overschat kampioen. En een jankbal.quote:
Ik ook. Instappen bij Anthony Noghes, kereltje naast je en gaan. Erg cool, maar echt hard rijden heb ik niet gedaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
in een ferrari f430(?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |